Nick the Greek Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 (edited) Η συνδεση με την Ανκονα αν δε με απατα η μνημη μου ειχε δοκιμαστει και στο παρελθον με το Αριαδνη, τη χρονια πριν κατεβει στο Αιγαιο μονο που τοτε αν δεν κανω λαθος υπηρχε και το Τσεσμε στην εικονα. Επιβατικη κινηση περαν κατι φοιτητων δε νομιζω να εχει, δεν ξερω και κατα ποσον η Κρητη ειναι δημοφιλης προορισμος των Ιταλων το καλοκαιρι. Απο φορτηγα δεν ξερω τι γινεται.Οσον αφορα τη γραμμη της Αλεξανδρειας, τα τελευταια πλοια που την εξυπηρετησαν ηταν το Egitto Express της Adriatica και το Orient Express σε ενα κυκλικο δρομολογιο που εκανε απο Βενετια. Δεν ξερω τι εχει αλλαξει απο τοτε σε κινηση, αυτο που ξερω ειναι οτι σε επιπεδο container υπαρχει κινηση μεταξυ Αιγυπτου και Αδριατικης(Ανκονα, Τεργεστη, Κοπερ) Edited November 21, 2015 by proud_ionian σκρηνσοτι
uddox Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Οι σκέψεις για πλοιοκτησία με σκοπό το απευθείας Κρήτη - Ιταλία, γίνεται απο παλιά, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.. Ναι το ' Αιγυπτος εξπρες ', έκανε καλή δουλιά, και νομίζω ότι έστω και τώρα θα πρέπει κάποιος να ξεκινήσει πάλι την γραμμή. Υπάρχει τέτοιος φόβος ίσως από άγνοια, που εάν η Ιταλία δεν είχε τέτοια επιτυχία.. ακόμα θα ταξιδεύαμε με το Καντιώ...
mpourtzi Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Το πείραμα το είχε κάνει και παλιά ο Στρίντζης με το IONIAN ISLAND (Ηράκλειο-Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα), όπως επίσης και η ΑΝΕΚ (Χανιά-Μπάρι, αν θυμάμαι καλά), αλλά απέτυχαν και οι δύο...
proud_ionian Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 βενετια πηγαιναν τα μπλε. δεν ηταν ο στριντζης αλλα το πρωτο καλοκαιρι της blue star (2000). απο πατρα για ηρακλειο καθε κυριακη βραδυ. εναλλαξ galaxy island
mpourtzi Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 βενετια πηγαιναν τα μπλε. δεν ηταν ο στριντζης αλλα το πρωτο καλοκαιρι της blue star (2000). απο πατρα για ηρακλειο καθε κυριακη βραδυ. εναλλαξ galaxy island Οχι. Πολύ πριν ανέβει Βενετία ο Στρίντζης, είχε βάλει το IONIAN ISLAND, για ενα διάστημα, Ηράκλειο-Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα. Στη Βενετία ανέβηκε, όταν έκανε κοινοπραξία με τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.
proud_ionian Posted May 5, 2005 Posted May 5, 2005 θυμασαι χρονια; απο το '90 που ηρθε το island μεχρι το 95 που εγινε η κοινοπραξια το θυμαμαι καθε τεταρτη και σαββατο απο πατρα για ancona (το 94 νομιζω εφευγε δευτερα και πεμπτη). οντως το 95 πηγαν Βενετια και το 2000 επι attica εκανε το δρομολογιο που ειπαμε πιο πανω
poseidon Posted May 5, 2005 Posted May 5, 2005 Μήπως θυμάστε τον Μαραγκόπουλο με το COUNTESS M και CROWN M??? Γιατί την έκανε και η MARLINES τη γραμή ANCONA-CORFU-IGOUMENITSA-PATRA-PIREAUS-HERAKLION-ISMIR
mpourtzi Posted May 5, 2005 Posted May 5, 2005 θυμασαι χρονια; απο το '90 που ηρθε το island μεχρι το 95 που εγινε η κοινοπραξια το θυμαμαι καθε τεταρτη και σαββατο απο πατρα για ancona (το 94 νομιζω εφευγε δευτερα και πεμπτη). οντως το 95 πηγαν Βενετια και το 2000 επι attica εκανε το δρομολογιο που ειπαμε πιο πανω Αν θυμάμαι καλά την τελευταία χρονιά, πριν το joint venture με τις ΜΙΝΟΑΝ, για λίγο χρονικό διάστημα, γιατι προφανώς δεν του πήγε, όπως δεν πήγε και το πείραμα της ΑΝΕΚ, λίγο αργότερα (Χανιά-Μπάρι).
