Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 10/11/2022 at 1:29 PM, Nick the Greek said:

Άλλα 4 feederάκια εντάσσει στο στόλο του ο Νίκος Πατέρας. Πρόκειται για μια συναλλαγή en bloc με μια άλλη ελληνική εταιρεία(Lomar) και τα εν λόγω πλοία είναι τα Tokyo Trader(2014, 1102 TEU), 

Πριν λίγη ώρα έγινε η παραλαβή του Tokyo Trader στο λιμάνι του Darwin στην Αυστραλία και το νέο του όνομα είναι Contship Yen.

Posted
On 10/23/2020 at 5:25 PM, Nick the Greek said:

Εγώ να έρθω λοιπόν να προσθέσω ακόμη ένα πλοίο σε αυτή την κατηγορία, είναι το Contship Run που το βλέπουμε εδώ να κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Κατασκευή 2007 σαν Independent Accord(μοναδικό του προηγούμενο όνομα) στο Yangzhou Yangzhijiang(2003-672C) με χωρητικότητα 1,432 TEU και μηχανή Hudong Heavy Machinery. 

Το Contship Run έχει ανέβει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 15 Νοεμβρίου και πλέον έχει βαφτεί στα πράσινα χρώματα της Contships. Στη διάρκεια του δεξαμενισμού φαίνεται είχαν βγάλει τη προπέλα

Posted

Το Contship New (IMO No: 9373905) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Kousan Shipbuilding στο Jiangsu της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 147,87 μέτρα και πλάτος 23,28 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 7L 58/64 (9.730 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,6 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1118 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Vega Aquamarin και Taga Bay. Το Contship New αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 05/12/22 έως τις 10/12/22, όπου θα φορέσει τα πράσινα χρώματα της Contships.

Posted
On 10/11/2022 at 1:29 PM, Nick the Greek said:

Άλλα 4 feederάκια εντάσσει στο στόλο του ο Νίκος Πατέρας. Πρόκειται για μια συναλλαγή en bloc με μια άλλη ελληνική εταιρεία(Lomar) και τα εν λόγω πλοία είναι τα Toronto Trader(2016, 1102 TEU). 

Ολοκληρώθηκαν οι παραλαβές των τεσσάρων πλοίων με τελευταίο πλοίο το Toronto Trader στο λιμάνι της Μελβούρνης στην Αυστραλία και το νέο του όνομα είναι Contship Dax.

  • 2 months later...
Posted

Το Contship Ace (IMO No: 9348637) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Hijos de J. Barreras στο Vigo της Ισπανίας (Yard No: Barreras 1652). Το πλοίο έχει μήκος 159,80 μέτρα και πλάτος 24,80 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 9L46D (10.395 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 20  κόμβων και έχει χωρητικότητα 1267 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι CTE Beatrix και Beatriz B. Το Contship Ace αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 27/02/23 έως τις 04/03/23, όπου θα φορέσει τα πράσινα χρώματα της Contships.

  • 2 months later...
Posted
On 4/9/2018 at 8:50 PM, Nick the Greek said:

Τρίζουν τα κόκκαλα του παππού μου με αυτό που ανεβάζω τώρα στο γκάλλερι, αλλά τέλος πάντων. Και για όσους δεν κατάλαβαν, το BFP Galaxy έχει στο φουγάρο το τριφύλλι :P. Πάραυτα, ωραίος χρωματισμός και εξωτερικά φαίνεται καλοδιατηρημένο, δεν μαντεύει κανείς τα 20 έτη της ηλικίας του. Χτισμένο για Ισπανική πλοιοκτησία το 1997 στο Ισπανικό Astillero, Hijos de J. Barreras του Vigo για τις γραμμές των Καναρίων Νήσων ως επί το πλείστον όπως μαρτυρούν και τα μετέπειτα ονόματά του Canarias(2000) και Canaria(2005) αν και από το 2005 ήδη περνά σε Γερμανική πλοιοκτησία. Το 2008 μετονομάζεται στο πολλά υποσχόμενο Manarias :P και αλλάζει τη σημαία του σε Antigua, σημάδι πως έχουμε απεμπλοκή από τα Κανάρια και είσοδο στην spot αγορά με ναυλώσεις σε CMA CGM, Maersk Line, και τη δεδομένη χρονική στιγμή που το βλέπουμε, στην COSCO. 

