pie Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 (edited) Και για να κάνω μια σύγκριση με ακριβώς την ίδια περίοδο πέρυσι: Το Hs1 είχε(στη γραμμή των Δυτικών) : 9/5/2008(Παρασκευή): 526επιβάτες (Άγιος:137) 10/5/2008(Σάββατο): 580 Επιβάτες (Άγιος: 244) 11/5/2008(Κυριακή): 450Επιβάτες (Άγιος: 314) 12/5/2008(Δευτέρα): 375Επιβάτες (Άγιος: 262) Ξέρω ότι μπορεί η σύγκριση να είναι λίγο άτοπη...αλλά βλέπουμε ότι είχε σχεδόν το διπλάσιο κόσμο σε κάθε δρομολόγιο(κυκλικό)! Τα συμπεράσματα δικά σας Edited May 22, 2009 by pie
wysiwid Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 (edited) οχι αυτη η συγκριση δεν ειναι ατοπη καθολου. απλα υπολογισε σε παρακαλω οτι η γραμμη εκεινη ηταν κορμου (και δεν ηταν παρατημενη για κατι μηνες) και οτι μολις ξεκινησε. υπολογισε τα δυανυομενα μιλια/ επιβατη για να δουμε τι μενει στο τελος και το τι εκαιγε το πλοιο στην μια περιπτωση και το τι στη β χρειαζομαστε ποσα φορτηγα και ΙΧ μετακινουνται αυτη την στιγμη. ποσος κοσμος μπαινει απο το αεροδρομιο της Σκιαθου προς τη Σκοπελο Αλλονησο και αντιστροφα γιατι ειναι και τα charter που ειναι αρκετα / και τα φορτηγα ΦΑΓΕ ΔΕΛΤΑ και τα υπολοιπα της τροφοδοσιας τλ που ανεβαινουν και κατεβαινουν καθημερινα στα τοπικα δρομολογιαμε αυτα τα στοιχεια θα μπορουσαμε στην τωρινη στιγμη να κανουμε συγκρισεις,οχι μονο για τωρα αλλα και για το υπολοιπο καλοκαιρι και οτι το πλοιο εκμεταλευομενο το γεωγραφικο σημειο και την κοντινη αποσταση θα διπλωσει δρομολογια το τι αυτο θα προσφερει παραπανω στην συνολικη του εκμεταλευση του για την εταιρεια,. θα περιμενω με ενδιαφερον τα στοιχεια αυτα .. αν εχεις την δυνατοτητα Edited May 22, 2009 by wysiwid
Orestis Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Αφού σου αρέσουν οι αριθμοί ας τους δούμε αναλυτικότερα: 1. Ο Pie αναφέρει κίνηση κυκλικών δρομολογίων, συνεπώς περιλαμβάνονται και οι επιβάτες των ενδιαμέσων διαδρομών που αναφέρεις. 2. Η κίνηση των ιχ οχημάτων συνήθως είναι ανάλογη της κίνησης των επιβατών, αλλά στην περίπτωση της σύγκρισης των Δυτικών Κυκλάδων με τη γραμμή των Σποράδων, η αναλογία δεν είναι ίδια καθώς στις Δυτικές Κυκλάδες οι χρήστες ιχ είναι σαφώς περισσότεροι (ακριβώς γιατί στις Σποράδες υπάρχουν και οι επιβάτες των charters που αναφέρεις και που όπως είναι λογικό δεν έχουν αυτοκίνητα). 3. Τα φορτηγά δεν αποτελούν σοβαρή πηγή εσόδων στα ταχύπλοα, ούτε υπάρχουν λόγοι διαφοροποίησης μεταξύ των δύο γραμμών. 4. 100% περισσότεροι επιβάτες συν 25% ακριβότερες τιμές σε σχέση με αυτές των Σποράδων, συνεπώς τα έσοδα του πλοίου σε μια τέτοια σύγκριση θα ήταν αυξημένα περίπου κατά 125%. 5. Τα διανυθέντα μίλια (και άρα και η κατανάλωση καυσίμου) είναι αυξημένα κατά 70% στις Δυτικές Κυκλάδες. Επειδή από τα στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί κατά καιρούς, προκύπτει πως το κόστος καυσίμου είναι περίπου 40-60% επί του κόστους λειτουργίας, μια αύξηση στην κατανάλωση κατά 70%, αυξάνει το κόστος λειτουργίας από 28% έως 42%. Συμπέρασμα: Όταν το κόστος εκμετάλλευσης αυξάνεται 28-42% και τα έσοδα κατά 125% τα συμπεράσματα είναι ξεκάθαρα.
