Nick the Greek Posted July 11, 2022 Author Posted July 11, 2022 Tanker έχουμε και απόψε, είναι το 37,874dwt με όνομα CB Baltic (IMO 9851701) που βλέπουμε δεμένο στο Europoort. Νεότευκτο του 2020 από το Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry(HT-CT38-010) με έδρα το Yangzhong της Κίνας. Η μηχανή του είναι MAN B&W. Ανήκει στην Carl Buttner GmbH, εταιρεία με έδρα τη Βρέμη και ιστορία 165 ετών σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Nick the Greek Posted July 12, 2022 Author Posted July 12, 2022 Από τη Σιγκαπούρη είναι οι πλοιοκτήτες του Chemical Mariner (IMO 9558971) που βλέπουμε δεμένο στο Europoort. Το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 2010 στα Asakawa Zosen(572) του Imabari της Ιαπωνίας με μηχανή MAN B&W. Πρέπει να καθελκύστηκε σαν Gem of Jamnagar αλλά να έπεσε θύμα κάποιας πώλησης προτού καν παραδοθεί.
Nick the Greek Posted July 13, 2022 Author Posted July 13, 2022 Σήμερα έχουμε στις οθόνες μας το Eagle Bergen(ΙΜΟ 9676137), ένα shuttle tanker των 120 χιλιάδων τόννων dwt. Είναι του 2015 από τη Samsung Geoje(2066) με 2 κύριες μηχανές MAN B&W. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η ΑΕΤ και ναυλώτρια η Equinor. Όπως καταλαβαίνει κανείς και από την πρυμνιά όψη, το πλοίο έχει βάλει scrubber.
Nick the Greek Posted July 14, 2022 Author Posted July 14, 2022 Φεύγουμε από τα δεξαμενόπλοια και πάμε σε ένα μοτορσπιπάκι των τριάμιση χιλιάδων τόννων dwt. Είναι το Eastern Vanquish (IMO 9411836) που βλέπουμε εδώ να πλέει πρός τα ενδότερα του λιμανιού του Rotterdam. Κινέζικη κατασκευή από το NSC Marine Corp(772) και μηχανή Wartsila το έτος 2012. Μοναδικό προηγούμενο όνομα το Bijlberg.
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Author Posted July 15, 2022 Feederάκι έχουμε για απόψε από την Ολλανδία, πρόκειται για το Elbsky (IMO 9412531) που παίζει μπάλα στη Βόρειο Ευρώπη υπό την σκέπη της United Shipping Companies, μια συνένωση μικρότερων Γερμανών πλοιοκτητών του τομέα των containers. Το εν λόγω πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2011 στο Fuzhou της Κίνας από το ναυπηγείο Fujian Mawei Shipbuilding(MW431-17). Η μηχανή του είναι μια και είναι MaK ενώ η χωρητικότητά του τελικιάζει σε ιδανικές συνθήκες στα 1,025 TEU. Χτίστηκε σαν Mathis(2011) και μετέπειτα έγινε Grani(2011) και Priamos(2014), με το σημερινό του όνομα να το λαμβάνει το 2020.
Nick the Greek Posted July 16, 2022 Author Posted July 16, 2022 Μένουμε στο Rotterdam, μένουμε στην πλοιοκτήτρια εταιρεία USC, αλλά περνάμε στο Elbwave (IMO 9504035). Κινεζική κατασκευή 2011 από τα ναυπηγεία Jiangdong(JD 1000TEU-05) με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,036 TEU. Προηγούμενα ονόματα τα Amisia J(2010) και WES Carina(2011), Elbwave έγινε πέρυσι και προφανώς είναι ναυλωμένο στη Unifeeder.
Nick the Greek Posted July 18, 2022 Author Posted July 18, 2022 Σε γυναικεία παρουσία περνάμε απόψε, είναι η Elsa η Essberger(9481001) που έχει μόλις αποπλεύσει από το Rotterdam. Τούρκικη ναυπήγηση του 2013 στο Eregli Gemi Insa Sanayi ve Ticaret AS(26) με έδρα το Eregli. Η μηχανή του είναι ΜΑΝ και το dwt πάνω από 5 χιλιάδες τόνους.
Nick the Greek Posted July 20, 2022 Author Posted July 20, 2022 Ένας Τούρκος όχι στο Παρίσι όπως έλεγε κι ο Λαυρέντης, αλλά στην Ολλανδία. Είναι ο Emiralp (IMO 9827724) που βλεφαριάζουμε να προχωρά πρός το Rotterdam. Το Ceksan Tersanesi(70) είναι το ναυπηγείο του, ΜΑΝ η μηχανή του και Acechem ο ναυλωτής του. Ναυπήγηση του 2018.
Nick the Greek Posted July 22, 2022 Author Posted July 22, 2022 Ήρθε η ώρα του LPG, και αυτόν τον τύπο πλοίου θα αντιπροσωπεύσει απόψε το Epic Kosan (IMO 9726815). Το πλοίο είναι του 2015 από το Sasaki Shipbuilding(688) στο φοβερό μέρος που λέγεται Osakikamijima! Μηχανή MAN B&W και μοναδικό προηγούμενο όνομα το Kahyasi. Οι πλοιοκτήτης του είναι η BW Epic Kosan.