 

Αριθμός γιάρδας 1550, 1 μηχανή Manises Diesel Engine Co σε σχέδιο MAN B&W των 11,665 ίππων για υπηρεσιακή 17.5 κόμβων στους 36 τόννους την ημέρα. Προφανώς, το τριφύλλι στο φουγάρο δεν είναι τυχαίο, μια και το πλοίο από το 2013 είναι στο balance sheet της Pacific & Atlantic Corp, του πατέρα των ορφανών του Τριφυλλιού, του καπετάνιου των ονείρων της Θύρας 13, του συντρίψαντα το Κράτος του Βαρδινογιαννισμού, του ανθρώπου που έστω και την τελευταία στιγμή είναι σίγουρο πως θα επέμβει να σώσει την ομάδα από το μοιραίο:rolleyes:, Νίκου Πατέρα. Το management του πλοίου έχει προφανώς η δική του εταιρεία, Contships Management Inc.

 

Τέλη του 2020 το πλοίο πήγε για κόψιμο.

  • 1 month later...
Posted

Το Contship Top (IMO No: 9395616) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Qingshan στη Wuhan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 147,87 μέτρα και πλάτος 23,28 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7L58/64 (9.730 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 19.60 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1080 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι DS Agility και Turnberry Kontor. Το Contship Top αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 19/07/23 έως τις 24/07/23.

  • 2 months later...
Posted

Έρευνες προς εντοπισμό μέλους πληρώματος του Φ/Γ Contship Oak στη θαλάσσια περιοχή της ν. Μεγίστης στις 31/08/03

Quote

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, από τον Πλοίαρχο του Φ/Γ πλοίου «CONTSHIP OAK» σημαίας Λιβερίας, για απουσία 36χρονου αλλοδαπού μέλους πληρώματος του πλοίου, με ειδικότητα εφαρμοστή, κατά την διάρκεια πλου το πλοίου, στην θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά της νήσου Μεγίστης. Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Μάλτα με προορισμό την Τουρκία.

Υπό τον συντονισμό του Ε.Κ.Σ.Ε.Δ./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ξεκίνησαν άμεσα έρευνες προς εντοπισμό του και δεσμεύτηκαν παραπλέοντα πλοία, ενώ απέπλευσαν δύο (02) Περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Οι έρευνες συνεχίζονται σήμερα, από ένα Ναυαγοσωστικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ένα (01) Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τρία (03) παραπλέοντα πλοία και ένα (01) ελικόπτερο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., με αρνητικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα.

Τυχόν εξελίξεις θα αναφερθούν με νεότερο δελτίο τύπου.

 

  • 2 months later...
Posted

Ένα ακόμη feeder που θα απολαύσει την Πατρική φροντίδα, απέκτησε η Contships, σύμφωνα με την Tradewinds. Είναι το Vega Scorpio (IMO 9491599) των 957 TEU, η αξία του εκτιμάται γύρω στα 9 εκατομμύρια δολλάρια. Από το στόλο έφυγαν κάποια νεότερα κομμάτια, εν προκειμένω τα Contship Dax(2016, IMO 9675822) που έγινε NPDL California και Conthsip Rex(2015, IMO 9675808) που έγινε NPDL Tahiti. Τα δύο αυτά πλοία έμειναν μόλις 1 και κάτι χρόνο στο στόλο. Επίσης αγοράστηκε τον περασμένο Νοέμβριο το πρώην AS Rosalia (IMO 9449845) που έγινε Contships Box.  

 

Η άποψη των αναλυτώνε είναι πως περίπου το 25% του στόλου της εταιρείας που είναι 50+ πλοία, είναι άνω των 25 ετών και επομένως υποθέτουν πως σχετικά σύντομα η Contships θα αναγκαστεί να τα οδηγήσει σε τόπο αναψύξεως. Not so fast my friend, που λέει κι ο Lee Corso.

