thanosp Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Πριν 10 μέρες είχα διαβάσει στην εφημερίδα Πρωινή της Καβάλας άρθρο που ενημέρωνε για την αγορά νέου πλοίου. Η ΑΝΕΘ μάλιστα λέγεται ότι θα φέρει τον Φεβρουάριο το καινούργιο πλοίο της που θα είναι ίδιο με το φέρι μποτ ΘΑΣΟΣ 2, θα μπορεί δηλαδή να μεταφέρει 185 αυτοκίνητα. Νέο πλοίο για την ΑΝΕΘ όπως μας ενημέρωσε ο Π100 και το όνομα αυτού, ΘΑΣΟΣ ΙΙΙ . Καλοτάξιδο!
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2015 Author Posted June 10, 2015 Πρόσκληση των μετόχων της ανωνύμου εταιρείας με τη επωνυμία ¨ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑΣΟΥ ΑΕ¨ σε Τακτική Γενική Συνέλευση στις 29/06/15 στο Θασος ΙΙΙ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2016 Author Posted June 29, 2016 Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας, σύμφωνα με τον νόμο και το καταστατικό αυτής, με την από 16 Μαΐου 2016 απόφασή του, καλεί τους κκ μετόχους της εταιρίας σε Τακτική Γενική Συνέλευση, την 30η Ιουνίου 2016, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00 πμ, στα σαλόνια του ΘΑΣΟΣ Ι, το οποίο θα είναι ελλιμενισμένο στο λιμένα της Θάσου, για την συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διατάξεως:
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2017 Author Posted January 19, 2017 Η σελίδα της ΑΝΕΘ είναι εκτός λειτουργίας λογω συντήρησης
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2017 Author Posted February 19, 2017 Ανανεώθηκε η σελίδα της ΑΝΕΘ.
thanosp Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Ανανεώθηκε αλλά δεν ολοκληρώθηκε ακόμη. Ο σύνδεσμος του στόλου δεν λειτουργεί ακόμη.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2017 Author Posted April 7, 2017 (edited) Δελτίο τύπου της ΑΝΕΘ σχετικά με τη σημερινή συνάντηση για τα δρομολόγια της Θάσου. Ο Γενικός Διευθυντής κ. Γιάννης Τσούπρας και ο νομικός σύμβουλος της ΑΝΕΘ κ. Φώτης Βακρατσάς, εκπροσώπησαν την εταιρεία στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την 07-4-2017 στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρου Μαρκόπουλου με θέμα τις θαλάσσιες συγκοινωνίες της Θάσου. Στη σύσκεψη, παρευρέθηκαν επίσης οι Βουλευτές του νομού, η Δήμαρχος Καβάλας, εκπρόσωπος του Δημάρχου Θάσου και όλες οι τοπικές ναυτιλιακές εταιρείες και εξετάσθηκαν τα τρέχοντα θέματα που σχετίζονται με τις τοπικές πορθμειακές γραμμές . Από την πλευρά της ΑΝΕΘ εκφράστηκαν οι παρακάτω απόψεις : 1. Δρομολόγια Γραμμής Πρίνου-Καβάλας. Υποστηρίχθηκε η ανάγκη της διατήρησης ενεργού της γραμμής καθ΄όλο το έτος έστω και με επιβολή δρομολογίων δημόσιας υπηρεσίας. Κατά την χειμερινή περίοδο, κατόπιν συνεννοήσεως όλων των εμπλεκομένων, να γίνεται έγκαιρα δεσμευτικός προγραμματισμός και κατανομή του χρόνου και των δρομολογίων στα προσοντούχα και δυνάμενα να εκτελέσουν δρομολόγια πλοία ώστε να μη υπάρχουν κενά στην εξυπηρέτηση της γραμμής. Η εταιρεία αναμένει πρόσκληση του κ. Αντιπεριφερειάρχη προκειμένου να διευθετηθεί οριστικά με αμοιβαίες δεσμεύσεις, της περιφέρειας και όλων των ναυτιλιακών εταιρειών, το θέμα των χειμερινών δρομολογίων της γραμμής. 