Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2017 Author Posted October 28, 2017 Ένα ωραίο βίντεο παρουσίαση του Άνασσα Μ έχει στη σελίδα της εταιρείας του. Το πλοίο έχει μήκος 101,20 μέτρα, πλάτος 20,02 μέτρα. Στα δυο γκαράζ του χωράνε 220 ΙΧ, έχει καλοκαιρινό πρωτόκολλο 1130 επιβατών και χειμερινό 470 επιβατών. Έχει 4 κύριες μηχανές Caterpillar C32 (ισχύς 559 KW η καθεμιά)
Nick the Greek Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Αρκετά ταξιδάκια με παντόφλες και αμφίδρομα το καλοκαίρι που μας πέρασε. Τις προηγούμενες εβδομάδες είδαμε το Άγιος Ελευθέριος IV, πήραμε μια γεύση από το Άγιος Γεώργιος Αιδ, για το Άγιος Νικόλαος τα είπε ο συνταξιδιώτης Madonna Centoporte, όπως επίσης για το Σαμαριά Ι αλλά και για το Δασκαλογιάννη. Για πάρτη μου κρατάω το τελευταίο και καλύτερο, το μεγαλόπρεπο και αψεγάδιαστο, Άνασσα Μ. Πρώτη μου φορά στην Κεραμωτή, δεν είχα καθόλου εικόνα για τα αμφίδρομα της γραμμής και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από το μέγεθος του πλοίου όπως αυτό πλησίαζε την προβλήτα, αν δεν κάνω λάθος σε χωρητικότητα ΙΧ είναι το 2ο μεγαλύτερο στην Ελλάδα. Σε αυτό συνηγορεί και ο πρωτότυπος χρωματισμός που έχει διαλέξει για τα πλοία της η Thassos Ferries, που ξεφεύγει από την πεπατημένη και τη μονοτονία που μας έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι ιδιοκτήτες πλοίων τέτοιου τύπου. Μπράβο τους για την πρωτοτυπία και χαλάλι το αυξημένο κόστος αυτού του χρωματισμού. Πλησιάζοντας για την επιβίβαση στο πλοίο, η οποία γίνεται κόβοντας εισιτήρια παλαιού τύπου(δηλαδή όχι ηλεκτρονικά) με τιμή EUR 3.5 για 1 άτομο, εντυπωσιάζεται κανείς με το πλάτος του πλοίου μια γεύση του οποίου μπορείτε να πάρετε εδώ. Οκτώ γραμμές φόρτωσης, φαρδιές σκάλες και διάδρομοι, προσέξτε τον καθρέφτη. Εδώ κοιτώντας και πρός τα κάτω, φαίνεται και το άλλο συστατικό που μου έκανε εντύπωση, η χρήση του υπογείου. Απ' ότι φαίνεται όλα τα πλοία της γραμμής κάνουν χρήση του υπογείου μια και η κίνηση, τουλάχιστον το καλοκαίρι, δικαιολογεί κάτι τέτοιο. Όπως βλέπετε κι εδώ κατά την αποβίβαση, το κατάμπαρο είναι γεμάτο ενώ η φόρτωση γίνεται ταυτόχρονα και στο κατάμπαρο και στο κυρίως γκαράζ. Όπως μπορεί να υποψιαστεί κανείς, τα εξωτερικά ντέκ είναι πλατιά και ευρύχωρα. Εδώ βλέπουμε το μεγάλο εξωτερικό ντέκ, κι εδώ βλέπουμε μια ματιά από ψηλά των εξωτερικών ντέκ, για να καταλάβει κανείς και πόσο ψηλά είναι χτισμένο το πλοίο. Εντύπωση επίσης προκάλεσε και το γεγονός πως τα καταστρώματα ήταν πεντακάθαρα και μάλιστα σε μια μέρα(Σάββατο) που το πλοίο