Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Ολλανδίας


Recommended Posts

Γι απόψε θα μεταφερθούμε στο Rotterdam και θα δούμε στις οθόνες μας ορισμένα χημικά τανκεράκια.

 

Ξεκινάμε με το 17 χιλιάδων τονων dwt, Giovanni DP (IMO 9261516). Είναι χτισμένο το 2003 στα Poli Pellestrina(191) της Βενετίας με μηχανή Wartsila και προφανέστατης Ιταλικής πλοιοκτησίας. Πρώτο του όνομα το Jo Vanni D, μετά Vanni D και από το 2006 με το τωρινό του όνομα.

 

Συνεχίζουμε με το 19-χρονο Granato (IMO 9201774), προφανώς και αυτό Ιταλικό με πλοιοκτήτη τη Finbeta. Χτίστηκε πίσω στο 2002 στα ναυπηγεία Morini(266) της Ancona και αυτό με μηχανή Wartsila. Χωρίς αλλαγή ονόματος.

 

Το επόμενο είναι Νορβηγέζικο και ονομάζεται Key West (IMO 9020429). Αυτό πάει πίσω στο 1992 και είναι προιόν του Sietas(1074) με μηχανή Krupp MaK. Προηγούμενα ονόματα τα Roland Essberger και Douro Chemist, από το 2015 λέγεται με το τωρινό του όνομα και παρ' ότι ανήκει στην Νορβηγική Sea Tank, έχει σημαία Γιβραλτάρ.

 

Καταλήγουμε σε ένα με Βελγική πλοιοκτησία, η εταιρεία λέγεται Seatrend Shipping. Πρόκειται για το Leeni (IMO 9377092) που είναι χτισμένο το 2006 στο East China Shipbuilding Co(3500-1) με μηχανή Wartsila. Πρώτο του όνομα το Katja-S και εν συνεχεία Leoni Theresa, NST Leoni ενώ το τωρινό του όνομα πήρε το 2012.

 

Link to comment
Share on other sites

H Enesel των αδελφών Φιλίππου και Αντώνη Λεμού, έχει εκπροσωπηθεί καλά εδώ στο Shipfriends. Thalassa Avra εδώ, Thalassa Axia λίγο παραπέρα, και Thalassa Patris έχω λέγετε. Να μην πω για το Thalassa Doxa, ούτε και για το Thalassa Hellas. Αυτά όμως εν Πειραιεί, εμείς σήμερα θα ταξιδέψουμε μέχρι το Rotterdam για να δούμε μια σπάνια συνάντηση δύο πλοίων της εταιρείας, στην είσοδο του λιμανιού. Εδώ λοιπόν μαζί τα Thalassa Elpida και Thalassa Tyhi, πρίν 3 χρόνια στο Rotterdam.

 

Το Thalassa Elpida (IMO 9665621) είναι του 2014 και στη συγκεκριμένη συνάντηση εισερχόταν στο λιμάνι. Χωρητικότητα 13,806 TEU, 370 μέτρα μήκος, 51 πλάτος, 15.8 βύθισμα, πριοόν της Hyundai Ulsan(2617) με μία μηχανή Hyundai που του δίνει ταχύτητα 23 κόμβων με κατανάλωση 175 τόνων την ημέρα.

 

To Thalassa Tyhi (IMO 9667162) είναι αδελφό του Elpida και στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν αυτό που αναχωρούσε. Ίδιες όλες οι άλλες λεπτομέρειες εκτός από τον αριθμό γιάρδας(2624). Μια άλλη διαφορά είναι το ότι το Elpida έχει σημαία Σιγκαπούρης ενώ το Tyhi Λιβερίας. Αν υπάρχει κάτι άλλο ελληνικό εκτός από το όνομά τους επάνω τους, θα σας γελάσω. Αλλά κάτι μου λέει πως όχι.

 

Συνολικά η εταιρεία έχει χτίσει 10 τέτοια αδέλφια, οπότε γρηγορείτε γιατί μας λείπουν 3 από τη gallerie :D.

Link to comment
Share on other sites

Δύο ρυμουλκά του Rotterdam έχει απόψε ο κάπελας, πλοιοκτήτρια εταιρεία και στα δύο η Kotug.

