Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 (edited) Panagia Ekatontapiliani said: Δελτίο Περάματος 30-11-08 Στη γερμανική Σκάλα, είχαμε το Κεραυνός ΙΙ, που γινόντουσαν εργασίες στο κύτος του πλοίου Το Κεραυνός ΙΙ για κάπου πρέπει να ετοιμάζεται γιατί εξωτερικά έχει αλλάξει όψη. Στο πλοίο έχουν τριφτεί όλες οι εξωτερικές επιφάνειες. Και δε νομίζω να γίνονται τόσα έξοδα για να παραμείνει το πλοίο παροπλισμένο. Edited May 3, 2019 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2009 Author Share Posted January 2, 2009 Αφού μας επιβεβαιώθηκε ότι ο Κεραυνος ΙΙ επωλήθη. Όποτε πρέπει να βρούμε ποιος τον αγόρασε?? Ίσως να συνδέεται με αυτό που μας είχε αναφέρει ο kerkini πριν 2-3 μήνες. Εάν είναι αυτοί τότε ο ενας πρέπει να είναι ο Καραγιανης της Euroseas;) (το Eurofast 1 πήγε στη Κροατία) και ο άλλος πρέπει να είναι ο Δρακοπούλος της Υδραΐκης, γιατί αυτός μεταφέρει καθημερινά φορτίο εξ ανατολής (Japan Maru:D). Το καταμαράν που αγοράστηκε είναι το Κεραυνός ΙΙ, όποτε αναμένουμε να δούμε εάν αγόρασαν ή θα αγοράσουν κανένα από τα δελφίνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Αφού μας επιβεβαιώθηκε ότι ο Κεραυνος ΙΙ επωλήθη. Όποτε πρέπει να βρούμε ποιος τον αγόρασε?? Ίσως να συνδέεται με αυτό που μας είχε αναφέρει ο kerkini πριν 2-3 μήνες.Εάν είναι αυτοί τότε ο ενας πρέπει να είναι ο Καραγιανης της Euroseas;) (το Eurofast 1 πήγε στη Κροατία) και ο άλλος πρέπει να είναι ο Δρακοπούλος της Υδραΐκης, γιατί αυτός μεταφέρει καθημερινά φορτίο εξ ανατολής (Japan Maru:D). Το καταμαράν που αγοράστηκε είναι το Κεραυνός ΙΙ, όποτε αναμένουμε να δούμε εάν αγόρασαν ή θα αγοράσουν κανένα από τα δελφίνια. Αν και δεν έχω ακούσει κάτι νεότερο για αυτό που είχα αναφέρει παλιότερα, απλώς να πω πως έχω ακούσει και εγώ ότι ο Καραγιάννης πήρε τον Κεραυνό. Και όντως ο Δρακόπουλος είναι ο δεύτερος που είχε ακουστεί για την εταιρεία. Δεν ξέρω αν το πωλητήριο που έχει βάλει για κάποια πλοία του σχετίζεται με τις νέες φιλοδοξίες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 Κεραυνός 300,000Ε λόγω βλάβης στη Δεξιά μηχανή του Η τιμή της αγοροπωλησίας του Κεραυνος ΙΙ είναι ελαφρώς μικρότερη από την αρχική τιμή που μας ενημέρωσε ο PERIHGHTHS. Γύρω στις 250.000,00€ πρέπει να αποκτήθηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIHGHTHS Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Η τιμή της αγοροπωλησίας του Κεραυνος ΙΙ είναι ελαφρώς μικρότερη από την αρχική τιμή που μας ενημέρωσε ο PERIHGHTHS. Γύρω στις 250.000,00€ πρέπει να αποκτήθηκε. Οι τιμές φίλτατε Π100, είναι όπως τα ΙΧ! Όταν πας να τ'αγοράσεις,σου λένε την αρχική τιμή και κατόπιν αφού το κλείσεις σου κάνουν και τη σχετική έκπτωση Και η τιμή που αγοράστηκε το σκάφος είναι 273.400,00Ευρώ-για να μαστε ακριβείς! