Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση Grande Europa στην Ψυττάλεια


Recommended Posts

Χθες το «GRANDE EUROPA» του Grimaldi έπεσε σε ύφαλο ανάμεσα στην Ψυττάλεια και στην προβλήτα του Ικονίου ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2008

Πρόσκρουση Ro-Ro πλοίου στην Ψυτάλλεια

Προσέκρουσε σε ύφαλο ανατολικά της Ψυτάλλειας, πρωινές ώρες χθες, ενώ έπλεε στο δίαυλο μεταξύ της Ψυτάλλειας και του προβλήτα φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων Ικονίου «Ελ. Βενιζέλος», το πλοηγούμενο Ro-Ro πλοίο «GRANDE EUROPA» σημαίας Ιταλίας, με 29 αλλοδαπούς επιβαίνοντες.

Από την πρόσκρουση δεν τραυματίστηκε κανείς, ενώ δημιουργήθηκαν μικρά ρήγματα στην αριστερή πλευρά της γάστρας, με αποτέλεσμα να προκληθεί θαλάσσια ρύπανση ιριδίζουσας μορφής έκτασης περίπου 400m2 , η οποία εγκλωβίστηκε σε φράγμα, που τοποθέτησε ιδιωτική εταιρεία απορρύπανσης.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο Πλοίαρχος και αναζητείται ο πλοηγός ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης αξιοπλοϊας από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα.

Δείτε και μιά φωτό του πανέμορφου :eek: παπόρου...από το www.shipfoto.co.uk

Grande-Europa-31-Aug-2003.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παρόλη την κούραση της ημέρας, κατάφερε και με έκανε να γελάσω το ΥΕΝ.

Δηλαδή .. αυτό το αναζητείται ο πιλότος.. μου έφιαξε το απόγιομα.

Επίσης να συμφωνήσω ότι οι γραμμές του πάπορου είναι ότι το καλλίτερο.

Κάποια στιγμή θα φέρω φωτο απο τα σημερινά φορτηγοποστάλια, με πολύ ωραίες γραμμές.

Φίλος καραβολάτρης του φορουμ, μου γράφει ότι είναι λάθος να κρίνω εκ των υστέρων.

Δηλαδή, πως θα μπορούσα να κρίνω το παρόν θέμα άνευ προηγούμενης αιτίας?

Και επίσης για ένα κουτούλιμα σε βραχονησίδα, μου είπε ότι κανένας απο όλους τους άλλους καπεταναίους δεν ήταν υποχρεωμένος να είναι στη γέφυρα.

Θα παρακαλούσα τους καπεταναίους του φορουμ, να μην το λάβουν σαν παράδειγμα προς μίμηση.. λέγοντας ότι για τον Πλοίαρχο του πλοίου υπάρχουν μόνο υποχρεώσεις όσο είναι επάνω στο πλοίο, και αυτο πιθανά να είναι και μια βασανιστική ικανοποίηση για τους workaholics, που θα έλεγε και ο Νικ του φορουμ

Απο το νότιο ημισφαίριο, η καραβολατρία μου ανεβαίνει κάπως...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι ετσι εξηγειται γιατι εθεαθη να μπαινει μπαταρισμενο αρκετα και δεξια. Και σημερα ηταν περικυκλωμενο απο φραγμα και πλωτο Λ.Σ. ειχε σταθμευσει στην πλωρη του.

Συμφωνα με ασφαλεις πληροφοριες ο πλοηγος συνεληφθη και κρατειται καθοτι η εισαγγελεας εκρινε οτι ο πλοηγος "δεν τηρησε σωστα τον Δ.Κ.Α.Σ.":confused:

Οι πλοηγοι σταματησαν τις πλοηγησεις και επεται συνεχεια, ενω ο Ιταλος Πλοιαρχος κρατειται προφυλακισμενος.

Οπως παντα διακριθηκαμε για την αυστηρη εφαρμογη των νομων και την απονομη δικαιοσυνης:P

Link to comment
Share on other sites

Παρόλη την κούραση της ημέρας, κατάφερε και με έκανε να γελάσω το ΥΕΝ.