 

Πρώτα βλέπουμε το SD Rebel (IMO 9600774) που είναι χτισμένο το 2012 στα Damen(511581) της Ρουμανίας με 2 μηχανές Caterpillar.

 

Και στη συνέχεια έχουμε το SD Seal (IMO 9448188) που είναι χτισμένο το 2008 στα Τούρκικα Med Yilmaz Gemi(06) και φέρει επίσης 2 μηχανές Caterpillar που φαίνονται πολύ δημοφιλείς στα ρυμουλκά.

Link to comment
Share on other sites

Όπως μαρτυρά το πρόθεμα του ονόματός του, πλοιοκτήτης του crude oil carrier Front Cougar (IMO 9686649) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Rotterdam, είναι η Frontline του Γιαννάκη του Φρέντρικσεν, με τις όμορφες κόρες. Το πλοίο είναι του 2016 από το Guangzhou Longxue(13121002) με μηχανή China Shipbuilding Corporation.

Link to comment
Share on other sites

Ρυμουλκό για σήμερα, είναι το Union 11 (IMO 9120190) που εδώ κάνει παιχνίδι στο Rotterdam. Είναι του 1997 από τα Astilleros Armon(373) της Ισπανίας και έχει 2 μηχανές Mannheim που κινούν 2 προπέλες Voith-Schneider. Ανήκει στην Kotug-Smit μεν, πλήν όμως η τελευταία είναι πια κομμάτι της Boluda.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ο κάπελας έχει ένα coaster της Βορείου Ευρώπης, ονομάζεται Filia Nettie (IMO 9488827) και εδώ αναχωρεί από το Rotterdam. Είναι του 2008 από το Sainty Yangzhou(05 STIG 017) και μηχανή Wartsila. Νωρίτερα φέτος, το πλοίο έκανε την πρώτη του μετονομασία σε Vermland.

Link to comment
Share on other sites

Αναγνωρίσιμη η σιλούετα του Ida Rambow (IMO 9354478) που εδώ βλέπουμε να πλέει πρός τη θέση του στο Rotterdam. Προιόν Sietas(1274) που παραδόθηκε το 2007 στη Reederei Rambow σαν πλοιοκτήτη και μετά back-to-back στη Unifeeder σαν μακρόχρονο ναυλωτή. Χωρητικότητα 1,008 TEU, μηχανή Caterpillar.

Link to comment
Share on other sites

Για σήμερα έχουμε τρία ρυμουλκάκια του στόλου της Kotug Smit που είναι πια σαν εταιρεία κομμάτι της Boluda Towage Europe. Υποπτεύομαι πως όλος αυτός ο τεράστιος στόλος της Kotug Smit θα φορέσει το Β της Boluda κάποια στιγμή. Όλα τα παρακάτω ρυμουλκά έχουν -πρός το παρόν τουλάχιστον- σημαία Μάλτας.

 

Ξεκινάμε με την Τσίτα του Ταρζάν:D δηλαδή με το Smit Cheetah (IMO 9454876) που εδώ βλέπουμε επί τω έργω στη μπούκα του Rotterdam. Χτισμένο το 2009 στο ναυπηγείο Damen Song Cam (513003) του Vietnam με 2 μηχανές Caterpillar. Χωρίς καμία αλλαγή σε όνομα ή ιδιοκτησία.

 

Συνεχίζουμε με το Smit Schelde (IMO 9402433) που εδώ το βλέπουμε στο Rotterdam το 2016. Αυτό είναι χτισμένο το 2008 στα Damen της Ρουμανίας(1127) επίσης με 2 μηχανές Caterpillar.

 

Πέρας μηνύματος με το Σηκουάνα, δηλαδή το Smit Seine (IMO 9476393) που βλέπετε εδώ πρίν 3.5 χρόνια στο Rotterdam. Προβλεπόμενα, είναι κατασκευή του 2008 στα Damen Galati(1157) της Ρουμανίας με 2 μηχανές Caterpillar.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το μενού του κάπελα έχει 3 capesize bulk carriers από το Rotterdam, για να τα βλεφαριάσουμε:

 

Πρώτο στη σειρά το E.R. Bourgogne (IMO 9519078) που εδώ το βλέπουμε να ξεφορτώνει από το νο. 7 αμπάρι. Είναι ένα design της Hyundai Samho(S488) των 179 χιλιάδων τόνων dwt και είναι χτισμένο το 2010 επίσης με μηχανή Hyundai. Η φωτογραφία είναι από το Νοέμβριο του 2016, έκτοτε το πλοίο έχει περάσει στην πλοιοκτησία της Starbulk του Πέτρου Παππά και έχει μετονομαστεί σε Star Marianne.

