Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να δούμε τα Πασχαλινά δρομολόγια του Φοίβος για την Αίγινα. Όπως βλέπετε τη Μεγάλη Πέμπτη, τη Μεγάλη Παρασκευή, τη Δεύτερα του Πάσχα και τη Τρίτη του Πάσχα θα κάνει από 5 δρομολόγια (καλό κουράγια στο πλήρωμα του Φοίβος)

post-54-128326980296_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τό θέμα όμως είναι οτι μέ την μεταδρομολόγηση/ναύλωση,ο Σαρωνικός μένει μέ ένα πλοίο μείον-καί μάλιστα ένα από τά "καλά" πλοία,τώρα που πλησιάζει οσονούπω η θερινή περίοδος καί η κίνηση θά είναι αυξημένη.Επ'αυτού έχει καμμιά λύση η HSW;

Έτσι που έχει εξελιχθεί η κατάσταση - και εννοώ τη μειωμένη κίνηση - η εταιρεία θέλει να αυξήσει την πληρότητα στα βαπόρια. Επομένως αν το ένα βαπόρι έχει δρομολόγιο στις 7.15 το πρωί με 500 επιβάτες και το άλλο στις 8 με 350 π.χ. , θα λείψει το ένα αλλά το άλλο θα πάρει (με ιδανικές προϋποθέσεις) τους 850. Επίσης, σε περιόδους με αυξημένη κίνηση απλά θα κάνουν έκτακτες δρομολογήσεις, όπως έκαναν και στο παρελθόν.

Επιπλέον είναι γεγονός πως τα χρήματα από την επιδότηση που θα πάρει το Άρτεμις δραστηριοποιούμενο στην άγονη - χώρια από τα εισιτήρια - εδώ στη γραμμή του Σαρωνικού δεν θα τα βγάλει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι που έχει εξελιχθεί η κατάσταση - και εννοώ τη μειωμένη κίνηση - η εταιρεία θέλει να αυξήσει την πληρότητα στα βαπόρια. Επομένως αν το ένα βαπόρι έχει δρομολόγιο στις 7.15 το πρωί με 500 επιβάτες και το άλλο στις 8 με 350 π.χ. , θα λείψει το ένα αλλά το άλλο θα πάρει (με ιδανικές προϋποθέσεις) τους 850. Επίσης, σε περιόδους με αυξημένη κίνηση απλά θα κάνουν έκτακτες δρομολογήσεις, όπως έκαναν και στο παρελθόν.

Επιπλέον είναι γεγονός πως τα χρήματα από την επιδότηση που θα πάρει το Άρτεμις δραστηριοποιούμενο στην άγονη - χώρια από τα εισιτήρια - εδώ στη γραμμή του Σαρωνικού δεν θα τα βγάλει ποτέ.

Κατ'αρχήν,νά θυμίσω οτι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δέν είναι αστικές συγκοινωνίες,νά βγάζουν π.χ. κάθε μέρα δέκα βαπόρια στά δρομολόγια και να έχουν άλλα πέντε stand-by γιά όποιο πάθη κάτι ή άν υπάρξη αυξημένη κίνηση,όπως κάνουν τά λεωφορεία ή ο ηλεκτρικός/μετρό.

Ετσι,άν πέρυσι τό διάστημα Ιουλίου-Αυγούστου π.χ. (που είναι και η περίοδος μέ τήν πιό αυξημένη κίνηση,καί μάλιστα τά Σ/Κ) είχαμε 5 αναχωρήσεις κάθε πρωϊ από Πειραιά γιά τά νησιά τού Αργοσαρωνικού,φέτος θά έχουμε 4,αφού το ένα βαπόρι θά λείπη.Αρα,γιά ποιές έκτακτες δρομολογήσεις μιλάμε;

Δεύτερον,όπως είπ εκαι ο Νέπτουνας,τά χρήματα τής επιδότησης θά τά παίρνη η ΑΝΕΚ,που ανέλαβε τό "έργον",στην δέ HSW θά πληρώνη ένα μικρό ποσοστό γιά τό "ενοίκιο" πλοίου/πληρώματος (wet lease δηλαδή,όπως κάνουν και αι αεροπορικαί εταιρείαι),που φαντάζομαι οτι θά τό έβγαζε και στόν Σαρωνικό εκείνη την περίοδο το συγκεκριμένο βαπόρι.

