Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

20 hours ago, polmyt said:

Αυτο που θα πω εγω ειναι πως οτι και να λεμε οι εταιριες χαζες δεν ειναι.Αν ηταν πραγματι να εβγαινε βαπορι στο Ρεθυμνο, θα ειχαν βαλει ,ειτε η ΑΝΕΚ ,ειτε οι Μινωικες.Το οτι δεν βαζει κανεις,ουτε ο Ηλιοπουλος που και βαπορια εχει και εχει μπλεξει σχεδον παντου, μαλλον κατι σημαινει

Μα δεν είπα πως οι εταιρείες είναι χαζές, απλώς δεν υπάρχει ενδιαφέρον/πλοία. Ούτε η ΑΝΕΚ μπορεί να αποδεσμεύσει το Πρέβελη γιατί κάνει άγονη (Μια ευκαιρεία θα έχει άμα την χάσει), οι Μινωικές δεν έχουν πλοίο που να χωράει στο Ρέθυμνο και ο Ηλιόπουλος κατ' εμέ δεν νομίζω ότι τα συμβατικά του μπορούν να ανταγωνιστούν τους γείτονες. 

20 hours ago, polmyt said:

 Το ΕΛΛΗ ηταν για μενα το καλυτερο παραδειγμα του γιατι δεν σηκωνει το Ρεθυμνο δικο του πλοιο.Οι συνθηκες ηταν οτι καλυτερο.Το ειχαν Ρεθυμνιωτες ,που θεωρητικα θα μπορουσαν να προσελκυσουν πιο ευκολα κοσμο και φορτηγα και παρολαυτα δεν στεριωσε.Η βλαβη ηταν απλα η αφορμη.Αν αφηνε κερδος το πλοιο ,θα σκιζοντουσαν να το αντικαταστησουν.Δεν κανανε τιποτα και κρυφτηκαν πισω απο τη δικαιολογια της βλαβης

Αχ, παλιές καλές θεωρίες συνωμοσίας. Δηλαδή έκαναν στημένη βλάβη, ε; Τυχαίνει να έχω δει βίντεο με το πλοίο να αναχωρεί την εν λόγω στιγμή με τον καπνό της δεξιάς τσιμινιέρας να γίνεται Πτολεμαΐδα. Άρα, προφανώς κάτι δεν πήγαινε καλά. Αν δεν ήταν βλάβη, τότε τι ήταν ο πυκνός καπνός; Πάπα ψήφισαν; 

7 hours ago, polmyt said:

 Ειμαι ο τελευταιος στο κοσμο που θα ασπαστει θεωριες συνωμοσιας και δεν μιλησα πουθενα για στημενη βλαβη.Προφανως και υπηρχε βλαβη.Αυτο που ειπα ειναι οτι αν ειχαν εστω και μια ελπιδα οτι η γραμμη θα αφηνε κατι ,θα κοιταζαν, ειτε να φτιαξουν το πλοιο ,ειτε να ναυλωσουν προσωρινα καποιο, ωστε να συνεχισουν τα δρομολογια.Προτιμησαν ομως να τα παρατησουν χωρις να κανουν το παραμικρο.Μονο ανακοινωσεις θυμαμαι οτι προσπαθουν.

Δυστυχώς το budget της Cretan ίσα έφτανε για την απόκτησή του και για μικροτροποποιήσεις για να φορέσει τα σινιάλα της εταιρίας. Από κει και ύστερα οι επιβάτες έδωσαν λεφτά. Αλλά πιστεύω ότι πήραν το λάθος πλοίο. Αρχικά ήθελαν να φέρουν το Αρκάδι, που ήταν κομμένο και ραμμένο για την γραμμή, αλλά όταν έγινε Αρκάδι (No pun intended) λίγους μήνες μετά την απόφαση απόκτησής του, έψαχναν πλοίο. Τελικά βρήκαν το Έλλη, το οποίο όμως, αν και ήταν κερδοφόρο, το budget της εταιρείας δεν έφτασε για την επισκευή του. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν είχαν έσοδα, αλλά δεν χρειαζόταν μόνο η εταιρεία να έχει budget, αλλά και οι εργαζόμενοι έπρεπε να έχουν ψωμί να φάνε. Το forum μας κατέγραψε την κίνηση τότε. Δεν νομίζω πως πρέπει να παραβιάζουμε το ξυράφι του Οκαμ όταν υπάρχει απλούστερη εκδοχή. 

 

Ναι, θα μπορούσαν να πάνε από Χανιά ή από  Ηράκλειο, αλλά γιατί να διακινδυνεύονται ανθρώπινες ζωές στον ΒΟΑΚ και να διανύουν πάνω από μία ώρα, ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να το έχουν δίπλα τους; 

18 hours ago, Nikos_Chania said:

Οι δρόμοι για παλιοχωρα και σφακια είναι οι μόνοι δρόμοι στην Κρήτη που έχουν ΣΗΡΑΓΓΕΣ. Άρα δεν είναι απαράδεκτοι, ειδικά των Σφακίων φτιάχτηκε προ 10ετιας. 

 

Τι μια χαρά ο είναι ο δρόμος; Ο δρόμος της Okinawa που έχει συγκρίσιμο πληθυσμό με την Κρήτη είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας. Ο ΒΟΑΚ είναι ένας πολύ κακοφτιαγμένος b-road. Έχει διαφορά, ο δρόμος στην Okinawa έχει στηθαίο σε όλο του το μήκος, ο ΒΟΑΚ έχει μόνο γύρω από τις πόλεις. Και αυτό το "δεν διακινδυνεύονται ζωές.", απλά σας λέω, ανοίξτε τα μάτια σας. Κάθε μήνα όλο και κάποιος θα σκοτωθεί στους κατσικόδρομους της Μεγαλονήσου. Ναι, το ξέρω, φταίνε και η οδηγοί, αλλά αν είχαμε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας όπως στην Okinawa τώρα όσα ατυχήματα θα γίνονταν θα ήταν από τον ανθρώπινο παράγοντα (οδήγηση χωρίς ζώνη, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ κλπ.) και δεν θα έφταιγε και ο δρόμος. Δυστυχώς στην Κρήτη φταίνε και τα δύο. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις νοοτροπίες, αλλά μπορούμε και πρέπει να αλλάξουμε τον δρόμο. Έχουν άδικο όσοι διαμαρτύρονται για καλύτερο δρόμο; Όλα τα ατυχήματα είναι μόνο λόγω του ότι έχουμε ατσούμπαλους οδηγούς; Ή μήπως φταίει κι ο δρόμος που είναι ο ίδιος κι απαράλλακτος εδώ και 50 χρόνια με ελλιπή συντήρηση, κακή σήμανση και άλλα τόσα προβλήματα. Εγώ τους δρόμους της Κρήτης τους φοβάμαι. 

