Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Ο Φοίβος λίγα λεπτά μετά τις 08:00 (μετά την αναχώρηση το Απόλλων Ελλάς) αναχώρησε από το λιμάνι του Πειραιά. Μου φαίνεται ότι θα πήγαινε στο Ν.Μ Δραπετσώνας διπλά από το Άρτεμις.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Χθες το απόγευμα ο Φοίβος επέστρεψε από το Ν.Μ Δραπετσώνας, μετά τις σύντομες εργασίες που έγιναν για τη προσθήκη των MES, που όμως δεν ολοκληρώθηκαν. Έτσι το πλοίο θα δουλέψει το ΠΣΚ και θα ξαναδέσει τη Δευτέρα για ακόμα 4 ήμερες.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Σήμερα το πρωί έφυγε ξανά για το Ν.Μ Δραπετσώνας, για να κάνει παρέα στο Άρτεμις
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Το Φοίβος επέστρεψε από το Ν.Μ Δραπετσώνας στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, μιας και αύριο ξεκινάει πάλι τα δρομολόγια του. Αυτή τη φορά πιστεύω να τελείωσε τις εργασίες που είχε να κάνει. Και πλέον να μένει μόνο να δοκιμάσει τα MES
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Το Φοίβος θα μείνει εκτός δρομολογίων για περίπου 3 ήμερες για να τοποθετηθούν και να δοκιμαστούν τα MES. Έτσι αύριο θα κάνει το πρωινό δρομολόγιο στις 07:40 από Πειραιά και στις 09:00 από την Αίγινα και μετά θα δέσει
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Χθες ο Φοίβος έδεσε στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού, για να βάλει τα MES. Τα δυο MES τοποθετηθήκαν ήδη στη δεξιά πλευρά ενώ τα αλλά δυο MES για την αριστερή πλευρά ήταν ακουμπισμένα στο κατάστρωμα πίσω από τη γέφυρα. Λογικά αύριο θα γίνουν οι δοκιμές των MES;)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Πλέον είναι δεμένος με τη πλώρη προς το ντόκο έτσι ώστε τοποθετηθούν τα MES στην αριστερή πλευρά αλλά και να βαφτεί η αριστερή πλευρά του πλοίου.
Harry Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Πλέον είναι δεμένος με τη πλώρη προς το ντόκο έτσι ώστε τοποθετηθούν τα MES στην αριστερή πλευρά αλλά και να βαφτεί η αριστερή πλευρά του πλοίου. Μεχρι τις 20:00 περιπου χτες δεν ειχαν τοποθετηθει τα MES. Εργατης εκτελουσε εργασιες με γερανοφορο στο πισω μερος του πλοιου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Όντως υπήρχε το αναβατόριο (τσεριπικερ) που το πλήρωμα έβαφε την αριστερή μπάντα (από τότε που ξεκίνησε το πλοίο είχε να δει τέτοια περιποίηση). Αλλά άμα δεις σε αυτή τη φωτογραφία είναι ήδη τοποθετημένα τα MES πλωρα και πρυμα από τη σωσίβια λέμβο, οπου σήμερα το πρωί θα δοκιμαστούν
Harry Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Εγω παντως ειδα τα "κουτια" με τα MES στα καταστρωματα. Επισης προσεξα τα υφαλα του. Απο οτι φαινεται εχουν καιρο να καθαριστουν ε;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 (edited) Χθες ήταν μέσα στα κουτιά στα καταστρώματα, σήμερα δε ξέρω εάν τα δοκίμασαν ήδη. Το πλοίο δεξαμενίστηκε το Δεκέμβριο, και εμένα μου έκανε εντύπωση ότι είχε πρασινίσει αρκετά ο βολβός στη πλώρη Edited May 13, 2009 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Αφού χθες δοκιμάστηκαν τα MES του Φοίβου (επιτυχώς), οι τσουλήθρες βγήκαν ξανά από το πλοίο για να πάνε σε ειδικό συνεργείο για να ξαναμαζευτούν και να τοποθετηθούν στο πρόσεχες μέλλον επί του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Το Φοίβος θα μείνει για 2 ήμερες απο σημερα, πάλι εκτός δρομολογίων, ο λόγος είναι ο γνωστός τα MES.