Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Εννέα μήνες σχεδόν κράτησε το ρεκόρ του EVER ARM,αφου σήμερα έφτασε στον Πειραιά το OOCL SPAIN το οποίο πλέον είναι το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων…η απλά κοντεϊνεράδικο που έχει έρθει στον Πειραιά και το Container Terminal στο Ικόνιο.

Το OOCL SPAIN που ανήκει στην Orient Overseas Container Line είναι αυτή τη στιγμή το τρίτο μεγαλύτερο κοντεϊνεράδικο (και δεύτερο απο θέμα χωρητικότητας) του κόσμου με συνολική χωρητικότητα 24.188 T.E.U (δηλαδή containers μεγέθους 20 ποδίων/ feet))  ξεπερνώντας οσον αφορά τον Πειραιά το Ever Arm των 23.992 T.E.U. Το ρεκόρ του μεγαλύτερο containership στο κόσμο το διατηρούν απο κοινού τα αδερφά MSC IRINA και MSC LORETO της ΙταλοΕλβετικής MSC που έχουν χωρητικότητα 24346.

Στον Πειραιά θα παραμείνει μέχρι το βράδυ της Τετάρτης και σύμφωνα με το πρόγραμμα της PCT A.E. θα πραγματοποιηθούν 5289 κινήσεις φόρτωσης-εκφόρτωσης containers.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ένα ακόμη κοντεινεράδικο της MSC, ηλικίας 30 ετών, είναι στην πλοιοκτησία τους εδώ και 19 χρόνια, που όμως δεν είχαμε ξανά στην gallerie. Είναι το MSC America (IMO 9008603). Του 1993 όπως είπαμε, από το Thyssen Nordseewerke(500) με έδρα το Emden και κύρια μηχανή Sulzer. Γερμανός ήταν και ο πρώτος του πλοιοκτήτης, η τότε γνωστή γραμμή DSR η οποία και το παρήλαβε σαν DSR America. Γύρω στο 2000, μετά τη συγχώνευση DSR και Senator Lines το πλοίο έγινε America Senator. Εν τέλη το 2004 η DSR-Senator γίνεται κομμάτι της Hanjin Shipping και το πλοίο πωλείται στην MSC, στην πλοιοκτησία της οποίας βρίσκεται μέχρι και σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Ικόνιο 3 Δυτικά και εμείς βλέπουμε εκεί δεμένο το AS Anita (IMO 9470961), πλοιοκτησίας Hartmann Reederei από το Leer της Γερμανίας. Ξεκίνησε την εργασιακή του ζωή το 2010 σαν Frisia Bonn και από κει και πέρα έγινε CCNI Columbia(2011), Frisia Bonn(2012), Songa Bonn(2018) και AS Anita από το τέλος του 2021. Μαμά του η Hyundai Mipo στο Ulsan(4042), μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 1,970 TEU. Τωρινός του ναυλωτής πρέπει να είναι η COSCO.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/17/2023 at 12:14 PM, Petros P said:

Το OOCL SPAIN που ανήκει στην Orient Overseas Container Line είναι αυτή τη στιγμή το τρίτο μεγαλύτερο κοντεϊνεράδικο (και δεύτερο απο θέμα χωρητικότητας) του κόσμου με συνολική χωρητικότητα 24.188 T.E.U (δηλαδή containers μεγέθους 20 ποδίων/ feet))  ξεπερνώντας οσον αφορά τον Πειραιά το Ever Arm των 23.992 T.E.U. Το ρεκόρ του μεγαλύτερο containership στο κόσμο το διατηρούν απο κοινού τα αδερφά MSC IRINA και MSC LORETO της ΙταλοΕλβετικής MSC που έχουν χωρητικότητα 24346.

 

Να το και στην επόμενή του επίσκεψη, Ικόνιο 3 Δυτικά. Προσέξτε πόσο μικρή διαφορά υπάρχει ανάμεσα στις γερανογέφυρες και το κομοδέσιο και τις τσιμινιέρες του πλοίου. Συνολικά 24 cargo bays κατά μήκος.