Δηλαδή .. αυτό το αναζητείται ο πιλότος.. μου έφιαξε το απόγιομα

Μες στο μυαλο μου εισαι! Δηλαδη που αναζητειται? Δεν τον περιμενε το Λιμεναρχειο με το που εδεσε το πλοιο? Η μηπως ηταν δυσκολο να βρουν την πλοηγιδα? Μπορω να φανταστω τι εγινε αλλα τελος παντων.

Οσο για το οτι σταματησαν οι πλοηγοι τις πλοηγησεις -(αν τις σταματησαν)κατι το οποιο δεν σταθηκε δυνατο να επιβεβαιωσω- ειναι ενα χαρακτηριστικο επιλεκτικης ευαισθητοποιησης της συνειδησης. Αν δεν ειχαν συλλαβει τον πλοηγο αλλα μονο τον πλοιαρχο του πλοιου, θα ειχαν σταματησει εις ενδειξιν διαμαρτυριας? Ρωταω εγω τωρα.. Ή μηπως η ευαισθησια τους περιοριζεται στους πλοηγους?

η εισαγγελεας εκρινε οτι ο πλοηγος "δεν τηρησε σωστα τον Δ.Κ.Α.Σ.

Τον ΔΚΑΣ ποτε προλαβε και τον εμαθε η εισαγγελεας??

Link to comment
Share on other sites

η εισαγγελεας εκρινε οτι ο πλοηγος "δεν τηρησε σωστα τον Δ.Κ.Α.Σ.":(

Τον ΔΚΑΣ ποτε προλαβε και τον εμαθε η εισαγγελεας??

Ένα λεπτό παιδιά γιατί μπαίνουν ορισμένα νομικά ζητήματα και πρέπει να ξεκαθαριστούν.

Ο εισαγγελέας κι ο κάθε εισαγγελέας δεν μπορεί να κρίνει ούτε να αποφασίζε από μόνος του.

Στο μόνο που μπορεί να αποφασίσει είναι αν μια τέτοια υπόθεση θα πρέπει να παραπεμφθεί σε τακτική δικάσιμο ή κλείνει ο φάκελος και τελειωνει εδώ το θέμα

Σε τέτοια περιστατικά και μια περιγραφή εν τροχάδη το λιμενικό διενεργεί προανάκριση του περιστατικού την διαβιβάζει στον αρμόδιο εισαγγελέα ο οποίος μετά κι από τις καταθέσεις που θα δώσουν σε αυτόν οι αρμόδιοι-εμπλεκόμενοι στο περιστατικό, αν δει ότι πιθανόν να υπάρχουν λάθη, παραλήψεις, ή οτιδήποτε που μπορεί να ντιβαίνει σε κάποιον κανονισμό παραπέμπει την υπόθεση σε τακτική δικάσιμο για περεταίρω διερεύνηση.

Αν για παράδειγμα η προανακριτική διαδικασία που έκανε το αρμόδιο λιμενικό τμήμα αναφέρει παράβαση του ΔΚΑΣ τότε πολύ πιθανόν η εισαγγελέας να παραπέμψει την υποθέση σε δίκη κι από εκεί και πέρα αν κάποιος ευθυνεται βάση των κανονισμών και των νόμων θα καταδικαστεί κι αν κάαποιος αποδειχτεί ότι δεν ευθύνεται προφανώς κι θα βγει αθώος.

Τώρα θα μου πείτε ότι μπορεί να τραβιέσαι για 2-3 χρόνια και να βγείς αθώος αλλά δυστυχώς έτσι είναι η δικονομική ακολουθία και σε αυτό ,ούτε εισαγγελείς,ούτε δικαστές φταίνε.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, αυτο ειναι και το σωστο να γινει. Εγω ειχα την εντυπωση οτι οι κρατουμενοι μεταφερονταν στα δικαστηρια ελεω αυτοφορου κι οτι η εδρα αποφασιζε μονη της χωρις ειδικη βοηθεια. Ας δουμε και μια φωτογραφια του πλοιου στο γκαλλερι, σε πιο ευτυχισμενες στιγμες.