Υ.Γ. Σόρρυ για το off-topic, αλλά το ότι θα εξηγούσα ότι γίνεται κάτι το οποίο βλέπουμε όλοι μας δεν περίμενα να το δω.

 

1. Σήρραγες όμως έχει και ο ΒΟΑΚ και ο δρόμος που πάει Ελαφονήσι. Λέει αυτό κάτι για την κατάστασή τους; Στα Τοπόλια ειδικά έχει τούνελ αλλά δεν χωράνε δύο ρεύματα κυκλοφορίας. 

2. Ποιος σας είπε ότι έχει σήραγγα η Παλιόχωρα; Σκάναρα ολόκληρο τον δρόμο από Ταυρωνίτη στο Google Maps από δορυφόρο παρακαλώ και δεν είδα σήραγγα ΠΟΥΘΕΝΑ.

3. Τα Σφακιά πράγματι έχουν τούνελ, τυχαίνει να τα έχω δει κι ο ίδιος. Αλλά οι στροφές μετά την Ίμπρο υπάρχουν ακόμη. Ο δρόμος είναι κρεμασμένος στο χείλος του γκρεμού. 

Ξέχασα να αναφέρω και το Καρναβάλι του Ρεθύμνου, που είναι ένας παραπάνω λόγος γιατί το Ρέθυμνο χρειάζεται πλοίο, ακόμη και τον Χειμώνα. 

Επειδή η συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά, να ζητήσω από τους mods να κλειδώσουν το topic μέχρι η γραμμή να επανέλθει στο προσκήνιο. Εγώ και ο @nomikos δώσαμε τα επιχειρήματά μας, εγώ δεν ξαναασχολούμαι. 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ότι το Ρέθυμνο έχει παραλίες και αξιοθέατα και καρναβάλι είναι λόγος για επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο; Όποιος θέλει να πάει στο καρναβάλι γιατί να μην πάει από τα Χανιά; Έτσι όπως το λες κρουαζερόπλοιο θέλει.

Σήραγγες η Κρήτη έχει και στον νομό Ηρακλείου στην εθνική οδό 97 Ηράκλειο - Φαιστός - Αγία Γαλήνη, στην παράκαμψη Χερσονήσου και στο Λασίθι η σήραγγα Βραχασίου.

 

Τα επιχειρήματα σου ότι το Ρέθυμνο χρειάζεται πλοίο επειδή έχει αξιοθέατα και μεγάλη παραλία και καρναβάλι στις απόκριες είναι άστοχα. Και δεν διακινδυνεύονται ζωές. Μια χαρά είναι ο δρόμος. Απλός δεν είναι αυτοκινητόδρομος αλλά ταχείας κυκλοφορίας.

 

Αγαπητό μέλος JTEDimandix έτσι όπως το λες δεν πρέπει να γίνονται μετακινήσεις μεταξύ των νομών της Κρήτης λόγω κακής ποιότητας δρόμων, οπότε εκτός από πλοίο για Ρέθυμνο θα πρέπει να υπάρχουν και πλοία για ενδοκρητικα δρομολόγια οπότε γιατί να μπει πλοίο στο Ρέθυμνο αφού οποίος θέλει θα μπορεί να πηγαίνει μέσω Χανίων και εκεί να κάνει μετεπιβίβαση στο πλοίο που θα κάνει τοπικά μέχρι Σητεία.

Συμφωνώ ότι οι δρόμοι της Κρήτης είναι άθλιοι αλλά έχουν γίνει τα τελευταία 10-15 χρόνια και νέοι σύγχρονοι δρόμοι, ποιο πολύ στον νομό Ηρακλείου. Ο ΒΟΑΚ τώρα γύρω από τις 3 μεγάλες πόλεις δεν έχει μόνο στηθαίο αλλά και 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση που κάνει αυτά τα τμήματα αυτοκινητόδρομο (εκτός του τμήματος γύρω από το Ρέθυμνο που δεν χαρακτηρίζεται από το κράτος "αυτοκινητόδρομος" λόγω μικρού μήκους). Ο υπόλοιπος ΒΟΑΚ έτσι όπως είναι τώρα χαρακτηρίζεται "ταχείας κυκλοφορίας".

Έχει δίκιο ο κύριος polmyt δεν υπάρχει να πούμε κάτι άλλο και εύχομαι και εγώ να ξαναποκτήσει κάποτε το Ρέθυμνο καράβι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ηρθε η ωρα να βαλουμε μια ανω τελεια σε αυτη την κουβεντα μιας και δυο μερες τωρα ανακυκλωνουμε συνεχως τα ιδια πραγματα.

Εχουμε φτασει στο σημειο να συζηταμε για το αν ειναι καλος ο ΒΟΑΚ( που μεταξυ μας ειναι αθλιος).Ειναι προφανες οτι κανεις δεν προκειται να αλλαξει αποψη.

Προσωπικα παντως θα ηθελα να βρεθει καποιος και να βαλει βαπορι βγαζοντας με λαθος.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αν δρομολογηθεί ένα αξιόλογο πλοίο σε βάθος χρόνου θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ρεθυμνιωτων  .Εκεί απέτυχε το Όλυμπος.Ας βάλουμε στην εξίσωση και τους απόδημους Ρεθυμνιωτες .Και οι ΜΙνωικές θα πιεστούν και η γραμμή σε ετήσια βάση θα είναι κερδοφόρα  με σωστό marketing όμως .Μιλάω με πολλούς Ρεθυμνιώτες και βλέπω τη δίψα τους για καράβι .Αν δεν είχε προκύψει η ζημιά στο ΕΛΛΗ Τ δεν ξέρουμε τι θα είχε γίνει ....

Link to comment
Share on other sites

Επιχειρήματα αναπτύχθηκαν εκατέρωθεν για την δρομολογιακή σύνδεση του Ρεθύμνου κι ο καθένας από την πλευρά, του τα υποστήριξε από την οπτική σκοπιά που προσεγγίζει το θέμα.

Όμως η ουσία του θέματος είναι ότι δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πλοιοκτήτης που να έχει το κατάλληλο πλοίο, την οικονομική ευρωστία, την διάθεση να ματώσει οικονομικά ώστε να ανταγωνιστεί Μινωικές και   Κ/Ξ (και τις όποιες εμπορικές κινήσεις ή εκπτώσεις μπορούν να προβούν προκειμένου να εκτοπίσουν εν την γενέση του τον ανταγωνισμό)  και να καταφέρει σε βάθος χρόνου να φέρει πίσω στο Ρέθυμνο, την πελατεία του νομού.

