Ariadne Posted June 16, 2017 Posted June 16, 2017 Η Bore είναι μία από τις ιστορικότερες ναυτιλιακές ετιαρείες της Φινλανδίας. Ιδρύθηκε υπό την αρχική της μορφή ως οικογενειακή επιχείρηση το 1897. Το 1980 εγκατέλειψε την επιβατηγό ναυτιλία, για να επικεντρωθεί στα ρο-ρο. Από τη μακρόχρονη ιστορία της, να αναφέρουμε πως πρόκειται για μία εκ των 3 ιδρυτικών μελών της Silja Line. Το 2016 πουλήθηκε στον Ολλανδικό ναυτιλιακό όμιλο Spliethoff. Tα δρομολόγια της εταιρείας περιλαμβάνουν προσεγγίσεις στη Βαλτική, στη Βόρεια θάλασσα και στην Ιβηρική χερσόνησο. Ο στόλος της αποτελείται από 6 μοντέρνα ρο-ρο και 2 auto carrier. Auto Bay αυτοκινητάδικο 1996 Bore Bank αυτοκινητάδικο 1998 Bore Sea 2.900 lm 2011 Bore Song 2.900 lm 2011 Estraden 2.300 lm 1999 Norsky 2.630 km 1999 Norstream 2.630 km 1999 Seagard 1.600 lm 1999 Σε εμάς είναι γνωστή από τα παλιά της πλοία Marin και Rigel I καθώς και από διάφορα ρο-ρο της Salamis Lines.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2019 Posted March 5, 2019 Το Norsky βρίσκεται από χθες σε δεξαμενή του ναυπηγείου Fayard στο Lindoe, ενώ μετά θα ακολουθήσει και το Norstream.
Nick the Greek Posted August 27, 2019 Posted August 27, 2019 Καινούρια παραγγελία τριών πλοίων από την Bore, το απόσπασμα από την Tradewinds: Quote Finnish ro-ro specialist Bore has ordered three LNG-powered Ro-Lo vessels at Wuhu Shipyard in China, it has confirmed. he ships have been ordered on the back of a long-term charter to Finnish forest products group UPM. Financial terms were not disclosed. The ships are due to be delivered between 2020 and 2021 and will expand Bore’s fleet to eleven, mainly ro-ro vessels. “Bore and UPM have designed the concept for the RoLo vessels to be built for the sustainable sea transportation of UPM’s paper products in Europe, combining best features from pure roll-on roll-off (ro-ro) with lift-on lift-off (lo-lo) transportation concepts,” the shipowner said. “The new design of the ro-lo vessels will meet the flexible cargo transportation requirements of forest products in different forms. “Also, these vessels can take ro-ro cargo, be suitable for container transport, be loaded with both high and heavy as well as project cargo thanks to excellent deck strength, but also bulk cargo can be transported using a hydraulic bulk head.” “For Bore this charter agreement is a major milestone,” said chief executive Hakan Modig. “Together with our customer, the vessels are designed to take our environmental thinking one step further by introducing the LNG engines into our fleet. “Also, the special requirements from our customer for their paper product trade have been a driver for the concept.” Lauri Rikala, director break bulk shipping UPM Logistics, added: “UPM decided to enter into this partnership with Bore based on the good business and technical knowledge and approach towards innovative and sustainable shipping solutions that Bore has shown. “This arrangement is a consistent step in UPM’s logistics strategy and will safeguard sustainable, reliable and tailor made shipping solution on long term.” Η παραγγελία είναι με εξασφαλισμένη την άμεσή τους απασχόληση στον μεγάλο πελάτη της Bore, τη φινλανδέζικη UPM. Τα πλοία θα είναι -φυσικά- LNG και θα μπορούν να μεταφέρουν και νταλίκες αλλά και κοντέινερ. Μάλιστα υπάρχει πρόβλεψη ακόμη και για χύδην φορτίο μέσω ενός υδραυλικού μπουλμέ. Θα ήθελα να το δω αυτό πως γίνεται, και πως το πλοίο καταχωρείται στην Κλάση. Παραδόσεις το 2020 και το 2021, κατασκευαστής θα είναι το άγνωστο -τουλάχιστον σε μένα- ναυπηγείο Wuhu της Κίνας.