Posted
On 5/27/2022 at 7:39 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Συνάντηση με το Contship Eco έξω από το λιμάνι του Πειραιά, όπου βλέπουμε ότι πλέον είναι βαμμένο στα πράσινα.

 

Και πάλι στη ράδα του Πειραιά, τακτικός επισκέπτης του πρώην ΣΕΜΠΟ.

Posted
On 1/25/2022 at 7:51 PM, Nick the Greek said:

Εδώ και 5 χρόνια ανήκει στο στόλο της Contships το Contship Sun (IMO 9347815) που εμείς βλέπουμε ανεβασμένο στη δεξαμενή στο Πέραμα. Κατασκευή 2007 στο Yangfan Shipyard(2034) του Zhoushan στην Κίνα με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 957 TEU. Πρώτο όνομα το Heinrich Sibum ενώ από το 2016 λεγόταν Chance, μέχρι το 2007 να βάλει το σήμα της Celtic United:D στο φουγάρο. Το πλοίο ήταν ανεβασμένο με την πρύμη, οπότε μάλλον γίνονταν εργασίες στην προπέλα ή/και τα αξονικά.

 

Και εκτός δεξαμενής βλέπουμε σήμερα το Contship Sun, παραμονές Χριστουγέννων και μάλλον αναμένοντας την επόμενή του δουλειά.

Posted

Προσθέτουμε ένα ακόμη πλοίο της Contship στη συλλογή, αυτήν τη φορά πετύχαμε το Contship Ivy (IMO 9371402) στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, έμφορτο, καθώς αυτό περιμένει τη σειρά του για το πρώην ΣΕΜΠΟ. Δεν είναι κανένα νεούδι το πλοίο, έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Naval(701) του Gijon με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 925 TEU. Το πρώτο του όνομα ήταν Tongan(ως το 2008) και μετέπειτα έγινε WEC Vermeer(2009), και πάλι Tongan(2014) και Tongan II(2018) οπότε και παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Κύπρου, κλάση DNV.

Posted
On 7/8/2023 at 10:49 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Contship Top (IMO No: 9395616) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Qingshan στη Wuhan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 147,87 μέτρα και πλάτος 23,28 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7L58/64 (9.730 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 19.60 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1080 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι DS Agility και Turnberry Kontor. Το Contship Top αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 19/07/23 έως τις 24/07/23.

 

Ελπίζω αν με βλέπει ο παππούς μου από εκεί ψηλά, να με συγχωρέσει που φωτογράφισα και ανεβάζω απόψε κι άλλο πλοίο με σήμα το τριφύλλι στο φουγάρο :D. Αλλά ήταν ωραία φωτογραφία νομίζω, οπότε πάρτε ένα ακόμη Contship Top, το περασμένο καλοκαίρι στο Πέραμα.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Εν τόπω χλοερώ εν τοπω αναψύξεως σε λίγες ώρες/ημέρες το Contship Pro το οποίο ειναι ανοιχτά των διαλυτηρίων της Αλιαγα

Edited by Petros P
  • 4 weeks later...
Posted
On 12/11/2021 at 4:05 PM, Nick the Greek said:

Και πάλι στα νέα ο Νίκος Πατέρας, είχαμε δύο ακόμη αγορές από την Contships, δύο πλοία της Vega Reederei. Το πρώτο είναι το Vega Juno (IMO 9449699), ναυπήγηση του 2008 με χωρητικότητα 957 TEU και 2 x 45mt κρένια. Αυτήν τη στιγμή το πλοίο κάνει δρομολόγια στην Καραιβική.

 

Αυτό το Vega Juno λοιπόν έγινε Contship Eve. Και το βλέπουμε δεμένο στο μώλο ΔΕΗ Κερατσινίου το περασμένο Σαββατοκύριακο.

  • 1 month later...
Posted
On 2/17/2024 at 2:22 AM, Nick the Greek said:

Προσθέτουμε ένα ακόμη πλοίο της Contship στη συλλογή, αυτήν τη φορά πετύχαμε το Contship Ivy (IMO 9371402) στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, έμφορτο, καθώς αυτό περιμένει τη σειρά του για το πρώην ΣΕΜΠΟ. Δεν είναι κανένα νεούδι το πλοίο, έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Naval(701) του Gijon με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 925 TEU. Το πρώτο του όνομα ήταν Tongan(ως το 2008) και μετέπειτα έγινε WEC Vermeer(2009), και πάλι Tongan(2014) και Tongan II(2018) οπότε και παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Κύπρου, κλάση DNV.

