Jump to content
Shipfriends

Corisco I (ΙΜΟ 6814219)


Recommended Posts

Στο site του ναυπηγικού γραφείου shipinvestigation co,μεταξύ άλλων, υπαρχουν οι ακόλουθες φωτό του ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ.

post-2102-0-43342800-1295286415_thumb.jp__post-2102-0-32718800-1295286425_thumb.jp

Κατ' αρχάς να πούμε το "ορατόν διά γυμνού οφθαλμού". Το ότι δηλαδή το ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ έχει δεχτεί κάποια μετασκευή και -χωρίς δυστυχώς να έχω δει κάποια φωτό στην αρχική του μορφή- αρκετά εκτεταμένη θα μπορούσα να πω. Το θεωρώ εντελώς απίθανο ένα πλοίο που κατασκευάστηκε το 1968 να είχε τον σχεδιασμό που βλέπουμε στις πιό πάνω φωτογραφίες.

Σε αυτό βέβαια συνηγορεί το γεγονός ότι οι φωτογραφίες αυτές φιλοξενούνται στο site ενός ναυπηγικού γραφείου που ιδρύθηκε το 1990, όπως επίσης και η αναφορά στο equasis ότι το 1993 υπήρξε αλλαγή στο Gross tonnage του πλοίου, άρα και είναι σχεδόν βέβαιο ότι εκείνη την χρονιά έγινε η μετασκευή του.

IMO number : 6814219

Name of ship : THEMISTOKLES (during 1968)

Call Sign : UNKNOWN

Gross tonnage : 717 (since 01-06-1993)

Type of ship : Passenger/Ro-Ro Cargo Ship (during 1968)

Year of build : 1968

Flag : Not Known (since 01-06-2005)

Status of ship : In Service/Commission (during 1968)

Last update : 08-06-2010

Το πλοίο, από όσα γνωρίζω, είχε ταξιδέψει για πολλά χρόνια στην γραμμή Ρίου - Αντίρριου. Τον Ιούνιο του 2005 πουλήθηκε σε εταιρεία αγνώστων συμφερόντων, και έκτοτε αγνοείται η τύχη του. Πριν από αυτό, είχε δουλέψει στην ίδια γραμμή και ως Φ/Γ-Ο/Γ όπως μπορούμε να δούμε από μία συνεδρίαση του ΣΑΣ της 04/06/2004.

ΘΕΜΑ 7ο

Έκτακτη δρομολόγηση Φ/Γ-Ο/Γ «ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ» στη γραμμή ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ.

Το "κακό" στην περίπτωση του ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, είναι το ότι είχε από την αρχή της "καριέρας" του ΙΜΟ number (6814219). Kαι λέω "κακό", διότι αν δεν είχε όσο δούλευε στην χώρα μας, θα ήταν υποχρεωτικό να εκδώσει με την πώληση του στο εξωτερικό το 2005, και άρα -πολύ πιθανό- θα γνωρίζαμε και το νέο του όνομα, ίσως και την χώρα που πουλήθηκε.

Τέλος να δούμε ακόμα μία φωτογραφία του από πρύμα μεριά, στο Αντίρριο. Ο φίλος που μου την έχει δώσει δυστυχώς δεν γνώριζε ημερομηνία λήψης. Στα αριστερά του πλοίου διακρίνουμε την πρύμη του ΣΧΟΙΠΑΝΤΑΣ.

post-2102-0-54710500-1295288401_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Με το συγκεκριμένο πλοίο είχα ταξιδεψει αρκετές φορές στο Ριο-Αντίριο. Εκείνο που θα μου μείνει αξέχαστο, είναι (εκτός της ασχημης μετασκευής του) το γεγονός ότι στην πρύμνη του και κάτω απο την αθλια βάρκα που ήταν κρεμασμένη, βρισκόταν δεμένη με χοντρό σύρμα μια μπρούτζινη καμπάνα με το εξής όνομα χαραγμένο επάνω της " CITY of YORK " :o .Οταν την είδα ένιωσα μια "λαχτάρα" ( το ομολογώ) να την αποκτήσω παραυτα, πράγμα που φυσικά δεν συνέβη, αλλά έμεινα και με την απορία για το πώς βρέθηκε εκεί κρεμασμένη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η εκπληξη βρισκεται στο πλοιο που ειναι διπλα στο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΙ και δεν ειναι αλλο απο το ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ