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Τη Τρίτη, ο Φοίβος όταν σχόλασε το απόγευμα έκανε κάποιες εργασίες στα σωστικά μέσα του. Για αυτό φυλάκιο του Σαρωνικού είχε αδειάσει τη γωνία στη προβλήτα και είχε αφήσει κενή τη θέση του δίπλα για να κάνει αυτές τις εργασίες με τη βοήθεια ενός γερανού από τη προβλήτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Το Φοίβος αναμένεται να δέσει στις 25 Δεκεμβρίου μέχρι 28 Ιανουαρίου, για την ετησία ακινησία του.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Σήμερα ο Φοίβος το βραδύ που θα φτάσει στο Πειραιά δένει και λογικά θα μεθορμίσει από σήμερα το μόλο της ΔΕΗ στη θέση που έκανε την ετήσια του Φαίδρα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Σωστός ο φίλος Π100. Το πλοίο βρίσκεται πλέον δεμένο στον μώλο ΔΕΗ, στην ίδια θέση που κατείχε πριν από αυτό το ΦΑΙΔΡΑ.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Σήμερα το μεσημέρι το Φοίβος αναμένεται να πέσει από τη δεξαμενή και να επιστρέψει στο μωλο της ΔΕΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2010 Posted January 19, 2010 Και το Φοίβος πλέον φέρει τη συσκευή του AIS. Όπως είδα από τη συσκευή του, το πλοίο φέτος περνάει 5ετες special survey και αλλάζει κλάση.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Το Φοίβος αναμένεται να δέσει στις 25 Δεκεμβρίου μέχρι 28 Ιανουαρίου, για την ετησία ακινησία του. Το Φοίβος κανονικά χθες θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει δρομολόγια (σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό της εταιρείας του), αλλά το πλοίο δεν είναι έτοιμο ακόμα. Αναμένεται να μείνει δεμένο ακόμα καμιά 10αρια ημέρες.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Και μία πολύ μεγάλη σύμπτωση. Τα αναγγελθέντα δρομολόγια προς και από Αίγινα του πλοίου που μας είχε παραθέσει ο Π100, "τελειώνανε" σήμερα 6/2ου, μέρα που το πλοίο αναχώρησε για το Β. Αιγαίο !!! Άραγε είναι έτοιμο το ΦΟΙΒΟΣ για να επανέλθει ??? Η απάντηση στην απορία του φίλου Σείριου είναι ΟΧΙ. Το Φοίβος αναμένεται ότι θα είναι έτοιμο τη Τρίτη. Στα δρομολόγια όμως αναμένεται τη Πέμπτη, μιας και τη Τέταρτη έχουμε την απεργία.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Σήμερα το μεσημέρι το Φοίβος έκανε ένα δοκιμαστικό και αυτή τη φορά επέστρεψε στο Κεντρικό Λιμάνι και το ντοκ 3
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Τελικά το Φοίβος ξεκίνησε και αυτό σήμερα τα δρομολόγια, παρόλο που ήταν προγραμματισμένο για χθες. Πιθανολογώ ότι μπορεί να έχει σχέση με αυτό το γεγονός.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2010 Posted February 16, 2010 Στο Φοίβο που ξεκίνησε τη Παρασκευή, παρατήρησα δυο αλλαγές στο εσωτερικό του. Πρώτα από όλα αντικατασταθηκε η μοκέτα που ήταν στις σκάλες που σε οδηγούσαν στα ανοικτά καταστρώματα και στα πάνω σαλόνια, με πλαστικό δάπεδο. Σωστή η κίνηση γιατί η μοκέτα που είχε πριν λερωνόταν εύκολα και δεν καθάριζε. Δεύτερον στο μεσαίο σαλόνι τοποθετηθήκαν γλάστρες με ψεύτικες ελαιόδεντρα (αλλά πολύ αληθοφανή) ανάμεσα στα πλαίσια των καναπέδων. Οι επιβάτες που ταξίδεψαν τη Παρασκευή στο τελευταίο δρομολόγιο του Φοίβου, έλεγαν στο πλήρωμα του πόσο τους είχαν λείψει και περίμεναν πως και πώς να γυρίσουν στη γραμμή.
Hellenic Spirit Posted February 17, 2010 Posted February 17, 2010 Πραγματικά είχε λείψει το βαπόρι από τη γραμμή. Καλή σεζόν να έχει ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now