wysiwid Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 (edited) η διαφωνια μας προφανως εχει γινει κουραστικη για ολους εδω μεσα... ας περιμενουμε τα πραγματικα νουμερα τελος καλοκαιριου ) Edited May 22, 2009 by Neptune
pie Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Ναι τα στοιχεία που παραθέτω αφορούν όλους τους επιβάτες και από ενδιάμεσους. Συμφωνώ πάντως ότι το πλοίο πρέπει να το γνωρίσει ο κόσμος και μέχρι τώρα πολλοί που ταξίδευαν στη γραμμή τόσα χρόνια δε το ξέρουν. Το καλοκαίρι θα είναι πάντως πιο δίκαιες οι συγκρίσεις και εκεί θα βγούν τα τελικά συμπεράσματα!!Θα επανέλθω κάποια στιγμή με νούμερα!! Υ.Γ.: Μπορεί να έχετε μια μινι "κόντρα" αλλά τουλάχιστον σε πολύ φιλικό κλίμα που αρμόζει στους shipfriends:D:D
wysiwid Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Υ.Γ.: Μπορεί να έχετε μια μινι "κόντρα" αλλά τουλάχιστον σε πολύ φιλικό κλίμα που αρμόζει στους shipfriends:D:D σχεδον γραφικοι εχουμε γινει ελπιζω να μας δικαιολογουν ολοι οπως εσυ! Ορεστη σε περιμενω με ΙΧ και παρεα Σκοπελο .. να ανεβασουμε και λιγο την κινηση! αντε χαιρετω
wysiwid Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 περιμενω με αγωνια τα νεα στοιχεια για την κινηση του πλοιου. πρεπει να εχουν αυξηθει σημαντικα γιατι τις τελευταιες ημερες ειναι εμφανες οτι αρχιζει το νησι να εχει περισσοτερο κοσμο. ελπιζω να ειστε ολοι καλα. εχετε κανενα νεο για το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, ΡΟΜΙΛΝΤΑ κτλ?
wysiwid Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 (edited) Απο την εφημεριδα Πολιτης: ΛΑΥΡΙΟ – ΜΕΣΤΑ έστω και άβολα από 6 Ιουνίου Οριστικοποιήθηκε η δρομολόγηση για ένα χρόνο, μια φορά την εβδομάδα, του «Παν. Θαλασσινή», που ανοίγει επίσημα τη δυτική πύλη του νησιού. Ο προγραμματισμός του, βέβαια, προδίδει ότι καθαρός στόχος της ΝΕΛ ήταν η επιδότηση, αφού το πλοίο εξυπηρετεί κυρίως τις ανάγκες των Σποράδων και τα δρομολόγια του δεν εξυπηρετούν τη λογική «προορισμός του Σαββατοκύριακου» αλλά γίνονται μεσοβδόμαδα. Στο χέρι μας φυσικά είναι να πείσουμε την κάθε εταιρία ότι μελλοντικά, ιδιαίτερα όταν οι υποδομές Λαυρίου και Μεστών είναι 100% έτοιμες, ότι θα είναι προς το συμφέρον τους η δρομολόγηση πλοίων με καλύτερους όρους και ωράρια. και με τα υπολοιπα δρομολογια αυτα προς Σποραδες ισχυουν η οχι? Edited May 30, 2009 by proud_ionian
express skiathos Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Έκτακτο δρομολόγιο την Τρίτη 02-06 για το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ, το οποίο αμα τη επιστροφή του στον Βόλο, θα αναχωρήσει στις 18:00 για Σκιάθο-Σκοπέλο, όπου έχει και διανυκτέρευση. Την Τετάρτη θα φύγει από Σκόπελο στις 06:30 για Σκιάθο-Βόλο και στη συνέχεια θα κάνει κανονικά το δρομολόγιό του. Πάντως το πρόβλημα με τα φορτηγά έχει αρχίσει και οξύνεται και δεν έχουμε μπει ακόμα στα καλά του καλοκαιριού.
express skiathos Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Το SPEED CAT από αυτή την εβδομάδα ξεκινάει τις προσεγγίσεις και στον Άγιο Κωνσταντίνο. Θα έχει δρομολόγιο κάθε Πέμπτη, Παρασκευή Σάββατο και Δευτέρα στις 15:00 για Σκιάθο-Σκόπελο και τις Κυριακές στις 15:30 για Σκιάθο-Σκόπελο. Τα δρομολόγια αρχίζουν αυτό το Σάββατο. Από την περασμένη Παρασκευή έχουν βγεί από το σύστημα τα δρομολόγια του ΧΑΙΣΠΙΝΤ 1.
