Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το πλοίο που συνδέει το Brodick του νησιόυ Arran με το Ardrossan στη Σκωτία και ανήκει φυσικά στην CalMac.

Εδώ στο Brodick

Edited by proud_ionian
λινκ
  • 10 months later...
Posted (edited)

Και το πανηγύρι συνεχίζεται, στην πιο ΠΑΣΟΚ εταιρεία της Ευρώπης. Αυτήν τη φορά στο προσκήνιο είναι το πλοίο Caledonian Isles του 1993. Το πλοίο βρίσκεται για δεξαμενισμό στο Birkenhead και σύμφωνα με τους Ιρλανδοί, όταν επιθεωρήθηκε από την κλάση και το ναυπηγείο, η CalMac ενημερώθηκε πως το πλοίο θα χρειαστεί να μείνει εκτός δράσης τουλάχιστον ως τον Ιούλιο. Κι αυτό γιατί -όσο απίστευτο κι αν ακούγεται- χρειάζεται να ξεσκουριάσει από άκρου εις άκρον, αφού υπάρχει ιδιαιτέρως εκτεταμμένη σκουριά σε όλο το πλοίο. Το πλοίο παρεμπιπτόντως είναι εκτός δράσης ήδη από τον Ιανουάριο. Ο «Βασίλης» για όλο αυτό το πανηγύρι είναι της τάξεως των 5 εκατομμυρίων λιρών ή 5.85 εκατομμύρια ευρώ:rolleyes:. Εν τω μεταξύ σύμφωνα με το άρθρο και πέρυσι το πλοίο είχε μείνει άλλους 3 μήνες εκτός λόγω προβλημάτων στη μηχανή και λαμαρινοδουλειάς, που κόστισε άλλο 1 εκατομμύριο λίρες.

Edited by Nick the Greek
Posted

Σε αυτό το άρθρο δίνει αρκετές λεπτομέρειες για την κατάσταση του Caledonian Isles. Λέει ότι χρειάζεται να αλλαχτούν λαμαρίνες κάτω από τις κύριες μηχανές και τις ηλεκτρομηχανές με αποτέλεσμα να λένε ότι πρέπει να βγουν οι μηχανές από τη θέση τους!! Μου κάνει εντύπωση ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο για να αλλαχτούν λαμαρίνες στο σκάφος κάτω από τις μηχανές!!

Posted

Θα έχουν αρπάξει και οι νομείς και οι βάσεις. Όλα.

Απίστευτη φθορά. Μόνο σε πλοία με πολυετή εγκατάλειψη τη συναντά κανείς.

  • 8 months later...
Posted (edited)

Δεν ξέρω αν το πλοίο έχει ξανά ανέβει δεξαμενή ή παραμένει έκτοτε, αλλά σε ανάρτησή στο Calmac Ferries (Friends), αναφέρει νέες εκτεταμένες ελασματουργικές εργασίες που ανέκυψαν στον δεξαμενισμό του, κυριως γύρω από τα αξονικά,  οι οποίες θα κρατήσουν το πλοίο εκτός δράσης για αρκετές εβδομάδες ακόμη. 

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Posted (edited)

Όπως μαθαίνουμε από άρθρο BBCιώτικο, ο Σκωτσέζος βάπορας, είναι όντως εκτός δρομολογίων από τις αρχές του χρόνου και ανεβοκατεβαίνει στις δεξαμενές.

Το πλοίο ήταν να επιστρέψει στα δρομολόγια το Σεπτέμβρη, αλλά στα δοκιμαστικά έσκασε και θέμα μειωτήρα, με αποτέλεσμα ο Σεπτέμβρης να γίνει Νοέμβρης.

Όταν ξαναανέβηκε δεξαμενή είδαν ότι εξακολουθούσε να είναι κουρέλι από κάτω, ενώ έχει σοβαρό θέμα με τις απολήξεις των αξόνων (σχωράτε με για τη διατύπωση, stern tube bearings το αναφέρει στα αγγλικά).

Αν άνηκε σε μία ιδιωτική εταιρία, ακόμη και στην Ελλάδα, με τόσα σοβαρά προβλήματα που έχει, θα είχε φύγει για Aliaga. Όχι για καρφίτσες, αλλά ούτε για αλουμινόχαρτο στα πακέτα τσιγάρων δεν κάνει.

ΥΓ: Για Μάρτιο του 25 πάμε. 14 μήνες ανακατασκευή

Edited by proud_ionian
υγ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...