ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 (edited) On 2/2/2010 at 7:14 PM, proud_ionian said: το ro ro MAIOR με σημαια ιταλιας βολοδερνει στα μερη μας. απο το σαββατο γυροφερνει. σκ ραδα, σημερα το μεσημερι το ειδα στο 13 στις αγκυρες, μετα πρεπει να ξαναβγηκε. συμπαθητικουλι. μοιαζει με το marin λιγο. την προηγουμενη εβδομαδα, το ειχε παρει το ματι μου στο AIS οξω απο την Λευκιμμη. Tο Ro-ro/container Carrier MAIOR βλέπω να ...ματα-βολοδέρνει εδώ και λίγες ημέρες στο Ιόνιο. Ξεκίνησε χαράματα Μεγάλης Παρασκευής από το Μονφαλκόνε της Ιταλίας με αναγραφόμενο προορισμό την Βηρυττό. Μεγάλο Σάββατο έφθασε στην Κέρκυρα όπου και αγκυροβόλησε για τρεις ημέρες στον όρμο της Λευκίμμης (αφού ενδιάμεσα κατέβηκε μέχρι βόρεια των Παξών αλλά ξαναεπέστρεψε στην Λευκίμμη). Σήμερα έφυγε από την Κέρκυρα, αλλά και πάλι διέκοψε το ταξίδι του και απόψε το βρίσκουμε αρόδου έξω από το λιμάνι της Σάμης στην Κεφαλονιά. Το MAIOR (ΙΜΟ 8716966) έχει κατασκευαστεί το 1990 στην Ιταλία (Cantieri Navali Visentini, Porto Viro), και ανήκει στην Visentini Giovanni Transporti με έδρα το Μιλάνο. Παρακάτω, σε μία φωτογραφία όξω από την Πάτρα, το 2010, την ίδια χρονική περίοδο που το είχε δει και ο proud, ShipSpotting.com http://cdn2.shipspotting.com/photos/small/6/1/0/1438016.jpg © nikos nikolaou αλλά και σε άλλες από το λιμάνι της Πάτρας, και πάλι τον Φεβρουάριο του 2010. Edited November 20, 2021 by Nick the Greek ταγκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 19, 2012 Author Share Posted April 19, 2012 (edited) Και το .....tour στα νησιά του Ιονίου συνεχίζεται. Μετά την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά, σειρά πήρε η Ζάκυνθος. Γύρω στις εννιά σήμερα το πρωί το MAIOR έφυγε από την Σάμη, και κατά τις έντεκα αγκυροβόλησε ανατολικά της Ζακύνθου όπου και παραμένει τουλάχιστον μέχρι και αυτήν την ώρα. Έτσι όπως πάει, το κόβω να φτάνει στην Βηρυττό κατά τον δεκαπενταύγουστο..... Edited April 19, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 ...και σήμερα από νωρίς το πρωί στην Κρήτη, και πάλι αρόδου, στα ανοιχτά του Ηρακλείου. Αν επρόκειτο περί κρουαζιέρας, θα ήταν σίγουρα καλοσχεδιασμένη (Κέρκυρα - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος - Ηράκλειο). Να υπενθυμίσουμε δε ότι δεν έχει πιάσει βέβαια σε κανένα λιμάνι, ώστε να μπορούσαμε να μιλήσουμε για κάποια φόρτωση - εκφόρτωση - ανεφοδιασμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Το πλοιο πρεπει να βρηκε καποιο ναυλο μιας και στο AIS φαινονται καποιες προσεγγισεις στη Βυρητο και στο Μπαρι ενω τωρα κατευθυνεται προς τη Σικελια. Και μια φωτο απο την επισκεψη του στην Πατρα το 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Το πλοίο φαίνεται όλο το καλοκαίρι να κάνει δρομολόγια μεταξύ διαφόρων ιταλικών λιμανιών και της Βηρυττού, όπου και κατευθύνεται αυτήν τη στιγμή. Ravenna, Sant' Antiocho, Catania, Livorno, Civitavecchia μερικές μόνο από τις προσεγγίσεις του στην Ιταλία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Τελικά έστω και ετεροχρονισμένα λύνεται το μυστήριο του "περίεργου" προγράμματος προσεγγίσεων του συγκεκριμένου ρορο. Το πλοίο είναι σε μακροχρόνια ναύλωση από το ιταλικό ΥΕΘΑ και φυσικά εκτελεί πλόες που καλύπτουν τις ανάγκες του συγκεκριμένου φορέα, ή ακόμα και του ΝΑΤΟ, φαντάζομαι. Για να πάρουμε μια γεύση, από τις 24 Ιανουαρίου και μετά, έχει πιάσει κατά σειρά σε Sant' Antioco - Savona - Civitavecchia - Gioia Tauro - Ortona, και -μετά από 2ήμερο κρύψιμο κοντά στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης λόγω καιρού- στην Αλεξανδρέτα(Iskenderun). Αυτήν τη στιγμή είναι αγκυροβολημένο στη ράδα της Antalya(συμπαθάτε με, δεν ξέρω το ελληνικό όνομα). Εδώ το βλέπουμε δεμένο στο μικρό λιμάνι του Sant' Antioco στη Σαρδηνία, που φαίνεται να είναι και η αφετηρία του τις περισσότερες φορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Το παπόρο είναι καθ' οδόν για την Ortona και απ' ότι φαίνεται στο marinetraffic κρύβεται πάλι στα νότια του νομού Ρεθύμνης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Οι προσεγγίσεις του πλοίου τους τελευταίους μήνες περιλαμβάνουν με χρονική σειρά τα λιμάνια Gioia Tauro - Genova - Piombino - Augusta - Iskenderun - Monfalcone - Gioia Tauro - Savona και ξανά Gioia Tauro, όπου και το πλοίο παραμένει δεμένο από τις 30 Ιουνίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Το πλοίο τους τελευταίους 3 μήνες εξακολουθεί να αλωνίζει την ανατολική Μεσόγειο: Gioia Tauro - Βηρυττός - Augusta - Civitavecchia - Messina - Monfalcone - Arbatax - Livorno - Gioia Tauro - Salerno - Sant' Antioco - Livorno - Augusta - Βηρυττός - Civitaveccia - Piombino - Iskenderun - Augusta - Piombino - Civitavecchia και τις τελευταίες ημέρες στο Cagliari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Σήμερα το Maior έκανε την εμφάνιση του στο αγκυροβόλιο της Κισσάμου (πιθανότατα για να περάσει η κακοκαιρία που αναμένεται στη περιοχή) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Μάλλον αυτό είναι γιατί νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα όταν απέπλευσε από την Civitavecchia, είχε προορισμό το Port Said. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Παραμένει στην Κίσσαμο το πλοίο, αυτά είναι τα ωραία όταν είσαι ναυλωμένος στο Κράτος και δεν υπάρχει εμπορική πίεση να κάνεις δρομολόγιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Στο Κουβέιτ την εβδομάδα που ξεκινάει θα βρίσκεται το πλοίο, πραγματικός γυρολόγος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Πίσω στη Μεσόγειο το πλοίο, πέρασε το Κανάλι του Malrboro στις 7 του μήνα και θα φτάσει στη Savona στις 17. Οι 10 μέρες δικαιολογούνται από το ότι το πλοίο πέρασε 5 μέρες νομίζω κρυμένο στη μπότα της Ιταλίας, μέχρι να περάσει η τελευταία κακοκαιρία. Βλέποντας πόσο συχνά συμβαίνει αυτό, είναι αξιοπερίεργο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Σύμφωνα με το Ship2Shore η Visentini πούλησε το πλοίο, χωρίς να είναι γνωστό ακόμα που. Ίσως γι αυτό τον τελευταίο καιρό έχει ξεμείνει στη Gioia Tauro, για αλλαγή πλοιοκτησίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Νέο του όνομα το Indigo 1, με σημαία Παναμά. Χωρίς περισσότερα στοιχεία πρός το παρόν για τον αγοραστή το πλοίο έφυγε από τη Gioia Tauro με γενική κατεύθυνση Γιβραλτάρ, σύμφωνα με το Marine Traffic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Απο το όνομα που έγραψες,μάλλον σε κάποια γραμμή στην Ινδία θα δουλέψει...