Τέλος,μήν ξεχνάμε οτι άλλο τό Πειραιάς-Σπέτσες,που γίνεται στόν κλειστό και προφυλαγμένο κόλπο τού Σαρωνικού (επομένως δέν τόν αγγίζει το απαγορευτικό) καί άλλο π.χ.τό Σύρος-Τήνος-Ανδρος,που γίνεται εντός Αιγαίου καί συνεπώς τό πρώην Γεώργιος 2 μπορεί να το πιάνη απαγορευτικό λόγω τού οτι δέν είναι και κανένα μεγάλο πλοίο....

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν,νά θυμίσω οτι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δέν είναι αστικές συγκοινωνίες,νά βγάζουν π.χ. κάθε μέρα δέκα βαπόρια στά δρομολόγια και να έχουν άλλα πέντε stand-by γιά όποιο πάθη κάτι ή άν υπάρξη αυξημένη κίνηση,όπως κάνουν τά λεωφορεία ή ο ηλεκτρικός/μετρό.

Ετσι,άν πέρυσι τό διάστημα Ιουλίου-Αυγούστου π.χ. (που είναι και η περίοδος μέ τήν πιό αυξημένη κίνηση,καί μάλιστα τά Σ/Κ) είχαμε 5 αναχωρήσεις κάθε πρωϊ από Πειραιά γιά τά νησιά τού Αργοσαρωνικού,φέτος θά έχουμε 4,αφού το ένα βαπόρι θά λείπη.Αρα,γιά ποιές έκτακτες δρομολογήσεις μιλάμε;

Ούτως ή άλλως η HSW κάνει δρομολόγια το πολύ μέχρι Πόρο, άρα μπορεί να κάνει έκτακτο δρομολόγιο π.χ. για Αίγινα, αφού το πήγαινε - έλα θα πάρει 3 ώρες με τις φορτώσεις. Δεν είναι κάτι ασύνηθες. Π.χ. ο Φοίβος θα κάνει 5 δρομολόγια από 3 που κάνει συνήθως, τις μέρες αιχμής του Πάσχα.

Τέλος,μήν ξεχνάμε οτι άλλο τό Πειραιάς-Σπέτσες,που γίνεται στόν κλειστό και προφυλαγμένο κόλπο τού Σαρωνικού (επομένως δέν τόν αγγίζει το απαγορευτικό) καί άλλο π.χ.τό Σύρος-Τήνος-Ανδρος,που γίνεται εντός Αιγαίου καί συνεπώς τό πρώην Γεώργιος 2 μπορεί να το πιάνη απαγορευτικό λόγω τού οτι δέν είναι και κανένα μεγάλο πλοίο....

Και ο Σαρωνικός έχει τα απαγορευτικά του. Δεν είναι και τόσο κλειστός, άσε που έχουν και τα λιμάνια του, τα προβληματά τους...

Edited by kerkini
παράθεση link
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Την Παρασκευη 1 του μηνα θα υπαρχουν δρομολογια για Πορο-Μεθανα;

Επειδή η HSW δεν παίζεται αυτήν την περίοδο (κλειστά πλάνα για την Κυριακή 03/05 μέχρι τα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας, μισάνοικτα τώρα...) το μόνο που μπορώ να πιθανολογήσω είναι πως επειδή η ΠΝΟ εξήγγειλε 4ωρη στάση εργασίας για την Πρωτομαγιά, λογικά θα γίνουν αλλά όχι κανονικά

YΓ2: Νεό στοιχείο: Η ΠΕΝΕΝ αποφάσισε 24ωρη απεργία την Παρασκευή. Επομένως χλωμιάζει...