 

Σειρά έχει η Navios και το Navios Pollux (IMO 9460033) που εδώ ξεφορτώνει με 2 πόστες από τα πλωριά αμπάρια. Αυτό είναι 180,727dwt και είναι προιόν της STX Jinhae(3017) από το 2009. Η μηχανή του είναι επίσης STX και δεν έχει αλλάξει ποτέ του όνομα.

 

Ολοκληρώνουμε την αποψινή μας περιήγηση με την ΝΥΚ Bulkers και το εμπνευσμένα ονοματισμένο Ocean Cobalt (IMO 9439137). Και αυτό είναι 180άρι design του Imabari Saijo(8069) με έτος κατασκευής το 2008 και μηχανή Mitsui. Απαραίτητη διευκρίνηση το ότι η ΝΥΚ είναι ο μακροχρόνιος ναυλωτής, πλοιοκτήτης είναι μια μικρή γιαπωνέζικη εταιρεία στη Fukuoka με ονομα Daiwa Kisen.

 

Link to comment
Share on other sites

Όπως λένε και στην Cortina d' Ampezzo, σειρά έχουν 3 πλοία portacontenitori:).

 

Ξεκινάμε με το MSC Lorena (IMO 9320403) που σχεδόν άδειο αφήνει πίσω του το Rotterdam. Πλοιοκτήτης είναι μια ιαπωνική εταιρεία leasing και μάλλον είναι σε bareboat στην MSC από την κατασκευή του, πίσω στο 2006 στη Daewoo(4114). Η μηχανή του είναι Doosan για υπηρεσιακή 24 κόμβων(κάποτε) και κατανάλωση 154 τόνων το 24ωρο. Στη θεωρία το πλοίο μεταφέρει 4,870 TEU, ορισμένα από τα οποία βλέπουμε στην πρυμνιά του όψη

 

Το δεύτερο πλοίο ανήκει και πάλι σε μια εταιρεία επενδύσεων ονόματι SFL, με έδρα τση Βερμούδες. Είναι το MSC Vaishnavi R (IMO 9227340) που έμφορτο εισέρχεται στο Ολλανδικό λιμάνι. Έχει χτιστεί το 2002 στη Samsung Geoje(1362) και φοράει και αυτό μηχανή Doosan με κατανάλωση 183 τόνους το 24ωρο για υπηρεσιακή 25 κόμβων. Η χωρητικότητά του είναι στα 4,112 TEU, οπότε συγκρίνετε με το προηγούμενο. Χτίστηκε σαν Santa Rosanna, έγινε Columbus New Zealand, Maersk Duffield, πάλι Santa Rosanna ενώ το 2014 απέκτησε το τωρινό του όνομα.

 

Τελειώνουμε με Maersk και πιο συγκεκριμένα με το Maersk Idaho (IMO 9193264) που και αυτό την κάνει μπούκα στο Rotterdam. Πλοίο του 2000 από τη Hyundai Ulsan(1201) με μηχανή επίσης Hyundai, χτίστηκε σαν Maersk Gosport για την Αγγλική τους θυγατρική ενώ με τη μετονομασία του στο τωρινό του όνομα το 2009, πέρασε στην κυριότητα της Αμερικανικής θυγατρικής των Δανών. Στην πρυμνιά του όψη βλέπουμε κάποια από τα 4,658 TEU που στη θεωρία μπορεί να μεταφέρει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σειρά έχουν 3 τάνκερ, τύπος πλοίου από τον οποίο στην περιοχή του Rotterdam, έχει to eat the chickens:D.

 

Εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του product carrier Uzava (IMO 9323388) της Latvian Shipping Co. Από το 2008 που χτίστηκε είναι με την εταιρεία, το βλέπουμε εδώ να προχωρά πρός τα ενδότερα του λιμανιού. Κροάτικο προιόν του 3 Maj Brodogradiliste(702) με μηχανή από το ομώνυμο ναυπηγείο. Χωρητικότητα 56,151 κυβικά.

