Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τελος του μηνα αρχες μαιου θα δρομολογηθει παντοφλα απο Μυτιληνη για Δικελι Τουρκιας .Μηπως ξερει κανεις ποια θα ειναι? :rolleyes:

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο οτι λεει η παραπληροφορηση προκειται για παντοφλα 75 μετρων γυρω στους 800 κορους με 900 ατομα πρωτοκολλο κατω τον 35 ετων.Δεν σας βαζω κουιζ αλλα αυτα ξερω μονο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πηγη Emprosnet

Νέα δεδομένα στην ακτοπλοΐα του Βορείου Αιγαίου δημιουργεί η συνεργασία του ταξιδιωτικού γραφείου «Δημάκης Tours» με τη ναυτιλιακή εταιρεία Kostar, συμφερόντων του εφοπλιστή Δημήτρη Γυφτόπουλου. Η εταιρεία θα δρομολογήσει το πλοίο «Κωνσταντίνος G» στη γραμμή Μυτιλήνη-Δικελί. Το πλοίο θα μεταφέρει φορτηγά από την Τουρκία στη Μυτιλήνη, τα οποία στη συνέχεια ακτοπλοϊκώς θα μεταφέρονται στον Πειραιά και μέσω Πάτρας και Ιταλίας θα οδεύουν προς την κεντρική Ευρώπη.

Το γκαράζ του έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 14 φορτηγά οχήματα, μήκους 18 μέτρων και τέσσερα φορτηγά οχήματα, μήκους εννέα μέτρων ή 15 ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα. Παράλληλα το πλοίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μεγάλο αριθμό επιβατών (έχει πρωτόκολλο για 949 άτομα) και θα προσφέρει σταθερή σύνδεση της Λέσβου με το Δικελί όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Η συμφωνία του κ. Δημάκη με την εταιρεία Kostar έχει διάρκεια πέντε ετών και μπορεί να επεκταθεί για άλλα πέντε χρόνια.

Συμφωνία με μεταφορικές εταιρείες

Η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το «Κωνσταντίνος G» έχει έρθει σε συμφωνία με μεταφορικές επιχειρήσεις της Τουρκίας που εκτελούν διεθνείς μεταφορές με φορτηγά αυτοκίνητα. Έτσι, το πλοίο έχει εξασφαλισμένο έργο και θεωρείται δεδομένη η κερδοφόρα λειτουργία της γραμμής. Το πρώτο διάστημα, το «Κωνσταντίνος G» θα εκτελεί ένα δρομολόγιο την ημέρα από Μυτιλήνη προς Δικελί με επιστροφή. Αν όμως ο αριθμός των φορτηγών και των Ι.Χ. οχημάτων που θα μεταφέρει αυξηθεί, τότε θα μπει και δεύτερο δρομολόγιο.

Τα φορτηγά που θα έρχονται στη Λέσβο, στη συνέχεια θα μπαίνουν στα πλοία της γραμμής Μυτιλήνη-Χίος-Πειραιάς. Από εκεί, μέσω Πάτρας, θα φτάνουν στην Ιταλία και τις άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Η γραμμή αυτή θα εξυπηρετεί και τα οχήματα που ακολουθούν την αντίστροφη πορεία, Ιταλία-Πάτρα-Πειραιάς-Μυτιλήνη.

Ουσιαστικά, η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση υλοποιεί την ιδέα μετατροπής της Λέσβου σε πύλη εισόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τις χώρες της Ασίας.

Όπως είναι φυσικό, ο μεγαλύτερος αριθμός των φορτηγών που θα έρχονται από την Τουρκία, θα μεταφέρονται στον Πειραιά με το «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways, καθώς ο κ. Χάρης Δημάκης είναι ο κεντρικός πράκτορας της Hellenic Seaways στη Μυτιλήνη. Όταν το «Νήσος Μύκονος» δεν μπορεί να απορροφήσει όλα τα οχήματα, αυτά θα διοχετεύονται στα πλοία της ΝΕΛ και της ΣΑΟΣ.

Το σημαντικότερο στοιχείο από το άνοιγμα της γραμμής Μυτιλήνης-Δικελί, είναι ότι θα υπάρξει πολύ μεγάλη αύξηση μεταφορικού έργου στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, με συνέπεια να είναι εφικτή η αύξηση των δρομολογίων των πλοίων, αλλά και η δρομολόγηση νεότευκτων και γρηγορότερων πλοίων. Μεσοπρόθεσμα, κι εφόσον η γραμμή αποδειχθεί κερδοφόρα, θα υπάρξει αλλαγή ισορροπιών στον ακτοπλοϊκό χάρτη του Αιγαίου, καθώς η γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη γίνεται τμήμα μιας διεθνούς θαλάσσιας οδού μεταφοράς εμπορευμάτων.

Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο που προκύπτει για τους κατοίκους της Λέσβου, είναι η συνεχής και αδιάλειπτη σύνδεση του νησιού με τα απέναντι τουρκικά παράλια όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η σύνδεση με το λιμάνι του Αϊβαλί φέρνει πιο κοντά τη Λέσβο στη Σμύρνη και την Πέργαμο, δημιουργώντας νέες προοπτικές για την τουριστική κίνηση από και προς την Λέσβο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές παρατηρήσεις (σχετικά και με αυτό το θέμα και κάτι άλλο)

1. Μπορεί να φαίνετε ηλίθια ερώτηση αλλά δεν είναι. Που θα δένει το πλοίο? Στα κεντρικά ή απέναντι (εκεί που δένει το Παναγιά Κρυμνιώτισα)?

-Άμα δένει κεντρικά που θα "αποθηκεύοντε" τα φορτηγά όση ώρα περιμένουν να έρθει το Ν. Μύκονος? Γιατί ναι μεν το λιμάνι της Μυτιλήνης είναι μεγάλο αλλά ήδη και τώρα είναι πολλές φορές γεμάτο από φορτηγά στη καινούργια προβλητα. Και ας υποθέσουμε ότι το πλοίο έρχετε σε κοντινό χρονικό σημείο με το Μύκονος. Το Μύκονος δεν έχει σταθερά δρομολογεία. Επίσης θα περιμένει κόσμος να μπει στο Μύκονος. Γενικά θα γίνετε ένας χαμός.

-Άμα δένει απέναντι πάλι που ο χώρος, λόγω πάρκινγκ και ότι δεν δένουν ΕΓ εκεί θα είναι πολύ πιο άνετη και ασφαλής η κατάσταση. Αλλά τότε θα πρέπει να περάσουν τα φορτηγά από την προκυμαία για ν πάνε στο Μύκονος... Κυκλοφοριακό χάος δηλαδή.

Καλά ίσως το τραβάω αρκετά αλλά...

2. Το ίδιο δεν έχουν σκεφτεί και στη Χίο? Να γίνει πύλη φορτηγών? Δυο φορές πάντως που έχω δει την παντόφλα σχεδόν άδεια είναι. Να μου πεις ο άλλος λέει ότι έχει συμφωνίες...

3. Άμα έχει αυξημένη κίνηση θα τον μιμηθούν και άλλοι... Δεν θα περιμένουν να βάλει αυτός και δεύτερο δρομολόγειο...

4. Θα προλαβαίνει το Μύκονος σε 50 λεπτά να κάνει φορτοεκφώρτηση ή...??

5. Το Αρχάγγελος που δένει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δουμε κατα ποσο θα πιασει μιας και αλλες προσπαθειες δρομολογησης Ελληνικου πλοιου στην γραμμη Μυτιληνης-Τουρκιας απετυχαν εξαιτιας του πολεμου που δεχτηκαν απο τους γειτονες.Χαρκτηριστικη περιπτωση του ΝΕΑΣΑ ΕΞΠΡΕΣ που ηλθε εκανε μερικα δρομολογια και απηλθε παρολο που ηταν σαφως καλυτερο βαπορι απο αυτα που ειναι τωρα δρομολογημενα.

Εδω βεβαια δεν μιλαμε τοσο για επιβατικη κινηση οσο για εμπορικη παρολαυτα ειμαι αρκετα επιφυλακτικος

Μερικές παρατηρήσεις (σχετικά και με αυτό το θέμα και κάτι άλλο)

Μπορεί να φαίνετε ηλίθια ερώτηση αλλά δεν είναι. Που θα δένει το πλοίο? Στα κεντρικά ή απέναντι (εκεί που δένει το Παναγιά Κρυμνιώτισα)?

-Άμα δένει κεντρικά που θα "αποθηκεύοντε" τα φορτηγά όση ώρα περιμένουν να έρθει το Ν. Μύκονος? Γιατί ναι μεν το λιμάνι της Μυτιλήνης είναι μεγάλο αλλά ήδη και τώρα είναι πολλές φορές γεμάτο από φορτηγά στη καινούργια προβλητα. Και ας υποθέσουμε ότι το πλοίο έρχετε σε κοντινό χρονικό σημείο με το Μύκονος. Το Μύκονος δεν έχει σταθερά δρομολογεία. Επίσης θα περιμένει κόσμος να μπει στο Μύκονος. Γενικά θα γίνετε ένας χαμός.