και όχι διαλυτήρια Οσον αφορά τη γραμμή,δε μπορώ να την επιβεβαιώσω ακόμα γιατι δε μου κολλάνε τα βυθίσματα του πλοίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Το πλοίο έφυγε την περασμένη Παρασκευή από την Gioia Tauro και μάλλον σέρνεται στα 10-11 μίλια(αν δεν είχε και καμιά αβαρία γιατί το σήμα του AIS είχε χαθεί 2-3 ημέρες) γιατί το Γιβραλτάρ το πέρασε μόλις πριν λίγη ώρα. Προορισμός φαίνεται να είναι το Montevideo της Ουρουγουάης. Δεν ξέρω αν αυτό είχες στο μυαλό σου, Πέτρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Καμια σχέση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 27, 2018 Share Posted May 27, 2018 Τα κατάφερε κι έφτασε στο Montevideo των 33 Orientales, βρίσκεται εκεί από τις 10 του Μαίου χωρίς να έχει πραγματοποιήσει κάποια άλλη κίνηση έκτοτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Μια απ' τα ίδια, δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε το πλοίο εδώ και τόσους μήνες στο Montevideo. Βρίσκεται μάλιστα στο αγκυροβόλιο, κι όχι σε κάποιο ντόκο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Μεγάλη επιτυχία η αγορά του, οι πλοιοκτήτες του χτίζουν θησαυροφυλάκιο σαν του Σκρούτζ για να κολυμπήσουν στα λεφτά. Ακόμη στην άγκυρα στο Montevideo το βαπόρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 20, 2019 Share Posted September 20, 2019 Ε, να μην επαναλαμβάνομαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 24, 2019 Share Posted September 24, 2019 Αρχίζουμε σιγά-σιγά να έχουμε μια εικόνα του τι γίνεται με το πλοίο, αυτό εδώ το άρθρο που απευθύνεται μόνο σε Ισπανόφωνους, έχει πολλά στοιχεία. Σε ελεύθερη μετάφρα λοιπόν: Ο λόγος που βρέθηκε το βαπόρι εκεί που βρέθηκε, ήταν η πρόθεση των πλοιοκτητών του να ξεκινήσουν μια σύνδεση μεταξύ Juan Lacaze(Ουρουγουάη) και Buenos Aires(Αργεντινή), να διασχίζει δηλαδή το πλοίο το δέλτα του Rio de La Plata. Πλήν όμως αυτό το σχέδιο ναυάγησε πρίν καν υλοποιηθεί, και ο λόγος σύμφωνα με το άρθρο είναι -μια ακόμη- οικονομική κρίση σε αυτό το απέραντο μπο.... έεεεε φρενοκομείο που λέγεται Αργεντινή. Οπότε οι πλοιοκτήτες έμειναν με το ρορό στο χέρι και το παρκάρησαν στο αγκυροβόλιο του Μοντεβιδέο για να το βλέπουν όταν κάνουν βεγκέρα. Κάπου εδώ μπαίνουν στη μέση οι Βραζιλιάνοι(άλλοι πολύ σοβαροί επιχειρηματίες) της διπλανής πολιτείας του Rio Grande do Sul που συνορεύει με την Ουρουγουάη. Τα λιμάνια λοιπόν του Porto Alegre αλλά και του Rio Grande θα ήθελαν μια σύνδεση είτε με το Buenos Aires, είτε με το terminal της Euroamerica στην Campana, είτε με το Zarate, τα δύο τελευταία είναι λιμάνια ψηλότερα επάνω στο ποτάμι. Γι αυτό το σκοπό ο πρεσβευτής της Βραζιλίας στο Μοντεβιδέο και ο κυβερνήτης του Rio Grande do Sul, έκαναν επίσημη επίσκεψη στο Μοντεβιδέο στις 21 και 22 Αυγούστου και συνάντησαν τους πλοιοκτήτες αλλά και κάμποσους Ουρουγουανούς επίσημους, μέχρι και τον Πρόεδρο της χώρας. Αποτέλεσμα δεν είχαμε, όλοι συμφωνούν πως το πλοίο είναι ιδανικό λόγω μεγέθους για τη συγκεκριμένη δουλειά, πλήν όμως και ο πλοιοκτήτης θέλει να δεί τα pesos να πέφτουν πρίν δεσμευτεί σε κάτι. Το εγχείρημα όπως σχολίασε δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και αδύνατο. Για κάποιον λόγο οι Βραζιλιάνοι θέλουν να κάνουν business όμως, το άρθρο αναφέρει πως υπάρχει σκέψη ακόμη και για σύνδεση με τη Χιλή. Τέλος πάντων φαίνεται να υπάρχει καποιου είδους κίνητικότητα στην περιοχή, να δούμε αν τελικά θα καταλήξει σε δραστηριοποίηση του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 Η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία των τελευταίων ετών συμπλήρωσε 2 χρόνια στην Ουρουγουάη πρίν λίγες μέρες. Το AIS του εκπεμπει κανονικότατα παρά το γεγονός ότι τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχει κάνει ούτε ένα εμπορικό δρομολόγιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now