Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Οι μέχρι πρότινος ύπαρχοι του Ροδάνθη και Μαρίνα, δηλαδή ο Γιώργος Δήμου και Στέλιος Κοκκινάκης στο ΚΕΣΕΝ για τα διπλώματα των πλοιάρχων, όπως και ο Μάκης Μαλιαγρος. Τέλος και ο Σπύρος Αγαπητός στο ΚΕΣΕΝ για το δίπλωμα του Υποπλοιάρχου.
Neptune Posted January 19, 2010 Posted January 19, 2010 Νετα και απο αλλο ενα ακομα πλοιαρχο της ακτοπλοιας. Ο Σιδερης Μαμιδης πλεον στη λιστα με τους συνταξιουχους.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Ο Βαγγέλης Ρουπακας στο ΚΕΣΕΝ για το δίπλωμα του πλοιάρχου και ο Σταύρος Γρηγορακος για το δίπλωμα του Υποπλοιάρχου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Καλή ξεκούραση στο Α΄ μηχανικό του Άνθη Μαρίνα, Παντελή Κοφινά, στο Α/Β μηχανικό του Ροδάνθη, Ηρακλή Παλαιολόγου και στον ανθυποπλοίαρχο του Ποσειδών Ελλάς, Κώστα Καλογερόπουλο, που καταθέσαν τα χαρτιά τους για τη σύνταξη τους.
Earl Granville Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Καθηγητής στο ΚΕΣΕΝ πλέον ο Cpt Γιάννης Ζαζάνης στο BRM.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Ένας εκ των δυο A’ μηχανικών που ηταν το καλοκαιρι στο Highspeed 3, ο Νίκος Βελλιωτης κατάθεσε τα χαρτιά για τη σύνταξη του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Ο cpt Γιώργος Ντινιοζος κατάθεσε τα χαρτιά του για τη σύνταξη.
express skiathos Posted March 15, 2010 Posted March 15, 2010 Περαστικά του ανθρώπου.. Στο κεφάλι τραυματίστηκε ένας 64χρονος ο οποίος εκτελούσε εργασίες ως μέλος συνεργείου του πλοίου «Αριάδνη», στην Επισκευαστική Ζώνη Περάματος.Ο τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Περάματος. πηγή zougla
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Καλορίζικα τα διπλώματα του Α΄ Οικονομικού Αξιωματικού στους κάτωθι: Αντώνη Μπητρου (ο αρχαιότερος Β΄ λογιστής), Λεονάρδου Τσάμη, Νίκου Παλαιοκρασσα, Παναγιώτη Αυτιά & Αγγελικής Ταλια
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Καλορίζικα τα διπλώματα των πλοιάρχων του Γιώργου Δήμου και του Στέλιου Κοκκινάκη
Tzoveno Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Εγώ θα παρεκκλίνω λίγο από το θέμα και θα ρωτήσω κάτι που είναι επείγων και όποιος ξέρει ας μου απαντήσει.. Ο μισθός ενός δόκιμου μηχανικού στο Hellenic Master (συγκεκριμένα) που κυμαίνεται; Οι καμπίνες για τους δόκιμους είναι ομαδικές; Γενικά τα ro/ro σαν το master αράζουν πολύ λίγο στα λιμάνια ή μπορεί να κάτσει και μέρες; σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Harry Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Οι καμπινες νομιζω οτι ειναι ατομικες ειδικα για τους δοκιμους που συνηθως τους βαζουν διπλα στους πλοιαρχους-μηχανικους αντιστοιχα.
Neptune Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Ο φιλος ρωτησε συγκεκριμενα για το Μαστερ οποτε αν καποιος ξερει ας του απαντησει συγκεκριμενα και οχι γενικα ή απο αλλα πλοια που ξερει
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Ο μισθός του δόκιμου εξαρτάται από πολλά πράγματα. Κάποιες πληροφορίες για την αμοιβή μπορείς να δεις στο site των Οικονομικών Αξιωματικών (Πίνακας 2009 Ε/Γ-Ο/Γ Ακτοπλοΐας) αλλα και τι οριζει ο νομος . Από ότι λέει στο site ο μισθός φτάνει στα 1500 Ευρώ (καθαρός μισθός), αλλά έχω την εντύπωση ότι ο μισθός για τους πρωτοετείς είναι χαμηλότερος, γύρω στα 1000 Ευρώ. Αυτή τη περίοδο το Hellenic Master είναι στη γραμμή της Κύπρου, όποτε έχει παραμονές όλη την ημέρα στα λιμάνι που πιάνει (πάει πρωί και φεύγει απόγευμα) ενώ στο Πειραιά κάθεται 1,5 ημέρα. Εάν μετά πάει στη Κόρινθο θα έχει παραμονές στα λιμάνια όταν ταξιδεύει και κάθε Δευτέρα κάθεται στη Κόρινθο ή Βενετία. Τώρα στο θέμα της καμπίνας εάν είσαι τυχερός μπορεί να είσαι μόνος σου, αλλά εάν υπάρχουν και άλλοι δόκιμοι μπορεί να έχεις συγκάτοικους (1 έως 3 άτομα ακόμα).
