Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Ολλανδίας


Recommended Posts

On 6/18/2019 at 9:11 PM, Nick the Greek said:

Ένας βετεράνος των feeder γραμμών της Βορείου Ευρώπης, το Atlantic Comet(IMO 9113733) να αναχωρεί από το Rotterdam. Και αυτό προιόν Sietas(1105) με μηχανή Motoren Werke Mannheim. Χτίστηκε το 1995 σαν Janra, με το τωρινό του όνομα από το 2005.

 

Έξι χρόνια μετά τη συνάντηση με το Atlantic Comet, το ξαναβλέπουμε στο Rotterdam αλλά με το όνομα A2B Leader. Ανήκει πια σε μια Ολλανδική εταιρεία που λέγεται A2B και εξειδικεύεται στον τομέα των containers και των trailers. Κάνει δρομολόγια ανάμεσα στο continent και το Ηνωμένο Βασίλειο και όπως βλέπετε έχει φορτωμένα και containers της DFDS.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε έχουμε ένα MR2 που βλέπουμε δεμένο στο Rotterdam, είναι το Advantage Point (IMO 9327384). Ναυπήγηση 2006 στη Hyundai Mipo(0439) με μία μηχανή MAN B&W. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Baltic Force και τωρινός του πλοιοκτήτης η τουρκική Geden Lines. Δεύτερη συνάντηση μαζί του αργότερα την ίδια ημέρα και ενώ αυτό πλέει πρός την ανοιχτή θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε σε ένα πλοίο μεταφοράς αργού πετρελαίου, δεμένο σε dolphins στο Rotterdam. Είναι το Al Khtam (IMO 9823534) που όπως μαρτυρά το όνομά του είναι Αραβόφωνης πλοιοκτησίας και πιο συγκεκριμένα της κρατικής εταιρείας πετρελαίου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της ADNOC. Καθελκύστηκε πέρυσι σαν Maersk Silvia, δε νομίζω όμως πως ταξίδεψε ποτέ με αυτό το όνομα. Προιόν του Dalian Shipbuilding Industry Co Ltd με αριθμό P113K-1 και μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

Με αργό πετρέλαιο συνεχίζουμε, σήμερα βλέπουμε το Alfa Italia (IMO 9255880) που έχει περάσει τα φανάρια του Rotterdam για μέσα. Είναι 20ετίας ακριβώς το πλοίο και έχει χτιστεί στην Daewoo Geoje(5229) με μηχανή MAN B&W. Το σινιάλο που βλέπετε στο φουγάρο του είναι από τον Φινλανδό του πλοιοκτήτη, την Lundqvist Rederierna. Στο ενδιάμεσο από τότε που το είδαμε, πουλήθηκε μάλλον σε Τούρκο πλοιοκτήτη και ονομάζεται πια Zhen I με σημαία Palau. Και αυτήν τη στιγμή κατευθύνεται πρός το Primorsk για να φορτώσει χοντρό, Ρώσικο.

Link to comment
Share on other sites

Και ενώ οι τουρκόγυφτοι του Κοσόβου αποδοκιμάζουν τον εθνικό μας ύμνο στον αποψινό αγώνα, εμείς να μεταφερθούμε στην Ολλανδία όπου το Almi Sky (IMO 9579523) κάνει την είσοδό του στο λιμάνι του Rotterdam. Δεκαετίας το βαπόρι, προιόν της Daewoo Geoje(5357), μηχανή MAN B&W και dwt πάνω από 157 χιλιάδες τόνους. Πλοιοκτήτης του η Almi Tankers με το πολύ όμορφο website, ενώ το πλοίο σιγά-σιγά στρέφει πρός το Europoort όπου και θα ξεφορτώσει το φορτίο του. 

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε σε τάνκερ και πάμε να δούμε πως δείχνει ένα έμφορτο VLCC στα 21 και κάτι μέτρα βύθισμα. Είναι το 298,886 dwt και 333 μέτρων μήκους Amjad (IMO 9779800) που μόλις έχει περάσει τα φανάρια του Rotterdam. Ναυπήγηση του 2017 στη Hyundai Samho(S842) και με τα σινιάλα της Bahri, ή αλλιώς της Εθνικής Ναυτιλιακής Εταιρείας της Σαουδικής Αραβίας.

Link to comment
Share on other sites

Σας έπηξα στο τάνκερ νομίζω, για να δούμε και λίγο dry. Και μάλιστα ένα nuke, το 207,520 dwt Ariadne (ΙΜΟ 9721877) που βλέπουμε δεμένο στο EECV του Rotterdam. Ναυπήγηση 2016 στη Hyundai Gunsan(2752) με μηχανή MAN B&W. Πλοιοκτησία Λασκαρίδη, μακροχρόνια ναύλωση στην Oldendroff που της αρέσουν τα newcastlemaxes αλλά δυστυχώς μόνο σε αυτήν.

