Jump to content
Shipfriends

Ναυτιλιακό Συνέδριο Άνδρου


Recommended Posts

Στις 6 και 7 Αυγούστου διεξάγεται στην Άνδρο το Ά ναυτιλιακό συνέδριο της Άνδρου . Σε ένα νησί που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες ναυτιλιακές μητροπόλεις της Ελλάδος διοργανώνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα συγκέντρωση από την ΌΛΗ ναυτιλιακή κοινότητα όπου θα καταθέσουν τις απόψεις τους για τρέχοντα θέματα που αφορούν ένα χώρο , οποίος αποτελεί την μεγαλύτερη διαφήμιση της χώρας μας στο εξωτερικό.

Μεταξύ άλλων θα μιλήσουν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Γ.Ανωμερίτης, ο οποίος θα είναι και εισηγητής, ο Cpt Γιώργος Στεφάνου για το πείραμα της αγοράς του SUPERFERRY II, o Cpt Iσίδωρος Μαμίδης και πολλές άλλες ενδιαφέρουσε προσωπικότητες.

Link to comment
Share on other sites

11:15 πμ: «Το πείραμα της αγοράς του Superferry II»Γεώργιος Στεφάνου, πλοίαρχος ε.ν –πλοιοκτήτης

Διάβασα το πρόγραμμα του συνεδρίου και τα θέματα των ομιλιών, αλλά εκείνο που δεν μπορώ να κατανοήσω είναι το γιατί η αγορά του Superferry II χαρακτηρίζεται σαν πείραμα το οποίο είναι άξιον ανάλυσης. Ποιό είναι το αξιοπερίεργο στην υπόθεση που πρέπει να αναλυθεί? Μια οικογένεια εφοπλιστών αγοράζει ένα πλοίο και το δρομολογεί με σκοπό το εφοπλιστικό κέρδος. Τι διαφορετικό έκανε ο Παναγιωτάκης με τον Θεολόγο? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω…

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

... Τι διαφορετικό έκανε ο Παναγιωτάκης με τον Θεολόγο? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω…

O Παναγιωτάκης δεν είναι Ανδριώτης, όθεν τα παιδιά μας πρέπει να υποστηριχθούν. Elementary my dear Νηρεύ...

YΓ. Και δεν ανατρίχιασες ακόμα που εισηγητής είναι ο τρισμέγιστος Γεώργιος-υποθαλάσσιες αρτηρίες-Ανωμερίτης? Απορώ :P

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω άλλη αποροία.Γιατί τόση ξινίλα με το θέμα?

Διεξάγεται για πρώτη φορά ένα συνέδριο σε ένα νησί το οποίο περιλαμβάνει ομιλητές που η ιδιότητα η εμπειρία τους πιάνουν ένα ευρύ φάσμα της ναυτιλίας και στο οποίο ενδεχομένως να ειπωθούν 5 κουβέντες που αξίζουν.

Κι εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι για το αν είναι ή δεν είναι πείραμα η αγορά του SUPERFERRY II ή να χλευάσουμε τον Ανωμερίτη?

Ειλικρινά τέτοια μιζέρια δεν την καταλαβαίνω και δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει.

Όμως αφού είναι έτσι τα πράγματα ας πω κι εγώ 5 πράγματα.

Για το SUPERFERRY II πιθανόν να είναι και πείραμα αλλά σίγουρα είναι ένα μεγάλο ρίσκο που ανέλαβαν οι αφοι Στεφάνου. Καταρχήν έπειτα από πάμπολλα χρόνια ποντοπόροι εφοπλιστές ασχολούνται με την ακτοπλοία.Τελευταίους που θυμάμαι ήταν οι Αγούδημοι πριν 25 χρόνια.Έπειτα μπαίνουν σε ένα χώρο τελείως διαφορετικό από τις μέχρι τώρα δραστηριότητες τους και μάλιστα σε μια εποχή η οποία είναι απογοητευτική για την ακτοπλοία κι είναι η χειρότερη από όσο θυμάμαι την ακτοπλοία.

Ο Παναγιωτάκης υπήρχε και πριν τον ΘΕΟΛΟΓΟ στην ακτοπλοία κι όταν το δρομολόγησε οι συνθήκες ήταν απείρως καλύτερες.Είναι σίγουρος κανείς ότι υπό τις παρούσες συνθήκες θα ξεκίναγε μια τέτοια επένδυση?

Οι αφοί Στεφάνου είναι Ανδριώτες καπετανιοι οι οποίοι κατάφεραν κι έγιναν εφοπλιστές αλλά ποτέ δεν ξέχασαν τον τόπο τους κι από που προήλθαν. Έχουν ένα πλούσιο κοινωνικό έργο στο νησί τους το οποίο αξίζει υποστήριξης από την τοπική κοινωνία.

Γιατί υπάρχουν εφοπλιστές -επιχειρηματίες με πιο βαριά πορτοφόλια και δεν δίνουν ούτε νερό στον συνάνθρωπο.

