.voyager Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 (edited) On 1/10/2015 at 9:24 PM, .voyager said: H σουηδική ακτοπλοϊκή εταιρεία Destination Gotland που ιδρύθηκε το 1998 και συνδέει τις κωμοπόλεις Nynäshamn και Oskarshamn της ηπειρωτικής Σουηδίας με την πρωτεύουσα Visby της νήσου Gotland, παρήγγειλε ένα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο, το πρώτο σουηδικής σημαίας (όταν με το καλο παραδοθεί το 2017) του οποίου η πρόωση θα επιτυγχάνεται με LNG. Το πλοίο θα κοστίσει $135 εκ. και η σχεδίασή του θα είναι παρεμφερής εκείνης του πολύ ενδιαφέροντος διδύμου Visby-Gotland που το Guangzhou Shipyard International (GSI) της ομώνυμης πόλης της Κίνας ναυπήγησε για λογαριασμό της στο παρελθόν. Την περασμένη Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου, το πλοίο καθελκύστηκε στην Κίνα με το όνομα Visborg (κάστρο στο Visby) και θα παραδοθεί στα μέσα του επόμενου έτους. Έχει μήκος 200 μέτρα, θα μεταφέρει1650 επιβάτες (150 περισσότερους από τα αδελφά Visby και Gotland) και θα διαθέτει γκαράζ 1750 γραμμικών μέτρων (κατά 150 γραμμικά μέτρα μεγαλύτερο δηλαδή από εκείνο των προαναφερθέντων, ομόσταβλων πλοίων), ενώ το design του έχει αναλάβει η OSK-ShipTech. H πρόωση θα γίνεται από τα εξελιγμένα συστήματα της Wärtsilä και, όπως αναφέραμε στην παράθεση, θα είναι το πρώτο LNG-powered επιβατηγό πλοίο με σουηδική σημαία, αλλά και το πρώτο παγκοσμίως LNG-powered επιβατηγό πλοίο υψηλής ταχήτητας. Oι βελτιωμένοι σε σχέση με τα άλλα πλοία της εταιρείας κοινόχρηστοι χώροι θα περιλαμβάνουν και φούρνο Edited February 1, 2022 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 (edited) Το Visborg έφυγε από το ναυπηγείο Shipyard International για να πραγματοποιήσει τις θαλάσσιες δοκιμές του. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα Ferryvolution στο Facebook. Edited March 28, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 παλι η ιδια αχαρη πρυμη με Visby/Gotland. μηπως εχει να κανει με τα docking facilities?
.voyager Posted November 3, 2018 Author Posted November 3, 2018 (edited) Δε νομίζω, θα μπορούσε πρύμα η υπερκατασκευή να έχει μια καμπύλη ακόμα κι αν ήταν έτσι. Γενικά όμως, μ' αρέσουν πολύ τα πλοία της εταιρείας αυτής. Btw, να δούμε τι θα γίνει με τα 2 πρώτα, όταν παραληφθεί και το Thjelvar. Ακούγονται διάφορα, όπως ακόμα και το ότι το Thjelvar μπορεί να ναυλωθεί σε πρώτη φάση ή να δραστηριοποιηθεί κανονικά για την εταιρεία και να πωληθεί ένα ή και τα δύο παλιότερα συμβατικά της πλοία. Edited November 3, 2018 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Το Visborg αναμένεται να παραδοθεί στις 21 Νοεμβρίου και θα ξεκινήσει το ταξίδι του προς τη Σουηδία (περίπου διάρκειας ενός μήνα)
.voyager Posted November 10, 2018 Author Posted November 10, 2018 (edited) Αυτό δε λέμε και τρία post πιο πάνω; Edited November 10, 2018 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Που το είπες? Γιατί έγραφες μόνο ένα αντε πγια με παράθεση σε ένα Link που σε λίγο καιρό δεν θα λειτουργεί!! 😉
.voyager Posted November 11, 2018 Author Posted November 11, 2018 Δεν μας πολυνοιάζει αν θα λειτουγεί "σε λίγο καιρό" το link, αλλά το ότι πήραμε από αυτό επαρκώς την πληροφορία "τώρα" Σε λίγο καιρό το θέμα θα είναι να επιβιβαστούμε στο τουμπανάκι. Άραγε θα θελήσει όντως ως 2 μήνες δοκιμαστικών, εκπαίδευση προσωπικού κτλ. μέχρι να ξεκινήσει δρομολόγια;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 Τη Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου έγινε η τελετή βάφτισης και παράδοσης του Visborg στη Destination Gotland από το ναυπηγείο GSI-varvet i Nansha στο Guangzhou.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 To Visborg ξεκίνησε το ταξίδι του από τη Κίνα προς τη Σουηδία στις 18 Δεκεμβρίου. Το Visborg πέρασε από τη Σιγκαπούρη για ανεφοδιασμό, θα πάει στο Durban, θα κάνει το γύρο της Αφρικής, θα σταματήσει στα Κανάρια Νησιά, για να καταλήξει στο ναυπηγείο της Landskrona. Φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό του Visborg.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Το Visborg έκανε τη τελευταία στάση του στο Λας Πάλμας και αναμένεται να φτάσει στη Landskrona στις 27 Ιανουαρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2019 Posted January 23, 2019 Το Visborg έφτασε σήμερα στη Landskrona
.voyager Posted February 20, 2019 Author Posted February 20, 2019 Παρουσίαση του πλοίου θα λάβει χώρα στο Visby στις 16/3 και στη Στοκχόλμη στις 23/3.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2019 Posted March 12, 2019 To Visborg έφυγε σήμερα από τη Landskrona και κατευθύνεται στο Visby
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2019 Posted March 22, 2019 (edited) Η πρώτη άφιξη του Visborg στο Visby. Και από πάνω από το πλοίο και με περιήγηση στο εσωτερικό του. Σήμερα το Visborg έφυγε για τη Στοκχόλμη. Edited March 22, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2019 Posted March 29, 2019 Το Visborg ξεκίνησε χθες το πρωί τα δρομολόγια του από το Visby στο Nynäshamn.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2019 Posted September 25, 2019 Το Visborg βρίσκεται από χθες για δεξαμενισμο στο ναυπηγείο Oresund στη Landskrona. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα του ναυπηγείου.
