Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Πυρκαγιά στο container ship Maersk Honam, NΔ της Ινδίας | 06.03.2018

Recommended Posts

Απο την Τριτη καιγεται ΝΔ της Ινδιας, το ενος ετους Maersk Honam.

Hδη εχουμε εναν νεκρο ναυτικο και 2 βαρια τραυματιες, ενω νεφος απο τοξικο καπνο βγαινει απο τη φωτια.

Μεγαλο μερος του φορτιου, ειναι ευφλεκτα υλικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποιο νεότερο από το ατύχημα ?

Τι γίνεται με το πλοίο ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Τα τελευταία νέα από τους Times of India. Η ακτοφυλακή προσπαθέι να μαζέψει τους αγνοούμενους, οι διασώστες το πλοίο, και η Maersk το publicity nightmare σε μια εποχή που έχει σπάσει τα cojones όλου του industry για το safety.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα στα ανοιχτά της Ινδίας. Από τη στιγμή που υπάρχουν Ινδοί υπήκοοι ανάμεσα στα θύματα, οι Ινδοί λογικά θα το ρυμουλκήσουν στην χώρα τους ώστε να γίνει εκεί η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος και του θανάτου των ναυτικών.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 10/3/2018 at 1:36 PM, Nick the Greek said:

και η Maersk το publicity nightmare σε μια εποχή που έχει σπάσει τα cojones όλου του industry για το safety.

καπου πηρε το ματι μου, οτι φουντωσε και αλλο της Maersk.

YΓ: @proud_ionian τι μ@λ@κ@ ειναι 

 

Edited by proud_ionian
ΥΓ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως πρέπει εκεί στην Maersk να ξαναδούν τα εταιρικά τους εγχειρίδια;Λέω......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο καθάρισε με τα διαδικαστικά του salvage και του general average που προφανώς κηρύχθηκε, και τα σώα containers μπορούν πια να παραδωθούν στους παραλήπτες τους, μόλις αυτοί υπογράψουν τα general average bonds και general average guarantees όπως προβλέπει η διαδικασία. Οι τιτάνες της MSC όμως, επάνω σε όλα αυτά ζητούν από τους παραλήπτες επιπλέον USD 750/TEU και USD 1250/FEU σαν επιβάρυνση για το γεγονός πως λόγω του ατυχήματος υπήρξε deviation για το πλοίο. Αυτό που λέμε και κερατάς, και δαρμένος. Αλλά η συγκεκριμένη αγορά είναι δυστυχώς στα χέρια ελαχίστων εταιρειών με συνέπεια να γίνονται διάφορα δυσάρεστα. Αυτή την εβδομάδα και λόγω της αυξήσεως στις τιμές των καυσίμων, έχουμε και άμεση εισαγωγή Bunker Adjustment Factors.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×