ΔΟΚΙΜΟΣ Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 ΠΡΩΤΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2009 ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ
Tzoveno Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 1ον ένας λόγος παραπάνω γιατί κάθε χρόνο αυξάνεται κατά 4% περίπου το μισθολόγιο. 2ον αυτό το πινακάκι είναι μια souma από τους μισθούς κτλ που προβλέπει ο νόμος περισσότερα μπορείς να μάθεις διαβάζοντας την σχετική ανακοίνωση (ΦΕΚ) της εφημερίδας της κυβερνήσεως.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Αυτό το πίνακα τον έχει φτιάξει το σωματείο των οικονομικών αξιωματικών, για να υπολογίζουν τους μισθούς οι συνάδελφοι τους που εργάζονται στα πλοία (παλιότερα τη μισθοδοσία την έβγαζαν στο πλοίο οι οικονομικοί αξιωματικοί αλλά πλέον τις βγάζουν στα γραφεία των εταιρειών). Οι δόκιμοι της γεφύρας δύσκολα θα έχουν κάποια ώρα υπερωρίας, σε αντίθεση με δόκιμο μηχανής που άμα τύχει κάποια αβαρία μπορεί να δουλέψει υπερωρία. Οι δόκιμοι μηχανής έχουν έξτρα από εργασίες που κάνουν στο μηχανοστάσιο οι μηχανικοί, ενώ στη γέφυρα δε νομίζω ότι παίρνουν έξτρα από τα γκαραζιατικα ή από την αποθήκη του πλοίου. Επίσης εάν είσαι σε πλοίο που δεν τρως μέσα στο πλοίο (πχ ταχύπλοα, πλοία του Σαρωνικού) παίρνεις και τη τροφοδοσία σε χρήμα, ενώ εάν είσαι άλλο τύπου πλοίου που έχει κουζίνα και τρως μέσα στο πλοίο, σου παρακρατείται το ποσόν της τροφοδοσίας. Επίσης ο πρωτοετής δόκιμος δε παίρνει δώρο Χριστουγέννων ή Πάσχα (κάποιες εταιρείες δίνουν αλλά δεν είναι υποχρεωμένη βάση νόμου). Η επιδότηση υπάρχει για τους πρωτοετής για να τους προτιμούν οι εταιρίες αυτή περίοδο, που πρέπει να κάνουν το πρώτο μπάρκο τους έτσι ώστε να μπορεσουν να συνεχίσουν στο δεύτερο έτος. Ενώ το υπόλοιπο θαλάσσιας υπηρεσίας θα το κάνεις στο δεύτερο έτος και εάν χρωστάς θαλάσσια υπηρεσία το κάνεις όποτε βρεις μέχρι να τελειώσεις τη σχολή. Εδώ μπορεί να βρεις το νόμο για τη μισθοδοσία της ακτοπλοΐας Ενώ να σου υπενθυμίσω ότι ακόμα δεν έχει γίνει καμία αύξηση στη μισθοδοσία το 2010 και δε ξέρω εάν θα γίνει φέτος.
ΔΟΚΙΜΟΣ Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 θα συμφωνησω απολυτα οι δοκιμοι γεφυρας δεν εχουν extra εκτος κ αν κανει κανενα εκτακτο δρομολογιο exprees. δωρο χριστουγενων κ πασχα περνουν οι δοκιμοι εφοσον ειναι στην ακτοπλοια εντοσ ελλαδος και οχι σε μεσογειακο δρομολογιο.
Ermenegildo Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Τι έγινε σήμερα στα πληρώματα του Ν. Χίος και Ν. Μύκονος??
