Jump to content
Shipfriends

Georg OTS (IMO 8325420)


Recommended Posts

8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Eίχαν χτιστεί με σκοπό την στρατιωτική χρήση σε περίπτωση πολέμου αλλά εάν ξήλωναν τις καμπίνες από δεξιά αριστερά;;
Αυτά δούλεψαν σαν κρουαζιερόπλοια απ΄όσο γνωρίζω με εξαίρεση το GEORG OTS.

Το GEORGE OTS νομίζω ήταν το μοναδικό που μέχρι το τέλος της ζωής του δούλευε στη Ρωσία και μάλιστα στη θαλάσσια περιοχή της Σιβηρίας. Νομίζω σαν επιβατηγό δούλεψε.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Έχετε δίκιο κ. @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ. Εξυπηρέτησε αυτή τη γραμμή από το 1980 έως και το 2000. Αξιοσημείωτο είναι πως από το 2010 μέχρι το 2012 (αν κατάλαβα καλά) έκανε δρομολόγιο Αγία Πετρούπολη- Βλαδιβοστόκ μέσω του Βόρειου περάσματος.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως και εμένα δεν μου κόλλαγε και προφανώς οι πληροφορίες που διάβασα ήταν ανακριβείς. Τώρα το pοsitioning voyage δεν γνωρίζω τι είναι.

Edited by JohnR730
Link to comment
Share on other sites

Σημαίνει ταξίδι, συνήθως άφορτο, προκειμένου να μετακινηθεί ένα πλοίο από ένα λιμάνι/περιοχή δραστηριότητας, σε ένα άλλο. Για παράδειγμα, όταν το Αριάδνη τελείωσε τα δρομολόγιά του από την Αδριατική και ήρθε στον Πειραιά για να πιάσει δουλειά στο Αιγαίο, το ταξίδι Πάτρα - Πειραιάς είναι positioning voyage.

Link to comment
Share on other sites

Η Tallink το είχε παιδιά και έκανε δρομολόγια Ελσίνκι Ταλίν ! Και από αυτό σε 15 χρόνια περάσαμε στο Megastar, όπως σε άλλη γραμμή της Βαλτικής (Στοκχόλμη-Abo) από το Bore (που ακόμη διατηρείται ως ξενοδοχείο στο Τούρκου, έχω μείνει κιόλας) περάσαμε 25 χρόνια μετά στο Viking Grace, εντυπωσιακή αλλαγή όσο νάναι. 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...