LEFTERIS68 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Σε συνέχεια των σημερινών φρέσκων νέων η σημερινή απόφαση για το πλοίο είναι από Λαύριο για Πάρο-Νάξο με δύο φορές την εβδομάδα Αμοργό.Το ίδιο ισχύει όπως για το θέμα του Αίολος ΙΙ.Για σήμερα. Αύριο έχει ο Θεός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Την αλλη βδομαδα παει για Χαλκιδα και υπολογιζεται να ξεκινησει κατα τις 25 του μηνα. Με την Αμοργο ειχε δουλεψει πολυ καλα το Αιολος Εξπρες ΙΙ μια χρονια που εκανε εκει προσεγγιση αλλα απο Πειραια και οχι απο Λαυριο. Και πιστευω πως ειναι ποιο ορθοδοξα τα φετινα δρομολογια. Ξεκινας απο Λαυριο και πας Λαυριο. Ουτε Πειραιας-Ραφηνα-Πειραιας ουτε Λαυριο-Πειραιας-Λαυριο.. Αυτο ειναι δρομολογια αυτοκτονιας πρωτα για το πληρωμα και μετα για την εταιρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Το Πειραιάς-Ραφήνα-Πειραιάς είναι και το πώς το συνδιάζεις. Πχ. της HSW το κυκλικό της βγαίνει πολύ καλά και με το παραπάνω. Βλέπουμε τη ΝΕΛ να στηρίζει αρκετά το Λαύριο...να δούμε πιο θα είναι το αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted June 14, 2006 Author Share Posted June 14, 2006 28/6 το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου από Λαύριο.Ήδη περάστηκαν και τα δρομολόγια και άνοιξαν και τα πλάνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 4 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Και στο Openseas απο 28/6 το δινει 15.30 για Παροναξια και μαλιστα χωρις να λεει το ονομα του πλοιου αλλα μονο την εταιρεια, οχι τη C-Link αλλα τη ΝΕΛ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elybero Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Κατά τη γνώμη μου, το εντυπωσιακό είναι ότι το πλοίο θα εκτελεί μονά δρομολόγια από Λάυριο, μόνον τα απογεύματα, αφήνοντας πιθανά χώρο για τα ίδια περίπου δρομολόγια αλλά πρωινά, από Πειραιά για τον Κεντέρη. Αν αυτό δεν είναι αντίθετο στην οικονομία κλίμακος, τότε ποιο είναι κύριοι της ΝΕΛ??? Να επανδρωθούν τα πλοία και να υπάρξει λειτουργικό κόστος πέραν των καυσίμων και να εκτελούν μονά δρομολόγια... Ας μην αρχίσουμε την γκρίνια και ας περιμένουμε να δούμε. Ελπίζω φέτος τουλάχιστον να είναι ακριβές στα ωράρια του και όχι να φεύγει από την Πάρο 23.30 ή 24.00 αντί για 21.00 όπως το 2005 ή να χτυπάει ανεκτέλεστα .... το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου. Καλή αρχή και καλές θάλασσες για το πλήρωμά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 EGO APLA NA ROTISO ......AN TO SKAFOS XEKINAGE APO RAFINA ,DEN THA ITAN KALITERA APO PLEVRAS KINISIS ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Η Ραφήνα δεν ταιριάζει καθόλου για Πάρο-Νάξο. Έχει δοκιμαστεί αρκετές φορές. Και άλλοστε υπάρχει και το HS2-3 που και αυτό επιβάτη από Ραφήνα για Πάρο-Νάξο πολύ δύσκολα να πάρει. Τώρα από Λαύριο δε ξέρω αν θα πάρει...!Μάλλον θα πέρνει τα απομεινάρια από τον Πειραιά. Και αυτούς που έχουν αυτοκίνητο για να πάνε ως το Λαύριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elybero Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Εχω την εντύπωση ότι η Ραφήνα θα δουλέψει ή ήδη δουλεύει και με το Νάξο, αφού τα HighSpeed διανύουν την απόσταση σε 3 ώρες. Αρα το συντομότερο ταξίδι είναι από Ραφήνα. Για την Πάρο, όντως το βλέπω λίγο δύσκολο, εκτός και αν κάποιον τον βολεύει εξαιρετικά πολύ το συγκεκριμένο λιμάνι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Η Ραφήνα δεν ταιριάζει καθόλου για Πάρο-Νάξο. Έχει δοκιμαστεί αρκετές φορές. Και άλλοστε υπάρχει και το HS2-3 που και αυτό επιβάτη από Ραφήνα για Πάρο-Νάξο πολύ δύσκολα να πάρει. Τώρα από Λαύριο δε ξέρω αν θα πάρει...!