Nick the Greek Posted July 23, 2022 Author Posted July 23, 2022 Πάμε σε ρυμουλκό απόψε, βλέπουμε λοιπόν το Fairplay III (ΙΜΟ 9365116) που επιστρέφει στο ρεμέτζο του από κάποια ρυμoύλκηση. Είναι 15ετίας το πλοίο, κατασκευασμένο το 2007 στα Astilleros Armon(649) της Ισπανίας. Δύο οι μηχανές, από την ABC. Αυτές το σπρώχνουν πρός το ενδότερα του Rotterdam.
Nick the Greek Posted July 24, 2022 Author Posted July 24, 2022 Σήμερα το κατάστημα έχει κοντεινεράδικο και πιο συγκεκριμένα το Freyja W (IMO 9754422) που εδώ βλέπουμε να προσεγγίζει το Rotterdam. Περίεργη περίπτωση υπό την έννοια πως είναι ναυλωμένο στην Ολλανδέζικη Cargo W αλλά πλοιοκτήτης είναι κάποιο επενδυτικό όχημα από την Ιαπωνία που δεν έχω ξανακούσει. Τέλος πάντων το πλοίο είναι του 2018 από το Taizhou Sandu Ship Engineering Co(SF 140202) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα μόλις 813 TEU. Να και η πρυμνιά άποψη, αξιοσημείωτο το γεγονός πως το πλοίο χαρακτηρίζεται σαν πλοίο γενικού φορτίου και όχι κοντεινεράδικο. Αλλά τέλος πάντων όσο έψαξα μόνο κοντέινερ έχω δεί να μεταφέρει, οπότε το βάζουμε σε αυτήν την κατηγορία.
Nick the Greek Posted July 25, 2022 Author Posted July 25, 2022 Επιστροφή σε ρυμουλκό με το Fairplay Tamadaba (IMO 9817250) να παρελαύνει στις οθόνες μας. Κατασκευή 2018 στην Τουρκία, στο Eregli Gemi Insa(53) με δύο μηχανές Caterpillar. Παρά τα μόλις 4 έτη της ηλικίας του, είναι ήδη στο τρίτο του όνομα με τα προηγούμενα να είναι Med XXII και Claus.
Nick the Greek Posted July 26, 2022 Author Posted July 26, 2022 Άλλο ένα μέλος του στόλου της Fairplay Towage, αυτήν τη φορά μιλάμε για το Fairplay-25 (IMO 9210995). Ισπανικιάς κατασκευής 2000 από το ναυπηγείο Zamakona(482). Οι δύο μηχανές του είναι Deutz και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
gioannis Posted July 26, 2022 Posted July 26, 2022 (edited) Κατά 99% το συγκεκριμένο Ρ/Κ Fairplay-25 συμμετείχε στην μετακίνηση κάποιου ή κάποιων πυλώνων της γέφυρας στο Ρίο όταν εργαζόμουν εκεί ! Χρυσές ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ εποχές 2000-2004 ! Edited July 26, 2022 by gioannis
Nick the Greek Posted July 27, 2022 Author Posted July 27, 2022 On 7/24/2022 at 10:24 PM, Nick the Greek said: Σήμερα το κατάστημα έχει κοντεινεράδικο και πιο συγκεκριμένα το Freyja W (IMO 9754422) που εδώ βλέπουμε να προσεγγίζει το Rotterdam. Περίεργη περίπτωση υπό την έννοια πως είναι ναυλωμένο στην Ολλανδέζικη Cargo W αλλά πλοιοκτήτης είναι κάποιο επενδυτικό όχημα από την Ιαπωνία που δεν έχω ξανακούσει. Τέλος πάντων το πλοίο είναι του 2018 από το Taizhou Sanfu Ship Engineering Co(SF 140202) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα μόλις 813 TEU. Να και η πρυμνιά άποψη, αξιοσημείωτο το γεγονός πως το πλοίο χαρακτηρίζεται σαν πλοίο γενικού φορτίου και όχι κοντεινεράδικο. Αλλά τέλος πάντων όσο έψαξα μόνο κοντέινερ έχω δεί να μεταφέρει, οπότε το βάζουμε σε αυτήν την κατηγορία. Νομίζω πως η συγκεκριμένη εταιρεία εκ προθέσεως κλασάρει τα πλοία της σα γενικού φορτίου, δε θυμάμαι σε ποιόν τομέα, αλλά κάτι αποφεύγουν έχω την αίσθηση. Το ίδιο συμβαίνει και με το Frigg W (IMO 9754410) που βλέπουμε στην είσοδο του μεγάλου Ολλανδικού λιμανιού. Και αυτό από το Taizhou Sanfu(SF 140201), αδελφό του Freyja W, βλέπουμε και την πρυμνιά του όψη.