ΥΓ1: Και για την Πέμπτη πρίν λίγο πρόσθεσαν έκτακτο του FC2 στις 2000 από Πειραιά. Εννοείται πως ήδη έχει γίνει η ζημιά με αυτούς που ήθελαν να ταξιδέψουν για Ύδρα και δεν έβρισκαν εισιτήρια με των 1700 και των 1800 (γεμάτα από τα μέσα της προηγούμενης εμβδομάδας)

Edited by kerkini
Προσθήκη ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να γίνει κανένα δρομολόγιο την Πρωτομαγιά. Ούτε και η ΑΝΕΣ θα πάει. Άλλωστε ναι μεν η ΠΝΟ έχει κηρύξει 4ωρη στάση εργασίας αλλά εκτός από την ΠΕΝΕΝ, πριν από μερικές ημέρες είχαν κηρύξει 24ωρη η ΠΕΜΕΝ και η ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως η HSW κάνει δρομολόγια το πολύ μέχρι Πόρο, άρα μπορεί να κάνει έκτακτο δρομολόγιο π.χ. για Αίγινα, αφού το πήγαινε - έλα θα πάρει 3 ώρες με τις φορτώσεις. Δεν είναι κάτι ασύνηθες. Π.χ. ο Φοίβος θα κάνει 5 δρομολόγια από 3 που κάνει συνήθως, τις μέρες αιχμής του Πάσχα.

Σωστό κι'αυτό.Μόνο που το "ό Φοίβος π.χ. θά κάνη 5 δρομολόγια αντί γιά τρία" σημαίνει "τό πλήρωμα δέν θά ξεκουραστή καθόλου μεταξύ δρομολογίων και θά γυρίση στά σπίτια του στίς 4 τά χαράματα αντί γιά τίς 10 το βράδυ".

Είναι διαφορετικό πράγμα νά ενισχύσης μιά συγκοινωνιακή γραμμή βάζοντας ένα επιπλέον "όχημα" από το να την ενισχύσης ξεθεώνωντας στη δουλειά τό προσωπικό ενός ήδη υπάρχοντος "οχήματος".

Και ο Σαρωνικός έχει τα απαγορευτικά του. Δεν είναι και τόσο κλειστός, άσε που έχουν και τα λιμάνια του, τα προβληματά τους...

Κι'αυτό σωστό,αλλά ισχύει γιά τά υδροπτέρυγα,όπως παλιότερα γιά τίς αείμνηστες παντόφλες καί τούς επίσης αείμνηστους Κεραυνούς.Δέν θυμάμαι ποτέ να ξέμεινα ή να μήν πήγα στόν Σαρωνικό από απαγορευτικό στά "κλειστά" φέρρυ.

Αν όμως στά ενδοκυκλαδικά τυχαίνει κάποιες φορές να δυσκολεύονται στίς προσεγγίσεις τους βαπόρια μεγέθους π.χ.Εξπρές Σαντορίνη,Πήγασος κλπ,πώς θά τά καταφέρη το μικρότερο πρώην Γεώργιος 2;

Οσο γιά τά λιμάνια τού Σαρωνικού ναί,έχουν κι'αυτά προβλήματα,αλλά μικρότερα από αυτά τών νησιών τού Αιγαίου.Δέν μού έχει τύχει ποτέ -ούτε έχω ακούσει- να μήν μπορέση να πιάση βαπόρι π.χ. στην Αίγινα ή στά Μέθανα (που είναι τά πιό "ανοιχτά" λιμάνια τής γραμμής).