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρουμε μια γεύση από το RCC Passion (ΙΜΟ 9453107) στο Κερατσίνι, είναι ένα πλοίο που έχουμε ξαναδεί σαν Glovis Passion. To R στο φουγάρο παραπέμπει στην Ray Car Carriers(RCC) που είναι και ο πλοιοκτήτης του πλοίου. Ναυλωτής πρέπει να είναι η UECC και την τεχνική διεύθυνση έχει η ελληνική Stamco Ship Management. Κατασκευή του 2011 στη Hyundai Mipo(8070) με μία κύρια μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 3,700 κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα ακόμη car carrier που επισκέφθηκε τον Πειραιά, είναι το Glovis Sunrise (IMO 9702405) που βλέπουμε στο Κερατσίνι. Πλοιοκτησίας Hyundai προφανώς και κατασκευή το 2014, σωστά μαντέψατε, στη Hyundai(S717) με μία κύρια μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε σε κοντεινεράδικο της MSC, πρόκειται για το MSC Jemima (IMO 9051478). Σχεδόν 30 ετών η ηλικία του, χτισμένο το 1994 στην Ισπανία, στα AESA(291) με μηχανή B&W και χωρητικότητα 2,394 TEU. Το ξεχωριστό γεγονός στην ιστορία του πλοίου είναι πως ήταν παραγγελία της TMM, δηλαδή της Transportacion Maritima Mexicana, μιας εταιρείας που έχει πρό πολλού απορροφηθεί από μεγαλύτερα ψάρια. Καθελκύστηκε σαν Nuevo Leon,, το 2000 έγινε ΤΜΜ Nuevo Leon και το 2003 και πάλι σκέτο Nuevo Leon. Σαν MSC Jemima υφίσταται από το 2005.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα συνεχίζουμε με κοντεινεράδικο και πάλι, της Hapag Lloyd αυτήν τη φορά. Στις οθόνες μας το Teno (IMO 9447859) λοιπόν, ένα από τα πιο άχαρα και αχυρένια ονόματα που έχω δεί ποτέ σε πλοίο. Το παράδοξο είναι πως φαίνεται να ανήκει στην ίδια την Hapag Lloyd, θα περίμενα κάτι πιο εύηχο. Κατασκευή 2011 στη Samsung Geoje(1794) με χωρητικότητα 8,004 TEU και μηχανή MAN B&W. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε κι ένα τάνκερ που στο τέλος Μαίου έκανε εργασίες στο Κερατσίνι. Είναι το Zarya (ΙΜΟ 9299147) που ανήκει σε μια εταιρεία με έδρα τη Λιβερία, που λέγεται Molla Shipping, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Ρωσία μου μυρίζεται εδώ. Κοιτώντας το χρωματισμό, κοιτώντας τα δύο φουγάρα και μάλλον ξεχωριστά μηχανοστάσια, δε δίνω βραβείο σε όποιον φέρει στο μυαλό του τη Stena Bulk, η οποία έχτισε το πλοίο και το εμπορεύθηκε μέχρι το τέλος της περασμένης χρονιάς σαν Stena Primorsk. Το πλοίο είναι του 2006 και χτίστηκε στο Brodogradiliste Split(443) με δύο κύριες μηχανές MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο μωλο της ΔΕΗ διορθώστε με αν κάνω λάθος μπροστά από το νέο ταχύπλοο της γκολντεν σταρ,,, το φορτηγό πως ονομαζεται;;;

Link to comment
Share on other sites

Το handysize Jade I (ΙΜΟ Νο: 9162411) έχει ναυπηγηθεί το 1998 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd. στο Imabari της Ιαπωνίας (Yard No: 536). Το πλοίο έχει μήκος 159,92 μέτρα, πλάτος 26,00 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή Mitsui/MAN-B&W 6S42MC (7110 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 14.50 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην SUNBERRY OCEANWAYS Ltd του κ. Λογοθέτη με έδρα το Μαρούσι. Προηγούμενα του ονόματα είναι Glory Challenger και Global Challenger

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/22/2017 at 11:48 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σήμερα στο Ικόνιο, είχαμε το container Thalassa Doxa (IMO No: 9667174) της ENESEL Ltd, που είναι κατασκευασμένο το 2014, έχει μήκος 368,50 μέτρα και πλάτος 51,07 μέτρα.

 