Για τον Ανωμερίτη. Το μόνο που πρέπει να θυμόμαστε είναι οι υποθαλάσσιες αρτηρίες για να τον χλευάζουμε? Αναμφίβολα ήταν ο μόνο ΥΕΝ που πέρασε και δεν άφησε πίσω του συντρίμια κι ήταν ο μόνος που κοίταξε κι έβαλε σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο μισθούς και συντάξεις των ναυτικών.Δεν λέω ότι τα έκανε όλα τέλεια αλλά άφησε πίσω του και δυο πράγματα τα οποία έπειτα από πολλά χρόνια μνημονεύονται στο λιμάνι.

Ειλικρινά ποστάροντας το θέμα περίμενα να αφήσει καλύτερες εντυπώσεις

Link to comment
Share on other sites

Εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου, δεν χλευάζω τον Ανωμερίτη και δηλώ ότι αγνοώ (ασυγγνώστως, έστω) το κοινωνικό έργο των Αδελφών Στεφάνου.

Απλώς κρατάω μικρό καλάθι για το βαρύγδουπο "Α΄Ναυτιλιακό Συνέδριο Άνδρου". Είθισται οι επιτυχημένοι και πάμπλουτοι να μην διαφημίζουν εαυτούς και αλλήλους. Για τους άλλους (τους αποτυχημένους εν τοις πράγμασι και τους φτωχοδιάβολους), παραπέμπεσθε στα lifestyle έντυπα από το 1989 έως πρόπερσι. ΔΕΝ νομίζω Ανδριώτης εφοπλιστής (σοβαρός, με καράβια) να περιμένει καταξίωση και αναγνώριση απ΄ αυτό το πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τόση ξινίλα με το θέμα?

Κι εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι για το αν είναι ή δεν είναι πείραμα η αγορά του SUPERFERRY II

Ειλικρινά τέτοια μιζέρια δεν την καταλαβαίνω και δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει.

Ειλικρινά ποστάροντας το θέμα περίμενα να αφήσει καλύτερες εντυπώσεις

Ουδεμία ξινίλα, πολύ δε περισσότερο μιζέρια! Το ό,τι κάποιος βλέπει τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία και έχει μία διαφορετική άποψη για κάποια ζητήματα, δεν σημαίνει ότι είναι ξινός και μίζερος. Και φυσικά εμμένω στην άποψή μου ότι η αγορά του SFII εμπεριέχει μεν επιχειρηματικό ρίσκο, όπως και όλες οι επενδύσεις, αλλά επ' ουδενί μπορεί να χαρακτηρισθεί πείραμα, άξιον παρουσίασης σε ένα συνέδριο. Και σαφέστατα στο συνέδριο υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα θέματα, από άξιους ομιλητές. Αυτό δεν σημαίνει ότι τους αγνόησα, απλώς εξέφρασα την άποψή μου σε κάτι που μου χτύπησε στο μάτι.

Link to comment
Share on other sites

1.Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα θεό τών θαλασσών.Κάθε επιχειρηματική κίνηση θεωρείται "πείραμα",με την έννοια ότι εμπεριέχει τον κίνδυνο να μήν έχη τα αναμενόμενα αποτελέσματα.Ομως υπάρχουν πειράματα και πειράματα.Στην περίπτωση τού SFII,μπορεί μέν οι συγκεκριμένοι αδελφοί να μπαίνουν σε μιά άλλη εφοπλιστική "ειδικότητα",ωστόσο υπάρχουν κάποιες "δικλείδες ασφαλείας" που ελαχιστοποιούν τους κινδύνος αποτυχίας:το βαπόρι δέν δρομολογείται σε κάποια άγνωστη γραμμή αλλά μένει στην γραμμή που εξυπηρετεί εδώ και χρόνια,άρα έχει σταθερό "επιβατικό κοινό".Ο πρώην (επίσης επί χρόνια) πλοίαρχός του συμμετέχει καί στην διαχείρισή του.Το πλήρωμα είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό του το ίδιο που ήταν μέχρι τώρα.Ε,άν αποτύχη η τωρινή του εταιρία να το διαχειριστή σωστά,τί να πώ,ότι οι εφοπλιστές του είχαν τον επίτιμο γιά σύμβουλο;.Οπότε δέν βλέπω τί είδους "πρωτοπορία" ή "καινοτομία" εισάγει αυτή η επιχειρηματική κίνηση ώστε να μνημονευτή σε ένα συνέδριο.Πείραμα που θα μπορούσε να ανακοινωθή σε συνέδριο ήταν η δρομολόγηση τού Highspeed 1,που τότε δέν είχε ξαναγίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.Η π.χ. να κάνη κάποιος μιά εταιρία με αερόστρωμνα (hovercrafts δηλαδή),που δέν είναι σίγουρο άν θα βρή ανταπόκριση από τους επιβάτες.