Άποψή μου είναι ότι αφού δεν το κάνει καμία από τις δύο πλευρές για προφανείς επιχειρηματικούς λόγους , τότε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δρομολόγησης πλοίου ακόμη και αν γίνει, είναι καταδικασμένη.

Προφανώς και ο πληθυσμός του Ρεθύμνου συμπεριλαμβανομένων και των επισκεπτών του είναι επαρκής για την δρομολόγηση ενός πλοίου αλλά δυστυχώς γι αυτό δεν είναι ξεχωριστή νησιωτική οντότητα αλλά τμήμα της μεγαλονήσου με όμορους αρκετά μεγαλύτερους νομούς , οι οποίοι διαθέτουν εκτός των άλλων και καλύτερες λιμενικές υποδομές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ένα ακόμη: 

Σχετικά με τα μεγαλύτερα πλοία των γύρων ΠΕ (Έτσι λέγονται πλέον, το "Νομοί" έχει καταργηθεί από το 2011), έχω να πω ότι το Ρέθυμνο είχε δύο πλοία μέχρι το 2005. Και τα παλάτια ήρθαν το 2000-2001!!! Έπρεπε να περάσουν, δηλαδή, 4-5 χρόνια για να καταλάβει η ΑΝΕΚ ότι η γραμμή ότι δεν συμφέρει 2 πλοία; Κι άλλα τρία μέχρι να καταλάβει ότι η γραμμή δεν βγαίνει;

Ο κύριος λόγος που η ΑΝΕΚ "τράβηξε την πρίζα" ήταν επειδή η γραμμή έκανε ζημιά στα Χανιά, και ήθελε να "πάρει κόσμο" (Ήταν λίγος καιρός πριν δρομολογηθεί το Έλυρος.). Να σας θυμίσω ότι το σύντομο διάστημα που λειτούργησε το Έλλη Τ (και όχι το Olympus) πήγαινε καλά από κίνηση, και ήταν πλοίο υποδεέστερο από όλα όσα είχε η Κρήτη τότε. Το forum μας το έχει καταγράψει κιόλας. 

Πάμε να δούμε τι λέει το Google Trends για το Ρέθυμνο.

Για τον εκτός Κρήτης κόσμο δείχνει ένα ποσοστό της τάξης του 1% για την Αθήνα και λιγότερο από 1% για την Θεσσαλονίκη. Μπορεί αυτό το 1% για την Αθήνα να μας τρομάζει, αλλά μιλάμε για μια πόλη συνολικού πληθυσμού 664.046 κατοίκων. Μόνο το 1% αυτού του πληθυσμού μας δίνει περίπου 6640,46, αρκετό για να δρομολογηθούν δύο πλοία σαν το Superferry II, (Ἀντε, SuperStar) για τα 2/4 της κίνησης και οι υπόλοιποι μπορούν να πηγαίνουν από το καινούργιο υδατοδρόμιο-όταν αυτό φτιαχτεί. (Άντε και πες φτιάχνουν αεροδρόμιο και στο Λατζιμά, όπου δεν έχει-ουσιαστικά-τίποτα και μπορεί να γίνει, αλλά δεν ξέρω αν η Κρήτη πρέπει να έχει ΤΟΟΟΣΑ αεροδρόμια.)

Το κακό είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετά πλοία με όμοια χαρακτηριστικά με αυτό που προανέφερα, οπότε, δυστυχώς, το μέλλον της γραμμής είναι μαύρο κι άραχνο.

Εκτός κι αν...

 

Το Πρέβελης έρθει Ρέθυμνο, για το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο και το Chios μείνει μόνιμα στην Κασοκαρπαθία

 

Το Superferry II είναι κι αυτό αρκετά καλό πλοίο, αλλά βλέποντας ότι το διαχειρίζεται μια εταιρεία που βλέποντας στις αξιολογήσεις στο Google Maps και το TripAdvisor ότι την κυνηγάνε με τις ντομάτες. (Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τον Στεφάνου ή τον Ηλιόπουλο.)

 

Οπότε, εάν δεν έρθει το Πρέβελης Ρέθυμνο και μείνει το Χίος μόνιμα στην Κασοκαρπαθία (Μπορεί, δε, να γίνει και το ανάποδο και να έρθει το Χίος στο Ρέθυμνο), δυστυχώς η μόνη λύση είναι να παραγγελθεί νεότευκτο πλοίο (χλωμό) ή να έρθει μεταχειρισμένο από Ιαπωνία και να μετασκευαστεί. Η δεύτερη λύση κατ' εμέ είναι η καλύτερη και πιο οικονομική, αλλά ποιος θα δώσει λεφτά εν καιρώ πανδημίας;

Οπότε, η λύση Πρέβελης ή Χίος κατ'εμέ είναι η καλύτερη, καθώς λαμβάνωντας υπόψιν ότι ένα πλοίο θα δρομολογείται, το άλλο θα περισσεύει. 

 

Αυτά για την ώρα, μέχρι να επανέλθει το δρομολόγιο στο προσκήνιο. Μέχρι τότε, adios....

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Τους αριθμούς των κατοίκων που γράφεις πρέπει να τους διαιρέσεις με το 10 ώστε να είναι σωστοί.664.000 κάτοικοι έχει όλη η Κρήτη άντε και λίγο παραπάνω το Ρέθυμνο κάπου στις 60.000.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

@JTEDimandix, έχεις σημαντικά λάθη στην αναφορά σου που την καθιστά αυτόματα ως παραπλανητικό συμπέρασμα. 

1. Η Ανεκ εφερε το Ελυρος το 2007, 2 χρόνια μετα το "τράβηγμα της πριζας". Δεν ήταν τα Χανιά το πρόβλημα λοιπόν. 

2. Τα παλάτια δεν ξερω πως βρέθηκαν στην αναφορά σου,αλλά παίζουν ρόλο μετά το "τραβηγμα" και όχι πριν απο αυτό. 

3. Το google trends μιλάει για τασεις κι όχι για κατι σταθερό. το 1% ακομα κι αν μεταφράζεται σε 6 χιλιάδες άτομα, δεν σημαινει οτι αυτοί θα ταξιδεύουν καθε μέρα ή σε συχνή βάση. Άρα δεν μπορείς να δικαιολογείς 2 πλοία σε μια ορφανή γραμμή επειδή η συνολική τάση είναι 6 χιλιάδες. 

4. Ας το ξαναπούμε πως οσες αναλύσεις κι αν γίνουν, όσα στοιχεία κι αν ανακαλύπτουμε που είναι τρόπο τινα ενθαρρυντικά, η πράξη δείχνει οτι η γραμμή σηκωνει βαπόρι μόνο το καλοκαίρι, κι αυτό μονο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δρομολογίων και πλοίου. 