-Άμα δένει απέναντι πάλι που ο χώρος, λόγω πάρκινγκ και ότι δεν δένουν ΕΓ εκεί θα είναι πολύ πιο άνετη και ασφαλής η κατάσταση. Αλλά τότε θα πρέπει να περάσουν τα φορτηγά από την προκυμαία για ν πάνε στο Μύκονος... Κυκλοφοριακό χάος δηλαδή.

Καλά ίσως το τραβάω αρκετά αλλά...

Το Αρχάγγελος που δένει?

Το ΑΡΧΑΓΓΕΛΛΟΣ λογικα πρεπει να δενει στο εμπορικο λιμανι εκει που δενουν ολα τα RoRo.Δεν το εχω δει βεβαια αλλα δεν βρισκω το λογο να δενει στο κεντρικο λιμανι.Στο εμπορικο λιμανι εχω δει περυσι να δενει το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και μαλιστα ενω ειχε χωρο στο κανονικο.

Γενικα εκτος απο το κεντρικο λιμανι δεν υπαρχει χωρος σταθμευσης φορτηγων.Το χειμωνα μαλλον δεν θα υπαρχει προβλημα αλλα το καλοκαιρι σιγουρα θα γινεται χαμος.Περιττο να πω οτι οταν φτασει RoRo γεμιζει ο τοπος φορτηγα και μπορει να κανεις και μιση ωρα για να διανυσης μια αποσταση 100 μετρων.

Παρολαυτα δεν νομιζω οτι με 10 φορτηγα παραπανω θα δημιουργηθει τοσο μεγαλο προβλημα.Το πολυ πολυ θα δεσμευσουν καποιο χωρο για σταθμευση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Αρχαγγελος δενει στον λεγομενο εμπορικο λιμενα για τα υπολοιπα ο θεος να βαλει το χερι του.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι εξηγούνται οι εξαγγελίες της Ελλήνικ για άνοιγμα προς Τουρκιά!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά όλα αυτά, αλλά ποιό είναι το «Κωνσταντίνος G»? Παντόφλα? Και με πρωτόκολλο 949 επιβάτες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπολικη η κινηση χτες στην Μυτιληνη

Γυρω στις 7 και κατι ειχαμε αφιξη ΤΑΞΙΑΡΧΗ ο οποιος εφυγε 9.15 για Λημνο-Θεσσαλονικη χωρις πολυ κοσμο.Απ'οτι μπορεσα να καταλαβω δεν πρεπει να ηταν πανω απο 100-150 ατομα

Κατα τις 8 αφιξη η ΠΗΝΕΛΟΠΗ η οποια αναχωρησε κατα τις 8.20

Στις 8.10 αφιξη ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ο οποιος περιμενε κανα 20λεπτο εξω απο το λιμανι για φυγει η ΠΗΝΕΛΟΠΗ

Στις 9 περιπου αφιξη το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ με φουλ το πανω γκαραζ

Τελος με 3ωρες και κατι καθυστερηση το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ηρθε κατα τις 12

Περιπου στις 8.30 αναχωρησε για ΑΙβαλι και το τουρκικο JALE.Το Ελληνικο ΣΑΜΟΣ ΣΚΑΙ που κανει το ιδιο δρομολογιο δεν εφυγε χτες και ειχαμε εργασιες βαφης και γενικου καλοπισμου

Απο εμπορικη κινηση ειχαμε το τσιμενταδικο ΑΙΟΛΙΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