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα λυπαμαι για το πως αντιμετωπιζεται ενα ναυτικο ατυχημα στη ναυτικη Ελλαδα.

Με μια νομοθεσια παρωχημενη ξεπερασμενη και εντελως εκτος πνευματος και εποχης, η Ελλαδα επραξε αριστα:rolleyes:. Αφησε ενα λαβωμενο βαπορι χωρις τον ανθρωπο που χρειαζεται περισοτερο απο ποτε μακρυα απο αυτο, τον Πλοιαρχο του:P.

Εαν μετα το ατυχημα δηλαδη το πλοιο παρουσιαζε και αλλα προβληματα (πολυ πιθανον) αλλα και ολες τις απαραιτητες διαικπεραιωσεις που προκυπτουν και αναγκαιες αποφασεις, ποιος θα τις χειριστει??

Και ολα αυτα για ενα ελεγχομενο ατυχημα, μικρης εκτασης και με αναλογικα μικρες συνεπειες. Εαν δηλαδη ειχαμε και ανθρωπινα θυματα ή αλλες συνεπειες, θα μπορουσαμε να τον καταδικασουμε και επιτοπου..Κατι απο αραπιά μου θυμιζει αυτο, Σαουδικη Αραβια, Αιγυπτο Αλγερια κλπ.

Οσο για τον πλοηγο, που λογικα στην ουσια ειχε και την διακυβερνηση του πλοιου, το να συληφθει και να προφυλακισθει, ειναι ακραιο και απαραδεκτο.

Πολυ καλως κατα τη γνωμη μου οι πλοηγοι αντιδρουν ετσι οπως αντιδρουν, επιλεκτικα ισως Νick οπως λες, αλλα αν δεν αντιδρασουν την επομενη τα πραγματα θα ειναι ακομα χειροτερα.

Δεν θελω να φανταστω πως θα ειναι τα πραγματα σε 10 χρονια απο τωρα αν συνεχισουμε ετσι, και ποσοι θα αντεχουν να κανουν αυτη τη δουλεια με τετοιες συνθηκες.

Ελεος, ναυτικο ατυχημα εγινε, δεν βιασαν 4χρονο μωρο, ουτε εκλεψαν 85χρονη αναπηρη και την σκοτωσαν.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο τις χαμηλές θερμοκρασίες της εποχής, αρπάζεσται γρήγορα... ούτε το καινούργιο τάτα να ήταν..

Μπορώ να πώ οτι δεν ήσαν σίγουροι αν ήταν 4χρονο η χιλιόχρονη, διότι Η παλιούφαλος βρίσκεται στο ίδιο μέρος για πολλάαα χρόνια. Ναι φταίει η κακιά στιγμή. Μου έχει συμβεί και μένα με το αυτοκίνητο, αλλά

γιατι να μην προφυλακίσουν αυτόν που στην ουσία έχει την διακυβέρνηση του πλοίου?

διότι αυτό απλά δεν αποδεικνύεται και ο άρχων είναι είς (1).

Εαν τον προφυλάκισαν .. νομίζω ότι συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ,

Και τέλος ενα λάθος που πιθανά είχε και δόλο, πρέπει να το τονίσουμε ώστε να μην επαναληφθεί. Συνήθως, ύστερα απο ένα βαθύ και μακρύ ύπνο ξυπνάμε κάπως ανώμαλα

Οσο για τον Νικ δεν εννοούσε ότι ο εισαγγελέας θα καθόταν να διαβάσει τον νόμο, αλλά ότι πιθανά να βρήκε αποχρώσες ενδείξεις για τους κατηγορούμενους και τις υπόγειες διαδρομές τους...