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς οι εταιρείες δεν υπολογίζουν και πολύ τους εργάτες. Και καλά το Φοίβος και ο Αγιος Νεκτάριος είναι μοναχοβάπορα για τις εταιρείες τους και αν κάνουν παραπάνω δρομολόγια ας πούμε ότι δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Τα τρία βαπόρια της HSW όμως που μένουν στη γραμμή θα καλύπτουν τα κενά που τώρα δημιουργούνται από την απουσία του ΑΡΤΕΜΙΣ. Άλλωστε αυτή είναι μία πρακτική που η εταιρεία την εφαρμόζει πολλά χρόνια τώρα. Και το έκανε εις βάρος των ανοιχτών πλοίων της μόνο και μόνο επειδή έκαιγαν λιγότερα καύσιμα. Οπότε, τελευταία που είχαν μείνει πίσω το ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ και το ΑΙΑΣ πολύ περισσότερο, πηγαινοέρχονταν ασταμάτητα την ίδια στιγμή που το ΝΕΦΕΛΗ ή το ΑΡΤΕΜΙΣ π.χ. ερχόντουσαν στον Πειραιά και σχολούσαν στις 6.30 ή στις 7. Και το χειρότερο ήταν ότι ενώ στις «παντόφλες» η υπηρεσία ήταν Πορθμείου (και αυτό από τη Συλλογική Σύμβαση μεταφράζεται σε 40 ώρες εργασίας την εβδομάδα) οι άνθρωποι αυτοί όχι μόνο έπαιρναν πολύ λιγότερα χρήματα από τα κλειστού τύπου αλλά ενώ εργάζονταν πολύ περισσότερες ώρες από τους προνομιούχους συναδέλφους τους και με πολύ δυσκολότερες συνθήκες (βλ. έλλειψη κλιματιστικών το καλοκαίρι και θέρμανσης το χειμώνα στο ΑΙΑΣ) δεν πληρώνονταν ούτε για τις υπερωρίες. Οπότε τι να λέμε φίλε Hastaroth;

Όσο για τα ενδοκυκλαδικά, ας παρηγορηθούμε με το γεγονός ότι στις προσεγγίσεις τα κατάφερναν και τα Παναγία Τήνου , Παναγία Χοζοβιώτισσα , Νήσος Θήρα και Αρσινόη που ενώ ήταν στο ίδιο περίπου μέγεθος με το Άρτεμις ωστόσο κανένα από αυτά δεν διέθετε τις μηχανές του και τις ελλικτικές του ικανότητες οι οποίες είναι α π α ρ ά μ ι λ λ ε ς.

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο της εφημερίδας ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, σχετικα με τι συμβαίνει στο Σαρωνικό;

Αποτέλεσμα αυτής της ανακατανομής ρόλων είναι η “Hellenic Seaways” να εκδηλώσει την πρόθεση σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών ναυτικών ανθρώπων του χώρου να μεταφέρει το «Άρτεμις» στις επιδοτούμενες αδρά από το Ελληνικό Δημόσιο ενδο-κυκλαδικές γραμμές του Αιγαίου. Η ίδια η εταιρεία μέχρι στιγμής (25-4-09) δεν έχει εκδώσει δελτίο τύπου αλλά και στην ηλεκτρονική της σελίδα δεν υπάρχει η σχετική είδηση. Με την ενδεχόμενη αυτή απόφαση, η συγκεκριμένη εταιρεία παραμένει στις γραμμές του Σαρωνικού μόνο με τρία συμβατικά πλοία («Απόλλων», «Ποσειδών», «Νεφέλη») κάτι που συνεπάγεται ίσως μείωση και περικοπές των δρομολογίων και μάλιστα εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου.
Άλλωστε ήταν γνωστή από καιρό, η πρόθεση της εταιρείας να μειώσει τις μονάδες της και τα δρομολόγιά της από τη στιγμή που μπήκε σε λειτουργία ο νέος δρόμος της Επιδαύρου, που συνδέει σε πιο σύντομο χρόνο τα Μέθανα, το Γαλατά και τον Πόρο με το λεκανοπέδιο της Αττικής. Η μείωση της επιβατικής κίνησης και των οχημάτων προς Μέθανα και Πόρο έχει οδηγήσει την Η.S. σε ενδεχόμενες μελλοντικές περικοπές έως και κατάργηση των δρομολογίων μέχρι τον Πόρο. Μετά την Ύδρα και τις Σπέτσες, που στερούνται συμβατικών πλοίων, έρχεται και η σειρά του Πόρου. Ο Αιγινήτης στο μέλλον για να περάσει στα Μέθανα, θα πρέπει να ταξιδέψει μέχρι τον Πειραιά και να ακολουθήσει την Εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου. Όσο για τα υπόλοιπα νησιά του Σαρωνικού, θα αναγκάζεται να μετεπιβιβαστεί στον Πειραιά στα ταχύπλοα της ίδιας εταιρείας.