....Και συνεχιζουμε με το Γ.Δημακης στον μικρο ντοκο του εμπορικου , το Θεοφιλος που ηρθε και εφυγε για την εκδρομη του στο Βολο (Μαλιστα φευγοντας αρχισε για καποιο λογο αγνωστο σε μενα μεχρι στιγμης να κανει βολτες εξω απο το Λιμανι για ενα μισαωρο περιπου ), ο Ταξιαρχης που αναμενεται στις 1445 με αποπλου 1530 οπως και ο Αρχαγγελος που φευγει στις 1700 , το Μυτιληνη που ερχεται στις 2100 και φευγει την Λ.Δευτερα 2000 , το Πηνελοπη που ερχεται αυριο μεσημερακι 1230 , πεφτει μαλλον στον εμπορικο Λιμενα και φευγει και αυτο Λ.Δευτερα 1800 , το πολυ ανεβασμενο τελευταια Ν.Μυκονος ξεμερωματα 0100 και φευγει 0700 με την δροσουλα ως συνηθως καθως και η Π.Αγιασσου εεε λαθος το Σαμοθρακη εννουσα που φτανει με το καλο Μ.Σαββατο 1900 και φευγει Λ.Δευτερα 1800 .Αυτα και καλη ανασταση αν δεν τα ξαναπου με παιδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία εικόνα σήμερα στο λιμάνι της Μυτιλήνης με 3 πλοία να κάνουν ανάσταση. Πρόκειτε για τα Σαμοθράκη, Πηνελοπή και Μυτιλήνη. Στολισμένα και τα τρια έκαναν ωραία ατμόσφαιρα. Μερικές φωτογραφίες που τράβηξα σήμερα το βράδυ... Προσπάθησα να φαίνοντε όσο το δυνατόν καλύτερα. Από τα αξιοπερίεργα πέντε προβολείς που υπήρχαν στα πλάγια του Σαμοθράκη και φώτιζαν το "Saos ferries"....:D

Ήταν και το (χωρίς πλήρωμα) Παναγιά Κρυμνιώτισα μέσα στο εμπορικό λιμένα. Στο καράβι δεν είδα ψυχή... Αφού σκέφτηκα να μπω μέσα και να πατήσω τέρμα το αμάξι... Πάντα ήθελα να το κάνω :D

post-235-128326957707_thumb.jpg

post-235-12832695771_thumb.jpg

post-235-128326957713_thumb.jpg

post-235-128326957715_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελαχιστη κινηση σημερα το μεσημερι στο λιμανι της Μυτιληνης.Κατα τις 3 που περασα μεσα ηταν ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που θα εφευγε στις 16.30 αν δεν κανω λαθος.

Κινητικοτητα υπηρχε μονο στο εμπορικο λιμανι.Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ φορτωνε φορτηγα απο νωρις το μεσημερι με το πανω γκαραζ σχεδον γεματο και αρκετα φορτηγα να περιμενουν εξω.Ακομα το Μυτιλινιο μοτορσιπακι Γιαννης Δημακης ΙΙ ξεφορτωνε απο το πρωτο αμπαρι του χαλικι και απο το δευτερο χυμα καλαμποκι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλα βαπορια σε διανυχτερευση χτες στην Μυτιληνη

Ειχαμε ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεμενα παραλληλα με την πλωρη τους να κοιταει την μπουκα του λιμανιου.Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ειναι δεμενο στην γωνια και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην εισοδο του μικρου λιμανιου για οσους ξερουν.Και τα δυο εχουν αναχωρηση σημερα στις 18.00.Αναμεσα τους σε πλαγιοδετηση ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ αναχωρησε στις 6 το απογευμα.

Χωρις να ειμαι παρον λογικα απο την θεση που εφυγε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ πρεπει να αναχωρησε και το ΜΥΚΟΝΟΣ το μεσημερι.Βασικα δεν υπαρχει και αλλη θεση.

Στο εμπορικο λιμανι ειχαμε το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ το οποιο μαλλον δεν ειχε δρομολογιο χτες μιας και δεν κινιοταν φυλλο.Μονο στο πανω γκαραζ υπηρχαν δυο τρεις νταλικες.Ακομα μεσα ηταν και το τσιμενταδικο NAFTOCEMENT V.

Δρομολογια για Τουρκια πρεπει να ξεκινησε και το SAMOS SKY καθως χτες δεν το ειδα στο λιμανι.

Να πουμε ακομα οτι στο επιβατικο λιμανι σε καθε αναχωρηση γινεται ενας χαμος.Στο παρκινγκ που υπαρχει θα λειτουργισει για μια βδομαδα μια εκθεση και τωρα κανουν τις απαραιτητες μετατροπες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η παρακάτω συγκλονιστική είδηση είναι από τα Αιολικά Νέα (23/6)

Πέρασε και από τη Λέσβο το "Tatoosh"

Με αφορμή το χθεσινό σχόλιό μας για προσέγγιση της θαλαμηγού "Tatoosh" με επώνυμους επισκέπτες στην γειτονική Χίο, το πρακτορείο "Αιολικές Κρουαζιέρες", που πρακτορεύει την συγκεκριμένη θαλαμηγό, μας ενημέρωσε ότι η θαλαμηγός φιλοξενήθηκε και στα νερά του νησιού μας τη Δευτέρα 19 Ιουνίου.