Και επειδή υποψιάζομαι ότι μάλλον θερμοπληκτίζω... να είστε όλοι καλά

Link to comment
Share on other sites

Ο πιλότος έχει συμβουλευτικό ρολο και μονο. Άσχετα αν κάποιοι το παίζουν άρχοντες. Ο καπετάνιος και μονο αυτός είναι ο απόλυτος άρχοντας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει κάπως να ποινικοποιηθεί και το επάγγελμα του πιλότου. Η' τουλάχιστον να αποδίδονται και εκεί οι ευθύνες του

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα λυπαμαι για το πως αντιμετωπιζεται ενα ναυτικο ατυχημα στη ναυτικη Ελλαδα.

Με μια νομοθεσια παρωχημενη ξεπερασμενη και εντελως εκτος πνευματος και εποχης, η Ελλαδα επραξε αριστα:rolleyes:. Αφησε ενα λαβωμενο βαπορι χωρις τον ανθρωπο που χρειαζεται περισοτερο απο ποτε μακρυα απο αυτο, τον Πλοιαρχο του:P.

Εαν μετα το ατυχημα δηλαδη το πλοιο παρουσιαζε και αλλα προβληματα (πολυ πιθανον) αλλα και ολες τις απαραιτητες διαικπεραιωσεις που προκυπτουν και αναγκαιες αποφασεις, ποιος θα τις χειριστει??

Και ολα αυτα για ενα ελεγχομενο ατυχημα, μικρης εκτασης και με αναλογικα μικρες συνεπειες. Εαν δηλαδη ειχαμε και ανθρωπινα θυματα ή αλλες συνεπειες, θα μπορουσαμε να τον καταδικασουμε και επιτοπου..Κατι απο αραπιά μου θυμιζει αυτο, Σαουδικη Αραβια, Αιγυπτο Αλγερια κλπ.

Οσο για τον πλοηγο, που λογικα στην ουσια ειχε και την διακυβερνηση του πλοιου, το να συληφθει και να προφυλακισθει, ειναι ακραιο και απαραδεκτο.

Πολυ καλως κατα τη γνωμη μου οι πλοηγοι αντιδρουν ετσι οπως αντιδρουν, επιλεκτικα ισως Νick οπως λες, αλλα αν δεν αντιδρασουν την επομενη τα πραγματα θα ειναι ακομα χειροτερα.

Δεν θελω να φανταστω πως θα ειναι τα πραγματα σε 10 χρονια απο τωρα αν συνεχισουμε ετσι, και ποσοι θα αντεχουν να κανουν αυτη τη δουλεια με τετοιες συνθηκες.

Ελεος, ναυτικο ατυχημα εγινε, δεν βιασαν 4χρονο μωρο, ουτε εκλεψαν 85χρονη αναπηρη και την σκοτωσαν.

Φιλε αυτοι που κανουν τα εγκληματα που αναφερεις στο τελος ,ειναι εξω,οπως κ πολλοι αλλοι.

Εγκληματιας πλεον χαρακτηριζεται με ευκολια καθε εργαζομενος ειδικοτερα στην θαλασσα,δηλαδη ναυτικος και αυτο γιατι στην Ελλαδα δικαζουν τα καναλια και πολλοι ασχετοι.

Αυτοι που σκοτωνουν γιατι κερδισε η εχασε η ομαδα τους παντως ειναι κ θα ειναι ελευθεροι.

Link to comment
Share on other sites

Eγώ να επανέλθω λίγο στο τι έγινε και χτύπησε το βαπόρι διότι γεννιούνται πολλά ερωτηματικά.

Ο πιλότος από ότι άκουσα είναι παλιός και συνάμα έμπειρος με αμέτρητες πλοηγήσεις άρα δεν είναι η πρώτη φορά που πλοηγεί βαπόρι από την περιοχή και δη του συγκεκριμένου μεγέθους οπότε να έκανε λάθος μου φαντάζει κάπως δύσκολο.

Εκείνο που θα πρέπει να ερευνηθεί κατά την γνώμη μου είναι που βρήκε το πλοίο.