Είναι κάτι που ακούγεται πολύ έντονα ότι από του χρόνου μάλλον κόβονται οι προσεγγίσεις προς τα Μέθανα και Πόρο με τα συμβατικά πλοία. Ο Πόρος έχει την εναλλακτική του ταχύπλοου

Μια ενδεχόμενη βλάβη σε ένα πλοίο οποιασδήποτε εταιρείας, μέσα στην καλοκαιρινή περίοδο και μάλιστα όταν τα πλοία είναι λίγα, δημιουργεί αυτόματα προβλήματα στη μετακίνηση επιβατών που ταξιδεύουν καθημερινά, στη μετακίνηση εμπορευμάτων και στην τροφοδοσία της αγοράς, αλλά μπορεί να αποτελέσει και ανασταλτικό παράγοντα στην προσέλευση επισκεπτών και παραθεριστών.

Αυτό καλύτερα να μην συμβεί γιατί θα κλάψει, ο κάθε πικραμένος. Καθώς οι Αιγινήτες είναι από τους πιο περιέργους επιβάτες. Για παράδειγμα επειδή το Φοίβος καθυστέρησε τον απόπλου κατά 15 λεπτά τη Τρίτη του Πάσχα στο πέμπτο δρομολόγιο από την Αίγινα, λόγω της κίνησης της ημέρας, μιας επιβάτης έλεγε ότι η αναχώρηση είναι στις 21:35 και όχι στις 21:40, την ώρα που πάρκαρε το αυτοκίνητο της στο γκαράζ.

Για την Αίγινα η μείωση του ακτοπλοϊκού της στόλου είναι μια αρνητική εξέλιξη. Και αν το 2001 η γραμμή διέθετε 15 οχηματαγωγά ανοικτού και κλειστού τύπου, σήμερα, μετά την απόσυρση των ανοικτού τύπου και την πώληση ή δρομολόγηση σε άλλες γραμμές κάποιων κλειστού τύπου, θα παραμείνει μόνο με 5 πλοία, που είναι αμφίβολο αν τις μέρες με αυξημένη κίνηση κατορθώνουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες της γραμμής.

Ήδη κάποιοι νοσταλγούν τις εποχές εκείνες, που η Αίγινα εξυπηρετείτο από πολλά μικρά επιβατηγά πλοία, μικρού λειτουργικού κόστους. Οι εποχές όμως άλλαξαν. Η δρομολόγηση μεγάλων άνετων και ασφαλέστερων πλοίων άλλαξε τους όρους και τους κανόνες του ταξιδιού. Το λειτουργικό κόστος των νέων πλοίων, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι απαιτήσεις των επιβατών αλλά και ο ανταγωνισμός δημιουργούν άλλες συνθήκες και ασφαλώς άλλες προτεραιότητες.

Περασμένα μεγαλεία. Σίγουρα τα πλοία ήταν τότε περισσότερα αλλά με μικρότερα γκαράζ ενώ τώρα είναι λιγότερα αλλά με μεγαλύτερα γκαράζ, καλύτερα στο ξενοδοχειακό αλλά και πιο γρήγορα

Εν όψει του καλοκαιριού προβλέπονται κι άλλες αλλαγές, σύμφωνα πάντα με όσα συζητούνται “off the record” και έχουν να κάνουν με την δρομολόγηση άλλων πλοίων, όπως επιβατηγού καταμαράν και ενός οχηματαγωγού, που υπήρχε παλαιότερα στη γραμμή, αλλά και ότι το παράδειγμα του «Άρτεμις» θα το ακολουθήσει και άλλο πλοίο της γραμμής.