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 Το Κεραυνός ΙΙ άλλαξε όνομα, πλέον ονομάζεται ΥΔΡΑ Ι. Το πλοίο ετοιμάζεται για να ξανά δρομολογηθεί σε γραμμή του Σαρωνικού (μάλλον Ύδρα Σπέτσες αυτό μαρτυρεί και το όνομα του) ενω τα νέα χρώματα του πλοίου μου θυμίζουν λίγο τα χρώματα της Easycruise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellenic Spirit Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Ξέρουμε τελικά πότε θα ξεκινήσει και σε ποια γραμμή θα πάει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Όπως προκύπτει από τις τακτικές δρομολογήσεις θα πάει Πόρο-Ύδρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Author Share Posted February 15, 2009 Δε το βλέπω νωρίτερα από το Πάσχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2009 Author Share Posted February 18, 2009 Πλέον το Ύδρα Ι φέρει συσκευή AIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Ανεπιβεβαίωτη πληροφόρηση μιλάει για έναρξη δρομολογίων 20 Μαρτίου με 3 (!) δρομολόγια καθημερινά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Ελπιζω οι καινουριοι του ιδιοκτητες να εχουν κανει τις σωστες κινησεις ωστε να μην ξαναδουμε κατι σαν αυτο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 Με τη πώληση του Κεραυνός ΙΙ νυν Ύδρα Ι, γνωρίζαμε ότι η δεξιά μηχανή ήταν OFF. Όποτε οι νέοι ιδιοκτήτες του την αντικατάστησαν με άλλη τύπου MTU. Θα άλλαζαν και τη δεύτερη μηχανή αλλά η δεύτερη μηχανή που είχαν βρει δεν ήταν marine (όποτε θα υπήρχε μπέρδεμα με τα χαρτιά), όποτε αποφάσισαν να κάνουν μια καλή επισκευή στην υπάρχοντα μηχανή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Υπάρχει καμία πληροφορία για το πότε θα δρομολογηθεί τελικά; Γιατί οι 23/03 που ζητούσε στο ΣΑΣ έχουν παρέλθει.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Πριν λίγο το Ύδρα 1 βγήκε για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Πριν λίγο το Ύδρα 1 βγήκε για δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Βλέποντας το μήνυμα αυτό, μπήκα στον πειρασμό να δω στο AIS τι ταχύτητες έχουμε. Χαμηλές γενικά, το πολύ 13 κόμβους. Μάλιστα εμφανίζεται με μπλε χρώμα, δηλαδή σαν επιβατικό και όχι σαν ταχύπλοο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 (edited) Όντως όπως το έβλεπα το Ύδρα Ι, και εγώ (αλλά ζωντανά) μου φάνηκε αρκετά χαμηλή η ταχύτητα του. Μου έκανε εντύπωση ότι για πολλή ώρα ήταν ακινητοποιημένο κοντά στην Αγία Μαρίνα. Το Ύδρα Ι επέστρεψε από το δοκιμαστικό του στο λιμάνι του Πειραιά γύρω στις 18:15 Μπορεί στις τακτικές δρομολογήσεις να ζήτησε Πόρο Ύδρα αλλά μάλλον σωστά προέβλεπα Ύδρα Σπέτσες. Σύμφωνα με ένα διαφημιστικό της εταιρείας που μου έπεσε στα χεριά μου λέει μόνο Ύδρα Σπέτσες. Το Ύδρα Ι θα εκτελεί δυο δρομολόγια ημερησίως από Πειραιά για Ύδρα Σπέτσες στις 09:30 & 15:00. Οι επιστροφές θα είναι από τις Σπέτσες στις 12:00 & 17:05 και από την Ύδρα στις 12:40 & 17:45. Τη διαδρομή Πειραιά Ύδρα θα τη καλύπτει σε 1 ώρα & 15 λεπτά και το Πειραιά Σπέτσες σε 1 ώρα & 55 λεπτά. Όλα αυτά σύμφωνα με το διαφημιστικό της εταιρείας. Edited April 10, 2009 by Neptune 3 in 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Κουφετακι εχει γινει το βαπορακι παντως και απο ειχαμε δει και σε μια παλια φωτο εχουν κανει καλη δουλεια και απο κατω. Οι ταχυτητες του παντως δεν νομιζω οτι θα μεινουν τοσο χαμηλα.