Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 On 10/11/2022 at 1:29 PM, Nick the Greek said: Άλλα 4 feederάκια εντάσσει στο στόλο του ο Νίκος Πατέρας. Πρόκειται για μια συναλλαγή en bloc με μια άλλη ελληνική εταιρεία(Lomar) και τα εν λόγω πλοία είναι τα Tokyo Trader(2014, 1102 TEU), Πριν λίγη ώρα έγινε η παραλαβή του Tokyo Trader στο λιμάνι του Darwin στην Αυστραλία και το νέο του όνομα είναι Contship Yen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 On 10/23/2020 at 5:25 PM, Nick the Greek said: Εγώ να έρθω λοιπόν να προσθέσω ακόμη ένα πλοίο σε αυτή την κατηγορία, είναι το Contship Run που το βλέπουμε εδώ να κάνει οπερέσιο στο Ικόνιο. Κατασκευή 2007 σαν Independent Accord(μοναδικό του προηγούμενο όνομα) στο Yangzhou Yangzhijiang(2003-672C) με χωρητικότητα 1,432 TEU και μηχανή Hudong Heavy Machinery. Το Contship Run έχει ανέβει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 15 Νοεμβρίου και πλέον έχει βαφτεί στα πράσινα χρώματα της Contships. Στη διάρκεια του δεξαμενισμού φαίνεται είχαν βγάλει τη προπέλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 Το Contship New (IMO No: 9373905) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Kousan Shipbuilding στο Jiangsu της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 147,87 μέτρα και πλάτος 23,28 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 7L 58/64 (9.730 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,6 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1118 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Vega Aquamarin και Taga Bay. Το Contship New αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 05/12/22 έως τις 10/12/22, όπου θα φορέσει τα πράσινα χρώματα της Contships. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 On 10/11/2022 at 1:29 PM, Nick the Greek said: Άλλα 4 feederάκια εντάσσει στο στόλο του ο Νίκος Πατέρας. Πρόκειται για μια συναλλαγή en bloc με μια άλλη ελληνική εταιρεία(Lomar) και τα εν λόγω πλοία είναι τα Toronto Trader(2016, 1102 TEU). Ολοκληρώθηκαν οι παραλαβές των τεσσάρων πλοίων με τελευταίο πλοίο το Toronto Trader στο λιμάνι της Μελβούρνης στην Αυστραλία και το νέο του όνομα είναι Contship Dax. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2023 Share Posted February 20, 2023 Το Contship Ace (IMO No: 9348637) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Hijos de J. Barreras στο Vigo της Ισπανίας (Yard No: Barreras 1652). Το πλοίο έχει μήκος 159,80 μέτρα και πλάτος 24,80 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 9L46D (10.395 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1267 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι CTE Beatrix και Beatriz B. Το Contship Ace αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 27/02/23 έως τις 04/03/23, όπου θα φορέσει τα πράσινα χρώματα της Contships. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 14, 2023 Author Share Posted May 14, 2023 On 4/9/2018 at 8:50 PM, Nick the Greek said: Τρίζουν τα κόκκαλα του παππού μου με αυτό που ανεβάζω τώρα στο γκάλλερι, αλλά τέλος πάντων. Και για όσους δεν κατάλαβαν, το BFP Galaxy έχει στο φουγάρο το τριφύλλι . Πάραυτα, ωραίος χρωματισμός και εξωτερικά φαίνεται καλοδιατηρημένο, δεν μαντεύει κανείς τα 20 έτη της ηλικίας του. Χτισμένο για Ισπανική πλοιοκτησία το 1997 στο Ισπανικό Astillero, Hijos de J. Barreras του Vigo για τις γραμμές των Καναρίων Νήσων ως επί το πλείστον όπως μαρτυρούν και τα μετέπειτα ονόματά του Canarias(2000) και Canaria(2005) αν και από το 2005 ήδη περνά σε Γερμανική πλοιοκτησία. Το 2008 μετονομάζεται στο πολλά υποσχόμενο Manarias και αλλάζει τη