Nick the Greek Posted August 3, 2022 Author Posted August 3, 2022 Σουηδέζικο tanker στο Rotterdam, είναι το Fure West (IMO 9301873) που φεύγει πρός την ανοιχτή θάλασσα. Είναι του 2006 από το Shanghai Edward Shipbuilding(135) με μηχανή MaK και ice class. Το dwt του είναι πάνω από 17 χιλιάδες τόνους και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Σημαία Σουηδίας και πλοιοκτησία της Furetank.
Nick the Greek Posted August 4, 2022 Author Posted August 4, 2022 Συνεχίζουμε με άλλο ένα τάνκερ των 26 χιλιάδων τόνων dwt που πλησιάζει το Rotterdam, είναι το Ginga Cougar (IMO 9321861), πλοιοκτησίας Mitsui. Κατασκευή 2005, εννοείται στην Ιαπωνία, από το Shin Kurushima(5317) στο Akitsu. Φυσικά και η μηχανή του ιαπωνική, από την Mitsubishi. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα ως τώρα.
Nick the Greek Posted August 7, 2022 Author Posted August 7, 2022 Να κι ένα MR2 που λέγεται Hafnia Alabaster (IMO 9727572), δεμένο στο λιμάνι του Rotterdam. Ναυπήγηση 2015 στη Hyundai Mipo(2545) του Ulsan με μηχανή MAN B&W. Ήταν παραγγελία της Navig8 μια και ως νωρίτερα φέτος ονομαζόταν Navig8 Alabaster.
Nick the Greek Posted August 8, 2022 Author Posted August 8, 2022 Σήμερα πάμε σε μικρό φορτηγό των 3 χιλιάδων τόνων, που βλέποντάς το με τον εκσκαφέα στο ντέκ, θυμίζει πολύ ελληνική σκηνή. Είναι όμως το σημαίας Νήσων Φερόε, Hav Skandic (IMO 8719114). Ναυπήγηση 1993 στα Brodogradiliste 'Sava' - Macvanska(301) στη Mitrovica με μηχανή Normo. Πρώτο όνομα που κράτησε 20 χρόνια ήταν το Sava Ocean ενώ το 2013 έγινε Sunna και τέλος από το 2017 πήρε το σημερινό του όνομα.
Petros P Posted August 8, 2022 Posted August 8, 2022 Είχε περάσει από Ελληνικά χέρια σαν San Porfyrios Λάθος μου , αδερφάκι του και ομοσταυλο πλέον σαν Hav Saga
Nick the Greek Posted August 11, 2022 Author Posted August 11, 2022 Το έχουμε ήδη στην gallerie με ένα από τα προηγούμενά του ονόματα, το Emily Borchard. Από τότε όμως έχει αλλάξει και έχει γίνει Helmut (IMO 9354466). Με αυτό το όνομα το βλέπουμε κι εμείς να αποπλέει από το Rotterdam, την περασμένη άνοιξη. Είναι βαπόρι του 2006, προφανώς από το JJ Sietas(1259) με μηχανή MaK και χωρητικότητα 868 TEU. Άλλο προηγούμενό του όνομα το Livland, πλοιοκτήτες οι Γερμανοί Jens & Waller.
Nick the Greek Posted August 15, 2022 Author Posted August 15, 2022 Ένα newcastlemax που τόσο αγαπά η Oldendorff, πλοιοκτήτρια εταιρεία του, έχουμε απόψε δεμένο στο EECV terminal του Rotterdam. Είναι το 208 χιλιάδων τόνων dwt, Hille Oldendorff (IMO 9731573), κατασκευής 2015 στο Taizhou CATIC Shipbuilding Heavy Industry(TC 0407) με μια μηχανή MNN B&W τύπου 6G70ME-C9 και μήκος 300 μέτρα. Ο συγκεκριμένος τύπος πλοίων δημιουργήθηκε για να μεγιστοποιεί την χωρητικότητα στο λιμάνι του Newcastle της Αυστραλίας και για ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα θεωρήθηκε hot επένδυση, πλήν όμως μετά το αρχικό momentum το ενδιαφέρον για τέτοιες ναυπηγήσεις ατόνησε γιατί δεν είναι και τόσα πολλά τα λιμάνια που μπορούν να τα δεχτούν, ειδικά στην Ευρώπη που υπάρχει υπό-επένδυση σε terminals για σιδηρομετάλλευμα και κάρβουνο. Ο συγκεκριμένος πλοιοκτήτης επένδυσε σοβαρά σε αυτά, με την βιομηχανία να εκφράζει τελικά αμφιβολίες για το αν και κατά πόσον τους βγήκε η επένδυση.
Nick the Greek Posted August 19, 2022 Author Posted August 19, 2022 Ολλανδία μεν, ελληνικό πλοίο δε. Είναι το 107 χιλιάδων τόνων dwt, Ionic Aspis (IMO 9523287) που βλέπουμε δεμένο στο Europoort. Το βαπόρι είναι του 11 και είναι χτισμενο στο Tsuneishi(1481) με μηχανή MAN B&W. Το τωρινό όνομά του το πήρε το 2018 ενώ μέχρι τότε λεγόταν Diamond Destiny. Πολύ όμορφος ο χρωματισμός της Ionic, εταιρείας συμφερόντων Σαρακάκη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now