2. Μεταφορά ασθενών Κ.Υ. Πρίνου με πλοία επιφυλακής. Τονίσθηκε η άρνηση της εταιρείας του κ. Φιλιάγκου να διαθέτει πλοίο επιφυλακής όπως κάνει η ΑΝΕΘ και η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ. Η υποχρέωση θα πρέπει να θεσμοθετηθεί και να αφορά σε όλα τα πλοία και οι μη συνεργάσιμες εταιρείες να καταγγέλλονται στην κοινωνία της Θάσου ως κοινωνικά ανεύθυνες. 3. Εύρος ωραρίου δρομολογίων μηνών Απριλίου, Μαΐου και Οκτωβρίου. Ζητήθηκε από τους βουλευτές να παρέμβουν στο Υ.ΝΑ.Ν.Π. και να υποστηρίξουν το κοινό αίτημα της ΑΝΕΘ και της ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ώστε άμεσα να διευρυνθεί το ωράριο των δρομολογίων στην απογευματινή ζώνη ώστε τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο το χρονικό εύρος των δρομολογίων να ανταποκρίνεται και να ικανοποιεί τις συγκοινωνιακές ανάγκες. 4. Λιμενικές υποδομές Επισημάνθηκε η ακαταλληλότητα των λιμενικών εγκαταστάσεων στο νησί της Θάσου και η ανάγκη βελτίωσής των με προστασία των θέσεων ελλιμενισμού, διατήρηση των λειτουργικών βαθών, συντήρηση των κεκλιμένων προσγειάλωσης, αποκατάσταση καταστρεμμένων σημείων πρόσδεσης κ.λ.π. Για την χρηματοδότηση αυτών των απαραίτητων έργων οι φορείς διαχείρισης λιμένων εισπραχτούν καθημερινά το 5 % του ναύλου από κάθε όχημα και επιβάτη. 5. Τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου δρομολόγησης των πλοίων Ζητήθηκε η τροποποίηση του Ν.2932/2001 που διέπει τις θαλάσσιες ενδομεταφορές ώστε να απορρίπτονται αιτήματα πλοιοκτητών για εποχική, μόνον κατά το θέρος, δρομολόγηση πλοίων και εγκατάλειψη του νησιού την χειμερινή περίοδο καθώς και η παραχώρηση δικαιωμάτων δρομολόγησης σε πλοία που στερούνται πιστοποιητικών ασφαλείας και αδυνατούν να ανταποκριθούν σε ανειλημμένες υποχρεώσεις δρομολογίων. Edited April 7, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2017 Author Posted May 18, 2017 (edited) Νέα ανακοίνωση της ΑΝΕΘ για το θέμα των δρομολογίων στην απογευματινή ζώνη της γραμμής Θάσου-Κεραμωτής. Quote Δύο μήνες μετά την υποβολή του σχετικού αιτήματος και παρά την καθολική υποστήριξή του από τους τοπικούς φορείς, συνεχίζεται μέχρι σήμερα η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, επειδή οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας δεν έχουν εγκρίνει μέχρι σήμερα την αναγκαία διόρθωση των δρομολογίων στην απογευματινή ζώνη της γραμμής Θάσου-Κεραμωτής. Οι προβαλλόμενοι λόγοι περί μη συμφωνίας της εταιρείας του κ. Φιλιάγκου ή περί ανατροπής της αναλογικότητας στην κατανομή των δρομολογίων ανά πλοίο με την προσθήκη ενός επιπλέον δρομολογίου ΔΕΝ αφορούν το επιβατικό κοινό. Η επικαλούμενη από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας, τήρηση της αναλογικότητας στην κατανομή των δρομολογίων ανά πλοίο, παραβιάζεται κατ΄ εξακολούθηση επιτρέποντας στον κ. Φιλιάγκο να εκτελεί δρομολόγια που αναλογούν σε δύο πλοία ενώ διαθέτει μόνο ένα και το δεύτερο «απουσιάζει και αναμένεται» εδώ και επτά μήνες . Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας έπρεπε μέχρι σήμερα, ως έχουν υποχρέωση, να έχουν βρεί λύση με ΜΟΝΟ γνώμονα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, του εμπορικού κόσμου και της τουριστικής κίνησης του νησιού . Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Θάσου Α.Ε. δέχεται καθημερινά τα δίκαια παράπονα του συμπολιτών μας και έχει προ πολλού δηλώσει την ετοιμότητά της να ανταποκριθεί είτε στην προσθήκη ενός επιπλέον δρομολογίου είτε στην διεύρυνση του ωραρίου των απογευματινών δρομολογίων . Η ευθύνη της συνέχισης της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού δεν βαρύνει την Α.Ν.Ε.Θ. Θάσος 17-5-2017 Το Διοικητικό Συμβούλιο Edited May 18, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2017 Author Posted September 13, 2017 Επιστολή στον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Κουρουμπλή απέστειλε την 18/8/2017 το Δ.Σ. της ΑΝΕΘ μετά τα τελευταία γεγονότα που αφορούν στο πλοίο «ΝΙΚΗΤΗΣ» συμφερόντων κ. Φιλιάγκου, διαμαρτυρόμενη για την σκανδαλώδη δρομολόγηση του εν λόγω πλοίου, τις συνθήκες ασφάλειας της ναυσιπλοΐας στις τοπικές πορθμειακές γραμμές, και τον αθέμιτο σε βάρος της ανταγωνισμό . Quote Κύριε Υπουργέ Έχοντας υπόψη: 1) τις διατάξεις του Ν. 2932/2001 όπως αυτός ισχύει σήμερα 2) την 04/26-5-2017 (θέμα 26) και 05/01-8-2017 (θέμα 31) ομόφωνες γνωμοδοτήσεις του Σ.Α.Σ. Επειδή: α) Μετά την 05/01-8-2017 ομόφωνη γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ. και σχετικό έλεγχο που διενεργήθηκε από το Υ.ΝΑ.Ν.Π.\ΚΕΕΠ για το σύννομο της χορήγησης πιστοποιητικών ασφαλείας στο πλοίο από τους παρακολουθούντες αυτό Νηογνώμονες (I.N.S.B. και R.I.NA), διαπιστώθηκε ότι το πλοίο, για λόγους ευστάθειας, αδυνατεί να μεταφέρει περισσότερα από έξι (6) Ε.Ι.Χ. οχήματα ανά ταξίδι γεγονός που το καθιστά ακατάλληλο να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες στις γραμμές που αυτό είναι δρομολογημένο. β) Αμέσως μετά την επιβολή του περιορισμού στην μεταφορική του ικανότητα, το εν θέματι πλοίο, ακινητεί στον λιμένα Καβάλας και παραμένει εκτός δρομολογίων στην γραμμή Καβάλας- Πρίνου Θάσου, με την αιτιολογία ότι μέλη του πληρώματος ασκούν το δικαίωμα της επίσχεσης εργασίας διεκδικώντας δεδουλευμένες και μη καταβληθείσες αποδοχές. γ) Από την 1/11/2016 μέχρι και σήμερα, όταν το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΙΚΗΤΗΣ» Ν.Π.12354 απείχε, των δρομολογιακών του υποχρεώσεων του με διάφορες αιτιάσεις, (προσαράξεις, πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο, επίσχεση εργασίας κ.λ.