σημαία του σε Antigua, σημάδι πως έχουμε απεμπλοκή από τα Κανάρια και είσοδο στην spot αγορά με ναυλώσεις σε CMA CGM, Maersk Line, και τη δεδομένη χρονική στιγμή που το βλέπουμε, στην COSCO. Αριθμός γιάρδας 1550, 1 μηχανή Manises Diesel Engine Co σε σχέδιο MAN B&W των 11,665 ίππων για υπηρεσιακή 17.5 κόμβων στους 36 τόννους την ημέρα. Προφανώς, το τριφύλλι στο φουγάρο δεν είναι τυχαίο, μια και το πλοίο από το 2013 είναι στο balance sheet της Pacific & Atlantic Corp, του πατέρα των ορφανών του Τριφυλλιού, του καπετάνιου των ονείρων της Θύρας 13, του συντρίψαντα το Κράτος του Βαρδινογιαννισμού, του ανθρώπου που έστω και την τελευταία στιγμή είναι σίγουρο πως θα επέμβει να σώσει την ομάδα από το μοιραίο, Νίκου Πατέρα. Το management του πλοίου έχει προφανώς η δική του εταιρεία, Contships Management Inc. Τέλη του 2020 το πλοίο πήγε για κόψιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 Το Contship Top (IMO No: 9395616) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Qingshan στη Wuhan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 147,87 μέτρα και πλάτος 23,28 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7L58/64 (9.730 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 19.60 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1080 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι DS Agility και Turnberry Kontor. Το Contship Top αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 19/07/23 έως τις 24/07/23. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 Έρευνες προς εντοπισμό μέλους πληρώματος του Φ/Γ Contship Oak στη θαλάσσια περιοχή της ν. Μεγίστης στις 31/08/03 Quote Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, από τον Πλοίαρχο του Φ/Γ πλοίου «CONTSHIP OAK» σημαίας Λιβερίας, για απουσία 36χρονου αλλοδαπού μέλους πληρώματος του πλοίου, με ειδικότητα εφαρμοστή, κατά την διάρκεια πλου το πλοίου, στην θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά της νήσου Μεγίστης. Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Μάλτα με προορισμό την Τουρκία. Υπό τον συντονισμό του Ε.Κ.Σ.Ε.Δ./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ξεκίνησαν άμεσα έρευνες προς εντοπισμό του και δεσμεύτηκαν παραπλέοντα πλοία, ενώ απέπλευσαν δύο (02) Περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Οι έρευνες συνεχίζονται σήμερα, από ένα Ναυαγοσωστικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ένα (01) Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τρία (03) παραπλέοντα πλοία και ένα (01) ελικόπτερο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., με αρνητικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα. Τυχόν εξελίξεις θα αναφερθούν με νεότερο δελτίο τύπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 9 Author Share Posted February 9 Ένα ακόμη feeder που θα απολαύσει την Πατρική φροντίδα, απέκτησε η Contships, σύμφωνα με την Tradewinds. Είναι το Vega Scorpio (IMO 9491599) των 957 TEU, η αξία του εκτιμάται γύρω στα 9 εκατομμύρια δολλάρια. Από το στόλο έφυγαν κάποια νεότερα κομμάτια, εν προκειμένω τα Contship Dax(2016, IMO 9675822) που έγινε NPDL California και Conthsip Rex(2015, IMO 9675808) που έγινε NPDL Tahiti. Τα δύο αυτά πλοία έμειναν μόλις 1 και κάτι χρόνο στο στόλο. Επίσης αγοράστηκε τον περασμένο Νοέμβριο το πρώην AS Rosalia (IMO 9449845) που έγινε Contships Box. Η άποψη των αναλυτώνε είναι πως περίπου το 25% του στόλου της εταιρείας που είναι 50+ πλοία, είναι άνω των 25 ετών και επομένως υποθέτουν πως σχετικά σύντομα η Contships θα αναγκαστεί να τα οδηγήσει σε τόπο αναψύξεως. Not so fast my friend, που λέει κι ο Lee Corso. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 14 Author Share Posted February 14 On 5/27/2022 at 7:39 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Συνάντηση με το Contship Eco έξω από το λιμάνι του Πειραιά, όπου βλέπουμε ότι πλέον είναι βαμμένο στα πράσινα. Και πάλι στη ράδα του Πειραιά, τακτικός επισκέπτης του πρώην ΣΕΜΠΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 14 Author Share Posted February 14 On 1/25/2022 at 7:51 PM, Nick the Greek said: Εδώ και 5 χρόνια ανήκει στο στόλο της Contships το Contship Sun (IMO 9347815) που εμείς βλέπουμε ανεβασμένο στη δεξαμενή στο Πέραμα. Κατασκευή 2007 στο Yangfan Shipyard(2034) του Zhoushan στην Κίνα με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 957 TEU. Πρώτο όνομα το Heinrich Sibum ενώ από το 2016 λεγόταν Chance, μέχρι το 2007 να βάλει το σήμα της Celtic United στο φουγάρο. Το πλοίο ήταν ανεβασμένο με την πρύμη, οπότε μάλλον γίνονταν εργασίες στην προπέλα ή/και τα αξονικά. Και εκτός δεξαμενής βλέπουμε σήμερα το Contship Sun, παραμονές Χριστουγέννων και μάλλον αναμένοντας την επόμενή του δουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 17 Author Share Posted February 17 Προσθέτουμε ένα ακόμη πλοίο της Contship στη συλλογή, αυτήν τη φορά πετύχαμε το Contship Ivy (IMO 9371402) στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, έμφορτο, καθώς αυτό περιμένει τη σειρά του για το πρώην ΣΕΜΠΟ. Δεν είναι κανένα νεούδι το πλοίο, έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Naval(701) του Gijon με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 925 TEU. Το πρώτο του όνομα ήταν Tongan(ως το 2008) και μετέπειτα έγινε WEC Vermeer(2009), και πάλι Tongan(2014) και Tongan II(2018) οπότε και παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Κύπρου, κλάση DNV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 21 Author Share Posted February 21 On 7/8/2023 at 10:49 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Contship Top (IMO No: 9395616) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Qingshan στη Wuhan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 147,87 μέτρα και πλάτος 23,28 μέτρα και ανήκει στην CONTSHIP ECO SHIPPING SΑ του κ. Νίκου Πατέρα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7L58/64 (9.730 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 19.60 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1080 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι DS Agility και Turnberry Kontor. Το Contship Top αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 19/07/23 έως τις 24/07/23. Ελπίζω αν με βλέπει ο παππούς μου από εκεί ψηλά, να με συγχωρέσει που φωτογράφισα και ανεβάζω απόψε κι άλλο πλοίο με σήμα το τριφύλλι στο φουγάρο . Αλλά ήταν ωραία φωτογραφία νομίζω, οπότε πάρτε ένα ακόμη Contship Top, το περασμένο καλοκαίρι στο Πέραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 14 Share Posted March 14 (edited) Εν τόπω χλοερώ εν τοπω αναψύξεως σε λίγες ώρες/ημέρες το Contship Pro το οποίο ειναι ανοιχτά των διαλυτηρίων της Αλιαγα Edited March 14 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 9 Author Share Posted April 9 On 12/11/2021 at 4:05 PM, Nick the Greek said: Και πάλι στα νέα ο Νίκος Πατέρας, είχαμε δύο ακόμη αγορές από την Contships, δύο πλοία της Vega Reederei. Το πρώτο είναι το Vega Juno (IMO 9449699), ναυπήγηση του 2008 με χωρητικότητα 957 TEU και 2 x 45mt κρένια. Αυτήν τη στιγμή το πλοίο κάνει δρομολόγια στην Καραιβική. Αυτό το Vega Juno λοιπόν έγινε Contship Eve. Και το βλέπουμε δεμένο στο μώλο ΔΕΗ Κερατσινίου το περασμένο Σαββατοκύριακο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now