Πιο συγκεκριμένα η θαλαμηγός κατέπλευσε στις 6 το πρωί της Δευτέρας και οι επιβάτες της αναχώρησαν στις 8 για επίσκεψη στην Παναγία Αγιάσου, στη Μονή Αγίου Ραφαήλ και στον Ταξιάρχη Μανταμάδου.

Στις 3 το μεσημέρι απέπλευσε για τη Σκάλα Ερεσού όπου κατέπλευσε λίγο μετά τις 7. Εκεί οι επιβάτες επισκέφθηκαν την εκκλησία Αγίου Ανδρέα και αργά το βράδυ αναχώρησαν για τη Χίο.

Θυμίζουμε ότι το "Tatoosh" είναι από τα πλέον πολυτελή γιοτ στον κόσμο και είναι ιδιοκτησίας του γνωστού Ρώσου πολυεκατομμυριούχου Ρομάν Αβράμοβιτς, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της ποδοσφαιρικής ομάδας του Αγγλικού Πρωταθλήματος, Τσέλσι.

Παρέλειψαν επίσης την Μονή Υψηλού, την Παναγιά την Πετρανή, τη Μονή Πιθαρίου και την Παναγιά τη Γοργόνα! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιστροφη για τα κρουαζιεροπλοια της LOUIS εστω και καθηστερημενα.Αρχη απο 19/07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διακοπούλες για δεκαπενταύγουστο στη Μυτιλήνη και είχα την (πολύ) ατυχής έμπνευση να παρκάρω στο λιμάνι! Ξεκίνησα να πάρω το αυτοκίνητο να φύγω πριν έρθει το Μύκονος και τότε βλέπω το Θεόφιλος να δένει και το Μύκονος να γυρίζει σα τρελό. Αφήνω αυτοκίνητο και φίλους ξεκρέμαστους μιας και δεν ήθελα να χάσω τέτοιο θέαμα! :D

Το Θεόφιλος κατέπλευσε 21:15 :) (αντί για 16:45) και το Ν. Μύκονος 21:25.

Όπως καταλαβαίνετε στο λιμάνι επικρατούσε ο πραγματικός ΧΑΜΟΣ! Τα αυτοκίνητα που περίμεναν να μπουν ήταν μέχρι την κεντρική είσοδο του λιμανιού, ο περίφραχτος χώρος ήταν και αυτός γεμάτος με αυτοκίνητα, στο κυρίως μέρος του λιμανιού περίμεναν πάνω από 1500 άτομα και μπόλικα ταξί.

Η μεγάλη πλάκα έγινε όταν έδεσαν και τα δυο καράβια ταυτόχρονα. Αυτοκίνητα έβγαιναν συνέχεια, ο κόσμος μπλέκονταν ανάμεσα σε φορτηγά, άλλος περίμενε με τα αλάρμ στη μέση ώστε να μπει η οικογένεια, ο άλλος σταματούσε για να χαιρετήσει, ότι να'ναι γινόταν! Για μια στιγμή, γύρω στις 21:35 δεν κουνιόταν ΤΠΤ! Για όσους ξέρουν υπάρχει δεν υπάρχει καράβι τέτοιες μέρες στην προκυμαία της Μυτιλήνης ώστε κι αλλιώς δεν κουνιέτε τπτ. Το λιμένικο κατέλαβε φιλότιμες προσπάθειες αλλά ήταν αδύνατον να τους ελέξουν και ξέφυγε ο έλεγχος. Αρνητική εντύπωση μου έκανε ότι οι αξιωματικοί των δύο πλοίων σαν να προσπαθούσαν να ξεφορτώσουν πρώτοι, χωρίς να νοιάζοντε για το σύνολο.

Ευτυχώς η διοχεύτευση όλων των αυτοκινήτων στο δρόμο του κάστρου, το άνοιγμα και των δυο επιβατικών κατεπελτών (έμπαινε και έβγαινε ταυτόχρονα κόσμος), έλυσε κάπως το πρόβλημα.