 

Συνεχίζουμε με μια japonaise, προιόν του Shin Kurushima Onishi(5658) πίσω στο 2012. Είναι το Nord Sakura (IMO 9536820) των 52,841 κυβικών χωρητικότητας που φέρει μηχανή Mitsui, το βλέπουμε εδώ μόλις έχει περάσει τα φανάρια του Rotterdam. Οι πλοιοκτήτες είναι Ιάπωνες ενώ το Norient που βλέπετε στο πλάι του είναι το MR2 pool στο οποίο ανήκει εμπορικά.

 

Τελευταίο και μεγαλύτερο το 115,746 κυβικών Minerva Aries (ΙΜΟ 9412177), με πλοιοκτήτρια εταιρεία προφανώς την συμφερόντων Ανδρέα Μαρτίνου, Minerva Marine. Το βλέπουμε εδώ δεμένο στο Europoort το Μάιο του 2017. Στην ελληνική εταιρεία είναι από το 2012 ενώ χτίστηκε το 2008 από τη Hyundai Ulsan(1991) σαν Libyan Galaxy. Μηχανή επίσης Hyundai.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε πάμε σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το Rotterdam:

 

Ξεκινάμε με το Βλαδίμηρο (ΙΜΟ 9354533) που εδώ την κάνει μπούκα για το Rotterdam. To σβησμένο F στην τσιμινιέρα παραπέμπει στην Fesco, πλοιοκτήτη που το έχτισε το 2009 με όνομα Fesco Vladimir. Σκέτο Vladimir έγινε το 2013 ενώ από το καλοκαίρι του 2018 ονομάζεται Capitaine Tasman και ανήκει στην Αυστραλιανή Neptune Paific Line. Η χωρητικότητα του είναι στα 1,728 TEU και είναι χτισμένο στο Πολωνέζικο Szczecinska Nowa Stocznia(B170/V/3) φορώντας την επίσης Πολωνέζικη μηχανή H Cegielski. Εδώ και η πρυμνιά όψη του πλοίου.

 

Συνεχίζουμε με το Spirit (ΙΜΟ 9302255) που μέσα σε μουνταμάρα εισέρχεται στο Rotterdam πίσω στο 2017. Προιόν του Aker Tulcea(307) της Ρουμανίας το 2005 με χωρητικότητα 908 TEU και μηχανή Wartsila. Πρώτο του όνομα το Merwedestroom και εν συνεχεία το Hanse Spirit το 2007. Ονομάζεται σκέτο Spirit από το 2015 οπότε και πέρασε στην πλοιοκτησία της Ολλανδικής Visser Shipping. Ναυλωτής του πλοίου η Unifeeder, βλέπουμε και ένα εμπορευματικιβώτιο με τα χρώματά της όπως το πλοίο μας δείχει την πρύμη του.

 

Ολοκληρώνουμε το σημερινό post με το Ice Star (IMO 9142631) που αναχωρεί πρίν από 3 χρόνια από το ολλανδικό λιμάνι. Ιδιάζουσα περίπτωση πλοίου που έχει χτιστεί το 1997 για την Σουηδική Erik Thun AB και δεν έχει αλλάξει ποτέ ούτε πλοιοκτησία, ούτε όνομα, αντίθετα με το τι συμβαίνει συνήθως για πλοία τέτοιου μεγέθους. Ολλανδικό το ναυπηγείο που το έχτισε, το Ferus Smit Scheepswerf(308) ενώ η μηχανή του είναι Wartsila.

Link to comment
Share on other sites

Σειρά έχουν φορτηγά διαφόρων μεγεθών.

 

Πρώτο είναι το coaster με όνομα H&S Prudence (IMO 9226188). Απίστευτα σεξουαλικό όνομα:D, έμπνευση της Amasus Shipping στην οποία και ανήκει. Χωρητικότητας 1,780dwt και κατασκευής του Ρωσικού ναυπηγείου Rechytskiy(9987) πίσω στο 2003 με μια μηχανούλα Caterpillar. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Prudence, σκέτο.