Earl Granville Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 (edited) Και που να ακούσετε τον Στέλλιο να τραγουδάει...Αχ τα παλιά εκείνα χρόνια... Δεν λες τίποτα Λευτέρη, αξέχαστες αναμνήσεις κι ωραία γλέντια με κέφι και τραγούδι.Κι επειδή το shipfriends είναι πάντα παρών , ακόμη και στο μουσικό κομμάτι της ακτοπλοίας ορίστε και 2 φώτο από τον προσωπικό δίσκο του Στέλιου Πασσάκου. Το καλύτερο κομμάτι είναι το "θα το μετανιώσεις". Παραγωγή:Τα άξέχαστα εκείνα χρόνια και για όποιον θέλει να ακούσει την φωνή του Στέλιου ορίστε ένα τραγουδάκι από τον δίσκο του!! Έχει βέβαια και το χιτ Θα το μετανιώσεις και μία φώτο του ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ όταν ήταν ο Στέλιος αρχιθαλαμηπόλος στο ξεκίνημά του πλοίου επί Αγαπητού.Τα υπόλοιπα πλοία είναι ορισμένα στα οποία έχει υπηρετήσει τα τελευταία 15 χρόνια κι ένα παραδοσιακό τρεχαντήρι που ετοιμάζει στην Σάμο!!! Edited June 19, 2010 by Earl Granville
Neptune Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Συνελήφθη ο πλοίαρχος του «Super Jet» Δεν απέπλευσε από Μήλο, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, κατά την επιστροφή του στον Πειραιά, χθες το απόγευμα, το Ε/Γ-ΚΑΤ «Super Jet» Ν.Π.10328, που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Πειραιάς - Μήλος - Θήρα - Νάξος - Κουφονήσι - Αμοργός - Θήρα - Φολέγανδρος - Μήλος - Πειραιάς). Σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος, στο πλοίο επέβαιναν 197 άτομα και ανέμεναν προς επιβίβαση 96 ακόμη, που προωθήθηκαν με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ» Ν.Π.11800, το οποίο απέπλευσε από Μήλο στις 22.00 για Σίφνο - Σέριφο - Κύθνο - Πειραιά, όπου κατέπλευσε σήμερα στις 05.25. Νωρίτερα, στις 21.45, ο πλοίαρχος του «Super Jet» είχε αναφέρει στη Λιμενική Αρχή Μήλου, ότι η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι ήταν επισφαλής και αναχώρησε, χωρίς επιβάτες, για αναζήτηση ασφαλούς αγκυροβολίου, κατευθυνόμενος προς Πειραιά. Για την εξέλιξη, ενημερώθηκε άμεσα ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Σύρου, ο οποίος διέταξε τη σύλληψη του πλοιάρχου και το σχηματισμό δικογραφίας εις βάρος του, από το Υπολιμεναρχείο Μήλου, κατά την αυτόφωρη διαδικασία. Το «Super Jet» κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά στις 00.15 σήμερα και στελέχη Λ.Σ. συνέλαβαν τον πλοίαρχο, οδηγώντας τον στο Κεντρικό Λιμεναρχείο, όπου απολογήθηκε και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος, κατόπιν νέας εισαγγελικής εντολής. kathimerini Ελπιζω να του βαλανε χειροπεδες και να τον μεταφερανε με κλουβα συνοδεια ΜΑΤ μην τυχον και παρει ανασα ο ανθρωπος. Ειναι πολυ επικινδυνος για την κοινωνια μας. Κραταει το φονικο οπλο που λεγεται χειριστηριο :mad: Αληθεια μηπως αυτος ειναι ο λογος που σημερα δεν αναχωρησε το Σουπερτζετ και οχι λογω καιρου οπως λεγεται?
Harry Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Ο καθε πλοιαρχος (αν δεν κανω λαθος που δεν το νομιζω) εχει την δυνατοτητα αν κρινει σε περιπτωση απαγορευτικου οτι το αγκυροβολιο στο οποιο τον επιασε το απαγορευτικο να συνεχισει το ταξιδι του κενο επιβατων κατοπιον συνενοησης με την εταιρια και τις λιμενικες αρχες ωστε να διασφαλιστει η ακαιραιοτητα του πλοιου και του πληρωματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Καλό ταξίδι καπτα Κώστα. Έφυγε από τη ζωή ένας παλιός γνώριμος υποπλοίαρχος της ακτοπλοΐας, πρόκειται για τον Κώστα Αποστολοπουλο, γνωστό και με το παρατσούκλι «ΡΙΤΖ» Είχε διατελέσει αξιωματικός για πολλά χρόνια σε πλοία της Agapitos Lines (Ναιας ΙΙ, Golden Vergina & Παναγία Εκατονταπυλιανή).
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Μια συνέντευξη του cpt Σπύρου Πεφανη στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now