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες μας το Αββαείο του Arklow. Όχι αυτό με τους καλόγερους αλλά το ομώνυμο πλοίο(ΙΜΟ 9851933) και μάλιστα με Ιρλανδέζικη σημαία. Το ναυπηγείο του λέγεται Scheepswerf Ferus Smit BV(437) του Westerbroek της Ολλανδίας και το πλοίο χτίστηκε εκεί το 2019. Η μηχανή του είναι MaK και το dwt του στους 8,500 τόνους. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2019 at 4:57 PM, Nick the Greek said:

Για σήμερα έχουμε τρία ρυμουλκάκια του στόλου της Kotug Smit που είναι πια σαν εταιρεία κομμάτι της Boluda Towage Europe. Υποπτεύομαι πως όλος αυτός ο τεράστιος στόλος της Kotug Smit θα φορέσει το Β της Boluda κάποια στιγμή. Όλα τα παρακάτω ρυμουλκά έχουν -πρός το παρόν τουλάχιστον- σημαία Μάλτας.

 

Ξεκινάμε με την Τσίτα του Ταρζάν:D δηλαδή με το Smit Cheetah (IMO 9454876) που εδώ βλέπουμε επί τω έργω στη μπούκα του Rotterdam. Χτισμένο το 2009 στο ναυπηγείο Damen Song Cam (513003) του Vietnam με 2 μηχανές Caterpillar. Χωρίς καμία αλλαγή σε όνομα ή ιδιοκτησία.

 

Συνεχίζουμε με το Smit Schelde (IMO 9402433) που εδώ το βλέπουμε στο Rotterdam το 2016. Αυτό είναι χτισμένο το 2008 στα Damen της Ρουμανίας(1127) επίσης με 2 μηχανές Caterpillar.

 

Όπως ήταν εύκολο να φανταστεί κανείς τότε, όλα τα παραπάνω ρυμουλκά πέρασαν στην ιδιοκτησία της Boluda, άλλαξαν ονόματα και φόρεσαν τα σινιάλα της. Έτσι λοιπόν το Smit Cheetah έγινε VB Cheetah, με αυτό το όνομα το βλέπουμε πρίν κανένα δίμηνο στο Rotterdam. Η σημαία του παραμένει Μαλτέζικη.

 

Αντίστοιχα, το Smit Schelde έγινε VB Schelde και το βλέπουμε δεμένο στο ρεμέτζο του. Λίγο αργότερα την ίδια ημέρα εν δράση στα πέριξ του Rotterdam.

Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2019 at 10:07 PM, Nick the Greek said:

Δύο ρυμουλκά του Rotterdam έχει απόψε ο κάπελας, πλοιοκτήτρια εταιρεία και στα δύο η Kotug.

Πρώτα βλέπουμε το SD Rebel (IMO 9600774) που είναι χτισμένο το 2012 στα Damen(511581) της Ρουμανίας με 2 μηχανές Caterpillar.

 

Κι αυτό με τα σινιάλα της Grupo Boluda.

Link to comment
Share on other sites

Ρυμουλκό και σήμερα, πρόκειται για το όμορφο και ηλιόλουστο SD Stingray (IMO 9448176). Είναι τουρκικό προιόν από το Medyilmaz Gemi Sanayi ve Ticaret AS(05) που βρίσκεται στο Karadeniz Eregli. Δύο κύριες μηχανές Caterpillar και ναυπήγηση το 2008 χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Οι πλοιοκτήτες του Briese Schiffahrt, αποφάσισαν στο πρόσωπό του να τιμήσουν το Lagos, το επονομαζόμενο Παρίσι της Νιγηρίας:D, αυτόν τον τόπο που τόσοι Έλληνες ναυτικοί έχουν υμνήσει όταν θέλουν να θυμηθούν τις χειρότερες εμπειρίες της καριέρας τους:D. Έτσι λοιπόν το Dongfang Shipbuilding Group(DF80-11) εποίησε το BBC Lagos (IMO 9570668) :D. Μία μηχανή MaK και προηγούμενά του ονόματα το Harry και το Flinter Tide.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό τανκεράκι Νορβηγών πλοιοκτητών στις οθόνες σας, δεμένο στο Rotterdam. Είναι το Bergen Star (IMO 9321603). Ναυπηγήθηκε το 2006 στο RMK Marine Gemi Yapim Sanayi ve Deniz Tasimaciligi Isletmesi(63) στην Τουρκία. Οι μερακλήδες πλοιοκτήτες του, το εξόπλισαν όχι με μία αλλά με δύο κύριες μηχανές Bergens.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα μικρό τάνκερ που βλέπουμε στο Rotterdam, είναι το Τουρκικής πλοιοκτησίας Besiktas Iceland (IMO 9395367). Πέραν από πλοιοκτησία είναι και η ναυπήγηση από την Τουρκία, το ναυπηγείο είναι το Karadeniz Gemi Insaa(03) και φέρει μία κύρια μηχανή MaK. Τα προηγούμενά του ονόματα είναι Highland(2007) και Tigullio(2007).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να κι ένα Ιταλικής πλοιοκτησίας MR2(Socomar) που βλέπουμε στο Rotterdam, είναι το Bixbite (IMO 9316610). Ναυπηγήθηκε το 2009 στο SLS Shipbuilding(465) στην Tongyeong τση Νοτίου Κορέας. Η μηχανή του είναι MAN B&W και τα προηγούμενά του ονόματα Rhino και Wildbeest. Σημαία Μάλτας και αναχώρηση από την Ολλανδία.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε σε ένα τανκεράκι που λέγεται Bro Anna (IMO 9344435). To όνομα και το φουγάρο παραπέμπουν στην Bromstrom Tankers, πλήν όμως όλα είναι Maersk μιας και ο Δανός φαταούλας κατάπιε τη συγκεκριμένη εταιρεία πρίν 15 περίπου χρόνια. Ναυπήγηση 2008 στα Gemak Sanayi ve Ticaret Koll. Sti(30) στην Tuzla τη γείτονος με μηχανή ΜΑΝ. Σημαία Σιγκαπούρης.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα μικρό τανκεράκι που επισκέφθηκε πρόσφατα το Rotterdam, είναι το τουρκικής πλοιοκτησίας Cansu Y (IMO 9502673). Μάλιστα αν και είναι κατασκευή του 2009 ακόμη σαν πλοιοκτήτης του φαίνεται το ναυπηγείο του, πιο συγκεκριμένα το Dearsan Gemi Insaat Sanayi AS(2051), στην Tuzla. Η μηχανή του είναι ΜΑΝ και το dwt του στους 3.356 τόνους. Σημαία Μάλτας.