 

Απο Ολλανδό πλοιοκτήτη, περνάμε σε Ιάπωνα(Shoei Kisen) με Δανό ναυλωτή(J. Lauritzen). Αυτά περιγράφουν το ιδιοκτησιακό του handy με όνομα Indian Bulker (IMO 9791925) που εδώ βλέπουμε να εισέρχεται στο Rotterdam το Μάιο του 2017. Προιόν Imabari(S-A110) στις αρχές του 2017 με μηχανή Makita των 14.2 κόμβων υπηρεσιακή και 22 τόνους κατανάλωση, άφορτο.

 

Επιστροφή σε coaster για να εξετάσουμε το Johanna Desiree (IMO 9717238) που εδώ κάνει την εμφάνισή του στο Ijmuiden, καθ' οδόν για Amsterdam. Είναι ένα design των 3,850dwt του 2010 από τα ναυπηγεία Chernomorskiy με μηχανή Caterpillar. Από το τέλος του 2016, έχει μετονομαστεί σε Rosi.

 

Συνεχίζουμε με το ιαπωνικής πλοιοκτησίας(και πάλι Shoei Kisen) και Ελβετικής ναυλώσεως(Swissmarine) kamsarmax με όνομα Puplinge(IMO 9782156) που είναι δεμένο στο Rotterdam. Προιόν του Imabari Marugame(1721) με μηχανή Hitachi Zosen και χτισμένο το 2016. Χωρίς αλλαγή ονόματος.

 

Τέλος, στις οθόνες μας το -τότε- πλοιοκτησίας Vroon, post panamax με όνομα Scotian Express(ΙΜΟ 9487885). Είναι του 2011 από το COSCO Dalian(N 240) με μηχανή Mitsui. Από το τέλος του 2018 ονομάζεται πια Brickfielder.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα πάμε σε φορτηγό-κατάσταση από διάφορα λιμάνια τση Ολλανδίας.

 

Ξεκινάμε με Spliethoff από το Terneuzen και το 12,662dwt γενικού φορτίου με το όνομα Hemgracht (IMO 9466996) που εξέρχεται από την Αμβέρσα. Κατασκευής 2009 στο Jiangdong (12000-14) με μηχανή Caterpillar. Είναι τριάμπαρο box shaped και με 2 x 180swl κρένια, καλό εργαλείο για unitized φορτίο και πιο βαριά αντικείμενα. Αν και είναι μόλις 10 ετών, έχει αλλάξει ήδη 4 ονόματα με το πρώτο του να είναι Beluga Fairy, να ακολουθεί το HHL Amazon το 2011, ενώ από το 2017 ονομάζεται Nunalik για Καναδούς πλοιοκτήτες. Σαν Hemgracht όπως το βλέπουμε και εδώ από πρύμα, δούλεψε από το 2016 και για λιγότερο από ένα χρόνο.

 

Λίγο πιο βόρεια, στο Rotterdam, ένα μικρό φορτηγάκι των 7 χιλιάδων τόνων πλέει πρός το Rotterdam. Είναι το Skylge (IMO 9508809) που ανήκει στην Ολλανδέζικη εταιρεία Ameland. Και αυτό Κινέζικο, έχει χτιστεί το 2010 από τα Zhejiang Hongxin (2007-16), φορά μηχανή Caterpillar. Όπως βλέπουμε και εδώ στην πρύμη του κυματίζει η σημαία της Ολλανδίας και δεν έχει ακόμα υποστεί αλλαγή ονόματος ή ιδιοκτησιακού καθεστώτος.

 

Ολλανδοί οι πλοιοκτήτες και του επόμενου πλοίου, λέγονται Stellar Navigation και στην δούλεψή τους βρίσκεται το 16,765dwt φορτηγό με όνομα Stellar Toledo (ΙΜΟ 9273014). Το σουλούπι φωνάζει Ιαπωνία, και πράγματι το πλοίο έχει ναυπηγηθεί στο Shin Kochi Jyuko(7162) το 2003 με μηχανή Kobe Hatsudoke KK. Ονομάζεται έτσι από το 2016 και μοναδικό του προηγούμενο όνομα ήταν το Oriental Sapphire.

