Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Η συνδεση με την Ανκονα αν δε με απατα η μνημη μου ειχε δοκιμαστει και στο παρελθον με το Αριαδνη, τη χρονια πριν κατεβει στο Αιγαιο μονο που τοτε αν δεν κανω λαθος υπηρχε και το Τσεσμε στην εικονα. Επιβατικη κινηση περαν κατι φοιτητων δε νομιζω να εχει, δεν ξερω και κατα ποσον η Κρητη ειναι δημοφιλης προορισμος των Ιταλων το καλοκαιρι. Απο φορτηγα δεν ξερω τι γινεται.

Οσον αφορα τη γραμμη της Αλεξανδρειας, τα τελευταια πλοια που την εξυπηρετησαν ηταν το Egitto Express της Adriatica και το Orient Express σε ενα κυκλικο δρομολογιο που εκανε απο Βενετια. Δεν ξερω τι εχει αλλαξει απο τοτε σε κινηση, αυτο που ξερω ειναι οτι σε επιπεδο container υπαρχει κινηση μεταξυ Αιγυπτου και Αδριατικης(Ανκονα, Τεργεστη, Κοπερ)

Edited by proud_ionian
σκρηνσοτι
  • 5 weeks later...
Posted

Οι σκέψεις για πλοιοκτησία με σκοπό το απευθείας Κρήτη - Ιταλία, γίνεται απο παλιά, αλλά χωρίς αποτέλεσμα..

Ναι το ' Αιγυπτος εξπρες ', έκανε καλή δουλιά, και νομίζω ότι έστω και τώρα θα πρέπει κάποιος να ξεκινήσει πάλι την γραμμή.

Υπάρχει τέτοιος φόβος ίσως από άγνοια, που εάν η Ιταλία δεν είχε τέτοια επιτυχία.. ακόμα θα ταξιδεύαμε με το Καντιώ...

Posted

Το πείραμα το είχε κάνει και παλιά ο Στρίντζης με το IONIAN ISLAND (Ηράκλειο-Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα), όπως επίσης και η ΑΝΕΚ (Χανιά-Μπάρι, αν θυμάμαι καλά), αλλά απέτυχαν και οι δύο...

Posted

βενετια πηγαιναν τα μπλε. δεν ηταν ο στριντζης αλλα το πρωτο καλοκαιρι της blue star (2000). απο πατρα για ηρακλειο καθε κυριακη βραδυ. εναλλαξ galaxy island

Posted
βενετια πηγαιναν τα μπλε. δεν ηταν ο στριντζης αλλα το πρωτο καλοκαιρι της blue star (2000). απο πατρα για ηρακλειο καθε κυριακη βραδυ. εναλλαξ galaxy island

Οχι. Πολύ πριν ανέβει Βενετία ο Στρίντζης, είχε βάλει το IONIAN ISLAND, για ενα διάστημα, Ηράκλειο-Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα. Στη Βενετία ανέβηκε, όταν έκανε κοινοπραξία με τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

Posted

θυμασαι χρονια;

απο το '90 που ηρθε το island μεχρι το 95 που εγινε η κοινοπραξια το θυμαμαι καθε τεταρτη και σαββατο απο πατρα για ancona (το 94 νομιζω εφευγε δευτερα και πεμπτη).

οντως το 95 πηγαν Βενετια και το 2000 επι attica εκανε το δρομολογιο που ειπαμε πιο πανω

Posted

Μήπως θυμάστε τον Μαραγκόπουλο με το COUNTESS M και CROWN M??? Γιατί την έκανε και η MARLINES τη γραμή ANCONA-CORFU-IGOUMENITSA-PATRA-PIREAUS-HERAKLION-ISMIR

Posted
θυμασαι χρονια;

απο το '90 που ηρθε το island μεχρι το 95 που εγινε η κοινοπραξια το θυμαμαι καθε τεταρτη και σαββατο απο πατρα για ancona (το 94 νομιζω εφευγε δευτερα και πεμπτη).

οντως το 95 πηγαν Βενετια και το 2000 επι attica εκανε το δρομολογιο που ειπαμε πιο πανω

Αν θυμάμαι καλά την τελευταία χρονιά, πριν το joint venture με τις ΜΙΝΟΑΝ, για λίγο χρονικό διάστημα, γιατι προφανώς δεν του πήγε, όπως δεν πήγε και το πείραμα της ΑΝΕΚ, λίγο αργότερα (Χανιά-Μπάρι).

