Jump to content
Shipfriends

Margarita L (IMO 5391923)


Recommended Posts

υπαρχει τιποτα νεοτερο απο το windsor castle? θα ανεβει και δεξαμενη πριν φυγει; οπως εχει ξαναγραφτει πιθανον να ειναιο απαραιτητο μετα απο τοσο μακροχρονιο παροπλισμο

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Είχε ανέβει δεξαμενή πριν 1-2 χρόνια όταν είχε κόψει τις άγκυρες κ είχε κάτσει παραδίπλα.

Δεν έχω ξανακούσει δεξαμενή πριν το scrap και θα μου έκανε τεράστια εντύπωση κάτι τέτοιο. Ο επόμενος δεξαμενισμός του θα είναι στην Ινδία μια και καλή.

Πολύ καιρό το παλεύουν να φύγει, έχει να δουλέψει πολλά πολλά χρόνια αλλα αυτό δικαιολογεί τέτοια καθυστέρηση?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ανοιγω εδω ενα νεο topic, γιατι τωρα που μας αφηνει καλο ειναι να εχουμε ολες τις πληροφοριες συγκεντρωμενες.

ισως να μην ταιριαζει απολυτα στην κρουαζιερα, αλλα παντως δεν ταιριαζει σιγουρα στα πλοια ακτοπλοιας.

την κυριακη το πρωι το Rita (αυτο ειναι το εξοδιο ονομα) δεν καπνιζε, αλλα παρουσιαζε μια εντονη κλιση προς τα αριστερα (10-15 μοιρες). αντιθετα χτες το απογευμα το πλοιο καπνιζε εντονα (λευκος πυκνος καπνος) αλλα η κλιση ειχε αποκατασταθει. (προς θεου δεν εννοω οτι συνδεονται κλιση και καπνος)

εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι σε αποσταση ενος σταδιου απο την πλωρη του καραβιου βρισκεται ενας πλωτος γερανος (ελαφριων βαρων) ο οποιος δεν βρισκοταν εκει πριν τρεςι βδομαδες που το ξαναειδα. πιθανολογω οτι ο γερανος βρισκεται εκει για να βοηθησει στο ξεμπλεγμα των αγκυρων. Θυμιζω οτι απο τοτε που εφυγε το μαριανα 9 το βαπορι ειναι μονο του με τις δυο αγκυρες φουνταρισμενες οποτε φανταζαστε ποσες φορες εχει περιστραφει και τι κοτσιδα εχει γινει απο τις καδενες.

εδω και μηνες εχουμε συχνες αναφορες απο τα μελη που εχουν κατα καιρους περασει απο ελευσινα ειτε εκαναν ειδικη επισκεψη γι'αυτο (nick the greek, polmyt, dinos, stratos, chiotis, ηλιας ικαρια, george και μπορει και αλλους που μου διαφευγουν). απο τις γιορτες καπνιζει (τοτε μετονομαστηκε κιολας) αλλα τωρα μαλλον ηρθε η ωρα του

Link to comment
Share on other sites

Εφυγε το πλοίο που επι τόσα χρόνια ομόρφαινε την Ελευσίνα, ήταν τιμή για την Ελλάδα να βρίσκεται στα νερά της, ήταν χαρά για τους καραβολάτρες να το καμαρώνουν.

όλα τα ταξίδια μέσω εθνικής περιείχαν μια ματιά στον θρύλο, έστω κ σαν αξιοθέατο, απλά για να σιγουρευτείς πως είναι εκει,

πάντα άσπρο περήφανο σαν να μην είχαν περάσει τόσα χρόνια, πάντα μόνο αλλά φροντισμένο, με χοντρές κουρτίνες στα παράθυρα να προστατεύουν τα μοναδικά έπιπλά του, πάντα χωρίς κλίση, πάντα όρθιο, σαν εικόνα μιας άλλης εποχής, ανεπανάληπτης όπως κ το ίδιο.

Ολα αυτά μέχρι σήμερα, που ξαναταξιδεύει, 20 χρόνια μετά. Που οι τουρμπίνες του λειτουργούν έστω κ αν το οδηγούν στο τέλος, που η τσιμινιέρα του καπνίζει όπως τόσα χρόνια πριν, που στη γέφυρά του υπάρχει κόσμος, που οι τηλέγραφοι έδειξαν ξανά ολοταχώς. Δεν του άξιζε να φύγει ρυμουλκούμενο, πάντα ήταν εκεί έτοιμο να περιμένει να ξεκινήσει κ έτσι έγινε, έστω κ για τελευταία φορά. Κ θα φτάσει στον προορισμό του. Δεν τα παράτησε 20+ χρόνια που κοιμόταν, είναι δυνατόν να πάθει τίποτα τώρα που είναι ξύπνιο?

οι θρύλοι δεν πεθαίνουν...

καλό ταξίδι...

Link to comment
Share on other sites

αντιο :(

τελος εποχης. φευγει το ενα απο τα τελευταια μεγαλα mail ships.

τοσα χρονια παντα εκοβα στην εθνικη οταν περνουσα απο ελευσινα να του ριξω μια ματια.

οπως παει η κατασταση με τους διαλΗτηριους σε λιγο θα στελνουμε ινδια και πλοια των 80s.