 

Επιστροφή στο Terneuzen όπου μπροστά απ' τα ονειροπόλα μου μάτια:D παρελαύνει το μικρό φορτηγό(4 χιλιάδων τόνων) με όνομα Sun Vita (IMO 9033713). Γεροντάρα το βαπόρι, είναι κατασκευής 1991 στο ναυπηγείο Cassens(192) του Emden της Γερμανίας, μηχανή Krupp. Πολύχρωμη καριέρα που ξεκίνησε με το όνομα Iduna και ακολούθως έγινε CMB Iduna το 1994, Iduna(1995), Sun Vita(2005), Spirit of Foynes(2006), Sun Vita(2008). Εδώ και 2 μήνες ονομάζεται πια Swimmer(Κολυμβητής), εμείς ας δούμε και μια όψη από πρύμα

 

Τέλος για σήμερα με μια σύντομη ματιά στο Ijmuiden όπου τα φανάρια περνά το kamsarmax Ultra Jaguar (IMO 9723136). Καινούριο βαπόρι, του 2016, από την Tsuneishi Zhoushan (SS-176) με κινητήρια δύναμη από την Mitsui. Πλοιοκτήτης είναι η Kambara Kisen, και προφανώς είναι ναυλωμένο στην Δανέζικη Ultrabulk.

 

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες μας ένα supramax με όνομα Suprastar (IMO 9521007) που κατά τα φαινόμενα πάει στο Ρόττερνταμ για φόρτωση. Κατασκευής 2011 στο Κινέζικο Qinshan(20060369) με μηχανή STX που καταναλώνει 34 τόνους στην ημέρα για 14 κόμβους ταχύτητα, άφορτο. Χωρίς αλλαγή ονόματος και με τη σημαία των Νήσων Μάρσαλλ στην πρύμη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κοντεινεράδικων το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν:

 

Ξεκινάμε με το Golden Karoo (IMO 9465423), πλοίο που όπως φαίνεται στα πλάγια του ανήκει στη Γερμανική MACS, εταιρεία που ειδικεύεται στις γραμμές της Αφρικής, και ειδικά της Νοτίου. Το πλοίο είναι χτισμένο το 2013 από το Κινέζικο ναυπηγείο Qingshan(404) και έχει μηχανή Diesel United. Το όνομά του και η σημαία Νήσων Μάρσαλ δεν έχουν σβήσει ποτέ από την πρύμη του.  

 

Σε μια χειμερινή αναχώρηση του Νοέμβριου του 2016 από το Rotterdam βλέπουμε και το Henrike Schepers (ΙΜΟ 9404091), της γερμανικής ιστορικής εταιρείας. Κατασκευής 2008 στα Damen της Ρουμανίας(1116) με μηχανή Caterpillar που προσδίσει ταχύτητα 18 κόμβων με κατανάλωση 33 τόνων το 24ωρο. Από τον ίδιο πλοιοκτήτη παρεπιπτόντως έχουμε στο παρελθόν συναντήσει τον Βερνάρδο στο Malmo της Σουηδίας, την Ιωάννα στη Βαρκελώνη,  αλλά και την Χριστίνα στο Larvik της Νορβηγίας.

 

Άλλη μια αναχώρηση από το Rotterdam μας προσφέρει το Reykjafoss (IMO 9202077) που τότε φόραγε τα χρώματα της Ισλανδικής Eimskip. Είναι πλοίο κατασκευής 1999 στο ναυπηγείο Cassens(221) που φοράει μηχανή MaK, με πολλές αλλαγές ονομάτων. Χτίστηκε σαν Westersingel και μετά έγινε X-Press Italia(2000), Westersingel(2001), MSC Bosphorus(2003), Western(2004), Westersingel(2005), Reykjafoss(2005), όνομα που κράτησε μέχρι το 2018 οπότε και έγινε RS Mistral, όνομα που έχει ακόμα και σήμερα.

 

Περνάμε σε ένα πλοίο της χρεοκοπημένης πια Rickmers, είναι το Rickmers Malaysia (IMO 9428322). Πλοίο του 2009 από το Jiangsu της Κίνας(2006-730C) που έχει μηχανή Hudong Heavy Machinery Co των 47 τόνων κατανάλωση την ημέρα για υπηρεσιακή 19 κόμβων. Αρκετά απαιτητικό. Το πρώτο του όνομα με το οποίο καθελκύστηκε ήταν Macuba, έγινε Rickmers Malaysia το 2009, Range το 2014, ξανά Rickmers Malaysia το 2016, AS Fortuna το 2017 ενώ από το περασμένο καλοκαίρι δουλεύει πια στην Αυστραλία με το όνομα Hobart.