Ένα είναι σίγουρο: «έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας ακόμα»…

Το επιβατηγό καταμαράν πρέπει να είναι το Ίλιον, που λένε ότι φέτος θα δρομολογηθεί στη γραμμή Αίγινα Αγκίστρι. Ενώ το πλοίο που ήταν παλιότερα στη γραμμή μήπως εννοεί τον Αχαιό??

Όσο για το πλοίο της γραμμής που θα ακολουθητέε το Άρτεμις, τώρα τελευταία ακούγεται έντονα για το Νεφέλη ότι θα ακολουθητέε το παράδειγμα του Άρτεμις με μια άλλη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Οι Αιγινήτες καλά θα κάνουν να κατέβουν λίγο από το καλάμι. Τι νομίζουν ότι είναι τα βαπόρια;;;; Τα Ι.Χ. τους που τα παίρνουν ό,τι ώρα θέλουν και τρέχουν; Στα υπόλοιπα νησιά δηλαδή τι έπρεπε να κάνουν; Ή το άλλο , που θέλουν να έχει αναχώρηση από την Αίγινα μέχρι και τις 11 - 12 το βράδυ.... Μα είμαστε καθόλου στα καλά μας; Ναι, εντάξει η Αίγινα έχει μεγάλη κίνηση επειδή είναι κοντά και είχαν συνηθίσει με 16 βαπόρια στη γραμμή (τότε που ταξίδευαν και όλα τα ανοιχτού τύπου). Όμως, τι να κάνουμε; Και οι υπόλοιποι νησιώτες χρειάζονται συγκοινωνία. Οπότε όπως βρουν και οι Αιγινήτες τον καιρό ... ας αρμενίσουν.

Κι εγώ ακούω τις τελευταίες ημέρες ότι μάλλον και το ΝΕΦΕΛΗ θα αποχωρίσει από τον Αργοσαρωνικό και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Ας έρθουν άλλες εταιρείες για να υπάρχει και ανταγωνισμός. Γιατί κακά τα ψέματα , η Hellenic απαξίωσε τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σωστό κι'αυτό.Μόνο που το "ό Φοίβος π.χ. θά κάνη 5 δρομολόγια αντί γιά τρία" σημαίνει "τό πλήρωμα δέν θά ξεκουραστή καθόλου μεταξύ δρομολογίων και θά γυρίση στά σπίτια του στίς 4 τά χαράματα αντί γιά τίς 10 το βράδυ".

Εννοείται ότι δεν πρέπει να γίνονται επιπλέον δρομολόγια σε βάρος του πληρώματος. Αλλά αν αυτό θα γινόταν σε μόνιμη βάση, θα μπορούσε π.χ. να γίνει με διπλά πληρώματα.

Κι'αυτό σωστό,αλλά ισχύει γιά τά υδροπτέρυγα,όπως παλιότερα γιά τίς αείμνηστες παντόφλες καί τούς επίσης αείμνηστους Κεραυνούς.Δέν θυμάμαι ποτέ να ξέμεινα ή να μήν πήγα στόν Σαρωνικό από απαγορευτικό στά "κλειστά" φέρρυ.