είχε από το πρωί από-επιβιβάσει σίγουρα πολλές εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, επιβάτες με συνεχή δρομολόγια. Εσωτερικά αρκετά συμπαθητικό, η διάταξη και διακόσμηση δείχνει κάπως έτσι, είναι ευρύχωροι κι άνετοι οι καναπέδες ενώ οι καρέκλες όπως μπορείτε να δείτε, είναι πρωτότυπες, από φελλό. Η φωτογραφία μου το αδικεί, το χρώμα των καναπέδων είναι πο φωτεινό. Αυτό φαίνεται κι εδώ μερικώς, στο προσκήνιο είναι ο χώρος με καθίσματα απέναντι από το μπάρ του πλοίου. Την παράσταση κλέβει αυτός ο καλόγουστος πίνακας που είναι στη μέση του σαλονιού, γενικά όμορφος κι αρμονικός χώρος. Κλιματισμός δουλεύει σούπερ, πολλούς πόντους και για το μπάρ του πλοίου με μεγάλη ποικιλία ειδών για όλα τα γούστα, απουσία vibration. Ήταν η πρώτη φορά που ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από αμφίδρομο, και λόγω μεγέθους και λόγω ποιότητας υλικών, υπηρεσιών και διακόσμησης, τα εύσημα στους υπευθύνους. Γενικά μου δημιουργήθηκε μια εντύπωση εταιρείας πολύ πιο επαγγελματικής απ΄ ότι σε άλλα πορθμεία της χώρας. Και ορισμένα σχόλια για την προβλήτα της Κεραμωτής, όπου και βλέπουμε δεμένη την Άνασσα να ξεφορτώνει. Ενώ ο Λιμένας Θάσου έχει μια νέτη προβλήτα με 3-4 θέσεις, στην Κεραμωτή υπάρχουν μόνο 2, με αναχωρήσεις τα καλοκαίρια καί 15' όπως επίσης καί 45'. Ενόσω λοιπόν στην εξωτερική θέση φορτώνει το πλοίο που θα αναχωρήσει, στην εσωτερική θέση καταπλέει και ξεκινά την εκφόρτωση το επόμενο πλοίο, να εδώ αυτή η διαδικασία με το Άνασσα Μ να καταπλέει και το Θάσος Ι να φορτώνει. Περίπου 5-10 λεπτά μετά την άφιξη του εισερχόμενου πλοίου όμως, αναχωρεί αυτό που ήδη φορτώνει. Προκειμένου όμως να ανοίξει η εσωτερική θέση για το επόμενο καταπλεόν πλοίο, αυτό που ξεφορτώνει πρέπει να μεθορμίσει σε θέση φόρτωσης. Με την κίνηση όμως που έχει αυτή η γραμμή, τουλάχιστον το καλοκαίρι, αυτό συνήθως σημαίνει πως η εκφόρτωση δεν έχει ολοκληρωθεί πρίν τη μεθόρμιση. Έτσι έχουμε το παράδοξο, να σταματά η εκφόρτωση, να μεθορμεί το πλοίο στη θέση φόρτωσης και να συνεχίζει την ημιτελή εκφόρτωση εκεί. Νομίζω τριτοκοσμικό φαινόμενο, και είναι πραγματικά ντροπή για το Λιμενικό Ταμείο της περιοχής να υφίστανται πλοία και επιβάτες αυτού του είδους την ταλαιπωρία. Χώρος υπάρχει, χρειάζεται αλλαγή στα δεδομένα. Αν όπως έχει πεί κι ο Proud Ionian, η Κυλλήνη είναι το Dover της Αχαίας, τότε η Κεραμωτή είναι το Calais της Ανατολικής Μακεδονίας. Απίστευτη κίνηση απ΄ όλα τα Βαλκάνια και όχι μόνον, είναι αχαρακτήριστο για τη χώρα μας να τους υποδεχόμαστε με τέτοιες λιμενικές συνθήκες.