Τα νερά εκεί είναι σχεδόν κρεμαστά.Οπότε θα πρέπει να ερευνηθεί η υπόθεση διότι στην συγκεκριμένη περιοχή υπάρχουν πολλά ναυάγια (μήπως προσέκρουσε σε κανένα από αυτά?) και εσχάτως από το ναυάγιο του Sea Diamond είδαμε ότι τελευταία κάτι μύτες κάτι δόντια μεγαλώνουν με τα χρόνια κι από την τελευταία χαρτογράφηση:P

Μήπως έχουμε λοιπόν ανάλογη περίπτωση κι εδώ?Μήπως ο χάρτης άλλα λέει κι άλλα είναι στην πραγματικότητα?

Επίσης ενδιαφέρον θα ήταν τι max draft έδωσε ο ιταλός καπετάνιος στον πιλότο.Μήπως έδωσε ένα τυχαίο νούμερο? Μήπως δεν είχε πάρει ο γραμματικός του πλοίου μετρήσεις για το πόσο πατάει το βαπόρι με την φόρτωση που είχε κάνει?

Πολλά ερωτηματικά που θα πρέπει να απαντηθούν ώστε να γίνουν οι κατάλληλες διορθώσεις και να αποφευχθούν παρόμοια ατυχήματα στο μέλλον.

Επίσης από ότι μας λέει ο aiolos ii ο πλοηγός συνεληφθεί και κρατείται μαζί με τον πλοίαρχο.Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα, και επιτέλους θα πρέπει κάποια στιγμή η πολιτική ηγεσία να κάτσει να ασχοληθεί με την ναυτική νομοθεσία η οποία είναι παρωχημένη και σε πολλές περιπτώσεις αβάσιμη

Η ναυτιλία έχει εξελιχθεί και εξελίσεται καθημερινώς και οι νόμοι που την διέπουν αντί να εξελίσονται κι αυτοί μαζί της έχουν μείνει στην εποχή που στις κοινωνίες για όλα αρμόδιος ήταν ο παπάς , ο δάσκαλος κι ο δήμαρχος.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή, μάλλον, μπερδεύουμε κάποια πράγματα, ας πω και εγώ την προσωπική μου άποψη.

1) Όταν συμβαίνει ένα ναυτικό ατύχημα, κάποιος φταίει...ή ο άνθρωπος ή το μηχάνημα ή η -ανωτέρα πάντων- φύση.

2) Όταν κάποιος φταίει πρέπει να βρεθεί ποιός είναι αυτός και να τιμωρηθεί...είτε για αμέλεια είτε για δόλο. Εκτός και εάν φταίει η "ανωτέρα φύση", η οποία έχει το ακαταδίωκτο.

3) Φυσικά για να διωχθεί κάποιος θα πρέπει να υπάρχει και κάποιος νόμος που να προβλέπει το αδίκημα. Εν προκειμένω ο ΔΚΑΣ.

4) Αυτός που θα κρίνει (κατ΄αρχήν) και θα ασκήσει διώξεις είναι ο εισαγγελέας. Και φυσικά δεν θα κρίνει "όπως του γουστάρει", αλλά βασιζόμενος στον νόμο. Και η δίωξη θα πρέπει να είναι αιτιολογημένη..."για παράβαση του τάδε άρθρου...του δείνα νόμου".

5) Και από εκεί και πέρα, η υπόθεση θα πάρει τον (μακρύ δυστυχώς) δρόμο της και την τελική κρίση θα την βγάλουν τα δικαστήρια.

6) Εάν η σχετική νομοθεσία είναι παρωχημένη...βεβαίως και πρέπει να αλλάξει. Αυτό όμως δεν είναι δουλειά ούτε του εισαγγελέα...ούτε και του δικαστή. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (πλοίαρχοι, πλοηγοί κα) ας πιέσουν να τον αλλάξουν...εάν βεβαίως είναι παρωχημένος...

7) Εάν ασκείται ποινική δίωξη σε κάποιον, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι θεωρείται και "εγκληματίας" με την τρέχουσα έννοια του όρου.