express skiathos Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Αύριο ξεκινάει δρομολόγια το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και στην γραμμή Βόλου Σποράδων. Τα δρομολόγιά του θα είναι για Σκιάθο-Σκόπελο και στην προέκτση προς Λήμνο θα προσεγγίζει και την Αλόννησο. Επίσης, χτες έκανε ένα έκτακτο από Βόλο στις 17:00 για Σκιάθο-Σκόπελο (διανυκτέρευση) το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ κυρίως για την μεταφορά φορτηγών.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Αληθεύει και όπως άκουσα σήμερα από μέλη του πληρώματος του ΧΑΙΣΠΙΝΤ 1 ετοιμάζονται να κατέβουν για την άγονη. Μάλλον αληθεύει. Ενώ την αντίθετη διαδρομή για τις Σποράδες θα ακολουθήσει κάποιο από το Άρτεμις ή Νεφέλη, με επικρατέστερο το Άρτεμις (εάν βγουν οι χρησμοί σωστοί)
wysiwid Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 ενδιαφερον... και αυτο θα ειναι μονιμο η προσωρινο? παντως η συνεχη αλλαγη σε πλοια και δορμολογια δεν ειναι καλο.. το Αρτεμις εχει καλες δυνατοτητες? πως το κρινεται εσεις το θεμα?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Από ότι ακούγεται, το Άρτεμις θα είναι μια ενδιάμεση λύση για τη γραμμή. Άρα μάλλον θα πρέπει να μιλάμε για προσωρινή λύση Πριν τη μετασκευή το Άρτεμις είχε μια χωρητικότητα γύρω στους 1250 επιβάτες και 70ΙΧ και μια ταχύτητα γύρω από 16,5-17,5 (στα sea trials όταν είχε κατασκευαστεί, είχε πιάσει μέχρι 20,8). Τώρα μετά τη μετασκευή σίγουρα η χωρητικότητα στους επιβάτες έχει μειωθεί (χάλασαν ένα σαλόνι για να το κάνουν καμπίνες) και στο γκαράζ με τη προσθήκη των τεσσάρων θυρών, σίγουρα θα μειώσει τη χωρητικότητα στο γκαράζ. Σίγουρα για το καλοκαίρι το πλοίο είναι μικρό για τη γραμμή όσον αφορά τη χωρητικότητα στο γκαράζ, (δηλαδή επιστρέφουμε στις εποχές το Λήμνος, Παπαδιαμάντης ΙΙ). Αλλά για το χειμώνα θα ήταν μια καλή λύση αντί να εγκαταλείπετε η γραμμή από τον Άγιο Κωνσταντίνο το χειμώνα
wysiwid Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 παντως ειναι κριμα αυτη την στιγμη για αλλημια φορα να μην γνωριζει καποιος τα δρομολογια... εκει που ολα εδειχναν καλα παλι δημιουργειται θεμα.. να κανω μια εικασια.. μηπως τα εχουν βρει με την ΝΕΛ και παει το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ Αγιο ΠΕ - ΔΕ και το Αρτεμις η το ΝΕΦΕΛΗ Βολο? και τις υπολοιπες απο Αγιο δεν ξερω αλλα πρεπει να παιζει τεραστιο παρασκηνιο και απο οτι βλεπω και η ΝΕΛ το θαλασσινη τα πηρε τα δρομολογια απο το openseas και ουτε καν εχει τα εχει βαλει στο ονλαιν συστημα της.
express skiathos Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Tο ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ είχε βγάλει δρομολόγια μέχρι τις 15-06 στο openseas από προχτες. Και βρίσκονται στην ίδια θέση μέχρι και τώρα, ενώ ουδέποτε πέρασε τα δρομολόγια η ΝΕΛ στο σύστημά της, όσον αφορά το κομμάτι Βόλος-Σποράδες. Πέρυσι είχαμε καθημερινά 2 αναχωρήσεις φλαινγκ κατ (ενίοτε και το ιπτάμενο 23) και το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ. Οπότε μιλάμε για μια χωρητικότητα 337+337+766 άτομα το ΤΖΕΤ=1440, χωρίς τα δρομολόγια ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Φέτος με το ΧΑΙΣΠΙΝΤ έχουμε 723 σε καθημερινή βάση+ άλλα τόσα την Παρασκευή και τα δρομολόγια του ΣΠΙΝΤ ΚΑΤ. Λιγότερες μεν θέσεις φέτος, οπότε μπορούσε να πιάσει το ΧΑΙΣΠΙΝΤ καλύτερες πληρότητες.