Αναλωνόμαστε σε κάτι που ούτε θα φτάσει παραπέρα για να υλοποιηθεί, ούτε που θα το επιχειρήσει κάποιος με τοπικά μόνο χαρακτηριστικά. Ας δούμε πώς θα γίνει να βελτιωθούν οι υπηρεσίες και οι υποδομές στα βασικά λιμάνια της Κρήτης,είναι πιο πρόσφορο για όλους. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη δίψα για καράβι στο Ρέθυμνο .Ειδικά με το Πρέβελη που ξυπνήσει αναμνήσεις μιας υπέροχης εποχής .Αν δεν είναι βιώσιμο ας το αποσύρουν 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι βιώσιμο. Γιατί να το βάλουν και να το αποσύρουν; 

Δίψα ξε-δίψα, όταν η προσπάθεια των διψασμενων το 2012 πήγε περίπατο, έπρεπε να διδαχθουν επιτέλους. 

Όταν ακόμα και οι ντόπιοι βλέπουν οτι τα κουκιά δεν βγαίνουν, τότε φεύγουμε από την δίψα και πάμε στην καταστροφική εμμονή. 

Link to comment
Share on other sites

To εγχείρημα του 2012 απέτυχε για άλλους λόγους ...

Η κίνηση όμως που είχε αν λάβουμε και τις συνθήκες τις εποχής εκείνης ήταν κάτι παραπάνω από ικανιποιητιοκη.

Το ΕΛΥΡΟΣ   δρομολογήθηκε το  2007

 

ΤΟ 2008  έφυγε από το Ρέθυμνο .

 

Αρα ........

Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2021 at 12:56 PM, nomikos said:

Τους αριθμούς των κατοίκων που γράφεις πρέπει να τους διαιρέσεις με το 10 ώστε να είναι σωστοί.664.000 κάτοικοι έχει όλη η Κρήτη άντε και λίγο παραπάνω το Ρέθυμνο κάπου στις 60.000.

664.046 ο δήμος της Αθήνας, 3.090.508 η αστική περιοχή και 3.753.783 η μητροπολιτική. Προφανώς ως "Αθήνα" εννοούμε το κέντρο, γιατί υπάρχουν συνοικίες και προάστια (πχ Πειραιάς, Περιστέρι, Γλυφάδα, Κηφισιά, κλπ.) που είναι αυτόνομες/ανεξάρτητες οντότητες/Δήμοι. Η Κρήτη έχει πληθυσμό 623.065 (απογραφής 2011) και η ΠΕ Ρεθύμνου  85.160 (επίσης 2011).

 

On 11/21/2021 at 3:01 PM, Nikos_Chania said:

@JTEDimandix, έχεις σημαντικά λάθη στην αναφορά σου που την καθιστά αυτόματα ως παραπλανητικό συμπέρασμα. 

Δηλαδή κάνω κάτι σαν red herring?

On 11/21/2021 at 3:01 PM, Nikos_Chania said:

1. Η Ανεκ εφερε το Ελυρος το 2007, 2 χρόνια μετα το "τράβηγμα της πριζας". Δεν ήταν τα Χανιά το πρόβλημα λοιπόν. 

Η ΑΝΕΚ δρομολόγησε το Έλυρος τον Σεπτέμβριο του 2008 και όχι το 2007. Το 2007 ήρθε στην Ελλάδα και προφανώς δεν ξεκίνησε αμέσως δρομολόγια. Ο @proud_ionianτο αναφέρει και το τεκμηριώνει πιο πάνω. Επίσης, ως "τράβηγμα της πρίζας" εννοούσα την οριστική αποδρομολόγηση της ΑΝΕΚ από το Ρέθυμνο, όχι όταν σταμάτησε να έχει δύο πλοία. Αυτό έγινε στις αρχές του 2008 και το Έλυρος ακόμη μετασκευαζόταν. Και ήταν λογικό, γιατί ουσιαστικά καθώς μετασκεύαζε το Έλυρος όπως το μετασκεύαζε, εάν δρομολογούνταν ένα τέτοιο πλοίο στα Χανιά θα κυκλοφορούσε μισοάδειο. Και φυσικά επειδή δεν είναι εύκολη η εκμετάλλευσή τόοσο μεγάλου πλοίου (Οριακά τα έβγαζε πέρα με το Βενιζέλο, και στο τέλος αναγκάστηκε να τον ναυλώνει), θα ήταν απλά ασύμφορο. Και καθώς η ΑΝΕΚ είχε έδρα στα Χανιά, δεν νομίζω ότι θα ήθελε η γραμμή της έδρας της να μην είναι επικερδής. Όλα βγάζουν νόημα. 

On 11/21/2021 at 3:01 PM, Nikos_Chania said:

2. Τα παλάτια δεν ξερω πως βρέθηκαν στην αναφορά σου,αλλά παίζουν ρόλο μετά το "τραβηγμα" και όχι πριν απο αυτό. 

Ήθελα να δείξω ότι η επιρροή των παλατιών ήταν σχεδόν μηδαμηνή όσο λειτουργούσε το Ρέθυμνο. Όταν η πρίζα τραβήχθηκε, λειτουργούσαν εδώ και 7.5 χρόνια. Είχαν υπεραρκετό χρόνο οι Ρεθυμνιώτες να στραφούν αλλού. Η αλήθεια είναι πως η ηλικία ή τα χαρακτηριστικά ενός πλοίου δεν παίζει καθόλου ρόλο στην επιτυχία μιας γραμμής. Όταν ήρθαν τα γρηγορότερα Λατώ και Λισσός, οι Ρεθυμνιώτες εξακολουθούσαν να χρησιμοποιούν το Αρκάδι των 14.5 κόμβων. Το Αρκάδι αν δεν ήταν οικονομικό, θα ήταν απλά ένα χρέπι. (Χωρίς να το γνωρίζω αρκετά καλά.) 

On 11/21/2021 at 3:01 PM, Nikos_Chania said:

3. Το google trends μιλάει για τασεις κι όχι για κατι σταθερό. το 1% ακομα κι αν μεταφράζεται σε 6 χιλιάδες άτομα, δεν σημαινει οτι αυτοί θα ταξιδεύουν καθε μέρα ή σε συχνή βάση. Άρα δεν μπορείς να δικαιολογείς 2 πλοία σε μια ορφανή γραμμή επειδή η συνολική τάση είναι 6 χιλιάδες. 

Το γνωρίζω αυτό, όπως και ότι οι τάσεις αυτές είναι ευμετάβλητες. Αλλά ακόμη και τότε, αυτές οι τάσεις από που ήρθαν; Τις έφερε ο πελαργός; Προφανώς κάποιοι που θέλησαν να επισκεπτούν το Ρέθυμνο, είτε ως τουρίστες, είτε επειδή ήθελαν να μάθουν πληροφορίες, το γκούγκλαραν και το Google το κατέγραψε. Εάν γκουγκλάρεις κάτι και το επιτρέπουν και οι δυνατότητές σου, δεν θα θες να το δεις από κοντά, έστω από περιέργεια; Ας το πάμε, τότε, ανά εποχή.