Link to comment
Share on other sites

Tanker έχουμε και απόψε, είναι το 37,874dwt με όνομα CB Baltic (IMO 9851701) που βλέπουμε δεμένο στο Europoort. Νεότευκτο του 2020 από το Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry(HT-CT38-010) με έδρα το Yangzhong της Κίνας. Η μηχανή του είναι MAN B&W. Ανήκει στην Carl Buttner GmbH, εταιρεία με έδρα τη Βρέμη και ιστορία 165 ετών σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Από τη Σιγκαπούρη είναι οι πλοιοκτήτες του Chemical Mariner (IMO 9558971) που βλέπουμε δεμένο στο Europoort. Το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 2010 στα Asakawa Zosen(572) του Imabari της Ιαπωνίας με μηχανή MAN B&W. Πρέπει να καθελκύστηκε σαν Gem of Jamnagar αλλά να έπεσε θύμα κάποιας πώλησης προτού καν παραδοθεί.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έχουμε στις οθόνες μας το Eagle Bergen(ΙΜΟ 9676137), ένα shuttle tanker των 120 χιλιάδων τόννων dwt. Είναι του 2015 από τη Samsung Geoje(2066) με 2 κύριες μηχανές MAN B&W. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η ΑΕΤ και ναυλώτρια η Equinor. Όπως καταλαβαίνει κανείς και από την πρυμνιά όψη, το πλοίο έχει βάλει scrubber.

Link to comment
Share on other sites

Φεύγουμε από τα δεξαμενόπλοια και πάμε σε ένα μοτορσπιπάκι των τριάμιση χιλιάδων τόννων dwt. Είναι το Eastern Vanquish (IMO 9411836) που βλέπουμε εδώ να πλέει πρός τα ενδότερα του λιμανιού του Rotterdam. Κινέζικη κατασκευή από το NSC Marine Corp(772) και μηχανή Wartsila το έτος 2012. Μοναδικό προηγούμενο όνομα το Bijlberg.

Link to comment
Share on other sites

Feederάκι έχουμε για απόψε από την Ολλανδία, πρόκειται για το Elbsky (IMO 9412531) που παίζει μπάλα στη Βόρειο Ευρώπη υπό την σκέπη της United Shipping Companies, μια συνένωση μικρότερων Γερμανών πλοιοκτητών του τομέα των containers. Το εν λόγω πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2011 στο Fuzhou της Κίνας από το ναυπηγείο Fujian Mawei Shipbuilding(MW431-17). Η μηχανή του είναι μια και είναι MaK ενώ η χωρητικότητά του τελικιάζει σε ιδανικές συνθήκες στα 1,025 TEU. Χτίστηκε σαν Mathis(2011) και μετέπειτα έγινε Grani(2011) και Priamos(2014), με το σημερινό του όνομα να το λαμβάνει το 2020.

Link to comment
Share on other sites

Μένουμε στο Rotterdam, μένουμε στην πλοιοκτήτρια εταιρεία USC, αλλά περνάμε στο Elbwave (IMO 9504035). Κινεζική κατασκευή 2011 από τα ναυπηγεία Jiangdong(JD 1000TEU-05) με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,036 TEU. Προηγούμενα ονόματα τα Amisia J(2010) και WES Carina(2011), Elbwave έγινε πέρυσι και προφανώς είναι ναυλωμένο στη Unifeeder.  

Link to comment
Share on other sites

Σε γυναικεία παρουσία:D περνάμε απόψε, είναι η Elsa η Essberger(9481001) που έχει μόλις αποπλεύσει από το Rotterdam. Τούρκικη ναυπήγηση του 2013 στο Eregli Gemi Insa Sanayi ve Ticaret AS(26) με έδρα το Eregli. Η μηχανή του είναι ΜΑΝ και το dwt πάνω από 5 χιλιάδες τόνους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...