 

Τριφύλλι τέτοια μέρα στη gallerie, θα πέσει φωτιά να μας κάψει :D. Να το Contship Ivy σε αναχώρηση από τον Πειραιά λοιπόν.

  • 2 weeks later...
Posted

Νικόλας Πατέρας (Contships): Είναι η ώρα οι εταιρείες να προχωρήσουν σε διαλύσεις των παλαιότερων πλοίων

Quote

Μπορεί η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας να έχει δώσει εκ νέου ώθηση στα κέρδη των εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ωστόσο, σύμφωνα με τον εφοπλιστή Νικόλα Πατέρα, η αύξηση στα τόνο-μίλια αποτελεί δίκοπο μαχαίρι για τον κλάδο.

Όπως επισημαίνει σε συνέντευξη του στο Tradewinds, ο ιδιοκτήτης της Contships, της μεγαλύτερης εταιρείας διαχείρισης containerships κατηγορίας feeder παγκοσμίως, η εξέλιξη αυτή έχει δώσει νέα πνοή στα “γερασμένα” πλοία που υπό άλλες συνθήκες θα βρίσκονταν στα διαλυτήρια.

Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα οξύ στα feeders, καθώς όπως τόνισε: «Προς το παρόν, υπάρχουν περίπου 200 πλοία άνω των 25 ετών στο δικό μας μέγεθος πλοίων, μεταξύ 1.000 teu και 1.500 teu. Αν αυτά τα πλοία δεν διαλυθούν σύντομα, θα υπάρξει υπερπροσφορά στην αγορά».

Η Contships ιδρύθηκε το 2015 με στόχο να εστιάσει στην επένδυση και διαχείριση πλοίων τύπου container feeder. Η ανάπτυξη της ήταν ραγδαία και σήμερα έχει στόλο 47 πλοίων.

Ο εφοπλιστής εμφανίστηκε ενοχλημένος που μεγάλες εταιρείες liners κατέχουν περίπου το 60% των παλιών πλοίων feeders. Όπως σχολίασε χαρακτηριστικά στη συνέντευξη του: «Μερικές από τις εταιρείες που τάσσονται υπέρ της ανανέωσης του στόλου και εκφράζουν ανησυχίες για το περιβάλον, είναι αυτές που χρησιμοποιούν feeders ηλικίας 25 ή 35 ετών – είναι λίγο ειρωνικό, δεν νομίζετε;».

Μάλιστα, σε μία προσπάθεια να στείλει το μήνυμα του αποφάσισε να προχωρήσει στην απόσυρση του μεγαλύτερης ηλικίας πλοίου του στόλου του. Τον Απρίλιο έκλεισε συμφωνία για την διάλυση του χωρητικότητας 1.096 teu Contship Pro, το οποίο κατασκευάστηκε το 2003.

«Πιστεύουμε ότι τα feeders θα πρέπει να έχουν διάρκεια ζωής τουλάχιστον 25 ετών, αλλά στείλαμε για scrap το Contship Pro για να δώσουμε το παράδειγμα, να παροτρύνουμε την αγορά να κάνει κάτι», είπε.

Το συγκεκριμένο πλοίο απέφερε σημαντικά κέρδη στην Contships,κάνοντας δρομολόγια στην Καραϊβική για αρκετά χρόνια και πιθανότατα θα συνέχιζε να το κάνει εάν η εταιρεία αποφάσιζε να το κρατήσει.

«Αν ψάχναμε απλώς για τα χρήματα, θα ξοδεύαμε περίπου 2 εκατομμύρια δολάρια σε μια αποβάθρα εδώ στον Πειραιά και θα το πλοίο θα συνέχιζε τις διαδρομές του», είπε ο Νικόλας Πατέρας στο tradewinds.