Ε πίστεψέ με εγώ έχω ξεμείνει από απαγορευτικά στην Ύδρα, όταν ακόμα έπαιζε συμβατικό Και μάλιστα το διάστημα που είχε δρομολογηθεί και ο Φοίβος στη γραμμή, θυμάμαι απαγορευτικό που ξεκίνησε Κυριακή και τελείωσε Πέμπτη ή Παρασκευή. Ο Φοίβος τότε είχε και Τετάρτη δρομολόγιο

Οσο γιά τά λιμάνια τού Σαρωνικού ναί,έχουν κι'αυτά προβλήματα,αλλά μικρότερα από αυτά τών νησιών τού Αιγαίου.Δέν μού έχει τύχει ποτέ -ούτε έχω ακούσει- να μήν μπορέση να πιάση βαπόρι π.χ. στην Αίγινα ή στά Μέθανα (που είναι τά πιό "ανοιχτά" λιμάνια τής γραμμής).

Και πάλι εδώ θα καταθέσω τη μαρτυρία μου να κάνω τουρ στο Σαρωνικό επειδή το πλοίο είχε φτάσει στην Ύδρα αλλά δε μπορούσε να μπει στο λιμάνι...

Ας έρθουν άλλες εταιρείες για να υπάρχει και ανταγωνισμός. Γιατί κακά τα ψέματα , η Hellenic απαξίωσε τη γραμμή.

Σε αυτό το σημείο συμφωνώ απόλυτα. Δεν ξέρω πόσο σημαντιή είναι η αλλαγή στο μεταφορικό έργο του Σαρωνικού τα τελευταία χρόνια, αλλά η HSW σίγουρα έχει κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να το μειώσει και άλλο. Ειδικά μετά την αποχώρηση του Γ. Στρίντζη

Link to comment
Share on other sites

Από τα ενδιαφέροντα (για το Σαρωνικό) του τελευταίου ΣΑΣ, η δρομολόγηση του ΣΑΜΟΣ ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ Ι, Πόρο - Ύδρα - Ερμιόνη, όπως και η υποχρέωση που επέβαλλαν στο ΙΛΙΟΝ να προσεγγίζει στην Ύδρα 2 φορές την εβδομάδα. Να δούμε αν θα πραγματοποιηθεί βέβαια!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Το νέο μεγάλο οδικό έργο από τη Νομαρχία Πειραιά αναβαθμίζει το επίπεδο των συγκοινωνιών στην Τροιζηνία, που ίσως να επιφέρει περεταίρω μείωση των δρομολογίων των συμβατικών προς τα Μέθανα και Πόρο.
Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε τα δρομολόγιά του σήμερα 03/06 το Ύδρα - 1. Από Πειραιά για Ύδρα - Σπέτσες στις 09.30 και στις 15.00 και επιστροφές, από Σπέτσες στις 12.00 και στις 17.05 και από Ύδρα στις 12.45 και στις 17.45

Γνωρίζει κανείς αν το ΣΑΜΟΣ ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ Ι ανήκει στον Κυριακούλη ακόμα; Ή έχει καμία σχέση με την Aegean FD;

Λύθηκε το μυστήριο.

Link to comment
Share on other sites

Εκκληση προς τον ΥΕΝΑΝΠ Αναστάση Παπαληγούρα για την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία από τον Πειραιά για τα Μέθανα - Πόρο την ημέρα των ευρωεκλογών έκανε ο Θοδωρής Δρίτσας, βουλευτής Α΄ Πειραιά & Νησιών.

Όπου από ότι φαίνεται εισακούστηκαν οι εκκλήσεις και έβαλαν το πρωί ένα ακόμα δρομολόγιο

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Φοίβος. Η σημείωση που έχει στα δρομολόγια της Κυριακής στις 12:50 από Πειραιά για Αίγινα και στις 14:10 από Αίγινα προς Πειραιά είναι αυτά που δε θα εκτελεστούν τις κάτωθι ημερομηνίες: 31/05/09, 14/06/09, 24/07/09, 09/08/09 & 13/09/09.

Ο λόγος της ακύρωσης αυτών των δρομολογίων είναι ότι το πλήρωμα ξεπερνάει το μηνιαίο χρόνο εργασίας κατά 4 ώρες, έτσι με την ακύρωση καλύπτουν την υπέρβαση.