  • 10 months later...
Posted

Και εγώ είχα ακούσει κάτι για τη γραμμή Ηράκλειο-Πάτρα-Ιταλία και μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρουσα,οτι ομώς είχα ακούσει δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο.Δεν έχω ακούσει κάτι για αυτό πάντως πολύ καιρό τωρα...Ακόμα ομως αν σκεφτείται πόσα φπρτηγά και νταλίκες φεύγουν απ΄την Κρήτη για να πάνε στην Ιταλία(δεν την έχουν χαρακτηρίσει άδικα το περιβόλι της Ευρώπης)είναι και οι φοιτητές απ΄την άλλη που μετακινούνται πολύ και προς τις 2 αυτές κατευθυνσεις...γιά το καλοκαίρι(καλοκαίρι στην Κρήτη=Απρίλιος-Οκτώβριος) δεν νομίζω να χρειάζεται να πούμε κάτι,όλοι ξέρουμε πως οι μισοί Ευρωπαίοι πάνε διακοπές στην Κρήτη και οι μισοί απ'αυτούς επιλέγουν το Καράβι για τις μετακινήσεις τους.Το μονό που θα χρειαζόταν είναι ικανοποιητική ταχύτητα,να συμφέρει δηλαδή...:(

Posted
όλοι ξέρουμε πως οι μισοί Ευρωπαίοι πάνε διακοπές στην Κρήτη και οι μισοί απ'αυτούς επιλέγουν το Καράβι για τις μετακινήσεις τους

Εσυ το ξερεις, οι Ευρωπαιοι το ξερουν?

Posted

Αλήθεια!Εντάξει το μισοί μπορεί να΄ναι υπερβολή αλλά πραγματικά η βόρεια Ευρώπη μετακομίζει στην Κρήτη εκείνη την περίοδο...Πολλοί Γερμανοί (ξέρω κάποιους) εχουν αγοράσει εξοχικά και έρχονται με το πλοίο για να έχουν και τα αυτοκίνητα τους μαζι..Ακόμη μία ματιά αν ρίξεις στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου θα καταλάβεις..χαμός γίνεται...:(

Posted

Πάντως τα αποτελέσματα του δρομολογίου από Ιταλία για Βενετία που είχε ξεκινήσει πριν πέντε χρόνια ο Στρίντζης έδειξαν οτι δεν υπάρχει σοβαρή κίνηση που να κρατήσει αυτή τη γραμμή ουτε και το καλοκαίρι...

Posted

Ακριβώς το πείραμα τουλάχιστον τότε είχε αποτύχει και για την STRINTZIS και για τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ.Βέβαια άλλοι καιροί τώρα ίσως νά ναι πιό ώριμες οι συνθήκες, αν και με την μικρή πείρα μου νομίζω πως αν γίνει και τώρα θα αποτύχει.Σκεφτείτε μόνο την απόσταση δηλαδή πόσο πετρέλαιο θα κάψει το οποιοδήποτε πλοίο και τι τιμή πρέπει μια εταιρεία να βάλει στο εισιτήριο με δεδομένες τις τιμές της Αδριατικής.Φαντάζομαι πως θα είναι ανάλογο της τιμής του οποιουδήποτε charter.

Posted

Ο μόνος λόγος που κάποιος θα το επέλεγε ήταν επειδή ήθελε να πάρει μαζί του το αυτοκίνητο... Αυτό όμως δεν νομίζω να ικανό αν σκεφτεί κανείς οτι από κρήτη θέλει τουλάχιστον 48 ώρες για Ανκόνα και αυτό με πλοίο καλης ταχύτητας.

Posted

Δίκαιο έχετε και για την ταχύτητα και για τις τιμές αλλά τι να πώ,το κομμάτι απο πατρα για ανκόνα καλά πάει ετσι και αλλιώς..τωρα η επέκταση για ηράκλειο ίσως κάτω απο κάποιες προύποθέσεις να πήγαινε και αυτό καλα.π.χ καποιες μέρες την εβδομάδα,καλες ταχύτητες κτλ...ισως δοκιμαστικά..

Posted

Για να έχει καλές ταχύτητες π΄ρεπει να είναι και σχετικά ακριβό πλοίο...Δεν νομίζω οτι καμία από τις ελληνικές εταιρίες και όλες τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη περιοχή έχεουν όρεξη να ρισκάρουν κατι τέτοιο αυτή τη περίοδο. Εχουν πολλές τρ΄πυες για να κλείσουν.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...