Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

καλησπέρα και καλη χρονιά .. κάπου διάβασα και το χαζευα σημερα απο κοντα οτι ειναι μονοπροπελο αν και αμφίπλωρο μπορει ν ειναι αλήθεια ; συγκεκριμένα εχει μια εμφανη προπέλα στο κέντρο μαζί με τιμόνι στην μεριά προς Σαλαμίνα μια τσιμινιέρα απο την ίδια μερια 

διορθωση .. το πλοιο εχει πανω σε μια κυρια μηχανη 2 προπέλες αρα θα πρέπει να του αναδιαμορφωσουν το μηχανοστασιο να βαλειο και αλλη μια κυρια μηχανη να κανει αλλαγες πανω στα ντεκ γιατι θελει καταπελτες κλπ .. και αναρωτιέμαι .. αξίζει τόσο πολυ ολη αυτη η μετασκευή κόστος κλπ ενω θα μπορούσαν να πανε σε μια πιο ετοιμη επιλογή 

Posted

Εάν τα λεφτά που έδωσαν για το πλοίο ήταν λίγα, τότε ίσως τους έρθει πιο οικονομικά από την αγορά ενός έτοιμου. Αυτό που από ότι φαίνεται τους απασχολεί περισσότερο είναι να ετοιμαστεί σύντομα και να ανέβει Κέρκυρα.

Posted

Ναι

On 12/18/2023 at 3:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το δεύτερο πλοίο που φαίνεται ότι αγόρασε η Kerkyra Seaways είναι το Hardingen (IMO No: 9036040) του 1993. Το πλοίο είναι παροπλισμένο από τον Απρίλιο στο λιμάνι Sandnes και λογικά θα αναχωρήσει τον Ιανουάριο για την Ελλάδα

 

Posted

Άρα οι δίδυμοι συμπατριώτες του Χάαλαντ θα αντικαταστήσουν τον Ιωνά και τον Ερμή; (συν τις ναυλώσεις Αίαντα-Πρωτέα)

 

Posted

"Σύμφωνα με στελέχη της «Kerkyra Seaways», τα δρομολόγια του συγκεκριμένου πλοίου εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν κοντά στην περίοδο του Πάσχα. Όπως μάλιστα επισημαίνουν, τα δυο πλοία θα καλύψουν το κενό του «Ερμή», μετά την πώλησή του σε εταιρεία κροατικών συμφερόντων. Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο δρομολόγιο του, μετά από δυόμισι χρόνια παρουσίας στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα πραγματοποιήθηκε στις 15 Νοεμβρίου και ήδη το καράβι βρίσκεται εκτός συνόρων. Ως «Ερμής» πάντως αναμένεται να συστηθεί στο επιβατικό κοινό το «Moysalen», καθώς θα λάβει το όνομα του προκατόχου του."

Πηγή: www.ellikiakltoploia.net

Posted

Θεωρω ατυχη την επιλογη του ονοματος ΕΡΜΗΣ για το συγκεκριμενο πλοιο.

Θα υπαρχει μεγαλη συγκριση με τον προκατοχο του με τον οποιο υστερει σε ολα

Posted

Πρέπει να έρθει το Πρωτεύς για το πάσχα, ή καποια άλλη ναύλωση, αλλιώς δεν βγαίνει.

Posted
On 1/13/2024 at 10:00 PM, polmyt said:

Θεωρω ατυχη την επιλογη του ονοματος ΕΡΜΗΣ για το συγκεκριμενο πλοιο.

Θα υπαρχει μεγαλη συγκριση με τον προκατοχο του με τον οποιο υστερει σε ολα

Συμφωνώ απολύτως μεγάλη αστοχία από την πλευρά της εταιρείας.

 

On 1/13/2024 at 6:47 PM, teo0 said:

"Σύμφωνα με στελέχη της «Kerkyra Seaways», τα δρομολόγια του συγκεκριμένου πλοίου εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν κοντά στην περίοδο του Πάσχα. 

Πηγή: www.ellikiakltoploia.net

 

Ότι καινούργιο πλοίο έρχεται Κέρκυρα πάντα λένε ότι θα ξεκινήσει το Πάσχα και πάντα πέφτουν έξω. Συνήθως κάθονται κάνα χρόνο Πέραμα τουλάχιστον και αργά αργά γίνεται ότι έχει να γίνει.

Posted

Είναι λογικό η εταιρεία να καίγεται να το ετοιμάσει γρήγορα για το λόγο ότι η δυναμική του στόλου της αυτή τη στιγμή υστερεί σε όλους τους τομείς.

Posted

Στο προγραμμα δεξαμενισμών πλέον φαίνεται ως Ερμης Ι

Και στη λιστα της Ναυπηγοεπισκευαστικης

  • Nick the Greek changed the title to Ερμής Ι (ΙΜΟ 9035175)
Posted

Ερμής Ι?? Γιατί Ερμής Ι ? Μήπως θα υπάρξει και Ερμής ΙΙ......? Ίσως το Hardinge....?  Εκτός και αν απλά ήθελαν να το ονομάσουν με το 1 στο τέλος 😒

Posted

Μάλλον το Hardinge θα το ονομάσουν Ερμής ΙΙ, μιας και είναι και ίδια.

Πάντως συμφωνώ ότι το όνομα Ερμής δεν ταιριάζει με τα συγκεκριμένα πλοία...

Posted

Από γκαράζ πως πάει;  Γιατί έχω την εντύπωση ότι το πρώην Ερμής είχε επικών διαστάσεων γκαράζ για τα δεδομένα τση γραμμής.

 

Posted

 

On 12/9/2023 at 1:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Moysale (ΙΜΟ Νο: 9035175) είναι το νέο απόκτημα της Kerkyra Seaways. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1993 στο ναυπηγείο Johan Drage AS στο Rognan της Νορβηγίας (Yard Νo: 395). Το πλοίο έχει μήκος 84,00 μέτρα, πλάτος 15,40 μέτρα, πρωτόκολλο επιβατών 381 άτομα και 90 ΙΧ στο γκαράζ (μέγιστο ύψος στο γκαράζ 4,80 μέτρα)

Στην Νορβηγία είχε χωρητικότητα 90 IX αλλά εχει γκαράζ με μεγάλο ύψος.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Όσες φορές έχω περάσει απέξω από τον Ερμής Ι βλέπω ελάχιστο κόσμο να δουλεύει εσωτερικά στο σαλόνι και στο κατάστρωμα, που το πιθανότερο να είναι πλήρωμα. Ενώ δεν φαίνεται κάποια εξωτερική εργασία για την μετατροπή των πλωρών για την επιβίβαση των οχημάτων. Οπότε δεν δίνω καμιά πιθανότητα να είναι έτοιμο το Πάσχα για δρομολόγηση.

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...