wysiwid Posted January 23 Posted January 23 (edited) Το δελφίνι σταματούσε στα 6-7 μποφόρ δεν επαρκούσαν οι προσφερόμενες θέσεις ( πχ γέμιζε για Σκιαθο κι δεν έμεναν κενές θέσεις για Βόλο) 300-400 άτομα έφευγαν με τουριστικά σκαφη οταν ήταν τοflying cat 5-6 δεν υπήρχαν αυτά τα θέματα Ετσι η αυθημερόν μετάβαση γίνεται πραγματικότητα μετά από χρόνια Edited January 23 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted January 23 Posted January 23 Δεν έχω λάβει απάντηση πάντως στην ερώτηση/απορία μου.
wysiwid Posted January 23 Posted January 23 (edited) Αν ζούσατε εδώ ίσως το καταλαβαίνατε εξήγησα τους λόγους Edited January 23 by Nick the Greek Quote
Nektarios Papadakis Posted March 24 Posted March 24 Greek Shipping Directory. Το Ελληνικό αντίστοιχο του Lloyd's register. Μια από τις 3 κύριες βάσεις για τα Ελληνόκτητα πλοία (και η παλιότερη - πρώτη έκδοση το 1957). Οι άλλες 2 είναι η Skolarikos και η MIS.
Shippihs Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago Για τους λάτρεις του είδους ,έπεσα πάνω σε αυτό Όπως φαίνεται και στη φώτο, ένα μαγκιρους κατεβαίνει από το πλοίο της γραμμής. Ο χρόνος είναι 1985 και ο τόπος Ζάκυνθος, διαστάυρωση Λομβάρδου και Ξένου. Το πλοίο μου έκανε για Ιονίς με τη πρώτη ματιά, αλλά δε μου ταιριάζουν τα νύχια στον καταπέλτη. Τα πλοία πριν φτιαχτεί το λιμάνι όπως είναι, έδεναν όπου ήθελαν σε όλο το παραλιακό μέτωπο; Η υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι; Δε ξερω αν ειμαι στο σωστο θεμα, αν όχι παρακαλώ οι αρμόδιοι να το μετακινήσουν
Ferry Himuka Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago Επειδή βλέπω ότι έχει μηχανισμό για να κλείνουν τα νύχια μέσα πρέπει να είναι η το Ζάκυνθος η ο Πρωτέας (που πιθανό το πρώτο γιατί ο Πρωτέας είχε πιο μακρυά νύχια) Παράτησα πάντως ότι το λεωφορείο μάλλον επιβιβάζεται γιατί έχει ανοιχτό το φως της όπισθεν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now