polmyt Posted May 22 Share Posted May 22 (edited) Να ριξουμε ενα βλεφαρο και στο ΠΠ ΤΟΞΟΤΗΣ με διακριτικο P-228 Ειναι χτισμενο στην Νορβηγια σαν τορπιλακατος το μακρινο 1966 και στη χωρα μας παραδοθηκε το 1967 Εχει μηκος 24.5 μετρα ,πλατος 7,5 και βυθισμα 4.Εχει δυο μηχανες MTU και μπορει να αναπτυξει ταχυτητα 22 κοβμων Η εδρα του ειναι στο λιμανι της Μυτιληνης ,οπου και το βλεπουμε Edited May 22 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted May 22 Share Posted May 22 Πάντως βλεπουμε τους έχουν φτιάξει πλέον κλειστές γέφυρες.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted May 22 Share Posted May 22 Αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη κλάση είναι ξύλινη; Για νάρκες κτλ το ξύλο έχει μικρότερο ίχνος.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted May 22 Share Posted May 22 Σε όλα τα εναπομείναντα ΠΠ που μέχρι προ δεκαετίας περίπου ανήκαν στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών αλλά πλέον ανήκουν στη Διοίκηση Πλοίων Επιτήρησης (=ΠΠ+Κανονιοφόροι), οι ανοικτές γέφυρες έχουν αντικατασταθεί με πλαστικές, κλειστές γέφυρες. Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο των 6 ΠΠ τύπου Nasty που ναυπηγήθηκαν στην Νορβηγία πρό 58 ετών, είναι ότι ταξίδεψαν από το Όσλο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αυτοδύναμα. Χρειάζονταν σχεδόν 2 μήνες να φθάσουν, ας ληφθεί δε υπ΄ όψιν, ότι για μερικά από αυτά (του "Πήγασος" συμπεριλαμβανομένου) το ταξίδι έγινε Δεκέμβριο-Φεβρουάριο. Ορισμένοι από τους Κυβερνήτες που τα παρέλαβαν, ήσαν πρωταγωνιστές της δημιουργίας του Κυπριακού Ναυτικού, 3 χρόνια νωρίτερα. (Πληροφορίες από το περιοδικό "Ναυτική Επιθεώρηση") Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 23 Share Posted May 23 On 5/22/2024 at 2:01 PM, nomikos said: Αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη κλάση είναι ξύλινη; Για νάρκες κτλ το ξύλο έχει μικρότερο ίχνος.. Τα Ν/Α παλιά τα έκαναν από ξύλο γιά να είναι αντιμαγνητικά δεν μπαίνει θέμα ίχνους Oι Τ/Α γινόντουσαν από ξύλο γιά να είναι ελαφρές On 5/22/2024 at 8:57 PM, georgios express said: Σε όλα τα εναπομείναντα ΠΠ που μέχρι προ δεκαετίας περίπου ανήκαν στην Διοίκηση Ταχέων Σκαφών αλλά πλέον ανήκουν στη Διοίκηση Πλοίων Επιτήρησης (=ΠΠ+Κανονιοφόροι), οι ανοικτές γέφυρες έχουν αντικατασταθεί με πλαστικές, κλειστές γέφυρες. Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο των 6 ΠΠ τύπου Nasty που ναυπηγήθηκαν στην Νορβηγία πρό 58 ετών, είναι ότι ταξίδεψαν από το Όσλο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αυτοδύναμα. Χρειάζονταν σχεδόν 2 μήνες να φθάσουν, ας ληφθεί δε υπ΄ όψιν, ότι για μερικά από αυτά (του "Πήγασος" συμπεριλαμβανομένου) το ταξίδι έγινε Δεκέμβριο-Φεβρουάριο. Ορισμένοι από τους Κυβερνήτες που τα παρέλαβαν, ήσαν πρωταγωνιστές της δημιουργίας του Κυπριακού Ναυτικού, 3 χρόνια νωρίτερα. (Πληροφορίες από το περιοδικό "Ναυτική Επιθεώρηση") 2 ήλθαν αυτοδύναμα επειδή όμως ήταν μεγάλη ταλαιπωρία κ εννοείται φθορά υλικού,πήγε η Ναυκρατούσα κ φόρτωσε τις άλλες 4 Σήμερα αυτή τη δουλειά θα την έκανε κανένα Heavy Lift. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now