Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Τέλεια Νίκο σ’ ευχαριστώ! 
Μακάρι να πάει καλά το ταχύπλοο και να μείνει στη γραμμή του Ρεθύμνου ώστε να έχει σύνδεση με τον Πειραιά συν ότι πλέον αποτελεί και την πιο γρήγορη ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κρήτη!
Ως φοιτητής στο Ρέθυμνο ( επι εποχης Highspeed 4&5) θυμάμαι ότι ήταν ζωτικής σημασίας να μη χάνεις 10 ώρες στο πλοίο και να μπορείς να πεταχτείς Αθήνα για έστω ένα ΠΣΚ!

Ωραία και η νέα εμφάνιση του Power Jet με τη ρίγα τη μαύρη ( θυμίζει λίγο World).

Μακάρι του χρόνου να υιοθετηθεί και στο Euro ( το οποίο είναι πολύ άσπρο καθώς και στο Tera jet 2, που είναι ακόμα μεγαλύτερο καθώς δίνει μια πιο επιθετική αίσθηση στο ταχύπλοο) 

Απο ταχύτητα είδα ότι κυμάνθηκε από 34+ μέχρι 37 ( εξαιρετικά θα έλεγα) 

Με το καλό να μείνει για χρόνια στη γραμμή λοιπόν) και γιατί όχι να προστεθούν και περισσότερες ημέρες δρομολογίων!  

  • Replies 588
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Για Πειραιά πήρε το 95% των επιβατών που έπαιρνε το Champion Jet 1 έως τώρα,δηλαδή κοντά 300 άτομα και 10 ΙΧ

Edited by Hengist_1972
Posted
2 minutes ago, Hengist_1972 said:

Για Πειραιά πήρε το 95% των επιβατών που έπαιρνε το Champion Jet 1 έως τώρα,δηλαδή κοντά 300 άτομα και 10 ΙΧ

Ευχαριστώ πολύ.Οσο για την κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική.

Posted
54 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

και να μείνει στη γραμμή του Ρεθύμνου

Με το καλό να μείνει για χρόνια στη γραμμή λοιπόν

Μην τρέφουμε αυταπάτες. Για την seajets μιλάμε. Που αφήνει την άγονη γραμμή τον χειμώνα για ν την πάρει το καλοκαίρι διπλασιάζοντας τα έσοδα της.

Δεν μπορούμε να μιλάμε για μονιμότητα. Αν δεν είναι στο έξτρα συν το ταμείο, δεν πρόκειται να ασχοληθεί.

Πιο πολύ ως έξτρα δρομολόγιο για την Μήλο είναι παρά ενδιαφέρον για εξυπηρέτηση του Ρεθύμνου. Από το να κάθεται τις μέρες που δεν κάνει Σαντορίνη, κάνει ένα Μήλο-Πειραιά γιατί θέλει να καλύψει επιπλέον κίνηση της Μήλου. 

Μικρό καλάθι και προσγειωμένη προσέγγιση όταν πρόκειται για seajets.

Posted (edited)

Ε ναι έτσι είναι όσον αφορά τη seajets, έχεις δίκιο!  

Από εκεί και πέρα η ευχή πάντα χρήσιμη είναι 😎

Edited by HIGHSPEED 6
Posted

Με την πρωινή αναχώρση απο Μήλο και την απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά την συγκεκριμένη ώρα,ουσιαστικά καλύπτει μια μεγαλύτερη ζήτηση για πρωινή απευθείας σύνδεση,η οποία εξυπηρετούνταν μέχρι πέρυσι απο το Speedrunner Jet με που αναχωρούσε 16:40.
Φέτος η συγκεκριμένη γραμμή που εκτελεί το Speedrunner,έχει προσέγγιση στην επιστροφή την Σίφνο και την Σέριφο,και όπως φαίνεται στα συστήματα έχει κοπεί απο την Μήλο η απογευματινή αναχώρηση των 19:30 του Τσάμπιον που υπήρχε έως πέρυσι,για μένα σωστά,καθώς δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση απο Μήλο.

Posted

Μπορώ να πω όμως πως υπήρχε μεγαλύτερη ζήτηση για την απευθείας απογευματινή σύνδεση απο το επιβατικό κοινό

Posted

Αρκετά καλή και η σημερινή κίνηση,περίπου 100 άτομα και 2 ΙΧ κατέβασε το πλοίο απο Ρέθυμνο για Μήλο,και γύρω στα 12 ΙΧ και 300 άτομα επιβίβασε το πλοίο απο Μήλο για Πειραιά.

Posted (edited)

Εδώ ακριβως είναι η ουσία που θα κρίνει και κάποια πράγματα στο μέλλον.  Να πω πάντως πως τον τελευταίο μήνα η εταιρεία έκανε μια κάπως "επιθετική διαφήμιση" του συγκεκριμένου δρομολογίου. Τώρα το αν θα της βγει, οψόμεθα!

Edited by polmyt
quote
Posted

Ναι η αλήθεια είναι θα με ενδιέφερε να μάθω,πάντως απο γνωστή που ταξίδεψε την Παρασκευή απο Πειραιά για Μήλο,μου είπε πως ο πιο πολύς κόσμος κατέβηκε Μήλο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...