Βρεθηκε λοιπον και που πηγε το ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ.Εκτος απο την φωτογραφια με το ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΙ βρηκα αλλη μια φωτο του ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ στην οποια φαινεται καλυτερα.Η φωτο αυτη χρονολογηται στις αρχες του 2008

post-1819-0-49383800-1305127501_thumb.jp

Η φωτο σε πληρη αναλυση βρισκεται εδω

Link to comment
Share on other sites

Μια από τις καλύτερες στιγμές στην αναζήτηση Ελληνικών πλοίων ανοικτού τύπου στο εξωτερικό, η ανακάλυψη του ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ στην Ισημερινή Γουινέα.

Λησμόνησες όμως αγαπητέ polmyt μέσα στην δικαιολογημένα μεγάλη σου χαρά, να αναφερθείς και στην παντόφλα που βρίσκεται μπροστά από το ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ και φαίνεται επίσης πολύ καλά στην φωτό, η οποία δεν είναι άλλη βέβαια από το ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Διαφημιστική καταχώρηση του νεου ferry boat ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ σε ναυτιλιακη εφημερίδα.

Στις άλλες φωτογραφίες το πλοίο μετά την διαπλάτυνση. Δίπλα στο αμφιπλωρο, φαντάζει ως το μικρό αδελφάκι.

post-1854-0-21265200-1330201059_thumb.jp

post-1854-0-41358900-1330201279_thumb.jp

post-1854-0-62561600-1330201295_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να αναφέρουμε και στο θέμα του πλοίου, ότι το ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ είχε ξεκινήσει την καριέρα του το 1968, από την γραμμή Κυλλήνης - Ζακύνθου.

Όταν το "ΜΑΡΘΑ" πήγε εν τέλει στη Ζάκυνθο στα μέσα του 1968, βρήκε στη γραμμή και μία ακόμα παντόφλα το επίσης καινούργιο τότε "ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ" που μέχρι πρόσφατα δούλευε στο Ρίο-Αντίρριο.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οτι καλυτερο εχουμε βρει σε φωτο απο την παντοφλα στην Ισημερινη Γουινεα αποτελει η παρακατω.

Μαθαινουμε σε μεγαλο βαθμο και το ονομα της εκει κατω το οποιο ειναι κατα πασα πιθανοτητα CORISCO I.Βασικα για το CORISCO ειμαι σιγουρος,για το νουμερο εχω αμφιβολια

 

post-1819-0-84814300-1393965754_thumb.jp

 

Δυστυχως δεν μπορουμε να ξερουμε αν η παντοφλα υπαρχει ακομα,που πολυ αμφιβαλω, μιας και η φωτο ειναι του 2006 ενω η τελευταια γνωστη μας φωτο του ειναι του 2008

Ολοκληρη τη φωτο μπουμε να τη δουμε εδω

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Άλλη μια εξαιρετικη φωτογραφια της παντοφλας από το 2006 ανακαλυψα στο facebook.

Θεωρω παντως ότι η παντοφλα δεν υπαρχει πλεον μιας και ότι φωτογραφια πετυχαίνουμε είναι τουλάχιστον δεκαετιας

981714_10201212234449617_1526394781_o_2006.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Κι όμως η παντοφλα παντως υπαρχει

Αλιευσα φωτογραφια στο facebook που δειχνει την παντοφλα σε αθλια κατασταση στο Limbe του Καμερουν.Η φωτογραφια είναι του Απριλιου και είναι ότι πιο προσφατο εχουμε βρει

17523067_1573646535998618_4056138781731551709_n.thumb.jpg.8d91d8ee7cd5b0249531d5cc7eff63a1.jpg

Συγγνωμη για την ποιοτητα και το μέγεθος avatar αλλα είναι ότι καλυτερο μπορουσα να κανω.Ας αρκεστουμε στην ρεπορταζιακη αξια της

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Corisco I (ΙΜΟ 6814219)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...