Για φέτος:

Ιανουάριος: Καμία ζήτηση

Φεβρουάριος: Καμία ζήτηση

Μάρτιος: Καμία ζήτηση

Απρίλιος: Καμία ζήτηση

Μάιος: 1%

Ιούνιος: 1%

Ιούλιος: 1%

Αύγουστος: 1%

Σεπτέμβριος: 1%

Οκτώβριος: 1%

Ο Νοέμβριος δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά δεν υπάρχει κάποια ζήτηση.

Οπότε, με φετεινά δεδομένα, δείχνει ότι η γραμμή μπορεί να λειτουργεί για 6 μήνες και τον υπόλοιπο χρόνο να παραμένει ανενεργή. 

Αλλά...

Ξεχνάμε ότι ζούμε σε περιόδους πανδημίας και οι άνθρωποι που ταξιδεύουν είναι λίγοι. Οπότε...

Για το 2019:

Ιανουάριος: 1%

Φεβρουάριος: 1%

Μάρτιος: 1%

Απρίλιος: Καμία ζήτηση

Μάιος: 1%

Ιούνιος: 1%

Ιούλιος: 1%

Αύγουστος: 1%

Σεπτέμβριος: 1%

Οκτώβριος: 1%

Νοέμβριος: 1%

Δεκέμβριος:1%

Και όλο το έτος βγάζει ένα ποσοστό. 1%

On 11/21/2021 at 3:01 PM, Nikos_Chania said:

 

4. Ας το ξαναπούμε πως οσες αναλύσεις κι αν γίνουν, όσα στοιχεία κι αν ανακαλύπτουμε που είναι τρόπο τινα ενθαρρυντικά, η πράξη δείχνει οτι η γραμμή σηκωνει βαπόρι μόνο το καλοκαίρι, κι αυτό μονο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δρομολογίων και πλοίου. 

Δεν θα διαφωνίζω ότι χρειάζεται οργάνωση ένα δρομολόγιο (Όχι μόνο στο Ρέθυμνο, αλλά και γενικότερα), τόσο στα δρομολόγια, όσο και στο πλοίο. Αλλά το ότι μόνο καλοκαίρι θα μπορούσε να λειτουργήσει θα ίσχυε σε περιόδους όπως η δικιά μας, όπου όλος ο πλανήτης, ο τουρισμός και οι μεταφορές ζουν μια μεγάλη κρίση. Εάν δεν είχαμε την πανδημία, πολύ πιθανόν να είχαμε την γραμμή σε όλο σχεδόν τον χρόνο και ανενεργή μόνο όταν τα πλοία βγαίνουν σε ετήσια ακινησία. 

Και ποια πράξη δείχνει ότι η γραμμή είναι μόνο εποχιακή; Καμία πηγή, ούτε παράθεση. Χρειάζεται τεκμηρίωση. Κι όταν λέω τεκμηρίωση, εννοώ τεκμηρίωση επιστημονική. Ούτε "Τα ίδια μου τα μάτια", ούτε "Οι πινακίδες των αυτοκινήτων". Οι πινακίδες των αυτοκινήτων ΔΕΝ δείχνουν κάτι, καθώς υπάρχουν μόνιμοι κάτοικοι του Ρεθύμνου με πινακίδες των γύρω ΠΕ, ακόμη και εκτος Κρήτης. (Κάποτε είχα δει αυτοκίνητο με πινακίδα ΥΟΟ, και όχι, δεν ήταν επισκέπτης.). Μήπως υπάρχει κάποια στατιστική βάση δεδομένων με την κίνηση του Ρεθύμνου. Αν ναι, είμαι πολύ περίεργος να την δω. Αν όχι, τότε πως καταλήξατε ότι το Ρέθυμνο σηκώνει βαπόρι μόνο το καλοκαίρι;

Στην τελευταία παράγραφο ψιλοσυμφωνώ.

On 11/22/2021 at 2:55 PM, MARKOS2013 said:

Η κίνηση όμως που είχε αν λάβουμε και τις συνθήκες τις εποχής εκείνης ήταν κάτι παραπάνω από ικανιποιητιοκη.

Και για του λόγου το αληθές...

On 7/25/2012 at 4:09 PM, kretanraki said:

οσο αφορα την φρεσκια προσπαθεια (cretan) πηγα σημερα να κλεισω για 13/8 ημερισιο με δικλινη και δεν βρηκα, ειναι γεματο λεει. στεναχωρηθηκα ευχαριστα!! :D

On 8/3/2012 at 11:00 PM, MarkCreta said:

Ανεπίσημα στοιχεία για τη κίνηση της γραμμής αναφέρουν οτι τις λίγες αυτές μέρες που κάνει δρομολόγια το πλοίο:

Από Πειραιά για Ρέθυμνο ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 391 επιβάτες, 71 ΙΧ και 20 φορτηγά

Από Ρέθυμνο για Πειραιά 277 επιβάτες, 30 ΙΧ και 30 φορτηγά

Οι μέσοι όροι αυξάνονται όσο περνάν οι μέρες (σήμερα από Πειραιά το πλοίο εχει 900+ επιβάτες και ασφυκτικά γεμάτα γκαράζ)

On 9/10/2012 at 8:51 AM, George said:

Πρόσφατα σε μία συνάντηση με φίλους, ένας από αυτούς (καμία σχέση με βαπόρια αλλά αρκετά ενημερωμένος) που ζει στο Ρέθυμνο, μας έλεγε ότι τα γνωστά ότι δηλαδή ξαναδρομολογήθηκε βαπόρι κτλ κτλ αλλά μέσα σε όλα ανέφερε πως υπήρξαν τοπικοί φορείς που δεν τους άρεσε και πολύ αυτή η εξέληξη και αντιδρούν. Όταν του ζήτησα να γίνει πιο αναλυτικός μου ανέφερε τους ιδιωκτήτες των ΚΤΕΛ και των ΤΑΞΙ οι οποίοι με τη δρομολόγηση του ΕΛΛΗ χάσανε αρκετό κόσμο που θέλοντας να ταξιδέψει προς Πειραιά, έπρεπε να αναγκαστικά να μεταβεί είτε στο Ηράκλειο είτε στα Χανιά. Δεν είμαι σε θέση όλα αυτά να τα επιβεβαιώσω, αλλά στην Ελλάδα ζούμε και δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να τα πιστέψω.