π.) εξακολουθούσε, αν και σε ακινησία, να παραχωρεί τα δρομολόγιά του, στην θαλάσσια γραμμή Θάσου – Κεραμωτής, στο ιδίων συμφερόντων και κατά πολύ μεγαλύτερο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ». δ) Σήμερα και παρά το γεγονός ότι το εν λόγω πλοίο έχει αποδεδειγμένα μεταφορική ικανότητα μόλις 6 Ι.Χ. αυτοκινήτων, εξακολουθεί να παραχωρεί τα δρομολόγιά του, στην θαλάσσια γραμμή Θάσου – Κεραμωτής, στο ιδίων συμφερόντων και κατά πολύ μεγαλύτερο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ». Αλήθεια ποιες συγκοινωνιακές ανάγκες μπορεί να εξυπηρετεί το πλοίο αυτό με την μεταφορική αυτή ικανότητα των 6 ΙΧ αυτοκινήτων στην θαλάσσια αυτή γραμμή η οποία καθημερινά τους θερινούς μήνες εξυπηρετεί περίπου 2.500 ΙΧ αυτοκίνητα (!!!!). Είναι γεγονός λοιπόν αυταπόδεικτο ότι ουδεμία ανάγκη μπορεί να εξυπηρετήσει και ως εκ τούτου δεν μπορεί να συμμετέχει και μάλιστα ισότιμα στην κατανομή ανά πλοίο των εκτελούμενων ημερησίως δρομολογίων. Είναι προφανές ότι τούτο αποτελεί παράβαση κάθε εννοίας δικαίου και αληθούς ανταγωνισμού, βλάπτοντας με τρόπο σκανδαλώδη τα συμφέροντα των πλοίων που έχω δρομολογημένα στις αυτές τοπικές γραμμές. ε) Το εν λόγω πλοίο, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών, εκτελούσε 3Χ2 =6 δρομολόγια ημερησίως και μετέφερε αυτοκίνητα και επιβάτες, πέραν της ικανότητάς του, κατά παράβαση κάθε κανόνα ασφαλούς ναυσιπλοΐας, θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και προκαλώντας σε μένα οικονομική ζημία, γεγονότα για τα οποία επιφυλάσσομαι. Για όλους του παραπάνω λόγους Αιτούμαι -Την αυστηρή επιβολή του νόμου. -Την αποδοχή εκ μέρους σας των αριθμ. 04/26-5-2017 και 05/01-8-2017 (θέμα 31) ομόφωνων γνωμοδοτήσεων του Σ.Α.Σ που αφορούν στο θέμα. -Την άρση της απόφασης τακτικής δρομολόγησης του πλοίου για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο για παράβαση από τους πλοιοκτήτες του εν θέματι πλοίου σωρείας διατάξεων του Ν.2932/2001 . -Την αποκατάσταση της σε βάρος μου αδικίας από την παράνομη εκτέλεση περισσότερων δρομολογίων από το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ» ιδίων συμφερόντων με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΙΚΗΤΗΣ». -Την εκ μέρους σας έκδοση απόφασης για εφαρμογή στην γραμμή Θάσου-Κεραμωτής, μέχρι το τέλος της τρέχουσας δρομολογιακής περιόδου, προγράμματος δρομολογίων ημερησίως που ισοκατανέμονται και αναλογούν στα εννέα δυνάμενα να εκτελέσουν δρομολόγια πλοία .» Το Δ.Σ. της Α.Ν.Ε.Θ.
Nick the Greek Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 Αξιοσημείωτη η διαφορά στα σινιάλα στα 3 πλοία της ΑΝΕΘ, πλήν όμως θεωρώ πως και τα 3 είναι ιδιαίτερα καλαίσθητα και δεν αφήνουν αμφιβολίες για την πλοιοκτησία των πλοίων. Στο Θάσος Ι, έχουμε μπλέ βάψιμο μέχρι ένα σημείο και λίγο πορτοκαλί στο κέντρο με bold γράμματα ΑΝΕΘ: Στο Θάσος ΙΙ υπάρχει μόνο μια χοντρή μπλέ ρίγα και 2 κάθετες μπλέ χοντρές γραμμές που μοιάζουν με στηρίγματα της ρίγας, το logo της ΑΝΕΘ είναι πάνω από αυτά: Ενώ στο Θάσος ΙΙΙ έχουμε απλό λευκό με ένα μικρό logo της ΑΝΕΘ κοντά στην ίσαλο.