giorgos_249 Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Σχέδιο: https://www.sjofart.ax/nyheter/bore-bestaller-tre-nybyggen?fbclid=IwAR28TzkOZnTteeKNx8km1nVi4UzvHEYRKgwfmpuCeLRnTrWrRGnD4dR3kSc
Nick the Greek Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 Οι LNG μηχανές των νεότευκτων θα είναι τελικά Wartsila. Έχουμε όμως ήδη σημαντικές καθυστερήσεις στην παραγγελία μια και ενώ αρχικά η πρώτη παράδοση ήταν προγραμματισμένη για το 2020, τελικά μετατίθεται για τα μέσα του 2021, και η τελευταία για το 2022 χωρίς να διευκρινίζεται ο ακριβής ορίζοντας. Επί τη ευκαιρία, να και ένα καινούριο μακέτο:
Ariadne Posted July 16, 2022 Author Posted July 16, 2022 (edited) Ο στόλος αυτή τη στιγμή: -> Bore Bay // ναυλωμένο στη Sea-Cargo -> Bore Sea -> Bore Song -> Bore Way (το πρώτο από τα τρία νεότευκτα. Τα άλλα δύο θα είναι το Bore Wave και το Bore Wind. Και τα τρία ταξιδεύουν/θα ταξιδεύουν για λογαριασμό της UPM) -> Estraden -> Norsky // ναυλωμένο στη P&O Ferries -> Norstream // ναυλωμένο στη P&O Ferries -> Seagard // ναυλωμένο στην Transfennica Edited July 16, 2022 by Ariadne
Nick the Greek Posted November 15, 2022 Posted November 15, 2022 (edited) Παραδόθηκε το πρώτο πλοίο της σειράς και είναι ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά, είναι όπως είπε παραπάνω και ο @Ariadne το Bore Way με ΙΜΟ 9892884 και αριθμό γιάρδας W1911. Έχει μία κύρια μηχανή Wartsila τύπου 8L34DF για υπερεσιακή ταχύτητα 13.5 κόμβων και μέγιστη 15 με καύσιμη ύλη το LNG. Κλάση παγοπόρου 1Α, μήκος 122 μέτρα και πλάτος 21 με βύθισμα 6.75 πλήρως έμφορτο. Συνολική χωρητικότητα 264 TEU και 900 γραμμικά μέτρα φόρτωσης ή τέλος πάντων κάποιος συνδυασμός αυτών που δεν μπορώ να αποκρυπτογραφήσω γιατί η ίδια του η εταιρεία το κατατάσσει σαν ro/lo, που σημαίνει πως παίρνει και φορτίο με ρόδες αλλά και unitised φορτίο από κρένια. Σημαία Φινλανδίας και νηολόγιο Ελσίνκι. Περισσότερα εδώ. Edited November 25, 2022 by Nick the Greek ορθογραφια
Nick the Greek Posted November 25, 2022 Posted November 25, 2022 Παραδόθηκε και το δεύτερο πλοίο της κλάσης που ονομάζεται Bore Wave με ΙΜΟ 9892896 και αριθμό γιάρδας W1912. Σημαία Ολλανδίας και κλάση DNV. Κι αυτό γιατί πλοιοκτήτης είναι η Ολλανδική Spliethoff με την Bore Line να είναι τελικά μάλλον bareboat ναυλωτής και τα πλοία να πηγαίνουν χρονοναύλωση στην UPM-Kymmene OY. Το πλοίο απέπλευσε στις 25 Νοεμβρίου από το Ningbo της Κίνας και τώρα βρίσκεται εν πλώ πρός τη Σιγκαπούρη όπου και θα κάνει ανθράκευση .
Nick the Greek Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 Το τρίτο και τελευταίο πλοίο της κλάσης με όνομα Bore Wind (IMO 9892901) παραδόθηκε και αυτό, έκανε μάλιστα εγκαίνια στο Amsterdam και τώρα βρίσκεται στη Rauma για να ξεκινήσει δρομολόγια.
Nick the Greek Posted June 16, 2024 Posted June 16, 2024 Χρωστάω το Bore Song (IMO 9443566) από το στόλο της Bore, ιδού λοιπόν σε περσινή αναχώρησή του από το Travemunde. Κομμάτι μιας σειράς 8 πλοίων από το Flensburg, το συγκεκριμένο είναι ο αριθμός γιάρδας 745 και τελευταίο της σειράς με παράδοση το 2011. Ολικό μήκος 195 μέτρα, 2,863 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και 217 νταλίκες χωρητικότητα. Την αναχώρηση που βλέπουμε εδώ δε την κάνει φέτος γιατί απλούστατα έχει ναυλωθεί στη Stena Line για δρομολόγια ανάμεσα σε Δουβλίνο και Liverpool.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now