H Contships έχει και άλλα πλοία που πλησιάζουν στην ηλικία του Contship Pro, αλλά δεν θα τα αποσύρει παρά μόνο αν δει και άλλους πλοιοκτήτες να κάνουν το ίδιο, ιδιαίτερα τις μεγάλες.

Η ναυτιλιακή αποφάσισε να αντικαταστήσει το συγκεκριμένο πλοίο αγοράζοντας ένα νεότερο, το Warnow Mate, χωρητικότητας 1,496 teu (κατασκευής 2010), το οποίο αναμένεται να ενταχθεί στο στόλο της τον Αύγουστο.

Από τότε που ίδρυσε την Contships πριν από περίπου μια δεκαετία, ο Νικόλας Πατέρας έχει αγοράσει 58 feeders στην αγορά μεταχειρισμένων, 50 εκ των οποίων ανήκαν σε Γερμανούς πλοιοκτήτες ή τις τράπεζες τους, που πουλούσαν πλοία σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.

Αυτό έδωσε στον εφοπλιστή την δυνατότητα να πραγματοποιήσει κερδοφόρες κινήσεις asset play.

Ο στόλος της Contships, μέσο όρο ηλικίας τα 15 έτη, διαχειρίζεται 1,5 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια σε 4.800 port calls ετησίως. Kαι όπως επισήμανε ο ίδιος, θα συνεχίσει την ίδια στρατητική, λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει για τα καύσιμα του μέλλοντος.

Μη ρεαλιστικές προσδοκίες

«Αυτή η διαδεδομένη υπερβολική αισιοδοξία ότι ο παγκόσμιος στόλος θα αλλάξει ξαφνικά ως δια μαγείας και ότι θα προχωρήσουμε σε νέα καύσιμα μέσα σε πέντε ή 10 χρόνια είναι ουτοπικό», επισήμανε ο κ. Πατέρας.

Ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι τα παραδοσιακά καύσιμα και τα μείγματα θα παραμείνουν το κυρίαρχο καύσιμο για τουλάχιστον άλλες δύο δεκαετίες. «Οι ταχύτητες θα πέσουν επίσης για να μειωθούν οι εκπομπές άνθρακα», υποστήριξε.

Έλληνες εφοπλιστές με παρόμοιες απόψεις παραγγέλνουν πλοία με συμβατικά καύσιμα μαζικά τον τελευταίο καιρό.

«Βλέπουμε τέτοια πλοία με συμβατικά καύσιμα αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία έχουν παραγγελθεί σε όλες τις κατηγορίες – ξηρό φορτίο, δεξαμενόπλοιο, containerships — που είναι όλες επενδύσεις για τα επόμενα 20 ή 25 χρόνια», είπε ο κ. Πατέρας.

Εν τω μεταξύ, η Contships θεωρεί ότι αδικείται από ορισμένους από τους παγκόσμιους κανονισμούς που εισάγονται για να ωθήσουν τη βιομηχανία προς την αποτροπή της εκπομπής άνθρακα.

Ο κ. Πατέρας είναι επικριτικός για τον Δείκτη Έντασης Άνθρακα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού. Υποστηρίζει ότι τα πλοία του, τα οποία δραστηριοποιούνται κυρίως σε σύντομες διαδρομές στη Μεσόγειο, την Καραϊβική και τη Νοτιοανατολική Ασία και επομένως προσεγγίζουν λιμάνια πολύ συχνά, αδικούνται υπερβολικά από το μέτρο.

«Ένα πλοίο μικρής διαδρομής που προσεγγίζει λιμάνια κάθε δύο ημέρες λαμβάνει βαθμολογία D ή E, ενώ ένα πανομοιότυπο πλοίο σε μεγαλύτερη διαδρομή, ας πούμε προς τη Σαγκάη, λαμβάνει βαθμολογία A ή B», υποστήριξε.

Τελικά, αναμένει οι ναυλωτές και οι καταναλωτές να επωμιστούν το πρόσθετο κόστος.

«Αυτό θα αυξήσει την τιμή του τελικού προϊόντος που πληρώνουν οι καταναλωτές – οι μεσάζοντες απλά θα βγάλουν περισσότερα χρήματα».