polmyt Posted March 26, 2018 Posted March 26, 2018 (edited) Ουσιαστικα εχουν κρατησει τους χρωματισμούς που ειχαν ηδη τα πλοια με εξαιρεση το ΘΑΣΟΣ Ι που επρεπε αναγκαστικα να βαφτει μιας και σαν ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΙΙΙ ηταν κοκκινο.Και εκει όμως κρατησαν την ιδια λογικη και αλλαξαν το κοκκινο με μπλε χωρις να πειραξουν κατι άλλο (πχ σε ποιο υψος θα φτανει το χρωμα) Εμενα παντως μου αρεσουν και τα τρια χρωματικα Edited March 26, 2018 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2018 Author Posted October 31, 2018 Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26η Ιουνίου 2018, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στον Λιμένα Θάσου, η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Α.Ν.Ε.Θ. μετά την από 30.05.2018 πρόσκληση του Διοικητικού Συμβουλίου που αναρτήθηκε έγκαιρα , για την ενημέρωση των μετόχων, στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Στην γενική συνέλευση επί συνόλου 3.942.515 μετοχών παρέστησαν προσωπικά ή εκπροσωπήθηκαν 2.748.190 μετοχές ή ποσοστό 69,70 %. επί του συνόλου των μετοχών. Επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης ελήφθησαν ομόφωνα οι παρακάτω αποφάσεις: 1. Εγκρίθηκαν οι ετήσιες εταιρικές οικονομικές καταστάσεις της εταιρικής χρήσης από 1 Ιανουαρίου 2017 έως 31 Δεκεμβρίου 2017, μετά των επ’ αυτών εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και του ορκωτού ελεγκτή – λογιστή. 2. Εγκρίθηκε ο τρόπος διάθεσης των κερδών της εταιρικής χρήσης από 01 Ιανουαρίου 2017 έως 31 Δεκεμβρίου 2017. και ποσό 1.774.131,75 θα διανεμηθεί στους μετόχους ως μέρισμα που αντιστοιχεί σε 0,45 λεπτά του ευρώ ανά μετοχή. 3. Απηλλάγησαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη προς αποζημίωση για τις εταιρικές οικονομικές καταστάσεις, τη διαχείριση της Εταιρείας και τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης από 1 Ιανουαρίου 2017 έως 31 Δεκεμβρίου 2017. 4. Εγκρίθηκε η σύναψη παροχής εξηρτημένων ή μη υπηρεσιών μετά μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, πέραν αυτών που παρέχουν ως μέλη του ΔΣ για την χρονική περίοδο 1 Ιανουαρίου 2018 έως 31 Δεκεμβρίου 2018.. 5. Απηλλάγη ο ορκωτός ελεγκτής – λογιστής από κάθε ευθύνη προς αποζημίωση για τις εταιρικές οικονομικές καταστάσεις, της εταιρικής χρήσης από 1 Ιανουαρίου 2017 έως 31 Δεκεμβρίου 2017. 6. Εγκρίθηκε η αμοιβής του ορκωτού ελεγκτή δια τον έλεγχο των εταιρικών οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσης από 1 Ιανουαρίου 2017 έως 31 Δεκεμβρίου 2017 και έγινε εκλογή ενός τακτικού ορκωτού ελεγκτή - λογιστή και ενός αναπληρωματικού δια τον έλεγχο των εταιρικών οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσης από 1 Ιανουαρίου 2018 έως 31 Δεκεμβρίου 2018. Τέλος έγιναν διάφορες ανακοινώσεις και συζητήθηκαν τρεχούσης φύσεως θέματα που απασχολούν την εταιρεία..