ευχομαι ειλικρινα να μην φτασει. δεν του αξιζει ενα ατιμωτικο τελος.

Ελεος οχι αλλες φωτο απο Alang :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με τον "ship historian" peter knego (τουλαστιχον :D συμφωνα με τις πηγες που αναπαραγει χωρις να αναφερει παντα) το windsor castle περασε το σουεζ στις 19 απριλιου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ανασα ζωης για το windsor castle:

RED Malta; Circling RITA

May 11: Scrap prices in India and Bangladesh have dropped some $20 per ton, keeping an overdue RITA (ex MARGARITA L, WINDSOR CASTLE) circling about the Indian Ocean awaiting an upsurge in the market before she can be sold onwards to a breaker at Alang for a profit. Meanwhile, the RED BOAT (ex EUGENIO C, etc.) is plodding along very slowly to her final destination, having just left Malta on 5 May enroute to India or Bangladesh via Suez for scrapping.

απο το maritime matters

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

June 2: Reports from United Arab Emirates inform us RITA (ex WINDSOR CASTLE, MARGARITA L) has been lying off Kalba on the Indian Ocean coast for two to three weeks, stirring up interest amongst British expats who recognize the ship from her heyday as the Union-Castle flagship. RITA, enroute to India for demolition, awaits an upturn in steel prices in a depressed scrap market. All indications are that scrap prices will remain low or possibly drop even further for the immediate future.

maritime matters

για λιγες μερες το χασαμε. το βλεπω να μενει για καιρο στον Κολπο

Link to comment
Share on other sites

June 7: RED BOAT (ex EUGENIO C, EUGENIO COSTA, EDINBURGH CASTLE, SS THE BIG RED BOAT II) finally arrived at the Alang shipbreaking anchorage after a long, troubled voyage from Freeport via the Suez Canal on Friday, 3 June. RITA (ex WINDSOR CASTLE, MARGARITA L) arrived on June 6 after a slow voyage from Eleusis via the Suez Canal. Both ships will likely be beached by month's end when the high tides return to Alang

maritime matters

δυστυχως εφτασε το τελος. δυο μηνες αφ'οτου μας εφυγε εφτασε στον τοπο του μαρτυριου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

RITA, (ex WINDSOR CASTLE, MARGARITA L) missing from the line up at Alang, apparently broke down off the Indian coast off Dwarka, some 300 miles from her destination. If her fuel line can be reattached, she will proceed under her own power, if not, she will be towed to the beach within days.

maritime matters

δε θελει να παει ρε το βαπορι!! αυτοι εκει με το ζορι :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

RITA, ex WINDSOR CASTLE, MARGARITA L is uncannily avoiding the sands of Alang. After a long voyage from her anchorage at Petrola and lying in wait in the Indian Ocean for metal prices to rebound, she broke down off Dwarka on the final leg of her delivery voyage to the breakers after her fuel line burst. Now the tug sent to retrieve historic liner, until recently a candidate for preservation as a museum in the UK, has broken down and both vessels are adrift. Meanwhile, torrential monsoonal rains have brought work at the already under quota scrapping yards to a standstill. Alang is now at only a fraction of its capacity and this is beginning to have a severe economic effect on the infrastructure of the region.

πηγη maritime matters

ελπιζω οι μουσωνες να το γλυτωσουν απο τη σφαγη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

July 20: RITA (ex WINDSOR CASTLE, MARGARITA L) has finally anchored off Alang. The historic liner will be beached for demolition some time today at full speed, which, in her condition, means about 2 knots, maximum.

www.maritimematters.com

δυστυχως δεν γλυτωσε

για οποιον ενδιαφερεται στο τελευταιο τευχος του shipsmonthly εχει εκτενεστατο αφιερωμα στην union castle και βεβαια αναφερεται και στο windsor castle (ειχε ειδικο αφιερωμα πριν λιγα τευχη).

Link to comment
Share on other sites

Απο την ιδια πηγη με την παραπανω:

CASTLE In The Sand

July 21: RITA, (ex WINDSOR CASTLE, MARGARITA L) was beached yesterday. She sits relatively close to shore in Alang's now calm brown waters, bow searchlight still shining forth in a misty rain. The end of the former Union Castle Line flagship has finally come.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αρχισε ηδη να φευγει και αυτο...

Πισω χαμηλα αυτο το μπλε που εχει ξερει κανεις τι ηταν? Αυτο που μοιαζει με φουγαρο. Οταν το βλεπα στη ραδα νομιζα οτι ηταν απο κανενα βαπορι διπλα του αλλα τελικα ηταν του Μαργαριτα.. Ξερει κανεις σε τι χρησιμευε?

Link to comment
Share on other sites

Πίσω χαμηλά αυτό το μπλέ ήταν το... παλιό φουγάρο του ALEXANDER το οποίο αντικαταστάθηκε (το 1998?) απο νέο. Για καποιο περίεργο λόγο το παλιό αντι να το κόψουν το ανέβασαν στο Μαργαρίτα και εκει έμεινε. Λετε να το ειχαν ανεβάσει εκει με το σκεπτικό "όταν θα πάει για κοψιμο το βαπόρι θα κοπεί κ το φουγάρο" λίγο τρελό μου φαίνεται... B)

Τελος πάντων, νομίζω απάντησα στην απορία σου Ντίνο :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...