Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με αυτόπτη μαρτυρά το πλοίο δεν έχει φύγει ακόμα ενώ μέχρι τώρα δεν έβαζε και τον κόσμο μέσα. Μάλλον έχει κάποιο πρόβλημα στον καταπέλτη.

Το πλοίο είχε πρόβλημα με το υδραυλικά των πέδιλων του καταπέλτη. Μέχρι τις 19:00 οι επιβάτες και τα οχήματα δεν είχαν επιβιβασθεί. Κατά τις 19:00 βάλανε το κόσμο μέσα, μετά τις 20:00 άρχισαν να φορτώνουν τα οχήματα. Το πλοίο τελείωσε τη φόρτωση στις 21:30 και έφυγε τελικά στις 21:45.

Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μερικώς. Επειδή δε μπορούσαν να φτιάξουν την υδραυλική μπουκαλα που αναδιπλώνει τα πέδιλα, οπότε κόλλησαν κάτι μάπες στα άκρα των πέδιλων δεξιά και αριστερά. Οπού με βάλανε δυο συρματόσχοινα από το πάνω γκαραζ και με δυο παλάγκα βιράρανε τα πέδιλα. Οπότε σε κάθε λιμάνι το πλήρωμα θα βιράρει και θα μαϊνάρει τα πέδιλα με τα παλάγκα.

Link to comment
Share on other sites

και σημερα παλι ειχε προβλημα με τον καταπελτη. ακουσα οτι οι επιβατες βγαιναν με σκαλα απο το μπαρκαριζο και τα φορτηγα ειχαν εγκλωβιστει μεσα τουλαχιστον ως τις 10 το πρωι.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως άλλοι έβγαιναν με σκάλα και άλλοι δεν έβγαιναν καθόλου...

Χρειάστηκαν περισσότερες από έξι ώρες για να καταφέρουν, πλήρωμα και τεχνικοί του «Sardinia Vera» να ανοίξουν τον καταπέλτη που είχε «σφηνώσει» στο πάνω μέρος του πλοίου.

Το πλοίο είχε ξεκινήσει χθες το απόγευμα από τον Πειραιά με προορισμό την Ικαρία, τους Φούρνους και τη Σάμο.

Όταν προσέγγισε το λιμάνι της Ικαρίας έγινε κανονικά η αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων. Όμως στη συνέχεια και όταν το πλοίο έφτασε στους Φούρνους, παρά τις προσπάθειες του πληρώματος ο καταπέλτης δεν άνοιξε.

Έτσι, το πλοίο αναχώρησε άμεσα για το Βαθύ της Σάμου όπου έφτασε στις 7.00 το πρωί.

Μετά από προσπάθειες περίπου έξι ωρών κατάφεραν να ανοίξουν τον καταπέλτη και έγινε κανονικά η αποβίβαση των οχημάτων.

Από το πρωί η εταιρία είχε ναυλώσει λεωφορείο για να μεταφέρει τους εκατό περίπου επιβάτες στον προορισμό τους.

Το «Sardinia Vera» μετά από τον έλεγχο και την αποκατάσταση της ζημιάς και εφόσον του δοθούν οι σχετικές άδειες από το λιμεναρχείο και το νηογνώμονα, θα εκτελέσει κανονικά το προγραμματισμένο δρομολόγιο.

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα το πλοιο δεν εχει φυγει ακομα ενω μεχρι τωρα δεν εβαζε και τον κοσμο μεσα. Μαλλον εχει καποιο προβλημα στον κατεπελτη.

Περισσότερες από έξι ώρες χρειάστηκε το πλήρωμα του επιβατηγού-οχηματαγωγού "Sardinia Vera" για να ανοίξει τον καταπέλτη που είχε "κολλήσει" με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών.

Το πλοίο ξεκίνησε το απόγευμα της Παρασκευής από τον Πειραιά με προορισμό την Ικαρία, τους Φούρνους και τη Σάμο. Στο λιμάνι της Ικαρίας η αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων έγινε κανονικά. Όταν όμως το πλοίο έφτασε στους Φούρνους, ο καταπέλτης δεν άνοιξε. Τότε, το πλοίο αναχώρησε για το Βαθύ της Σάμου όπου έφτασε στις 7.00 το πρωί. Τελικά, ο καταπέλτης άνοιξε ύστερα από προσπάθειες έξι ωρών.

Το "Sardinia Vera" θα συνεχίσει το προγραμματισμένο δρομολόγιο του, όταν λάβει τις απαραίτητες άδειες από το λιμεναρχείο και το νηογνώμονα.

ΠΗΓΗ zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε πρόβλημα με το υδραυλικά των πέδιλων του καταπέλτη.

Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μερικώς. Επειδή δε μπορούσαν να φτιάξουν την υδραυλική μπουκαλα που αναδιπλώνει τα πέδιλα, οπότε κόλλησαν κάτι μάπες στα άκρα των πέδιλων δεξιά και αριστερά. Οπού με βάλανε δυο συρματόσχοινα από το πάνω γκαραζ και με δυο παλάγκα βιράρανε τα πέδιλα. Οπότε σε κάθε λιμάνι το πλήρωμα θα βιράρει και θα μαϊνάρει τα πέδιλα με τα παλάγκα.

Το πλήρωμα εργάζεται πυρετωδώς για την αποκατάσταση της βλάβης.

Γιατί το AIS δεν δείχνει την ακριβής βλάβη.:rolleyes:;)

post-54-128326975887_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αλλά το ρεκόρ πάλι το έχει το Sardinia Vera που αντί για τις 17:15 έφυγε στις 21:40, δηλαδή με 4:25 καθυστέρηση.

