Marios Superfast Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 (edited) Στο παρακάτω άρθρο βλέπουμε περισσότερες πληροφορίες για το νέο καταμαραν,αλλά το όνομα του παραμένει άγνωστο. Edited January 9, 2019 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 Το νέο ταχύπλοο της Virtu Ferries θα πάρει το όνομα Saint John Paul II, προς τιμή του Πάπα που είχε ταξιδέψει από το Gozo στη Μάλτα με το παλιό ταχύπλοο της Virtu’s San Frangisk στις 27 Μαΐου του 1990. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το Νοέμβριο του 2018.
Nick the Greek Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 (edited) Αριθμός γιάρδας 089 για το συγκεκριμένο πλοίο. Απ' ότι βλέπω στο Yearbook της Incat, ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της Virtu Ferries, ο Francis Portelli έχει βάλει το χεράκι του στο εσωτερικό design με το mat πράσινο και πορτοκαλί να κυριαρχούν, ενώ φαίνεται πως τα καθίσματα θα είναι δερμάτινα. Μπερικέτης ο Francis. Edited January 20, 2018 by Nick the Greek
Marios Superfast Posted January 22, 2018 Author Posted January 22, 2018 Θα το διαπίστωσουμε όταν ερθει
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 (edited) Η καθέλκυση του Saint John Paul II (Hull 089) πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου. Edited December 28, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
Marios Superfast Posted January 7, 2019 Author Posted January 7, 2019 Ένα κλιπακι από την καθελκυση του πλοιου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 (edited) Το Saint John Paul II αναμένεται να παραδοθεί στη Virtu Ferries στις 24 Ιανουαρίου 2019. Λίγες μέρες αργότερα το πλοίο θα ξεκινήσει το ταξίδι των 9,600 ναυτικών μιλίων διάρκειας 20 ημερών μέχρι τη Μάλτα. Στο ταξίδι του πλοίου θα διασχίζει τον Ινδικό Ωκεανό, προσεγγίζοντας στα λιμάνια Fremantle στη Δυτική Αυστραλία και Colombo στη Σρι Λάνκα για ανεφοδιασμό, προτού περάσει στη Σομαλία, για να φτάσει στην Ερυθρά Θάλασσα, όπου θα ανεφοδιαστεί στη Τζέντα, προτού εισέλθει στη Μεσόγειο μέσω του καναλιού του Σουέζ. Το τελευταίο σκέλος του ταξιδιού, από το Port Said στη Βαλέτα, θα διαρκέσει 30 ώρες. Το Saint John Paul II αναμένεται να δουλέψει στη γραμμή Μάλτα / Σικελία από το Μάρτιο του 2019. Το Saint John Paul II θα τέσσερις κινητήρες MTU που παράγουν συνολικά 36,4 MW. Αυτοί οι κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας ανταποκρίνονται στα πρότυπα Tier II του Marpol του παραρτήματος VI του IMO που ρυθμίζουν τις εκπομπές καυσαερίων, με στόχο τη μείωση της τοπικής και παγκόσμιας ρύπανσης της ατμόσφαιρας με τέσσερα waterjet Wärtsilä που θα δίνουν στο πλοίο ταχύτητα πλεύσης μεγαλύτερη από 38 κόμβους. Με χωρητικότητα 900 επιβατών σε 5 σαλόνια και ένα γκαράζ που θα παίρνει 167 αυτοκίνητα ή 23 ΦΓ, το Saint John Paul II θα είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο Catamaran RoPax που θα λειτουργεί στη Μεσόγειο και το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο. Κάποιες φωτογραφίες από το πλοίο έχει ανεβάσει η εταιρεία στη σελίδα της στο Facebook. Edited January 8, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2019 Posted January 23, 2019 Το Saint John Paul II από χθες πραγματοποιει τα sea trials του.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Το Saint John Paul II παραδόθηκε σήμερα από το ναυπηγείο Incat και αύριο αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του προς τη Μάλτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 Ο πρώτος σταθμός του ταξιδιού του Saint John Paul II προς τη Μάλτα ήταν το Fremantle της Αυστραλίας και το Σαββάτο αναμένεται να φτάσει στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα.
Marios Superfast Posted February 25, 2019 Author Posted February 25, 2019 (edited) To πλοιο αναμένεται να καταπλευσει στην Valletta αύριο. Αυτη τη στιγμή βρίσκεται στον ορμο Μεσαρας νότια της Κρήτης για shelrering. Edited February 25, 2019 by Marios Superfast
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Το Saint John Paul II φτάνει αυτή τη στιγμή στη Βαλέττα και αναμένεται στις 10 Μαρτίου, το πλοίο να είναι ανοιχτό για επίσκεψη στο κοινό.