Επιπτώσεις της κανονιστικής ρύθμισης της ΕΕ

Ο Νικόλας Πατέρας αναμένει παρόμοιο αντίκτυπο από τρεις άλλους κανονισμούς που εφαρμόζονται ή βρίσκονται υπό εξέταση στην Ευρωπαϊκή Ένωση: το σύστημα εμπορίας εκπομπών (ETS), το FuelEU Maritime και τους στόχους Fit for 55.

Το ETS, το οποίο ξεκίνησε να εφαρμόζεται στη ναυτιλία φέτος, μέχρι στιγμής εφαρμόζεται αρκετά ομαλά. Ωστόσο, η Contships προβλέπει εμπορικές διαμάχες και αθέμιτες ενέργειες να ξεσπούν στο μέλλον.

Μη ευρωπαϊκές εταιρείες που κερδίζουν ευρωπαϊκές μεταφορές εμπορευμάτων κάνοντας χαμηλότερες προσφορές από τους εγχώριους ανταγωνιστές τους, μπορεί να εξαφανιστούν όταν έρθει η στιγμή να πληρώσουν το κόστος άνθρακα στις αρχές της ΕΕ.

Η ελληνική ναυτιλία συνεχίζει να χρησιμοποιεί τα συμβατικά καύσιμα παρά τις εξελίξεις προς πιο οικολογικά καύσιμα του μέλλοντος.

Ο κ. Πατέρας ανέφερε: «Δεν θα εκπλαγώ αν οι δικηγόροι αποκτήσουν πολύ δουλειά από του χρόνου,» υπονοώντας πιθανές νομικές διαμάχες.

Οι επικείμενοι εμπορικοί πόλεμοι μεταξύ των μεγάλων δυνάμεων του κόσμου αποτελούν μια ακόμη απειλή που, κατά την άποψή του, η ναυτιλία δεν χρειάζεται: «Ένας εμπορικός πόλεμος είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται ο κόσμος.»

Οι συγκρούσεις στην Ουκρανία και τη Μέση Ανατολή έχουν θέσει τον κόσμο σε εγρήγορση, και πρόσθετες εντάσεις θα επιδεινώσουν μόνο την κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας, η οποία παραμένει εκπληκτικά ανθεκτική.

«Αν είχα λόγο σε αυτά τα υψηλά πολιτικά επίπεδα – πράγμα που δεν έχω – θα τους έλεγα: “Χαλαρώστε, αφήστε τους ανθρώπους να δουλέψουν, να κάνουν εμπόριο και να βγάλουν χρήματα”, γιατί γύρω μας υπάρχουν πολλά προβλήματα.

«Ο κόσμος αυτή τη στιγμή κρέμεται από μια κλωστή, και δεν υπάρχει περιθώριο για ανοησίες.»

 

Posted

Μετάφραση: έχει πέσει η αγορά για περίοδο, σκραπάρετε εσείς οι υπόλοιποι γιατί χάνω εγώ λεφτά :D

Posted

Έτσι ακριβώς! Ειδικά το επιχείρημα ότι έστειλε για σκραπ το Contship Pro για να παρακινήσει την αγορά το βρίσκω απλά γελοίο. Δεν είναι όλα χρηματιστήριο στη ναυτιλία.

Posted
On 3/14/2024 at 2:53 PM, Petros P said:

Εν τόπω χλοερώ εν τοπω αναψύξεως σε λίγες ώρες/ημέρες το Contship Pro το οποίο ειναι ανοιχτά των διαλυτηρίων της Αλιαγα

Το οποίο από ότι ακούγεται είχε μηχανικό πρόβλημα . Έτσι έμαθα από απέναντι , μάλιστα το πλοίο δεν είχε βγει και στην demo market , πήγε στη γιαρδα (αιβατογλου) κατευθείαν . Μόνο για 2nd hand ήταν κυκλοφορημένο από τους 2-3 brokers π έχει χρόνια 