Πέρασαν 5 χρόνια για να πετύχω και εγώ το Θάλασσα Δόξα, και πάλι στον Πειραιά. Το πλοίο αναμένει πλοηγό νοτίως της κίτρινης. Θεωρητική χωρητικότητα 14,372 TEU.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άλλο ένα πλοίο της CMA CGM στο Ικόνιο, με ελαφρώς πρωτότυπη ονομασία, πρόκειται για το CMA CGM Congo (IMO 9679892). Ναυπήγηση του 2015 στο STX Jinhae(3042) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 9,448 TEU. Πλοιοκτήτης φέρεται μια εταιρεία leasing με έδρα τις Βερμούδες ενώ προφανώς υπάρχει μακροχόνια ναύλωση στην CMA CGM μια και το πλοίο δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Σημαία Λιβερίας, κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρουμε βλέφαρο και το Rijnborg (IMO 9355812) που κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο προ ολίγων ημερών. Πολύ ιδιαίτερο design της Wagenborg από το ναυπηγείο IHC Holland Dredgers BV(CO 1242) του Kinderdijk με δύο κύριες μηχανές Wartsila. Η χωρητικότητά του είναι στα 1,712 TEU χωρίς να του φαίνεται. 'Ονομα έχει αλλάξει μόνο από το 2007 ως το 2009 οπότε και λεγόταν Katharina. Σημαία Ολλανδίας, νηολόγιο Delfzijl, κλάση Bureau Veritas.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα δούμε OOCL και πιο συγκεκριμένα το OOCL Kobe δεμένο στο Ικόνιο(ΙΜΟ 9329526). H OOCL είναι και διαχειριστής και πλοιοκτήτης του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο έχει ναυπηγηθεί το 2007 στη Samsung(1596) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 4,758 TEU. Δεν έχει ποτέ αλλάξει όνομα. Σημαία Hong Kong, κλαση ABS.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κατηγοριοποιημένο σαν πλοίο γενικού φορτίου επισήμως, στην πράξη ανήκει στην MSC και απασχολείται αποκλειστικά σαν πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Πρόκειται για το MSC Haiti II (IMO 9225251) που βλέπουμε δεμένο στον μώλο ΔΕΗ Κερατσινίου. Ναυπήγηση 2002 στο Shanghai Shipyard(182) με μηχανή B&W και χωρητικότητα 1,709 TEU. Πρώτο του όνομα το Cielo di Monfalcone όντας παραγγελία της D' Amico, έγινε Yellowstone το 2014 ενώ το τωρινό του όνομα πήρε μόλις τον Μάιο του 2022. Σημαία Λιβερίας, κλάση Rina, βρίσκεται ακόμη στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στον Πειραιά είμαστε τρομερά χαιδεμένοι όσον αφορά το πόσα και ποιά car carriers βλέπουμε, συνεχίζουμε λοιπόν την παράδοση με ένα ακόμη από αυτά που δεν έχουμε ξανασυναντήσει. Συγχωρέστε μου λοιπόν την κακή φωτογραφία αλλά ήταν η μοναδική ώρα κατά την οποία μπόρεσα να βρίσκομαι στην περιοχή. Ιδού λοιπόν το Auto Energy (IMO 9736377), ένα μεσαίου μεγέθους car carrier με χωρητικότητα λίγο λιγότερα από 4,000 CEU. Είναι ναυπήγηση του 2016 στο ναυπηγείο της COSCO στο Nantong(213), με μία κύρια μηχανή MAN B&W με καύσιμο LNG, μάλιστα έχει χτιστεί και με προδιαγραφές FS Ice Class 1A Super. Δεν έχει αλλάξει όνομα ως τώρα, σημαία Πορτογαλίας, κλάση DNV, πλοιοκτήτρια εταιρεία η UECC.

Link to comment
Share on other sites

Το οποιο επειδη το ειδα κ εγω απο κοντα εχει την πιο ομορφη πλωρη με κοψιμο κ οχι αυτη τη καθετη πλωρη που εχουν ολα τα carrier κ μου ειχε κανει εντυπωση

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες μας σήμερα το κοντεινεράδικο Elbsailor (ΙΜΟ 9448695) με χωρητικότητα 1,085 TEU. Χτίστηκε το 2012 στο Nanjing Wujiazui Shipbuilding Co Ltd(WJZ025), προφανώς στο Nanjing της Κίνας και φέρει μία μηχανή Wartsila. Πρώτο του όνομα το Titian ενώ το 2013 γίνεται E.R. Visby για λογαριασμό της Ernst Russ. Το σημερινό του όνομα το παίρνει το 2017 για λογαριασμό της γερμανικής United Shipping Companies. Σημαία Antigua, κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κουφέτο δεν φαίνεται στη φωτογραφία το OOCL Zeebrugge? Σαν καινούριο. Ε, είναι καινούριο και το βλέπουμε στο παρθενικό του ταξίδι από την Άπω Ανατολή για την Ευρώπη. Το ΙΜΟ του είναι 9908140 και βγήκε από το COSCO Nantong(33) τον Οκτώβριο που μας πέρασε με μία μηχανή WinGD. Χωρητικότητα 24,188 TEU παρακαλώ. Σημαία Hong Kong, κλάση ABS.

Link to comment
Share on other sites

On 10/6/2023 at 12:56 AM, Nick the Greek said:

Για να πάρουμε βλέφαρο και το Rijnborg (IMO 9355812) που κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο προ ολίγων ημερών. Πολύ ιδιαίτερο design της Wagenborg από το ναυπηγείο IHC Holland Dredgers BV(CO 1242) του Kinderdijk με δύο κύριες μηχανές Wartsila. Η χωρητικότητά του είναι στα 1,712 TEU χωρίς να του φαίνεται. 'Ονομα έχει αλλάξει μόνο από το 2007 ως το 2009 οπότε και λεγόταν Katharina. Σημαία Ολλανδίας, νηολόγιο Delfzijl, κλάση Bureau Veritas.

 

Το ξαναπετυχαίνουμε δεμένο στο Ικόνιο, πάντα μου τραβάει την προσοχή αυτό το πλοίου και λόγω χρωματισμού με τα κλασικά χρώματα της Βάχενμπόρχ(όπως το προφέρουν οι Ολλανδοί), αλλά και λόγω σκαριού.

Link to comment
Share on other sites

Δεμένο στις εγκαταστάσεις της Coral του Ικονίου είναι το MR2 με όνομα Blue Rose (IMO 9335915). Ολλανδική πλοιοκτησία και κινεζική ναυπήγηση στο Guangzhou International Shipyard(04130008) το 2007 με όνομα Meriom Rose και μηχανή MAN B&W. Σημαία Νήσοι Μάρσαλ και κλάση RINA.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...