wysiwid Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 αν δοκιμασεις για παναγια θαλασσινη για 20 ιουν και μετα δεν μπορεις να βρεις τιποτα...
express skiathos Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Δεν είπα κάτι το διαφορετικό. Από την αρχή είχαν εκδοθεί τα δρομολόγια μέχρι 15-06.
@@port Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Γεια σας. Εδώ και 1 εβδομάδα προσπαθώ να κάνω κράτηση από Αγ. Κ/νο για Σκόπελο για Αυγουστο και οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Στο πρακτορείο με διαβεβαιώνουν ότι θα υπάρχει κάποιο πλοίο, αλλά τπτ άλλο δεν ξέρουν. Στην Hellenic Seaways ο υπάλληλος μου είπε ότι η εταιρεία τους δεν θα εξυπηρετεί τη γραμμή τον Αυγουστο. Τι γίνεται? Ξέρετε κάτι περισσότερο?
wysiwid Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 φιλε μου μεχρι τις 18 θα εχει ξεκαθαρισει τι θα γινει,. το πιο πιθανο ειναι να μεινει το Highspeed στην γραμμη. εκτος και αν το υπουργειο δεν δεχτει οπως τωρα γινεται την δρομολογηση του αρτεμις στην αγονη. και κατεβει στην αγονη και σιγουρα θα ερθει αλλο πλοιο.. για να δουμε εχω μεγαλη περιεργεια παντως δεν γνωριζω τις τελευταιες πληροτητες του highspeed αλλα με αυτο το μπαχαλο να ανακοινωνουν καθε 15 μερες κατι αλλο ειναι κριμα
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Το SPEED CAT από αυτή την εβδομάδα ξεκινάει τις προσεγγίσεις και στον Άγιο Κωνσταντίνο. Θα έχει δρομολόγιο κάθε Πέμπτη, Παρασκευή Σάββατο και Δευτέρα στις 15:00 για Σκιάθο-Σκόπελο και τις Κυριακές στις 15:30 για Σκιάθο-Σκόπελο. Τα δρομολόγια αρχίζουν αυτό το Σάββατο. Τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Speed Cat 1
@@port Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 το πιο πιθανο ειναι να μεινει το Highspeed στην γραμμη. Ευχαριστώ για την απάντηση. Πάντως χθες ξαναμίλησα με τα κεντρικά της HS και πήρα πάλι την απάντηση ότι η εταιρεία δε θα εξυπηρετεί τη γραμμή. Για να δούμε...
express skiathos Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Tα νέα δρομολόγια του HIGHSPEED 1 μέχρι και το τέλος της σεζόν. Επίσης, βγάζουν και ανακοίνωση μέσα στο πλοίο ότι το ταξίδι θα γίνεται με χαμηλότερη ταχύτητα, Πάντως τα 30άρια εξακολουθεί να τα χτυπάει. Όπως και να χει πάντως εμείς το αγαπάμε και ο κοσμος το έχει αγκαλιάσει. Η αιθαλής ΝΤΑΛΙΑΝΑ παίρνει ότι περισσεύει από το ΧΑΙΣΠΙΝΤ. Ενδεικτικά χτες πήρε από Σκιάθο για Άγιο καμμια 10αριά άτομα και 2 Ι.Χ. Συνολικά κατέβασε στον Άγιο 2 φορτηγά και 15 Ι.Χ.
Orestis Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Οι νέες ώρες δρομολογίων δεν έγιναν για εξοικονόμηση καυσίμων, αλλά λόγω των περιορισμών που τέθηκαν από τις λιμενικές αρχές. Αν προσέξετε, το μόνο σκέλος της διαδρομής που άλλαξε διάρκεια είναι το Αγ. Κωνσταντίνος – Σκιάθος, οι χρόνοι του υπόλοιπου δρομολογίου παρέμειναν ίδιοι.
express skiathos Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Φυσικά και δεν έγιναν για λόγους οικονομίας οι αλλαγές αυτές στα ωράρια. Εξάλλου από την αρχή τόσο έκανε από Άγιο για Σκιάθο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now