Nick the Greek Posted September 25, 2019 Posted September 25, 2019 Δεξαμενισμό στους 6 μήνες μετά την έναρξη των δρομολογίων? Περίεργο μου φαίνεται.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2019 Posted October 11, 2019 Το Visborg επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Visby-Nynäshamn.
Nick the Greek Posted October 11, 2019 Posted October 11, 2019 Όπως είπα και παραπάνω, ο δεξαμενισμός αυτός με ιντριγκάρισε και άρχισα να ψάχνω το θέμα. Ευχαριστώντας την Έλενα την Παπαρίζου για τη βοήθειά της λοιπόν, να πούμε πως ο δεξαμενισμός αυτός φέρεται να μην έχει τόσο σχέση με το Visborg, όσο με το Thjelvar. Όπως μπορείτε να δείτε και στο οικείο θέμα, το πλοίο καθελκύστηκε μεν το 2017, δεν έχει όμως παραδοθεί ακόμη, 2+ χρόνια μετά την καθέλκυση. Ο λόγος είναι πως το πλοίο αντιμετωπίζει διάφορα τεχνικά προβλήματα που κατά τα φαινόμενα δεν έχουν καταφέρει ακόμη να λύσουν. Η Ντεστινέσιο Γκότλαντ λοιπόν αποφάσισε να δεξαμενίσει το Visborg με το τέλος της υψηλής σεζόν προκειμένου να το ψάξει απ' άκρου εις άκρον, γνωρίζοντας και τα προβλήματα του αδελφού του πλοίου, έτσι ώστε πρίν λήξει η εγγύηση του ναυπηγείου να διορθώσει ό,τι χρήζει διόρθωσης χωρίς να επιβαρυνθεί ο πλοιοκτήτης. Δράττομαι της ευκαιρίας για να δούμε και κανένα βιντεάκι του πλοίου κατά την άφιξή του στο Nynashamn τον περασμένο Ιούνιο. Ξεκινάμε εδώ με την δεξιά στροφή του. Μπορεί από ψηλά να φαίνεται εντυπωσιακό, όπως όλα τα πλοία ίσως, αλλά εμένα θα μου επιτρέψετε να εκφράσω την άποψη πως δεν έχει καμία σχέση με τους πανέμορφους προκατόχους του. Από την ώρα που το πλοίο περνά μπροστά μας, αρχίζει να ακούγεται ένας χαρακτηριστικός, εκνευριστικός θόρυβος από το χώρο της πρύμης, κάτι σαν κραδασμός. Ειδικά σε νεότευκτο δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πράγμα, να είναι κακή ποιότητα κατασκευής? Εδώ πια το πλοίο έχει γυρίσει και αρχίζει τη βαρετή διαδικασία του να πλησιάσει το ντόκο με τα προπελάκια. Καθόλου ωραίο στην όψη μεν, ως ένα σημείο επιβεβλημένο δε, διότι ακριβώς στην πλώρη του πλοίου δένει σε απόσταση αναπνοής το πλοίο της Polferries της γραμμής του Gdansk. Στο τέταρτο και τελευταίο κομμάτι του βίντεο της άφιξής, το πλοίο είναι πια δεμένο και ανοίγει τους 3 καταπέλτες του.
.voyager Posted October 24, 2019 Author Posted October 24, 2019 Πάμε πίσω στον Απρίλιο για να δούμε το πλοίο από αέρος, ξηράς και on board.
Nick the Greek Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Απ' ότι βλέπω από εσωτερικό, μόνο ο Φου Μαν Τσού λείπει από κει μέσα. Μου θυμίζει εστιατόριο στην China Town στη Σιγκαπούρη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now