 

Τελειώνουμε το αποψινό μας πρόγραμμα με το Samskip Hoffell (IMO 9196943) που αναχωρεί από το Rotterdam. Είναι πλοίο του 2000 που θυμίζει αρκετά Sietas, πλήν όμως είναι από το Κινέζικο ναυπηγείο Qingshan(KS 940304) και το κινεί μια MAN B&W. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Madeleine ως το 2015, έκτοτε με το τωρινό του όνομα. Για όσους έχουν καλή μνήμη, Samskip είδαμε και πρόσφατα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 1/11/2020 at 12:14 AM, Nick the Greek said:

Σήμερα πάμε σε φορτηγό-κατάσταση από διάφορα λιμάνια τση Ολλανδίας.

Ξεκινάμε με Spliethoff από το Terneuzen και το 12,662dwt γενικού φορτίου με το όνομα Hemgracht (IMO 9466996) που εξέρχεται από την Αμβέρσα. Κατασκευής 2009 στο Jiangdong (12000-14) με μηχανή Caterpillar. Είναι τριάμπαρο box shaped και με 2 x 180swl κρένια, καλό εργαλείο για unitized φορτίο και πιο βαριά αντικείμενα. Αν και είναι μόλις 10 ετών, έχει αλλάξει ήδη 4 ονόματα με το πρώτο του να είναι Beluga Fairy, να ακολουθεί το HHL Amazon το 2011, ενώ από το 2017 ονομάζεται Nunalik για Καναδούς πλοιοκτήτες. Σαν Hemgracht όπως το βλέπουμε και εδώ από πρύμα, δούλεψε από το 2016 και για λιγότερο από ένα χρόνο.

 

Και μόλις συνειδητοποίησα πως υπάρχει και με το προηγούμενό του όνομα, το Beluga Fairy. Φωτογραφία του Αυγούστου του 2010 στη Genova

Link to comment
Share on other sites

On 11/29/2019 at 3:43 PM, Nick the Greek said:

Τελειώνουμε με Maersk και πιο συγκεκριμένα με το Maersk Idaho (IMO 9193264) που και αυτό την κάνει μπούκα στο Rotterdam. Πλοίο του 2000 από τη Hyundai Ulsan(1201) με μηχανή επίσης Hyundai, χτίστηκε σαν Maersk Gosport για την Αγγλική τους θυγατρική ενώ με τη μετονομασία του στο τωρινό του όνομα το 2009, πέρασε στην κυριότητα της Αμερικανικής θυγατρικής των Δανών. Στην πρυμνιά του όψη βλέπουμε κάποια από τα 4,658 TEU που στη θεωρία μπορεί να μεταφέρει.

 

Να το και με το μοναδικό του προηγούμενο όνομα, Maersk Gosport. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Ικόνιο στις 14 Ιουλίου του 2007. Η άλλη διαφορά του με το Maersk Idaho είναι πως το 2007 στα πλάγια ήταν γραμμένο το Maersk Sealand, αργότερα όμως αυτό έγινε σκέτο Maersk Line.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Απόψε θα γνωρίσουμε ένα roro που δεν είναι και πάρα πολύ στο προσκήνιο, να το SCA Ostrand (ΙΜΟ 9087362) έχοντας περάσει τα φανάρια του Rotterdam και προχωρώντας πρός τη θέση του. Λογικό όμως να μη το γνωρίζουν παρά μόνο οι μερακλήδες:D της συγκεκριμένης κατηγορίας πλοίων μια και ανήκει στην Σουηδική SCA, η οποία είναι εταιρεία εκμετάλλευσης δασών και παραγωγής προιόντων προερχομένων από την υλοτομία, ενώ έχει επεκταθεί τόσο στην πράσινη ενέργεια, όσο και στα logistics. Μάλιστα αν δείτε το site τους, περηφανεύονται πως είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης ιδιοκτήτης δασών στην Ευρώπη. Θα μου πεί κανείς, ιδιωτικά δάση? Και θα απαντήσω, είδαμε και τα δικά μας που είναι δημόσια. Όταν δεν παραδίδονται στην παράνομη δόμηση, γίνονται στάχτη και μπούρμπερη. Στη Σουηδία τουλάχιστον είμαι σίγουρος πως η εταιρεία ελέγχεται για το τι κάνει.