Θεωρω οτι με τετοιες ταχυτητες δεν εχει τυχη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Χαλαρωστε, ας μην ειμαστε τοσο αυστηροι. Το πλοιαριο ηταν ανενεργο επι διετιας αν θυμαμαι καλα, δεν ειναι λογικο οτι με το πρωτο δοκιμαστικο θα παει στα κοκκινα. Πιστευω πως θα γινουν κι αλλες δοκιμες μεχρι να πιασει την τελικη του ταχυτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 (edited) Καλά είναι δεδομένο ότι δε θα είναι αυτές οι ταχύτητες, αφού τα 26 τα είχε παλιότερα. Απλώς μου κάνει εντύπωση ότι για να πηγαίνει με τόσα στο χθεσινό δοκιμαστικό και να σταματάει στην Αγία Μαρίνα για κάποια ώρα, αργεί η ώρα της δρομολόγησης και φαντάζει δύσκολο να προλάβει το διάστημα των εορτών. Τα δρομολόγια του τώρα, πατάνε σε αυτά που έκανε το Eurofast I. Δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές επιλογές. Στην Ύδρα για παράδειγμα, αρκετοί ισχυρίζονταν ότι δεν έπαιρναν το Eurofast λόγω των δρομολογίων του. Ξέρω βέβαια ότι δεν πρέπει να συμπίπτουν με αυτά που έχει ήδη καβατζώσει η HSW και μάλιστα σε απόσταση 30 λεπτών. Ίσως όμως το 07.30 από Πειραιά να έδινε καλύτερη πληρότητα και ίσως και option για τρίτο δρομολόγιο τις ημέρες αιχμής. Κάτι που έκανε το Eurofast τον πρώτο χρόνο Νομίζω επίσης ότι στο ΣΑΣ του επέβαλλαν να προσεγγίζει και σε επιπλέον λιμένα. Εν αναμονή λοιπόν. Edited April 11, 2009 by kerkini προσθήκη κειμένου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2009 Author Share Posted April 11, 2009 Σήμερα το απόγευμα ξανά βγήκε για ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Εάν πάνε καλύτερα οι δόκιμες αυτή τη φορά, τότε το πλοίο θα ξεκινήσει λογικά δρομολόγια τη Μεγάλη Τρίτη ή Μεγάλη Τέταρτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerkini Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 (edited) Έχει γίνει και domain registration στο hydraspeedlines.com. Στο όνομα του Αλέξανδρου Καραγιάννη (προηγούμενου ιδιοκτήτη του Eurofast). Βέβαια δεν έχει ανεβει υλικό ακόμα. Στο openseas εμφανίζει δρομολόγια από 16/04 αλλά με όνομα πλοίου Eurofast I ! Και η τιμή του κατά 2 ευρώ φθηνότερη από της HSW για Ύδρα και 5 για Σπέτσες. Αντιθέτως από τα φημολογούμενα για τιμή γύρω στα 20 €, για Ύδρα είναι (βάσει των τιμών που εμφανίζονται στο σύστημα κρατήσεων) 26,5 € Edited April 12, 2009 by kerkini προσθήκη τιμών Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Όπως έχουμε αναφέρει η σχέση ανάμεσα Hydra Speed Lines και τη Euroseas είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη. Πρώτα από όλα ο Καραγιαννης είναι και στις 2 εταιρείες. Τα δρομολόγια που είναι τα ίδια που είχε το Eurofast I, αλλά και τα ίδια διαφημιστικά φυλλάδια που σας παραθέτω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Τοσο ιδια που ακομα και στο φυλλαδιο του Υδρα Ι φαινεται το Γιουροφαστ χωρις σινιαλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Και στο πάνω μέρος του διαφημιστικού Hydra I φαίνεται το Eurofast I αλλά με το όνομα Hydra I στη πλώρη του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now