Nick the Greek Posted April 17, 2023 Author Posted April 17, 2023 Με την επιστροφή των GNV Aries και GNV Antares στη γραμμή Napoli - Palermo μετά από τρίμηνη και πλέον ακινησία στην Κροατία, νομίζω μαθαίνουμε 2 πράγματα. Πρώτον πως τα συγκεκριμένα πλοία μάλλον είναι πολυδάπανα για να τα έχεις καταχείμωνο στη συγκεκριμένη γραμμή. Δεύτερον το ότι ασχέτως αν ο Grimaldi ρίχνει απέναντί τους στη γραμμή ένα ταχύτερο και νεότερο πλοίο που θα μπορούσε αν ήθελε να κάνει και περισσότερα δρομολόγια λόγω ταχύτητας, η GNV δε δείχνει να είναι διατεθειμμένη να προχωρήσει σε "κούρσα εξοπλισμών".
Nick the Greek Posted February 6, 2024 Author Posted February 6, 2024 Σύμφωνα με τους Ιταλοί στη high season της γραμμής Genova - Palermo για το 2024, η GNV προτίθεται να δρομολογήσει και τρίτο πλοίο για να ενισχύσει την παρουσία της στη γραμμή.
Strofalos Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Το πρώην περιστέρι του Παναγόπουλου θα ήταν καλή περίπτωση για τρίτο πλοίο για Πάνορμο. Ταχύ, όμορφο εσωτερικά (εξ'όσον θυμάμαι), με δυνατότητα camping on board, κτλ. Μόνο στο γκαράζ θα χωλαίνει λίγο καθώς θέλει αρκετά πάνω των 2.000 lane metres η γραμμή.
Diagoras Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Διαβάζοντας το πολύ ωραίο post του @Nick the Greek για το ταξίδι με το GNV Antares ομολογώ εξεπλάγην με την όλη τραγική κατάσταση του πλοίου. Τρομερή παρακμή, απορώ τι επιθεωρήσεις γίνονται σε αυτά τα χρέπια τα οποία είναι προφανές ότι πρέπει να αποσυρθούν. Χαρακτηριστικά, το αδερφό GNV Aries κοντεύει δύο μήνες εκτός δρομολογίων προφανώς είτε λόγω βλάβης είτε λόγω κόστους. Κάποιοι φίλοι έχουν αναφέρει ότι είναι πλοία με αυξημένο κόστος λειτουργίας. Πέρα από αυτό έχουν και πολύ κακές ταχύτητες οπότε τα καλοκαίρια δε μπορούν καν να βγάλουν καθημερινά ημερήσια. Με βάση αυτά τα δεδομένα και εφόσον μιλάμε για έναν όμιλο GNV/Moby/Tirrenia νομίζω θα μπορούσαν τα GNV Aries, GNV Antares, Vincenzo Florio και Raffaele Rubattino να αντικατασταθούν από τα τέρατα Moby Fantasy και Moby Legacy στη γραμμή Napoli-Palermo. Έτσι και το κόστος θα μειωθεί, και η ποιότητα υπηρεσιών θα ανέβει και τα δύο νεότευκτα θα έχουν πολύ καλύτερη οικονομική εκμετάλλευση από το να τρώνε τις σάρκες τους στο Livorno-Olbia με τις κρουαζιέρες...Άλλωστε ο G ήδη πάτησε πόδι στη γραμμή με το Cruise Ausonia και με τέτοιο ανταγωνισμό δε βλέπω ποιος θα τον σταματήσει (και δικαίως).
Diagoras Posted September 10, 2024 Posted September 10, 2024 (edited) Με αφορμή τις ωραίες φωτογραφίες του φίλου @superfastship από το Piombino να πούμε ότι φέτος επιλέχθηκε τα ημερήσια δρομολόγια Piombino - Olbia (08:30 από Olbia, 15:45 από Piombino) να εκτελούνται από τα πλοία της γραμμής Civitavecchia - Olbia (Janas & Athara) και όχι από τα πλοία της γραμμής Genova - Olbia (Moby Aki & Moby Wonder). Edited September 10, 2024 by Diagoras
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now