Ενώ στις 20/09/09 δε θα εκτελεστεί το δρομολόγιο στις 20:05 από Πειραιά για Αίγινα και στις 21:35 από Αίγινα για Πειραιά.

post-54-128326981387_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τροποποιήθηκαν τα δρομολόγια του Σαρωνικό για τη Hellenic Seaways λογω της βλάβης του Απόλλων Ελλάς. Σήμερα για Μέθανα Πόρο θα πάει μόνο το Νεφέλη στις 20:30 Αίγινα Μέθανα Πόρο, αντί για σκέτο Αίγινα και θα επιστρέψει από το Πόρο κατευθείαν στο Πειραιά. Για να κάνει τα δικά του δρομολόγια αύριο. Τα αυριανά δρομολόγια του Απόλλων Ελλάς αύριο θα μείνουν ανεκτέλεστα ενώ τη Κυριακή θα κάνει ένα το Νεφέλη για Αίγινα Μέθανα Πόρο αντί του Απόλλων Ελλάς και θα κάνουν από ένα επιπλέον δρομολόγιο για Αίγινα το Ποσειδών Ελλάς και το Νεφέλη.

Όποτε καλά κουράγια στο Νεφέλη (κυρίως) και μετέπειτα στο Ποσειδών Ελλάς. Αλλά φανερώνει ότι πλέον ένα πλοίο να χαλάσει στο Σαρωνικό, δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο να καλύψει το κενό του.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας δεν έκανε το δρομολόγιο στις 12:15 από Πειραιά για Αίγινα και στις 14:15 από Αίγινα για Πειραιά, λόγω κωλύματος του πλοίαρχου (είχε κάποιο δικαστήριο). Ενώ σήμερα δε θα πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο των καυσίμων από το Ποσειδών Ελλάς λόγω της βλάβης του Απόλλων Ελλάς. Εδώ υπάρχει ένας πινάκας με τα τροποποιημένα δρομολόγια της HSW για το διάστημα της βλάβης του Απόλλων Ελλάς

Edited by proud_ionian
κωλύματος όχι κολλήματος
Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι Αίγινα-Αγκίστρι;Μού φαίνεται λογικώτερο,αφού έτσι "χτυπάει" και το παρομοίων προδιαγραφών και δομών ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ τού ανταγωνιστή της που κάνει την ίδια γραμμή.

Αλλωστε,η Σουβάλα δέν έχει και λιμάνι κατάλληλο γιά να προσεγγίση εκεί πλοίο τού μεγέθους αυτού (έστω και μέ την πλώρη),καί επίσης εξυπηρετείται από τον "Αλέκο" (χωρίς αυτοκίνητα μέν,αλλά αφ'ενός όποιος έχει ΙΧ αποβιβάζεται στην Αίγινα και πάει εκείθεν οδικώς-ζήτημα να είναι είκοσι λεπτά η διαδρομή,αφ'ετέρου δέν είναι και ιδιαίτερα σπουδαίος προορισμός η Σουβάλα-όσες φορές έχω περάσει καθ'όδόν πρός Αγία Μαρίνα,λίγος κόσμος κατεβαίνει εκεί από το πλοίο).

Η Σουβαλα είναι πιο κοντινό λιμάνι προς το Πειραιά, άρα θα μπορεί να κάνει πιο περισσότερα δρομολόγια (4-5 ας πούμε). Και επιπλέον η Σουβαλα δεν θα έχει τόσους πεζούς επιβάτες όσους έχει το λιμάνι στην Αίγινα, για να επωφεληθεί περισσότερο το πλεονέκτημα στο γκαράζ του και το μειονέκτημα το μικρού πρωτόκολλου επιβατών.

Όσο για τη δυσκολία του λιμανιού στη Σουβαλα, η εταιρεία έχει ήδη μεριμνήσει και για αυτό θα στείλει γερανός για ξεμπαζωσει το λιμάνι από τις προσχώσεις. Κάτι που συνέβαινε ανεκαθεν όταν πήγαιναν πλοία στη Σουβαλα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...