Marios Superfast Posted March 11, 2019 Author Posted March 11, 2019 Το πλοιο πραγματοποιει το παρθενικό του ταξίδι προς Σικελία αυτή τη στιγμή ,"αγγιζοντας" ταχύτητα 40 κομβων(!)
Marios Superfast Posted February 14, 2020 Author Posted February 14, 2020 (edited) To πλοιο βγήκε εκτός δρομολογίων μέχρι της 20 του μηνός για τον πρώτο του δεξαμενισμο. Σήμερα το πρωί μπήκε στο 4 των Palumbo. Edited February 14, 2020 by Marios Superfast
Marios Superfast Posted February 21, 2020 Author Posted February 21, 2020 Παρακάτω βλέπουμε το πλοιο στην δεξαμενη το περασμένο Σάββατο. Χθες επέστρεψε στα δρομολόγια του όπως προανέφερα παραπάνω.
Marios Superfast Posted March 2, 2020 Author Posted March 2, 2020 Το πλοιο μόλις ολοκληρωσε δοκιμαστικό δρομολόγιο μεταξύ Valletta-Cirkewwa-Mgarr αναπτυσσοντας ταχύτητα 43 κοβμων(!) Για να δούμε αν φέτος θα υλοποιηθει η γραμμή.
Marios Superfast Posted March 19, 2020 Author Posted March 19, 2020 Πάμε να δούμε μερικές φωτογραφίες του Αγίου Ιωάννη Παυλου του Δεύτερου από το Open Day που διοργάνωσε η πλοιοκτητρια εταιρεία,λίγες μέρες μετά την παράδοση του από την Αυστραλία πέρσι το Μάρτη. Αρχικά ξεκιναμε με το πρώτο από τα δύο decks του βαποριου,το οποίο αποτελείται κυρίως από καθίσματα αεροπορικου τύπου και απο το σαλόνι με την καντινα πλωρα. Πριμα έχουμε το ανοιχτό κομμάτι του πρωτου καταστρωματος με μέρικα καθίσματα,το οποίο θα έλεγα είναι αρκετά μεγάλο για HSC. Μετά ανεβαίνουμε στο ανοιχτο κομματι του Club Deck στo οποίο βρίσκονται οι "διακεκριμενες" θέσεις του πλοιου. Αποτελείται επίσης από ένα σαλόνι, καθίσματα αεροπορικου τύπου και απο αλλη μια καντινα μπροστά από το αιθριο του βαποριου. Επειτα συνεχίζουμε στην γέφυρα του σκάφους. Για αρχή πάμε στην δεξιά βαρδιολα, όπου βλέπουμε την δεξιά κονσόλα. Έπειτα προχωράμε στο "cockpit" του Apollo,όπου βλέπουμε τα κεντρικα panel της γέφυρας και του μηχανοστασιου. Τέλος έχουμε μια φώτο του γκαράζ. Η πρώτη εντύπωση που μου αφησε ήταν απλός οκ,όχι τρέλα πράγματα. Τα περισσότερα δικά μας στην Ελλάδα δεν έχουν τίποτα να ζηλεψουν από το συγκεκριμένο. Για αυτά που ζητάνε περίμενα κάτι παραπάνω. Καποια στιγμή στο κοντινό μέλλον θα ανέβουν μερικες λιγο πιο αξιοπρεπεις φωτο απο το ταξίδι μου μαζί του,το περασμένο καλοκαίρι.
Nick the Greek Posted March 20, 2020 Posted March 20, 2020 Πολύ ωραίο ρεπορτάζ Μάριε, grazie. Όντως δεν μένεις και με το στόμα ανοιχτό όσον αφορά το εσωτερικό, εγώ θα σταθώ όμως στο ότι από τις φωτογραφίες σου μου φαίνεται ιδιαίτερα ευήλιο. Δε φαίνεται να είναι κλειστοφοβικό, όπως συμβαίνει με αρκετά πλοία της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Marios Superfast Posted March 20, 2020 Author Posted March 20, 2020 Όντως ισχύει,είναι από τα θετικά του.
polmyt Posted March 21, 2020 Posted March 21, 2020 Και φυσικα στα θετικα οτι, αν κρινω απο τα καθισματα στο ανοιχτο deck, επιτρεπεται η παραμονη των επιβατων στα καταστρωματα Να τα βλεπουν και οι δικοι μας αυτα
Marios Superfast Posted March 21, 2020 Author Posted March 21, 2020 Σωστά,είχα σκοπό να το αναφέρω με αποδείξεις στο επόμενο φωτορεπορτάζ .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now