On 9/11/2012 at 10:13 PM, MarkCreta said:

Ο πρόεδρος της εταιρίας κ.Νικολούδης σε συνέντευξη του σήμερα σε τοπικό ραδιόφωνο ανέφερε οτι ο Αύγουστος πήγε πολύ καλά από κίνηση και το ίδιο καλά ξεκίνησε και ο Σεπτέμβριος. Έχει εξοφληθεί η πρώτη δόση και έχει δοθεί ένα ποσό έναντι για τη δεύτερη.

Ανέφερε επίσης ότι στο προσωπικό οφείλεται ένας μήνας ο οποίος θα εξοφληθεί σύντομα.

Τόνισε οτι το πλοίο "βγαίνει" οικονομικά αφού ακόμα και σήμερα κατα μέσο όρο ταξιδεύουν 700-800 επιβάτες, 50 ΙΧ και 35 φορτηγά.

Φαίνεται και σε σχετικά βίντεο με αφιξοαναχωρήσεις.

Εν κατακλείδι, τα δεδομένα δείχνουν ότι η κίνηση ήταν καλή το 2012 και σήμερα μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να δρομολογηθεί πλοίο. Ναι, το ξέρω, αν υπήρχε ζήτηση θα είχε καλυφθεί.... αλλά αυτό θα γινόταν αν υπήρχαν κίνητρα και προπάντων πλοία. Μόνο μια ευκαιρία έχει η ΑΝΕΚ αν δρομολογήσει το Πρέβελης, αλλά σιγά μην το κάνει, έχει που έχει τόσα προβλήματα. Η Attica από την πλευρά της σιγά μην βάλει, λόγω Κ/Ξ και οι Μινωικές δεν έχουν κατάλληλα πλοία. Οπότε, λογικό να μην υπάρχει πλοίο τόσο καιρό. Και αμφιβάλλω εάν υπάρχει πλοίο κατάλληλο πέραν του Πρέβελης. Δεν μου κάνει η καρδιά να βλέπω τον τόπο μου να σκοτώνεται στους δρόμους λόγω του ότι δεν έχουμε πλοίο και γενικότερα να υποβιβάζεται. Όταν αποσύρθηκε το Πρέβελης έκλαιγα. Όταν αποσύρθηκε το Έλλη Τ. το ίδιο. Για το Olympus όχι και τόσο, γνωρίζοντας ότι μόνο κακό μας έκανε. Το συναίσθημα το να είναι αποκλεισμένος ο τόπος από τον έξω κόσμο είναι πολύ επώδυνο, ειδικά όταν ούτε πλοίο δεν έχεις, ούτε αεροδρόμιο, ούτε δρόμους. Το πλοίο έδινε ανέκαθεν ανάσα πνοής στον τόπο μας. Αυτό το συναίσθημα δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος που έχει πλοία κάθε μέρα. Ουσιαστικά νιώθουμε ότι ένιωθε όλη η Κρήτη στο διάστημα από την τραγωδία του Ηράκλειον μέχρι την δρομολόγηση του πρώτου Κύδων. Εάν υπήρχε δρόμος που θα μας έβγαζε Χανιά σε 30 λεπτά και Ηράκλειο σε 45, να είστε σίγουρος, μόνο κάποιος σχιζοφρενής θα ζητούσε πλοίο. Δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά το πόσο θα μας βγάζει ο νέος ΒΟΑΚ, αλλά όπως λέω πάντα "Ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βγάλαμε;". Οπότε, καλύτερα να βγάλουμε συμπεράσματα, αφού ολοκληρωθεί ο ΒΟΑΚ. 

Και νομίζω ότι κάπου εδώ πρέπει να κλείσουμε, τουλάχιστον μέχρι να επανέλθει το θέμα στο προσκήνιο. Έχω βαρεθεί να επαναλαμβάνω τα αυτονόητα. Σέβομαι, δε, τις άλλες γνώμες, αλλά εάν υπάρχει οποιαδήποτε διαφωνία, παρακαλώ να μου την στείλετε σε pm, υπό τον όρο του ότι θα υπάρχει και σχετική τεκμηρίωση. Και θα κλείσω με τις πηγές που χρησιμοποίησα:

1. www.wikipedia.org (λήμματα Αθήνα, Κρήτη, Ρέθυμνο)

2. trends.google.gr (Ρέθυμνο, 2019 και 2021 (Προτείνω αναζήτηση ανά μήνα για καλύτερα αποτελέσματα.))

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν κλείνει επειδή δεν ικανοποιείται μια προσωπική σου επιθυμία. 

Αν με όσα έγραψες και πιστεύεις, θεωρείς ότι η γραμμή σηκώνει βαπορι ολοχρονις του χρονου, φέρε το. Αφού με τόση βεβαιότητα δεν μπορεί να αποτύχει και υπάρχει και ζήτηση, φέρε βαπορι. 

Αφού οι 6 χιλιάδες Αθηναίοι που γκουγκλαραν για το Ρέθυμνο σημαίνει οτι θέλουν να ταξιδέψουν και σε αυτό (αυτό είναι ένα εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα σου), και οτι θα ταξιδεύουν και συνέχεια προς το Ρέθυμνο, φέρε βαπορι. 

Προσωπικά ποτέ δεν με αφορούσε αν θα έρθει και πως ένα βαπορι στο Ρέθυμνο. Αλλά είναι αστείο αν δεις πως κατέληξε το ελλη το 12,και πως αντιμετωπιστηκε ως ολυμπους το 20.

Αν μη τι άλλο, μακάρι να ευοδοθει κάθε πόθος δικός σου ή της ευρύτερης κοινωνίας, όμως δεν θα μου άρεσε να γίνει κάτι και να σταματήσει ξανά. Τότε θα ειμαστε εδώ, θα λεμε οτι δεν βγαινει η γραμμή και πάλι θα γράφονται google trends και δημοσκοπησεις της μετρον αναλυσις για το ποιο πλοιο ειναι καταλληλοτερο.

Τελος, εφόσον θεωρείς πως τα δικά σου δεδομένα είναι τεκμηριωμένα και συνθέτουν μία βέβαιη πρόταση για ακτοπλοϊκή σύνδεση, ζήτα με επιστολή σου από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες την δρομολόγηση πλοίου τους. Φαντάζομαι πως με την ανάλυση σου και την εμπεριστατωμενη πρόταση οτι θα δεχθούν ενα νεο επικερδες άνοιγμα.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον Nikos_Chania. 