Μάλλον θα πέρνει τα απομεινάρια από τον Πειραιά. Και αυτούς που έχουν αυτοκίνητο για να πάνε ως το Λαύριο. Δεν τα λες καλά!! Το ότι δεν παίρνει επιβάτη από Ραφήνα κατά τη γνώμη μου οφείλεται στο ότι τόσο το HS όσο και το SEA JET πιάνουν πρώτα Τήνο και Μύκονο με αποτέλεσμα να χάνουν αρκετή ώρα. Αν η ΠΑΝΑΓΙΑ πήγαινε κατευθείαν (και πάλι κατά τη γνώμη μου) θα συνέφερε περισσότερο από το HS. Κι εγώ είμαι της άποψης ότι η Ραφήνα είναι πιο συμφέρουσα από ότι το Λαύριο όχι τόσο σε θέμα ωρών ταξιδιού όσο σε θέμα απόστασης από την Αθήνα. Το Λαύριο μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο όσους μένουν κοντά ενώ στη Ραφήνα ειδικά τώρα με την Αττική Οδό πας σχεδόν καρφί. Αλλά ας μην ανοίξει θέμα Ραφήνας - Λαυρίου γιατί το έχουμε εξαντλήσει νομίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Αν και δεν ξερω ακριβως πως θα ειναι τα ωραρια του πιστευω πως ενας απο βορεια προαστεια με αυτοκινητο και απο οικονομικης αποψης θα προτιμησει το Λαυριο. Αυτα βεβαια με την προυποθεση να ειναι στα ωραρια του το πλοιο κτλ κτλ ας μην τα ξαναλεμε. Γλιτωνει μιση ωρα να κατεβει Πειραια στην καλυτερη και αλλη μια ταξιδι οποτε νομιζω ΘΑ ειναι καλη λυση. Τωρα για μενα προσωπικα που μενω Περαια να φυγω ειτε με αυτοκινητο ειτε με συγκοινωνια χαραματα να παω στο Λαυριο δε νομιζω να μου κανει αισθηση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Πρέπει όμως κάποια στιγμή να δημιουργηθεί ταξιδιωτικό κοινό στο Λαύριο ειδικά μετά από την μελοντική προέκταση του προαστιακού. Το βάρος πρεπει να δωθεί στο αρκετά φτηνότερο εισητήριο. Πιστεύω ότι τώρα με τον "βιασμό" των ναύλων όπου μία τετραμελής οικογένεια θέλει ένα μισθό για να πάει με το αυτοκινητάκι της διακοπές, θα ήταν πολύ καλή "φτηνή" εναλλακτική το Λαύριο (κάτι σαν το Γκάτγουικ έναντι του Χήθροου). Προσωπικά θα έτρεχα με το άμαξι μου ευχαρίστως μέχρι το Λαύριο αν ήταν "μισοτιμής" τα εισητήρια και ήταν ο προορισμός μου σε αυτόν τον άξονα. Αλλά δεν γνωρίζω την διαφορά τιμών της C-LINK (ωχ συγνώμη, ΝΕΛ ήθελα να πώ) σε σχέση με τον Πειραιά.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos paros Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 απο Λαυριο για Πάρο οικονομική 35€ και αυτοκίνητο 65 Ρώτησα την Νελ αν υπάρχει έκπτωση αν βγεί με επιστροφή και μου απάντησε ότι δεν υπάρχει. Δεν νομίζω ότι είναι φτηνά . Από Πειραια highspeed (early booking ) 37 kai αυτοκίντο 77 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Καλά το early booking είναι για 3 μέρες της εβδομάδας οπότε δεν είναι καλό μέτρο σύγκρισης. Πάντως και εγώ πιστεύω ότι και τα 2 πλοία της ΝΕΛ χρειάζονται μειωμένο εισιτήριο για να δουλέψουν ικανοποιητικά. Άμα δεν δίνεις το κίνητρο(του φτηνού εισιτηρίου που να έχει σοβαρή διαφορά) ποιος ο λόγος να τρέξει ο άλλος στο Λαύριο? Και με πλοία τα οποία σίγουρα υστερούν των άλλων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Οι ώρες που δίνει η εταιρεία για το Πανάγια Πάρου είναι 2:15 για Πάρο, 3:00 για Νάξο και 4:20 για Αμοργό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRSHIP Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Για Αμοργό - Κατάπολα, το Blue Star 2 στο κατευθείαν δρομολόγιο κάθε Σάββατο κάνει από Πειραιά 5.10 περίπου και δεν συγκρίνεται βέβαια με το Παναγία Πάρου !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Η ταχύτητα του Blue Star 2 είναι λίγο μικρότερη από του Πανάγια Πάρου. Και δεν είναι ακριβώς συγκρίσιμο μέγεθος, όταν το ένα πλοίο πάει κατευθείαν και τα άλλο πιάνει δυο ακόμα λιμάνια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now