Το highlight είναι για το τέλος. Το Θεόφιλος με διαφορά ενός φορτηγού :D τελειώνει πρώτο και δίνει σήμα να φύγει. Οι λιμενικοί δίνουν το οκ. Έλα όμως που τέλειωσε και το Μύκονος ακριβώς μετά αλλά είχαν ήδη δώσει άδεια στο άλλο να φύγει...! Το Θεόφιλος αν και περίμενα να σταματήσει ώστε να φύγει πρώτο το Μύκονος (όπως λέει η λογική), δεν σταματάει και φεύγει πρώτο! Είδα πάντως μια πολύ ωραία με το επιβλητικό Θεόφιλος να φεύγει και από πίσω ήρεμα(πρώτη φορά το είδα να φεύγει τόσο αργά) να φεύγει και το Μύκονος και να σφυρίζουν... Στα ανοιχτά, σαν σε formula 1 το Θεόφιλος κάνει άκρια και το Μύκονος περνάει ωραία από δίπλα. Ωραία πράγματα να τα βλέπεις μαζί :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσο για τον Θεοφιλο ή Αιολο Θεοφιλο πλεον οπως αρχισαν να τον λενε πηρε επαξια πλεον τα σκηπτρα του Δημητρουλα.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλη η κινηση στο λιμανι στο προηγουμενο Σαββατο 12/8.Το γραφω βεβαια λιγο καθυστερημενα αλλα τελος παντων.

Λοιπον εχουμε και λεμε.Στο εμπορικο λιμανι στην σειρα τα μοτορσιπ Βασιλειος ΧV,Ελενη Θ και καποιο απο τα Naftocement(νομιζω το 4 ή το 5) και καθετα σ'αυτα το Γιαννης Δημακης ΙΙ.Αποτελεσμα ολων αυτων ηταν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΙΩΤΙΣΣΑ να πλαγιοδετησει στο επιβατικο λιμανι εκει που δενει το ΝΗΣΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Εμεις με τον ΘΕΟΦΙΛΟ φτασαμε κατα τις 10.15 οποτε δεν μπλεξανε τα οχηματα μας με αυτα του ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΙΩΤΙΣΣΑ.Παλι καλα δηλαδη γιατι μονο τα δικα μας ειχαν κλεισει το λιμανι.

Το μεσημερακι το Βασιλειος XV φουνταρε εκτος λιμανιου και το Ελενη Θ την εκανε σιγα σιγα με κατευθυνση νοτια.

Ακομα απο την αλλη μερια της πολης κατω απο την ΔΕΗ ειχε δεσει το μικρο δεξαμενοπλοιο Βασιλικη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κωσταντίνος Γ. έχει μεθορμήσει στην είσοδο του εσωτερικού λιμανιού. (αφού άλλαξε όλες τις προβλήτες που μπορεί να δέσει :mad:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Κωσταντινος Γ. εχει πλεον και παρεα την αμαρτωλη παντοφλα BANA γεματη με 1000 κουτες τσιγαρα.

Μεχρι 31-12 θα εχουμε κοντα μας στην θεση του Π.Κρημνιωτισσα το Θεσσαλονικη.Αντε με το καλο και μονιμα κοντα μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το AURORA με 1800 Αγγλους σημερα στη Μυτιληνη, φουνταρισμενο εξω απο το λιμανι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ακόμα μία φόρα θίγετε το ζήτημα της ανυπαρξίας λιμενικών εγκαταστάσεων για την υποδοχή σοβαρών κρουαζιερόπλοιων... Το ποιό όμορφο νησί του Αιγαίου να μήν έχει ένα ντοκάκι 200 μέτρα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάθετα δένει το Θεσσαλονίκη στο εμπορικό λιμάνι (τουλάχιστον το Σ/Κ). Δίπλα του ήταν το πετραιολοφόρο της ΕΚΟ, (δεν θυμάμε το ονόμα) το οποίο παραμένει στο λιμάνι μόνο όσο ξεφορτώνει και μετά ακγυροβολεί έξω από το λιμάνι. Η παντόφλα Κωσταντίνος Γ. είναι στο γάμα του εμπορικού λιμανιού και καααααθετε. Η τσιγαροπαντόφλα είναι στο εσωτερικό λιμάνι, ακριβώς στην είσοδο, απέναντι από το blue sea. Σίγουρα μια άσχημη θέα, ενός σκουριασμένου πλοίου.

Το Ν. Μύκονος δένει στο παλιό γάμα, ενώ το Μυτιλήνη στο νέο. Το Ταξιάρχης δεν ξέρω. :P

Ωραίο το θέαμα να βλέπεις τρια πλοία στο λιμανί (Θεσσαλονίκη, Μύκονος, Μυτιλήνη), το καθένα με τις ομορφιές του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την άνοιξή η Μυτιλήνη είχε και άλλες ομορφιές ταυτόχρονα μαζί...

Αφιερωμένη στο ομορφότερο νησί!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...