Jump to content
Shipfriends

Άλλα νέα για πληρώματα


94867

Recommended Posts

  • Replies 549
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά το cpt Παναγιώτη Μπητρο από το Άρτεμις και cpt Σπύρο Βατίστα από το Highspeed 5, (χωρίς να προλάβει να χαρεί τους μόχθους μιας ζωής), άλλος ένας πλοίαρχος της HSW καταθέτει τα χαρτιά για τη σύνταξη του.

Αυτή τη φορά σειρά έχει ο cpt Γιάννης Ζαζανης.:(

Χθες ήταν η τελευταία ήμερα στα δελφίνια ως πλοίαρχος. Από σήμερα θα πρέπει να θεωρείται ως ένας απόμαχος ναυτικός, μιας και θα καταθέσει τα χαρτιά του για σύνταξη.

To τελευταίο δελφίνι υπό τις διαταγές του ήταν το Flying Dolphin 4

Υ.Γ: Αποχώρησε η ψύχη των VHF τα τελευταία χρόνια στο Σαρωνικό, όταν είχε κέφια έπαιρναν πραγματικά φωτιά τα VHF:D, πάντα με τις απολαυστικές ναυτικές ιστορίες του.;)

Όπως δηλαδή χθες που αποχαιρετούσε όλους τους συναδέλφους του (φίλους & ανταγωνιστές)

Link to comment
Share on other sites

Ο καπτα Γιάννης υπήρξε μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές ναυτικών στις Κυκλάδες.Τις όργωσε για πάρα πολλά χρόνια κι όταν έγινε πλοίαρχος στα δελφίνια όργωσε και τον Σαρωνικό.

Μια ευγενική φυσιογνωμία με έφεση στο χιούμορ και στην καλλιτεχνία(ζωγραφίζει και γράφει ποιήματα).

Καλή ξεκούραση καπτα Γιάννη και να χαρείς για πολλά πολλά χρόνια την σύνταξη.;)

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ο καπτα-Γιάννης είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος και φύσει ευγενική φυσιογνωμία. Το είπε και το έκανε πως μόλις συμπληρώσει τα χρόνια της πλοιαρχίας (τα απαραίτητα για τη σύνταξη) θα καταθέσει.Καλή ξεκούραση Καπτα-Γιάννη και πολλά ευτυχισμένα χρόνια που πολλά από αυτά , ελπίζω, να τα περάσεις στ' Απεράθου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το θάνατο του 43χρονου πλοίαρχου του M/Τ «ARION» Ν. Άνδρου 585, το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή βορειοδυτικά της Νιγηρίας, ανακοίνωσε το ΥΕΝΑΝΠ.

Όπως διευκρίνισε το υπουργείο, η σορός του Ελληνα ναυτικού πρόκειται να αποβιβαστεί στον λιμένα «Σαιντ Ντισερτ», δυτικά της Τζιακάρτα, με τον κατάπλου του πλοίου.

Το πλοίο είχε αποπλεύσει από τη Νιγηρία με προορισμό τον κόλπο του Μεξικού.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά.

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

στον εφοπλιστη του Ιανουαριου εχει μια mini συνεντευξη του, πλοιαρχου του Special Purpose Ship "Astrea" της Assodivers, Nικου Πεταλα.

ειναι ευχαριστο να βλεπεις εναν νεο και εμπειρο καπετανιο, που εχει αναδειχθει απο την ποντοπορο και τα γκαζαδικα, να βλεπει με αισιοδοξια το επαγγελμα του, να μην δισταζει να το προτεινει και σε νεοτερους και να μην παραπονιεται που δεν ειναι σε κανενα ferry, για να κανει διανυκτερευση σπιτι του. Χρειαζονται τετοιοι στη ναυτιλια μας.

Link to comment
Share on other sites

Με μεγάλο προβληματισμό μπήκε το 2009 για αρκετούς αξιωματικούς της HSW, καθώς σε μια συνάντηση που είχα σήμερα μου εξέφρασαν την αναγκαστική "επιθυμία" τους να αναζητήσουν νέες εταιρείες, καθώς αυτοί που δούλευαν αρκετά χρόνια στα ταχύπλοα της εταιρείας, καλούνται να δουλέψουν σε συμβατικά και RO-RO και αυτοί που δούλευαν αρκετό καιρό σε RO-RO, τους στέλνουν σε συμβατικά και ταχύπλοα,κάτι που τους εξαγριώνει και τους στεναχωρεί ταυτόχρονα, καθώς είχαν επιλέξει να ταξιδεύουν-ο καθένας για τους δικούς του λόγους-στα ανωτέρω πλοία:(

