vagelis10 Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 (edited) καλησπέρα σας,μήπως κάποιος από εσάς γνωρίζει που μπορώ να μάθω την ειδική κατανάλωση για μία μηχανή SULZER 6RND76M, 10706 KW @ 122 RPM και για τις ηλεκτρογεννήτριες daihatsu 6pshtc-26d.έψαξα στα site των εταιρειών αλλά μάταια.Ευχαριστώ εκ των προτέρωνvagelis10 Edited May 19, 2016 by proud_ionian tag
Proteus Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 Προβληματίζομαι βλέποντας το Blue Star 2 και αλλα ταχύπλοα που παρά την αλματώδη αύξηση του πετρελαίου συνεχίζουν να πηγαίνουν σε υψηλές ταχύτητες. Μπράβο τους και πάλι μπράβο τους! Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι και να μην γυρίσουμε στις εποχές οπου για να κατέβεις Ρόδο απο Πειραια, μέχρι να φτάσεις ξεχνούσε που πήγαινες! Τι καταναλώσεις αλήθεια έχει πχ το Blue Star 2 ανα ώρα? Το χρηματικό ποσό που θα χρειάζεται για ενα δρομολόγιο Πειραια-Ρόδο σίγουρα θα ειναι ιλιγγιώδες!
Earl Granville Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 Mε κίνηση σαν κι αυτή Αναχωρηση του BS2 με 1287 επιβατες,183 ΙΧ,127 φορτηγα και 32 δικυκλα έχει περιθώριο να διατηρεί τις ταχύτητες του και να αφηνει κι ενα χαρτζιλίκι.Μόλις επέλθει ο χειμώνας και πέσουν κατακόρυφα η κίνηση επιβατών κι αυτοκινήτων δεν ξέρω τι θα συμβεί. Για κατανάλωση ακριβώς δεν ξέρω διότι δεν ξέρω πόσο αγοράζουν ακριβώς τον τόνο οι εταιρίες αυτή την στιγμή. Πάντως μην σου φανεί περίεργο να θέλει περίπου 80χιλιάρικα πετρέλαια να πάει και να έρθει στην Ρόδο
Captain_Nionios Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 (edited) Εμ η τεχνολογια παει μπροστα με πολυ γρηγορους ρυθμους. Τα δυο βαπορια εχουν μια 20ετια διαφορα ηλικιας. Βαλε μας και μια σχεση καταναλωσης μεταξυ των δυο αμα βρεις κατι. Και εκει φανταζομαι ο καινουριος θα τρωει τον παλιο Ειδα οτι ο πιο νεος τυπος του Ιαπωνα εχει specific fuel consumption (sfc): 185 g/kWh, δηλαδη 185 γραμμαρια καυσιμου ανα καθε χρησιμοποιουμενο kW σε διαστημα 1 ωρας, εξου και το kWh. Υποθετω στο 85% της ισχυος, γιατι εκει ειναι συνηθως η πιο ιδανικη περιοχη, πιο χαμηλα και πιο ψηλα καιει συνηθως λιγο περισσοτερο ανα χρησιμοποιουμενη kW. Η εξελιξη της μηχανης απο τη MAN η MAN 40/50 (με 500mm διαδρομη και οχι με 460mm) εχει sfc: 179 g/kWh στο 85% της ισχυος. Για τις παλιες Pielstick του Βελγου δε βρηκα κατι ξεκαθαρο ομως με μπακαλιστικους υπολογισμους αλλα και σημειο αναφορας Stork της εποχης πρεπει να ειναι κοντα στα 200 g/kWh ισως και περισσοτερο. Edited May 19, 2016 by proud_ionian
pathfinder Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Αν και δεν είμαι ειδικός θα κάνω την υπόθεση ότι πέρα από το 5-10% διαφοράς στο sfc, η μεγάλη διαφορά στο κόστος λειτουργίας των μηχανών θα είναι μάλλον στον τύπο καυσίμου. Δεν ξέρω αν στο ΙΙ έχουν κάνει μετατροπές, αλλά φαντάζομαι ότι οι προδιαγραφές του θα είναι για MGO, ενώ υποθέτω ότι το νεότερο θα καίει 180άρι (ίσως και 380). Όσο για το overload των μηχανών, έχω την εντύπωση ότι στα test runs τους στο εργοστάσιο, ούτως ή άλλως προβλέπεται λειτουργία τους στο 110% για μια ώρα τουλάχιστον.
Captain_Nionios Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 (edited) Νομιζω οτι τα περισσοτερα παλια βαπορια, της δεκαετιας του '70, καινε IFO180 και οχι MGO που ειναι πολυ πιο ακριβο. Ακομα και να μην γινοταν απο κατασκευης το θεωρω σχεδον σιγουρο οτι θα εχει γινει μετατροπη. Απλως τα περισσοτερα παλια καινε IFO180, ενω τα καινουρια IFO380 οποτε υπαρχει ενα μικρο κερδος λογω της λιγο χαμηλοτερης τιμης του τελευταιου σε σχεση με το πρωτο. Sorry για το offtopic. Edited May 19, 2016 by Captain_Nionios
Neptune Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Το παλιο καιει FO στις κυριες και MGO στις ηλεκτρομηχανες αν δεν κανω λαθος. Το καινουριο σιγουρα καιει FO παντου και επιπλεον εχει και shaft generators που υπο προυποθεσεις το κανουν πιο οικονομικο σε συνολο ημερας.
pathfinder Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 είσαστε σίγουρα πλέον ειδήμονες. Για ιστορικούς λόγους θα αναφέρω, ότι το σημείο καμπής υπήρξε μάλλον η πετρελαική κρίση του 1973. Επειδή λοιπόν το ΙΙ ήταν τότε υπό κατασκευή ίσως να πρόλαβαν είτε να εγκαταστήσουν εξ αρχής συστημα για καύση IFO είτε να έκαναν μετατροπή άμεσα. Από λίγο ψάξιμο είδα ότι οι 18PC2V συνέχισαν να κατασκευάζονται για αρκετά χρόνια μετά με καύσιμο IFO 180 cst. Αντίθετο παράδειγμα - αν πάλι δεν κάνω λάθος- το Wanaka του 1970 (γνωστό στους περισσότερους σαν Duchess M) που είχε τις μικρότερες 12PC2V όταν πουλήθηκε το 76 σε Έλληνες έκαιγε MGO και - απ΄ ότι μου είχε πεί αργότερα ένας μηχανικός- χρειάστηκε τροποποίηση για να καίει "βαρύτερο" καύσιμο (όχι βέβαια 180άρι). Ακόμη έχω ακούσει ότι και άλλα μικρότερα και νεότερα (π.χ. Αργοσαρωνικού) έχουν κάνει τροποποιήσεις για να καίνε "βαρύτερο" (φθηνότερο) καύσιμο.
thanosp Posted October 25, 2018 Posted October 25, 2018 Γνωρίζουμε την διαφορά (αν υπάρχει)στη κατανάλωση ανάμεσα στο Πήγασο και στο Blue Aqua ?
WARTSILA Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 Παιδια καλησπερα ηθελα καταναλωσεις των δυο νησσος και των δυο κορεατικων μεγαλων μπλου σταρ.αν σας ειναι ευκολο βεβαια...γιατι καποιος μου ειπε για 3τονους την ωρα για τα μπλου σταρ...ευχαριστω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now