Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το δελφίνι σταματούσε στα 6-7 μποφόρ 

δεν επαρκούσαν οι προσφερόμενες θέσεις ( πχ γέμιζε για Σκιαθο κι δεν έμεναν κενές θέσεις για Βόλο)

300-400 άτομα έφευγαν με τουριστικά σκαφη

οταν ήταν τοflying cat 5-6 δεν υπήρχαν αυτά τα θέματα 

Ετσι η αυθημερόν μετάβαση γίνεται πραγματικότητα μετά από χρόνια 

Edited by proud_ionian
quote
  • Replies 681
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Αν ζούσατε εδώ ίσως το καταλαβαίνατε εξήγησα τους λόγους 

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 2 months later...
Posted

Greek Shipping Directory. Το Ελληνικό αντίστοιχο του Lloyd's register. Μια από τις 3 κύριες βάσεις για τα Ελληνόκτητα πλοία (και η παλιότερη - πρώτη έκδοση το 1957). Οι άλλες 2 είναι η Skolarikos και η MIS.

  • 2 months later...
Posted

Για τους λάτρεις του είδους :D,έπεσα πάνω σε αυτό

2995723.jpg

Όπως φαίνεται και στη φώτο, ένα μαγκιρους κατεβαίνει από το πλοίο της γραμμής. Ο χρόνος είναι 1985 και ο τόπος Ζάκυνθος, διαστάυρωση Λομβάρδου και Ξένου. Το πλοίο μου έκανε για Ιονίς με τη πρώτη ματιά, αλλά δε μου ταιριάζουν τα νύχια στον καταπέλτη. 

Τα πλοία πριν φτιαχτεί το λιμάνι όπως είναι, έδεναν όπου ήθελαν σε όλο το παραλιακό μέτωπο; Η υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι;

 

Δε ξερω αν ειμαι στο σωστο θεμα, αν όχι παρακαλώ οι αρμόδιοι να το μετακινήσουν

Posted

Επειδή βλέπω ότι έχει μηχανισμό για να κλείνουν τα νύχια μέσα πρέπει να είναι η το Ζάκυνθος η ο Πρωτέας (που πιθανό το πρώτο γιατί ο Πρωτέας είχε πιο μακρυά νύχια)

 

Παράτησα πάντως ότι το λεωφορείο μάλλον επιβιβάζεται γιατί έχει ανοιχτό το φως της όπισθεν 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...