kostis Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Και εγώ είχα ακούσει κάτι για τη γραμμή Ηράκλειο-Πάτρα-Ιταλία και μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρουσα,οτι ομώς είχα ακούσει δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο.Δεν έχω ακούσει κάτι για αυτό πάντως πολύ καιρό τωρα...Ακόμα ομως αν σκεφτείται πόσα φπρτηγά και νταλίκες φεύγουν απ΄την Κρήτη για να πάνε στην Ιταλία(δεν την έχουν χαρακτηρίσει άδικα το περιβόλι της Ευρώπης)είναι και οι φοιτητές απ΄την άλλη που μετακινούνται πολύ και προς τις 2 αυτές κατευθυνσεις...γιά το καλοκαίρι(καλοκαίρι στην Κρήτη=Απρίλιος-Οκτώβριος) δεν νομίζω να χρειάζεται να πούμε κάτι,όλοι ξέρουμε πως οι μισοί Ευρωπαίοι πάνε διακοπές στην Κρήτη και οι μισοί απ'αυτούς επιλέγουν το Καράβι για τις μετακινήσεις τους.Το μονό που θα χρειαζόταν είναι ικανοποιητική ταχύτητα,να συμφέρει δηλαδή...
Nick the Greek Posted March 24, 2006 Author Posted March 24, 2006 όλοι ξέρουμε πως οι μισοί Ευρωπαίοι πάνε διακοπές στην Κρήτη και οι μισοί απ'αυτούς επιλέγουν το Καράβι για τις μετακινήσεις τους Εσυ το ξερεις, οι Ευρωπαιοι το ξερουν?
kostis Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Αλήθεια!Εντάξει το μισοί μπορεί να΄ναι υπερβολή αλλά πραγματικά η βόρεια Ευρώπη μετακομίζει στην Κρήτη εκείνη την περίοδο...Πολλοί Γερμανοί (ξέρω κάποιους) εχουν αγοράσει εξοχικά και έρχονται με το πλοίο για να έχουν και τα αυτοκίνητα τους μαζι..Ακόμη μία ματιά αν ρίξεις στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου θα καταλάβεις..χαμός γίνεται...
marioskef Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 Πάντως τα αποτελέσματα του δρομολογίου από Ιταλία για Βενετία που είχε ξεκινήσει πριν πέντε χρόνια ο Στρίντζης έδειξαν οτι δεν υπάρχει σοβαρή κίνηση που να κρατήσει αυτή τη γραμμή ουτε και το καλοκαίρι...
LEFTERIS68 Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 Ακριβώς το πείραμα τουλάχιστον τότε είχε αποτύχει και για την STRINTZIS και για τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ.Βέβαια άλλοι καιροί τώρα ίσως νά ναι πιό ώριμες οι συνθήκες, αν και με την μικρή πείρα μου νομίζω πως αν γίνει και τώρα θα αποτύχει.Σκεφτείτε μόνο την απόσταση δηλαδή πόσο πετρέλαιο θα κάψει το οποιοδήποτε πλοίο και τι τιμή πρέπει μια εταιρεία να βάλει στο εισιτήριο με δεδομένες τις τιμές της Αδριατικής.Φαντάζομαι πως θα είναι ανάλογο της τιμής του οποιουδήποτε charter.
marioskef Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 Ο μόνος λόγος που κάποιος θα το επέλεγε ήταν επειδή ήθελε να πάρει μαζί του το αυτοκίνητο... Αυτό όμως δεν νομίζω να ικανό αν σκεφτεί κανείς οτι από κρήτη θέλει τουλάχιστον 48 ώρες για Ανκόνα και αυτό με πλοίο καλης ταχύτητας.
kostis Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Δίκαιο έχετε και για την ταχύτητα και για τις τιμές αλλά τι να πώ,το κομμάτι απο πατρα για ανκόνα καλά πάει ετσι και αλλιώς..τωρα η επέκταση για ηράκλειο ίσως κάτω απο κάποιες προύποθέσεις να πήγαινε και αυτό καλα.π.χ καποιες μέρες την εβδομάδα,καλες ταχύτητες κτλ...ισως δοκιμαστικά..
marioskef Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Για να έχει καλές ταχύτητες π΄ρεπει να είναι και σχετικά ακριβό πλοίο...Δεν νομίζω οτι καμία από τις ελληνικές εταιρίες και όλες τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη περιοχή έχεουν όρεξη να ρισκάρουν κατι τέτοιο αυτή τη περίοδο. Εχουν πολλές τρ΄πυες για να κλείσουν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now