 

Το συγκεκριμένο πλοίο είναι ναυπήγηση του 1996 στα Astilleros Espanoles της Sevilla(285) και είναι το δεύτερο από μια σειρά 3 πλοίων που είχε παραγγείλει η SCA. Οι δύο του μηχανές είναι MaK, το μήκος του είναι στα 170 μέτρα και τα γραμμικά μέτρα φόρτωσης είναι 1,900 πράγμα το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 149 φορτηγά. Κάτι μου λέει όμως ότι αν ανοίξει κανείς τον μεγάλο καταπέλτη της πρύμης, δε θα αντικρύσει μόνο φορτηγά αλλά mafi, κανονικά containers, παλέτες και ποιός ξέρει τι άλλα μέσα μεταφοράς προιόντων χαρτιού. Τα 3 αυτά πλοία συνδέουν τη Σουηδία με τις αφορές του Ηνωμένου Βασιλείου αλλά και της Ολλανδίας, του Βελγίου και των χωρών της Βαλτικής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σήμερα θα περάσουμε να δούμε και ένα αδελφό του SCA Ostrand που είδαμε στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα, πρόκειται για το SCA Ortviken (IMO 9087374). Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι τα ίδια, αλλάζει μόνο ο αριθμός γιάρδας που είναι 286 για το συγκεκριμένο. Οι φωτογραφίες είναι από το 2017 και το συννεφιασμένο Rotterdam. Τα πλοία αυτά έχουν κάμποσες προσεγγίσεις σε πολλά και διαφορετικά λιμάνια, στα πλαίσια των δρομολογίων τους. Ενδεικτικά να πω ότι το SCA Ortviken έχει κάνει Iggesund - Kiel - Malmo - Umea - Tilbury - Rotterdam - Helsingborg - Oxelsund - Umea - Sundsvall - Kiel - Iggesund. Πολλές προσεγγίσεις, θα ήθελα να έβλεπα το stowage plan. Τελειώνουμε με το πλοίο σαν Ortviken, το μοναδικό του προηγούμενο όνομα δηλαδή, σε αναχώρησή του από το Rotterdam πρίν από 13 χρόνια. Και φυσικά φορώντας τα τότε του σινιάλα.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε το τάνκερ Nissos Rhenia να λιάζεται στο λιμάνι του Rotterdam. Εδώ σε μια δεύτερη φωτογραφία στο ίδιο σημείο. Το πλοίο είναι κατασκευής 2019 και διαχειρίστρια εταιρία του φαίνεται η Kyklades Maritime Corporation σύμφωνα με το equasis

Edited by Ssiap21
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά τα αδελφά πλοία SCA Ortviken και SCA Ostrand, ας δούμε συντόμως και το SCA Obbola για να συμπληρώσουμε το σετάκι. Εννοείται πως τα χαρακτηριστικά του είναι πανομοιότυπα με αυτά των αδελφών του, αριθμός γιάρδας 284 για το εν λόγω πλοίο το οποίο και βλέπουμε να αφήνει πίσω του το Rotterdam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βρισκόμαστε στο Rotterdam του Μαίου του 2018 και συναντάμε ένα από δύο αδελφά roro που ναυπηγήθηκαν από το ναυπηγείο JJ Sietas(1281), το συγκεκριμένο είναι το Misana (IMO 9348936). Έχει φτάσει πια τα 15 έτη(2007) και έχει 2 κύριες μηχανές Wartsila για υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. Πλοιοκτήτης η Φινλανδική Godby Shipping της οποίας η ιστοσελίδα φιγουράρει στα πλευρά του πλοίου, εκείνη την εποχή παρά το ότι στο φουγάρο του βρίσκονταν τα σινιάλα της UPM, ήταν σε ναύλωση στην Stena νομίζω για δρομολόγια στο Harwich. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...