.voyager Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 (edited) To μεγαλύτερο ferry όσον αφορά τη vehicle capacity ανακοίνωσε η Irish Ferries. Το πλοίο θα ναυπηγηθεί στα γερμανικά Flensburger Schiffbau-Gesselschaft & Co.KG και θα έχει 50% περισσότερα lanes meters σε σχέση με το Ulysses, το οποίο θα αντικαταστήσει στο Dublin-Holyhead. Edited February 15, 2018 by Nick the Greek λινκ/tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrino Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Εντυπωσιακό, στο προφίλ μοιάζει με car carrier με 3 deck επιβατών να έχουν προστεθεί πάνω του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Αυτό είναι δεύτερο νεότευκτο, σωστά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 3, 2018 Author Share Posted January 3, 2018 (edited) Aκριβώς, @Ariadne. Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρώτο, W.B Yates, θα δραστηριοποιηθεί στο Ιρλανδία-Γαλλία μαζί με το Oscar Wilde, ενώ το Ulysses θα αντικαταστήσει το ναυλωμένο Epsilon. Edited January 3, 2018 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της Tradewinds, χλωμιάζει το δεύτερο νεότευκτο, τουλάχιστον όσον αφορά το Flensburger. Η εταιρεία φέρεται να είναι ήδη σε διαπραγματεύσεις ώστε το πλοίο να ναυπηγηθεί τελικά στην Κίνα, μια που χαίρι και προκοπή με το Flensburger δεν βλέπουνε. Τους υποψηφίους εν Κίνα κατασκευαστές μπορείτε να τση μαντέψετε, Jinling και AVIC Weihai. Υπάρχει μάλιστα έντονη φημολογία πως η Κινέζικη κυβέρνηση, όπως κάθε απολυταρχικό καθεστώς που σέβεται τον εαυτό του, επέβαλλε το merger των δύο ναυπηγείων με το μεγάλο orderbook σε φέρρυ και ρορό. Ήδη δε, τα στελέχη marketing των δύο ναυπηγείων εμφανίζονται σε πιθανούς πελάτες σαν μια ενιαία ομάδα. Το πιθανολογούμενο όνομα του νέου ναυπηγείου είναι Jinling Weihai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2019 Share Posted October 31, 2019 Μετά τη καθέλκυση του Liekut, θα ξεκινήσει η ναυπήγηση του νέου πλοίου της Irish Ferries στο υπόστεγο του ναυπηγείου Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (Yard No: FLENSBURGER 777) και IMO No: 9847530 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή του νέου πλοίου της Irish Ferries στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Η Irish Ferries ακύρωσε τη παραγγελία για το πλοίο στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2021 Share Posted March 19, 2021 Μετά την ακύρωση της παραγγελίας από την Irish Ferries επιστράφηκε η προκαταβολή (20%) από το ναυπηγείο ύψους 33 εκ ευρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now