2.Γιά τον Ανωμερίτη:δέν ξέρω τί έκανε ώς ΥΕΝ-εφ'όσον εσείς οι γνωρίζοντες λέτε ότι δέν ήταν και τελείως ανίκανος,να το δεχτώ.Βέβαια ένας ΥΕΝ που το μόνο γιά το οποίο τον θυμόμαστε είναι ότι "δέν τα έκανε μπάχαλο" και "άφησε δυό σωστά πράγματα",δέν νομίζω ότι είναι μέγας πολιτικός ανήρ και πρωτοπόρος.Αλλά όσο να'ναι,αυτό με τίς υποθαλάσσιες αρτηρίες, ε,είναι κάπως "φανφαρόνικο".Να μήν τού το "χτυπήσουμε" λιγάκι;

Τώρα σχετικά με το συνέδριο,δέν είδα καμμιά ξινίλα.Αναμφίβολα θα παρουσιαστούν κι'άλλα θέματα που θα έχουν ενδιαφέρον.Το ότι γιά ένα συγκεκριμένο θέμα (τού SUPERFERRY II) εκφράστηκε μιά διαφορετική άποψη,δέν νομίζω ότι αποτελεί ξινίλα,μιζέρια ή ο,τιδήποτε άλλο....

Link to comment
Share on other sites

Mα το θέμα ήταν ότι δεν ειπώθηκαν τίποτα παραπάνω για το συνέδριο από το SUPERFERRY II και αν είναι πείραμα ή όχι και για τον Ανωμερίτη.Κανείς δεν το είδε από την θετική του διάσταση

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει δεν ειναι και τραγικο το οτι θα γινει ενα συνεδριο. Στο κατω κατω δε μας καλεσε και κανεις biggrin.gif

Μια ναυτιλια εχει μεινει σ αυτη τη χωρα αμα την κανουμε περα κι αυτη μετα νετα. wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Απο το διημερο προγραμμα, ξεχωρησα, στο τελειωμα της πρωτης μερα, την 30λεπτη παρουσιαση του γιαννη παλουμπη για τις απωλειες της ελληνικης ναυτιλιας κατα τον β παγκοσμιο πολεμο απο τα u boats. για μενα ειναι το πιο ενδιαφερον (και πιθανως το πιο αδικημενο απο αποψη χρονου) κομματι του διημερου. πιστευω οτι θα αξιζει και η παρουσιαση του ναυτικου μουσειου της ανδρου

ελπιζω να βγει και κανενα χρησιμο συμπερασμα οσον αφορα την προσελκυση νεων στο ναυτικο επαγγελμα (αφιερωνεται μεγαλο μερος της πρωτης μερας). συνηθως σε τετοιες συζητησεις χορταινουμε ευχολογια

YΓ1: να πω την αμαρτια μου και μενα με παραξενευει, που μετα απο τοσες εφοπλιστικες οικογενειες που εχει βγαλει η ανδρος τα τελευταια 190 χρονια, να γινεται αναφορα μονο στους αδερφους στεφανου και απο τοσους ενεργους παραγοντες της ναυτιλιας, τον πρωτο λογο στο συνεδριο να τον εχει ο γιωργος ανωμεριτης, αλλα δεν μου πεφτει και λογος. στο συνεδριο τους δινουν 40 λεπτα και εμεις τους δωσαμε δυο μερες.;)

ΥΓ2:ποιοι ειναι οι χορηγοι που θα παρουν αναμνηστικο μεταλλιο απο τον δημαρχο ανδρου; να υποθεσω η Eurobank και η Golden Star Ferries?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 weeks later...

αυτο το ΣΚ θα γινει το Β' Ναυτιλιακο Συνεδριο Ανδρου (4-5/08/2012).

Εχει κεντρικο θεμα "Ετησιες", επικεφαλης ειναι (πααααλι?) ο πολυς Γιωργος Ανωμεριτης και η θεματολογια του πιο προσεγμενη.

Προσωπικα ξεχωρισα τη φωτογραφικη εκθεση για τα Liberties και τα SD14

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, δε νομίζω ότι είναι κανένα συνέδριο που θα συνταράξει την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα. Περισσότερο σαν συνάντηση δημοσίων σχέσεων θα το έβλεπα, χωρίς βέβαια με αυτό που λέω να το υποτιμώ. Πολύ καλά κάνουν και υπάρχουν αυτές οι συναντήσεις, για σύσφιγξη σχέσεων, για ανταλλαγή απόψεων, παρουσιάσεις βιβλίων και μελετών κλπ. Απλώς θα προτιμούσα ένα λιγότερο βαρύγδουπο τίπλο. Ενδιαφέρον έχει και η δυναμική εμφάνιση του Παναγιωτάκη στα Ανδριώτικα δρώμενα, καθώς είναι ένας από τους τέσσερεις μεγάλους χορηγούς του συνεδρίου.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...