Η επίσημη δικαιολογία στη καθυστέρηση του Sardinia Vera είναι ότι είχε βλάβη στη μια κυρία μηχανή. Το πρόβλημα από ότι άκουσε το βιονικό μου αυτί, ήταν με ένα καπάκι μάλλον της Δεξιάς Κ.Μ, που αποκαταστάθηκε γύρω στις 21:00. Βέβαια το πλοίο έπαιρνε με βυτίο καύσιμα μέχρι τις 21:15:rolleyes:;). Μετά φόρτωσε 3 φορτηγά που περιμένανε έξω από το πλοίο για να βγει το βυτίο και μετά από κανένα 10 λεπτό, το πλοίο έφυγε.

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή καθυστέρηση,οφείλεται απ' ότι έμαθα σε καταγγελία μέλους του πληρώματος;ότι δεν έγινε επιθεώρηση στο καπάκι της μηχανής που αλλάχθηκε πριν 10 μέρες;Και έπρεπε να επιθεωρηθεί 1 ώρα πρίν το ταξίδι;

Πάντως οι 285 επιβάτες,τα 33 φ/γ και τα 85 ΙΧ ΔΕΝ το έριξαν στον νικαριώτικο.Πάντως άν και τη Δευτέρα δεν φύγει στην ώρα του 17.15, πάει για ρεκόρ,μόνο με τον Οκτώβριο.Που να δείτε τί άλλα θα δούμεακόμα,εάν το Υπουργείο εγκρίνει τα δρομολόγια του Εξπρές Πήγασος, που αιτήθηκαν ακριβώς πάνω σε αυτά του Βέρα,με ένα τέταρτο διαφορά απο 7/11/08-μακάρι νάξερα.Καλά οι άλλες μέρες τί είναι ..νύχτες;

Link to comment
Share on other sites

Μικροπράγματα μεν, αλλά όσο να είναι προστίθεται στα τελευταία συμβάντα.

Υπό "κανονικές" συνθήκες είναι κάτι το οποίο μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή και να χαρακτηριστεί "περιστατικό μέσα στο πρόγραμμα" ... εδώ το λένε "η γκαντεμιά δεν έχει τέλος" ...

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή καθυστέρηση, οφείλεται απ' ότι έμαθα σε καταγγελία μέλους του πληρώματος; ότι δεν έγινε επιθεώρηση στο καπάκι της μηχανής που αλλάχθηκε πριν 10 μέρες; Και έπρεπε να επιθεωρηθεί 1 ώρα πρίν το ταξίδι;

Πάντως οι 285 επιβάτες,τα 33 φ/γ και τα 85 ΙΧ ΔΕΝ το έριξαν στον νικαριώτικο.

Αυτό που γράφεις ΜΥΚΗΝΑΙ δε βγάζει νόημα.:o Γιατί για να αλλάξεις καπάκι πρέπει να έχεις ένα spare για το βάλεις στη μηχανή, που λογικά είναι επιθεωρημένο. Βέβαια εάν δεν υπάρχει πρόβλημα με το καπάκι που βγάζεις, μπορείς να ξαναβάλεις το ίδιο καπάκι χωρίς να χρειαστεί επιθεώρηση.;) Τι επιθεώρηση έκαναν στο καπάκι 1 ώρα πριν το ταξίδι?? Για να επιθεωρηθεί ένα καπάκι θέλει πάνω από 6 ώρες.

Εγώ πάντως είδα και ένα επιθεωρητή του RINA που ήταν στο πλοίο όταν ακόμα το πλοίο έπαιρνε καύσιμα,;) άρα δε καθυστέρησε ο απόπλους του πλοίου λόγω της καταγγελίας από το ναυτικό που αναφέρεις αλλά λόγω της πετρελευσης του βαποριού.;)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι παρέμεινε σήμερα στο λιμάνι της Σάμου.

Από ότι έμαθα το πλοίο βρισκόταν πρυμοδετημένο στην εξωτερική πλευρά της προβλήτας.Κάποια στιγμή φρέσκαρε ο καιρός,το βαπόρι ξέσυρε και πρωτού προλάβουν να βάλουν μπροστα τις μηχανές ο καταπέλτης κούρεψε μία μπίντα.

Αποτέλεσμα αυτού , ο καταπέλτης να έχει πάθει ζημιά και να γίνονται εργασίες αποκατάστασής του.

Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες του Sardinia Vera προωθήθηκαν με το Νήσος Μύκονος, εκτός τριών επιβατών από τους Φούρνους που ξέμειναν στη Σάμο.

Πηγη: ΕΘΝΟΣ

Τις ζημιές δεν τις αποκατέστησε χθες, με αποτέλεσμα οι επιβάτες του, που θα αναχωρούσαν με αυτό, στις 5 το απόγευμα, να φύγουν στις 2 το μεσημέρι με το πλοίο «Νήσος Μύκονος».

Μόνο τρεις επιβάτες, οι οποίοι θα επιβιβάζονταν στο πλοίο από τους Φούρνους, έμειναν αμανάτι. Γιατί το τοπικό πλοίο απέπλευσε από Φούρνους για Βαθύ με καθυστέρηση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (8 μποφόρ) και αυτοί δεν πρόλαβαν το «Νήσος Μύκονος».

Ανεκτέλεστο θα μείνει και το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά για Σάμο - Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Σήμερα το Sardinia Vera άλλαξε την ώρα αναχώρησης από το Πειραιά αντί για τις 17:15 θα φύγει στις 20:15.

Αυτή η αλλαγή της ώρας στο δρομολόγιο της Τετάρτης σύμφωνα με την εφημερίδα ΑΥΡΙΑΝΗ οφειλόταν σε βλάβη στο καταπέλτη, που φαίνεται ότι είναι πολύ ευαίσθητος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...