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2019 Author Posted July 10, 2019 Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25η Ιουνίου 2019, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στον Λιμένα Θάσου, η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Α.Ν.Ε.Θ. μετά την από 30/05/2019 πρόσκληση του Διοικητικού Συμβουλίου που αναρτήθηκε έγκαιρα , για την ενημέρωση των μετόχων, στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Quote Στην γενική συνέλευση επί συνόλου 3.942.515 μετοχών παρέστησαν προσωπικά ή εκπροσωπήθηκαν 2.812.296 μετοχές ή ποσοστό 71,33 %. επί του συνόλου των μετοχών. Επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης ελήφθησαν ομόφωνα οι παρακάτω αποφάσεις: 1. Εγκρίθηκαν οι ετήσιες εταιρικές οικονομικές καταστάσεις της εταιρικής χρήσης από 1η Ιανουαρίου 2018 έως 31η Δεκεμβρίου 2018, μετά των επ’ αυτών εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και του ορκωτού ελεγκτή – λογιστή. 2. Εγκρίθηκε ο τρόπος διάθεσης των κερδών της εταιρικής χρήσης από 01η Ιανουαρίου 2018 έως 31η Δεκεμβρίου 2018. και ποσό 591.377,25 θα διανεμηθεί στους μετόχους ως μέρισμα που αντιστοιχεί σε 0,15 λεπτά του ευρώ ανά μετοχή , ήτοι απόδοση επί της ονομαστικής αξίας της μετοχής 5 % . 3. Απηλλάγησαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη προς αποζημίωση για τις εταιρικές οικονομικές καταστάσεις, τη διαχείριση της Εταιρείας και τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης από 1η Ιανουαρίου 2018 έως 31η Δεκεμβρίου 2018. 4. Εγκρίθηκε η σύναψη παροχής εξηρτημένων ή μη υπηρεσιών μετά μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, πέραν αυτών που παρέχουν ως μέλη του ΔΣ για την χρονική περίοδο 1η Ιανουαρίου 2019 έως 31η Δεκεμβρίου 2019.. 5. Απηλλάγη ο ορκωτός ελεγκτής – λογιστής από κάθε ευθύνη προς αποζημίωση για τις εταιρικές οικονομικές καταστάσεις, της εταιρικής χρήσης από 1 Ιανουαρίου 2018 έως 31 Δεκεμβρίου 2018. 6. Εγκρίθηκε η αμοιβή του ορκωτού ελεγκτή δια τον έλεγχο των εταιρικών οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσης από 1η Ιανουαρίου 2018 έως 31η Δεκεμβρίου 2018 και έγινε εκλογή ενός τακτικού ορκωτού ελεγκτή - λογιστή και ενός αναπληρωματικού δια τον έλεγχο των εταιρικών οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσης από 1η Ιανουαρίου 2019 έως 31η Δεκεμβρίου 2019. 7. Δόθηκε ειδική άδεια σε μέλη του Δ.Σ. να συμμετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο άλλου νομικού προσώπου με ίδιο αντικείμενο εργασιών. Τέλος έγιναν διάφορες ανακοινώσεις και συζητήθηκαν τρεχούσης φύσεως θέματα που απασχολούν την εταιρεία.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2023 Author Posted December 9, 2023 Όλα τα ιδιόκτητα πλοία της ΑΝΕΘ (Θάσος Ι, Θάσος ΙΙ, Θάσος ΙΙΙ και Άγιος Παντελεήμων) είναι έκτος δρομολογίων από το τέλος Οκτωβρίου και δουλεύουν τα δυο πλοία της κοινοπραξίας που έχουν (Δημήτριος Χ & Μαίρη Χ).
proud_ionian Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Αυτό έχει να κάνει με τις ισορροπίες της κοινοπραξίας ή με προβλήματα της ΑΝΕΘ;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2023 Author Posted December 23, 2023 Με το μοίρασμα των δρομολογίων είχε σχέση. Τώρα έχουν σταματήσει τα δρομολόγια της Thassian Sea Lines και δουλεύουν τα δύο πλοία της ΑΝΕΘ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now