Μιλάμε για μια απόσταση 55χμ για Χανιά και 80χμ για Ηράκλειο, αποστάσεις που σε αναλογία με τον πλού, κάθε άλλο παρά μπορούν να χαρακτηριστούν απογορευτικές, για όποιον θέλει να ταξιδέψει. Όλα τ΄αλλα είναι συναισθηματισμοί και τοπικισμοί. Ας κάνουν οι Ρεθυμνιώτες το τουριστικό προϊον τους τόσο ανταγωνιστικό, ώστε ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης να μην δυσκολεύεται να κάνει 50 χμ επιπλέον (αν είναι αυτό θέμα), ή αν αυξηθεί τόσο πολύ η ζήτηση να είναι οικονομικά συμφέρουσα η μόνιμη δρομολόγηση πλοίου (χωρίς κρατικές χρηματοδοτήσεις βέβαια).

Απο την άλλη, αν οι Ρεθυμνιώτες πιστεύουν πως αδικούνται και ένα πλοίο πράγματι βγαίνει στη γραμμή τους, ας αποταθούν στον Ηλιόπουλο. Ας τον πείσουν για την ορθότητα της επένδυσης αυτής. Διαθέτει και το κεφάλιαο, και τα κατάλληλα πλοία αλλά και την πείρα να διακρίνει την επενδυτική αυτή ευκαιρία. 

Link to comment
Share on other sites

Για τη συνέχεια της συζήτησης θα αναφέρω ότι

  • ο ΒΟΑΚ είναι ένας από τους φονικοτερους δρόμους στην Ελλάδα 
  • το κόστος να πάει κάποιος στη Σούδα (ας μην αναφέρω την ταλαιπωρία πχ στις 6 το πρωι να βρέχει , ναμην έχει θέση στο λεωφορείο  και να περιμένεις μέχρι να έρθει το επόμενο)
  • το χρόνο που χάνεται (κατά τη γνώμη μου για αυτό απέτυχε το olympus )
  • ας σκεφτούμε τη ανάπτυξη θα φέρει σε όλη την περιφερειακή ενότητα Ρεθύμνου.
4 minutes ago, togias_k said:

Να προσθέσω επίσης ότι η εικόνα της κίνησης του Έλλη Τ είναι τουλάχιστον άστοχη. Αν δεν έχει υψηλή κίνηση τον Αυγουστο ποτε θα έχει;

Να λάβουμε υπ οψιν μας ότι κανείς δεν ήξερε πότε θα ξεκινήσει ,δεν είχε διαφημιστεί , πολύς κόσμος δεν το γνώριζε και πολλοί είχαν κλείσει ήδη εισιτήρια

Link to comment
Share on other sites

Ανευ παρεξηγησεως συνεχιζουμε και ανακυκλωνουμε χωρις λογο οτι λεγαμε πριν δυο μηνες περιπου

Ειναι δεν ειναι βιωσιμη η γραμμη, η ουσια ειναι οτι πρακτικα δυο εταιρειες εχουν τη δυνατοτητα να βαλουν πλοιο εχοντας και καβατζα για να μην εχει την τυχη των κομητων που προσπαθησαν.Καμια απο τις δυο δεν θελει για τους δικους της λογους

Οτι αλλο και να λεμε θα ειναι απλα μια ανακυκλωση χωρις ουσια.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αν είχα ένα πλοίο οικονομικό με καμπίνες και καλό γκαράζ σαν το Αρκάδι θα το έβαζα Ρέθυμνο.Θα έβγαζα και με το παραπάνω τα έξοδα μου και θα έκανα ζημιά στους άλλους που είναι Ηράκλειο ή Χανιά.Αυτό και μόνο...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MARKOS2013 said:

Να λάβουμε υπ οψιν μας ότι κανείς δεν ήξερε πότε θα ξεκινήσει ,δεν είχε διαφημιστεί , πολύς κόσμος δεν το γνώριζε και πολλοί είχαν κλείσει ήδη εισιτήρια

Δεν ειναι κριτήριο επιτυχίας αυτό.

Έστω ότι είναι ομως. Είχαν ενα ισχυρό χαρτί οτι πετυχαίνει το εγχείρημα. Γιατί δεν έσπευσαν σε επισκευή τον Σεπτέμβρη του 12 για να επανέλθει στα δρομολόγια; 

18 minutes ago, nomikos said:

Εγώ αν είχα ένα πλοίο οικονομικό με καμπίνες και καλό γκαράζ σαν το Αρκάδι θα το έβαζα Ρέθυμνο.Θα έβγαζα και με το παραπάνω τα έξοδα μου και θα έκανα ζημιά στους άλλους που είναι Ηράκλειο ή Χανιά.Αυτό και μόνο...

Χρειάζεται πολύ ελαστική τιμολογιακή πολιτική για να προσελκύσει ενδιαφέρον και πολύ ιδρώτα για να πείσει τα logistics του Ρεθύμνου. Το 1ο πες το καταφέρνει. Το 2ο;

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, JTEDimandix said:

Μόνο μια ευκαιρία έχει η ΑΝΕΚ αν δρομολογήσει το Πρέβελης, αλλά σιγά μην το κάνει, έχει που έχει τόσα προβλήματα.

  Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα που θα ανακοινωθούν οι ανάδοχοι, και αν η ΑΝΕΚ δεν κερδίσει την Κασοκαρπαθία, θα μάθουμε αν η εταιρία επιθυμεί να "επανενεργοποιήσει" τη γραμμή του Ρεθύμνου με το Πρέβελη. Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, η άποψη ότι η ΑΝΕΚ αποσύρθηκε απο το Ρέθυμνο για να μην κάνει ζημιά στο Έλυρος είναι σωστή. Όμως δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος που σταμάτησε. Παρόλα αυτά, με την πάροδο των χρόνων, και βλέποντας ότι η ΑΝΕΚ έχει χάσει τη μάχη της γραμμής των Χανιών από τις Μινωικές, θεωρώ αρκετά πιθανόν να κάνει κίνηση στο Ρέθυμνο, προσπαθώντας να αυξήσει την επιβατική της κίνηση και να μαζέψει κόσμο από τον ιταλό. Αυτά μόνο στην περίπτωση, βέβαια, που χάσει την άγονη.
 Περιμένουμε και θα δούμε, όλα τα υπόλοιπα (όπως και η άποψή μου) είναι ικασίες.

Link to comment
Share on other sites

@rhodian Το πιο πιθανόν κατ' εμέ είναι πως δεν θα το βάλει, καθώς -πολύ πιθανόν- να κάνει ζημιά (άθελά της) και στην Attica, καθώς θα κλέψει κι από κει πελατεία. Εκτός εάν, δε, φέρει κι η Attica πλοίο από την μεριά της (Αν και αμφιβάλλω εάν έχει κάποιο πλοίο καβάτζα). Ας περιμένουμε κι ας βγάλουμε τότε συμπεράσματα.