8) Στην Ελλάδα, ευτυχώς ακόμα, δεν δικάζουν "τα καναλια και πολλοι ασχετοι", αλλά οι δικαστές...και οι οποίοι δεν είναι άσχετοι. Βεβαίως, ως άνθρωποι, δεν είναι αλάνθαστοι...αλλά γι' αυτό ακριβώς τον λόγο υπάρχουν "ασφαλιστικές δικλείδες" που προστατεύουν τον κατηγορούμενο από τυχόν αδικίες. Εξ΄άλλου, εάν δίκαζαν "τα κανάλια και οι άσχετοι"...θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον 10 εκατομμύρια Έλληνες φυλακισμένοι και προφυλακισμένοι.

9) Στα παραπάνω της υπόθεσης, το μόνο που έχω επιφυλάξεις είναι κατά πόσον είναι επιβεβλημένη η προφυλάκιση του πλοιάρχου ή (ή και) του πλοηγού...εάν βεβαίως ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν νομίζω ότι ούτε ύποπτοι φυγής είναι ούτε θα βγούν και θα ξανακάνουν τα ίδια. Εξάλλου και το ίδιο το πλοίο και η εταιρεία του δεν είναι κανένα "πειρατικό" με σημαία "Βόρειου Μογγολιστάν", αλλά πλοίο του Grimaldi με κοινοτική (Ιταλική) σημαία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν έχει σχέση με το ατύχημα, αλλά στην Ψυττάλεια κάτω από τον φάρο έχει δημιουργηθεί ένας δρόμος, με την μέθοδο του μπαζώματος, και αυτό το πράγμα όλο και προχωράει. Λογικά με τα μπαζώματα άλλαξαν τα βυθίσματα κοντά στο νησί, και δη μείωσαν (έστω και ελάχιστα) το πλάτος του διαύλου.

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός που λέει ο χιώτης φίλος είναι πολύ σημαντικό για την πιθανή αιτία όπως κι ο προσφατός σεισμός ο οποίος μπορεί να μετακίνησει κάποιο μεγάλο κομμάτι βράχου ή κάποιο παλαιό ναυάγιο.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι το βυθόμετρο του πλοίου που εξετάστηκε στην αποτυπωσή του(είναι από τα παλιά που κάνεις αποτύπωση σε χαρτή) δεν έδειχνε πουθενά λιγότερο βάθος από 3μ

Οπότε μήπως κανα παλιό ναυάγιο μετακινήθηκε και εξείχε κανα αλμπουρο?Μήπως τίποτα από ημιβυθισμένα της Ψυττάλειας πήρε δρόμο και βυθιστηκε πιο πέρα χωρίς να πάρει χαμπάρει κανείς.

Θυμίζω ότι το μικρο υγραεριοφόρo cap sounio του οποίου ένα κομμάτι του αναποδογυρισμένο που βρισκόταν στην ψυτταλεια είχε πάρει δρόμο πριν χρόνια και ταξίδευε στο σαρωνικό ΄για μερες χωρίς να πάρει χαμπάρι κανείς.

Όπως και να έχει όμως το το μεγάλο αυτί του Earl πήρε ότι οι δύο κατηγορούμενοι παρεπέμπονται και για pollution.

Από ότι έμαθε έγινε ένα ρηγμα σε ένα τανκι πετρελαίου το οποίο όμως δεν είχε τίποτα μέσα απλά μπήκαν τα νερα εκεί ,ουσιαστικά το ξέπλυναν΄.

Επίσης η εισαγγελέας αργγούσε να διαβιβάσει την δικογραφία στο ακρωατήριο,η ακροαματική διαδικασία δεν μπορούσε να ξεκινήσει χωρίς την δικογραφία κι ετσι οι 2 κατηγορουμενοι κινδυνευαν να την περάσουν μέσα και το ΣΚ.:P

Όλα αυτά μέχρι τις 1:30 το μεσημέρι που είχα την τελευταία πληροφόρηση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...