Είναι κρίμα πάντως για μια τέτοια εταιρεία, να χάνει μετά την ανακατάταξη και το συνδυασμό γραμμών με τα πλοία της, μέρος επιβατικής κίνησης και τώρα να χάνει και πλήρωμα!:mad:

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οταν εισαι σε μια εταιρια ακολουθεις τους κανονες της!μην ξεχναμε οτι τα παιδια που ηταν στα ταχυπλοα ητανε καπως πιο βολεμενοι απο τους υπολοιπους..πλοιαρχους εχει η εταιρια τους εμπιστευεται ομως???γιατι στο χιος δεν θα ειχε βαλει πλοιαρχους απο τα ταχυπλοα που ενας ειδικα ειναι οτι καλυτερο υπαρχει!το καλοκαιρι εχω περιεργια να δω ποιοι θα πανε η θα κανουνε καμια μεταγραφη!!

Link to comment
Share on other sites

Με μεγάλο προβληματισμό μπήκε το 2009 για αρκετούς αξιωματικούς της HSW, καθώς σε μια συνάντηση που είχα σήμερα μου εξέφρασαν την αναγκαστική "επιθυμία" τους να αναζητήσουν νέες εταιρείες, καθώς αυτοί που δούλευαν αρκετά χρόνια στα ταχύπλοα της εταιρείας, καλούνται να δουλέψουν σε συμβατικά και RO-RO και αυτοί που δούλευαν αρκετό καιρό σε RO-RO, τους στέλνουν σε συμβατικά και ταχύπλοα,κάτι που τους εξαγριώνει και τους στεναχωρεί ταυτόχρονα, καθώς είχαν επιλέξει να ταξιδεύουν-ο καθένας για τους δικούς του λόγους-στα ανωτέρω πλοία:(

Αυτό ακουγόταν από το καλοκαίρι ότι θα γίνει αλλά δεν έγινε τότε.;)

Το τελευταίο καιρό πάντως έχω δει πολλά άτομα από τη πληρώματα των ταχυπλόων να δουλεύουν στα συμβατικά της HSW. Από αξιωματικούς και στο κατώτερο πλήρωμα.

Θέλω να δω εάν συμβεί κάτι ανάποδα το καλοκαίρι στο γενικό rotation που θέλει να εφαρμόσει η εταιρεία.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

παντως σε τετοιους δυσκολους καιρους δε νομιζω οτι υπαρχουν και πολλες επιλογες, ειδικα για οσους θελουν να παραμεινουν σε ταχυπλοα.

οταν εχουμε εταιρειες που κλεινουν και αλλες που περιοριζουν τα δρομολογια τους, αναρωτιεμαι ποσο ευκολα θα βρει καποιος δουλεια σε αλλη εταιρεια της ακτοπλοϊας.

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχνάμε ότι η εταιρία είναι μείον 5 πλοιάρχους (δύο οι άνθρωποι που μας αφησαν νωρίς, δύο που πέρασαν πλοηγοί και δύο αυτοί που βγήκαν στην σύνταξη το σύνολο έξι μείον έναν τον καπτα Τάσο Μπότση που ήρθε με μεταγραφή στο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ) οπότε αναγκαστικά και οι ταχύπλοοι θα μπαλώσουν τρύπες στα συμβατικά προκειμένου να καλύφτούν και οι άδειες.

Πάντως το να φύγεις ή να θέλεις να φυγεις από μια εταιρία επειδή σε σκάντζαραν βαπόρι, ή οπόια έχει τόσα βαπόρια άρα κι ευκαιρίες καριέρας, και που είναι από τις πλέον τυπικές στις πληρωμές των μισθών, για να πας στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα, στους δύσκολους καιρούς που ζούμε θεωρώ ότι είναι μια επιπόλαιη απόφαση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ενώ φημολογείται ακόμα μια αποχώρηση ενός στελέχους από τη HSW, λόγω συνταξιοδοτήσεως.
Δεν φημολογείται είναι σίγουρη η αποχώρηση του λόγω συνταξιοδοτήσεως και μάλιστα στην κοπή της πίτας στο ΝΕΦΕΛΗ τον τίμησαν για την προσφορά του στην εταιρία.

Ας πούμε ότι πρόκειται για τον αρχιπλοίαρχο της HSW, Κώστα Ρουσομουστακακη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...