  • 3 months later...
Posted

Και πάλι στο στόμα της Tradewinds η Contships και ο Νίκος Πατέρας. Αυτήν τη φορά έχουμε κυρίως πωλήσεις με την εταιρεία να ανανεώνει το στόλο της από πλοία χτισμένα το 2006. Τούρκοι αγοραστές λοιπόν πλήρωσαν 37.5 εκατομμύρια en bloc για τα Contship Ana(IMO 9308596), Contship Max(IMO 9347786), Contship Pep(IMO 9319595), Contship Quo(IMO 9437206) και Conthsip Bee(IMO 9364344). Την ίδια στιγμή άλλα τέσσερα πλοία της εταιρείας με έτος ναυπήγησης το 2006 κυκλοφορούν στην αγορά, είναι τα Contship Air(IMO 9364356), Contship Lex(IMO 9346562), Contship Med(IMO 9306249) και Contship Don(IMO 9347956). Υπάρχει όμως και μια αγορά, στο στόλο προστίθεται το Warnow Boatswain(IMO 9509803) των 1,500 TEU και ναυπηγηθέν το 2012.

  • 1 month later...
Posted

Η πεντάδα πλοίων που αναφέραμε παραπάνω πουλήθηκε τελικά στην Medkon. Η εταιρεία όμως συνεχίζει τις πωλήσεις με σκοπό την ανανέωση του στόλου, αυτή τη φορά μαντήλι κουνούν το δίδυμο Contship Fun (IMO 9308613, του 2006) και Contship Sun (ΙΜΟ 9347815 του 2007), αμφότερα με χωρητικότητα 966 TEU. Ο αγοραστής εικάζεται από την Tradewinds ότι είναι Έλληνας και η τιμή en bloc στα 16.5 μύρια ding-dongs. Γενικά αυτήν τη στιγμή φαίνεται πως η αγορά για αυτά τα μεγέθη πλοίων είναι αρκετά δυνατή με το Contship Sky να πηγαίνει στην CMA CGM για 14 χιλιάρικα την ημέρα για 1 χρόνο, ενώ το Contship Win πήγε στην Maersk για 13 χιλιάρικα σε short period.

  • 2 months later...
Posted

Πρίν λίγη ώρα η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds ανέβασε είδηση με βάση την οποία η Contships εκδίδει bond αξίας 100 εκατομμυρίων δολλαρίων στην αγορά της Σκανδιναβίας και της Βαλτικής(Nordic market την αναφέρουν) με σκοπό την άντληση φρέσκιας και χαμηλού κόστους χρηματοδότησης. Με την ευκαιρία αποκαλύπτονται και κάποια από τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, όπως το ότι ο στόλος των 41 πλοίων που διαθέται αυτήν τη στιγμή, αποτιμάται στα 500 εκατομμύρια δολλάρια. Περίπου 274 εκατομμύρια δολλάρια έχουν διαμοιραστεί στους μετόχους(90% Νίκος Πατέρας) την τελευταία τετραετία ενώ τα cash reserves τους είναι περί των 30 εκατομμυρίων δολλαρίων με ένα EBITDA στα 98 εκατομμύρια και net revenue 186 εκατομμύρια για το 2025. Γιατί στην αγορά της Σκανδιναβίας κι όχι επί παραδείγματι στις ΗΠΑ? Δεν αποκλείεται η ιστορία της Pacific & Atlantic με τα ξακουστά junk bonds της δεκαετίας του 90, να έχει ακόμη απόνερα σε εκείνα τα μέρη.

Posted

Άλλη μία πώληση από την Contships στα πλαίσια της ανανέωσης του στόλου. Αυτήν τη φορά πρόκειται για το Contship Med (IMO 9306249, 1118 TEU) το οποίο αλλάζει χέρια με αντίτιμο 7 εκατομμύρια δολλάρια. Αγοραστής η τουρκική Medkon η οποία έχει αγοράσει 6 πλοία από την Contships μόνο τους τελευταίους 10 μήνες.

Posted

Νερό στο όνομα του Νίκ Φάδερ πίνουν οι Nordic επενδυτές, μια και σύμφωνα με την Tradewinds το ομόλογο που εξέδωσε η εταιρεία υπερκαλύφθηκε. Πενταετούς διάρκειας είναι και το κουπόνι μάλλον είναι στο 9%.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...