proud_ionian Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 7 hours ago, Nick the Greek said: Αν όπως έχει πεί κι ο Proud Ionian, η Κυλλήνη είναι το Dover της Αχαίας, λιγο off topic, αλλα η Κυλληνη ειναι το Dover της Πελοποννησου. αντε και της Ηλειας
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2017 Author Posted December 2, 2017 Το Ανασσα Μ είναι εκτός δρομολογίων από τις 21 Νοεμβρίου. Αυτή είναι η πρώτη ακινησία του μετα την κατασκευή του.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2017 Author Posted December 13, 2017 Το Ανασσα Μ ξεκίνησε πριν λίγη ώρα από τη Κεραμωτη με προορισμό την Αμαλιαπολη για εργασίες δεξαμενισμού.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 14, 2017 Author Posted December 14, 2017 Το Άνασσα Μ έκανε μια στάση στο λιμανάκι της Αμαλιαπολης και μετά στη συνέχεια πήγε στο ναυπηγείο του Κούρη.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2017 Author Posted December 18, 2017 Το Ανασσα Μ έφυγε χθες το απόγευμα από το ναυπηγείο του Κουρη στη. Αμαλιαπολη και αφού έκανε το γύρο της Εύβοιας, κατευθύνεται στο ναυπηγείο της Χαλκίδας.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2017 Author Posted December 19, 2017 Το Ανασσα Μ ανέβηκε σήμερα στη μικρή δεξαμενή του ναυπηγείου της Χαλκίδας.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2017 Author Posted December 23, 2017 Το Ανασσα Μ χθες ολοκλήρωσε το δεξαμενισμο του στη Χαλκίδα και πήγε στην Ερέτρια.
express skiathos Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Αναχώρησε το πρωί από την Ερέτρια με προορισμό την Κεραμωτή.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2017 Author Posted December 26, 2017 Το Ανασσα Μ έφτασε σήμερα στη Κεραμωτή.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2017 Author Posted December 28, 2017 Το Ανασσα Μ σήμερα επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτη Θάσο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Μια φωτογραφία του Άνασσα Μ από την σύντομη επίσκεψη του στην Ερέτρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Και ένα βίντεο του Άνασσα Μ κατά την επίσκεψη του στην Ερέτρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2018 Author Posted February 24, 2018 Κάποιες φωτογραφίες από τη κατασκευή του Ανασσα Μ από τη χρήστη Ελένη Σούπα στο Facebook.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 9, 2018 Author Posted August 9, 2018 Μια φωτογραφία του Άνασσα Μ από τη πρώτη ακινησία του φέτος το χειμώνα στο ναυπηγείο Κουρή, που έχει ανεβάσει ο ιδιοκτήτης του ναυπηγείου στη προσωπική του σελίδα στο Facebook.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2018 Author Posted November 8, 2018 Το Ανασσα Μ είναι εκτός δρομολογίων από τις 2 Νοεμβρίου και βρίσκεται δεμένο στη Κεραμωτη για την ακινησία του.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2018 Author Posted December 15, 2018 Το Ανασσα Μ σήμερα επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτη Θάσου μετά από 45 ημέρες ακινησίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2019 Author Posted November 27, 2019 Το Ανασσα Μ ξεκίνησε πριν λίγη ώρα από τη Κεραμωτη με προορισμό την Αμαλιαπολη για εργασίες δεξαμενισμού.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2019 Author Posted December 18, 2019 Το Ανασσα Μ έφυγε χθες από το ναυπηγείο του Κουρή και πάει στο ναυπηγείο της Χαλκίδας.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2019 Author Posted December 27, 2019 Το Ανασσα Μ ολοκλήρωσε τις εργασίες του στη Χαλκίδα και επιστρέφει στη Κεραμωτή.
Tasos Kavala Posted December 29, 2019 Posted December 29, 2019 Το ΑΝΑΣΣΑ πέρασε πριν λίγο ανοιχτά με κατεύθυνση το λιμάνι της Καβάλας όπου είναι και η πρώτη φορά που καταπλέει ,το φερρυ θα μεινει εκει πιθανόν λόγω καιρού .
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2020 Author Posted January 2, 2020 Το Ανασσα Μ επέστρεψε σήμερα στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτή Θάσο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2020 Author Posted April 3, 2020 Το Ανασσα Μ σταμάτησε τα δρομολόγια του στις 22 Μαρτίου και παραμένει δεμένο στη Κεραμωτή λόγω της πανδημίας Covid 19
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2020 Author Posted May 18, 2020 Το Ανασσα Μ επέστρεψε σήμερα στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτή Θάσο, μετά από σχεδόν δύο μήνες απουσίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now