@Nikos_Chania Είχαν ξεκινήσει να το φτιάχνουν, αλλά προφανώς το κόστος ήταν τέτοιο που δεν τους έφτασε το budget.  Νομίζω αναφέρεται το ότι βρήκαν ανάδοχο στο topic του Olympus. (Αν όχι, τότε σε αυτό της γραμμής ή των βλαβών). Και αυτό το "Φέρε πλοίο"; Πως; Ούτε πλοιοκτήτης είμαι, ούτε έχω το budget να αγοράσω πλοίο. Και η "Επιστολή στις εταιρείες"; Ποιες εταιρείες; Την ΑΝΕΚ που μπορεί-άθελά της-να κάνει ζημιά στην Attica και στα ΚΤΕΛ; Ή στις Μινωικές που δεν έχουν κατάλληλα για το Ρέθυμνο πλοία; Και οι άλλες εταιρείες; Μπείτε στο Hellas Roundup και δείτε ποια πλοία δεν κάνουν δρομολόγια και δείτε ποιο ή ποια από αυτά:

1. Κανει/ουν για Ρέθυμνο

2. Δεν ανήκει/ουν σε διαλυμένη εταιρεία

3. Έχει/ουν αποδρομολογηθεί σχετικά πρόσφατα.

Και δεν είπα οτι 6 χιλιάδες άνθρωποι θα πηγαίνουν Ρέθυμνο. Αν δείτε παραπάνω, έγραψα για τα 2/4 του 6000, δύο πλοία 1500 επιβατών. Κι αν έγραψα "κίνηση" αντί για "ζήτηση", ήταν λάθος μου, καθώς κι εγώ άνθρωπος είμαι, αλλά η ουσία ποια είναι; Ότι δύο πλοία 1500 επιβατών άνετα δουλεύουν (γκουχ-γκουχ Αρκάδι-Πρέβελη). Σε εποχές πανδημίας, ναι, βγαίνει μόνο σε εποχιακή/καλοκαιρινή γραμμή, καθώς, φυσικά, δεν ταξιδεύει άνθρωπος. Αλλά ας μην βγάζουμε συμπεράσματα με μια τραυματισμένη/αδύναμη περίοδο στα ταξίδια. 

Να αναφέρω εδώ ότι αρχικά ανέφερα 6640,46, όχι στεγνά 6000. Ας το στρογγυλοποιήσουμε στις 6500. Δια 4=1.625 επιβάτες ανά πλοίο.

Και κάπου εδώ λέω να σταματήσουμε, ούτως ή άλλως δεν κερδίζει κανένας κάτι. Απλώς επαναλαμβάνουμε έναν διάλογο που τέλειωσε ήδη και ας περιμένουμε πότε θα επανέλθει το θέμα στο προσκήνιο. Μέχρι τότε, γεια χαρά😉🙏

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JTEDimandix said:

Ας περιμένουμε κι ας βγάλουμε τότε συμπεράσματα.

Εμείς βγάζουμε συμπεράσματα απ όσα έχουν ήδη γίνει αντίθετα με τις προοπτικές που εμφανίζεις ως βέβαιες (δυο πλοια κιολας).

1 hour ago, JTEDimandix said:

Και η "Επιστολή στις εταιρείες"; Ποιες εταιρείες; Την ΑΝΕΚ που μπορεί-άθελά της-να κάνει ζημιά στην Attica και στα ΚΤΕΛ; Ή στις Μινωικές που δεν έχουν κατάλληλα για το Ρέθυμνο πλοία; Και οι άλλες εταιρείες; Μπείτε στο Hellas Roundup και δείτε ποια πλοία δεν κάνουν δρομολόγια και δείτε ποιο ή ποια από αυτά: 1. Κανει/ουν για Ρέθυμνο 2. Δεν ανήκει/ουν σε διαλυμένη εταιρεία 3. Έχει/ουν αποδρομολογηθεί σχετικά πρόσφατα.

Αυτό δεν μας αφορά εμάς. Αν μας αφορούσε, γιατί να συζητάμε κάτι για το οποίο δεν υπάρχει διαθέσιμο πλοίο άρα;

Συνεπώς, το να κάνουμε λάθη είναι ανθρώπινο. Το να αυτοαναιρούμαστε και να μην εξετάζουμε τα πραγματικά δεδομένα και όχι τα trends είναι ολίγον τι περίεργο, αν μπορώ να το εκφράσω κομψά.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια βάση δεδομένων που να επιβεβαιώνει ότι όντως η γραμμή είναι ζημιογόνα; Αν ναι, θα σας πιστέψω και θα σταματήσω οριστικά να χρησιμοποιώ τα Trends. Αν όχι, επιτρέψτε μου να σας παραθέσω σε κάτι που δεν είναι από Trends, αλλά πιστεύω πως είναι η τελική απόδειξη. Σε μελέτη του 2009 του Πανεπιστημίου Κρήτης, από την οποία πήρα τα εξής συμπεράσματα:

Quote

Η γραμμή είναι, με απόλυτη βεβαιότητα, κερδοφόρα. Τα έσοδα (7,8Μ€)  και οι δαπάνες (5,6Μ €) με μάλλον συντηρητικές υποθέσεις εργασίας, υποδεικνύουν μια πολύ ικανοποιητική κερδοφορία της γραμμής της τάξης των 2,0-2,5 Μ€,  Περίπου δηλαδή 30% επί των πωλήσεων.

Αυτό ισχύει με δρομολόγια μέρα παρά μέρα και απόκτηση του 65% του επιβατικού έργου του νομού.

Σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το Σενάριο Β, των καθημερινών κυκλικών δρομολογίων τους θερινούς μήνες, τότε οι δαπάνες αυξάνονται σε 6,7 Μ€ εκατομμύρια ευρώ, αλλά τα έσοδα επίσης θα αυξηθούν στα 9,οΜ€, συλλαμβάνοντας ένα μεγάλο μέρος του υπόλοιπου έργου κατά την περίοδο αιχμής.

Με ποιο απλά λόγια, συμφέρει, με σωστή οργάνωση, καλό budget και πλοίο. Την μελέτη μπορείτε να την δείτε εδώ.

Και τι εννοείτε "αυτοαναιρούμαι"; Εγώ απλά μαθαίνω από τα λάθη μου και παραδέχομαι ότι έσφαλα-μπερδεύτηκα. Κανείς δεν έχει παπικό αλάθητο. Δεν είναι και λίγες οι φορές που βλέπω κάτι που δημοσίευσα κάτι και λέω "Τι είναι αυτό που είπα τότε;", αν και πολλές φορές δεν μου δίνεται η δυνατότητα να το διορθώσω. 

Οπότε, σας παρακαλώ, εφόσον το topic έχει πάρει φωτιά, καλύτερο θα ήταν να σταματήσουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια μέχρις ότου επανέλθει η γραμμή στην προσπάθεια. Εγώ το έκανα το χρέος μου. 🙏

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...