Jump to content
Shipfriends

Theodora (ΙΜΟ 7350313)


Recommended Posts

to nikolaos pou kouvala xaliki stin grammi kerkira igoumenitsa....einai edo kairo aragmeno sto limani....legetai oti feygei k ayti gia ta ksena....prin mia vdomada evafan gkaraz k porta....gnorizei kaneis pou etoimazetai na paei...

-------

(1975, ex- Θεοδώρα Ρ, Νικόλαος Κ, Παρθενών)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Παντόφλα με χαρακτηριστικές γραμμές αλλά και χρώμα :), που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται ως φορτηγό πλοίο στην γραμμή Ηγουμενίτσας - Κέρκυρας.

Παλαιότερα έχει περάσει από την γραμμή Αιδηψού - Αρκίτσας αλλά και από Ρίο - Αντίρριο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στο Ριο το πετυχα το Σεπτεμβριο του 2005 σαν ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ.Νομιζω οτι αφησε το Ριο καπου το 2006 αλλα δεν περνω και ορκο.Στο equasis λεει οτι ονομαστικε ΘΕΟΔΩΡΑ Ρ το Σεπτεμβριο του 2008 αλλα κατι τετοιο σιγουρα δεν ισχυει μιας και το Μαρτιο του 2008 που ειχα παει Κερκυρα λεγοταν ηδη ΘΕΟΔΩΡΑ Ρ

Αν κρινω απο τα χρωματα στο Ριο πρεπει να ανηκε στην ιδια εταιρεια με το ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tο Θεοδώρα Ρ όταν είχα πάει 6-7 μέρες Κέρκυρα ήταν μόνιμα αραγμένο στη θέση αυτή. Κάτι πήρε το αυτί μου για προβλήματα με τράπεζες.

Στην ιδια θεση ηταν και αρχες Αυγουστου που το ειδα στην Κερκυρα με τη μονη διαφορα οτι το γκαραζ ηταν γεματο αμμοχαλικο και μεσα ειχε φορτηγα και φορτωνανε.Οποτε οποιο προβλημα υπηρχε(αν υπηρχε) εχει ξεπεραστει και το πλοιο δουλευει κανονικα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με πάσα επιφύλαξη, το πλοίο έχει μετονομαστεί σε THEODORA (...σκέτο), και έχει υψώσει σημεία Sierra Leone.

Καμμία πλέον επιφύλαξη. Η αλλαγή (και στην ιδιοκτησία ή μόνο στο όνομα και την σημαία ???) έγινε πριν λίγες μόλις ημέρες.

Μπορούμε να δούμε στο marinetraffic :

post-2102-006117800 1286395117_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Theodora (1975, ex-Θεοδώρα Ρ, Νικόλαος Κ, ΙΜΟ 7350313)

Σε συνέχεια των παραπάνω μηνυμάτων, στα οποία αναφέραμε την μετονομασία του πλοίου και την αλλαγή σημαίας, να πούμε ότι το πλοίο απέπλευσε σήμερα από την Κέρκυρα με προορισμό την Σεβαστούπολη στην Μαύρη Θάλασσα, όπου και αναμένεται να φτάσει -σύμφωνα με το ΕΤΑ του πλοίου- στις 22/10ου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Theodora (ΙΜΟ 7350313)

(1975, ex-Θεοδώρα Ρ, Νικόλαος Κ, Παρθενών)

παρθενων ειναι παντοφλα που επι σειρα ετων εξυπηρετησε τη γραμμη του ριου.

το μετεπειτα νικολαος κ θεοδωρα ρ

Εκ του απιστεύτου !!! :blink: Ιφκαριστούμι proud, ιφκαριστούμι ionian !!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Είναι αλήθεια ότι στο shipspotting δεν βρίσκεις συχνά φωτογραφίες από Ελληνικές παντόφλες. Όταν όμως βρεις, πρόκειται για διαμαντάκια, όπως για παράδειγμα οι φωτό του BURAQ III από το Ομάν, που μας είχε παραθέσει πριν λίγο καιρό ο chiotis.

Πριν λίγες ημέρες (22/5ου), ανέβηκαν δυό εξαιρετικές φωτό του ΤHEODORA από την Σεβαστούπολη στην Ουκρανία, στις οποίες μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι στο πλοίο γίνεται ευρεία μετασκευή (δείτε τις σε Full Screen).

Έτσι, μου λύθηκε και η απορία που τόσο καιρό έβλεπα το πλοίο στο AIS πάντα στο ίδιο σημείο του λιμανιού της Σεβαστούπολης. Πιθανολογώ ότι από τον Οκτώβριο που έφθασε εκεί δεν έχει ταξιδέψει καθόλου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα μεγαλη μετασκευη και αναρρωτιεμαι τελικα σαν τι θα δουλεψει το πλοιο.

Υπαρχει επεκταση του σαλονιου προς τα πρυμα πραγμα ποπυ δειχνει οτι ισως παει για επιβατικο εκει

Γενικα τεραστιες αλλαγες που δεν δικαιολογουν τη χρηση του σαν Roro

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 9 months later...

Τι να γίνεται άραγε αυτό το πλοίο ??? Το είχαμε δει σε φωτό τον Μάιο του 2011 από το shipspotting (ποστ Νο 13 στο παρόν θέμα) να δέχεται ευρεία μετασκευή στην Σεβαστούπολη της Ουκρανίας. Από τότε δεν φαίνεται να έχει ταξιδέψει καθόλου, και μόλις πριν λίγες ημέρες (23 Νοεμβρίου) εξέπεμψε και πάλι σήμα από το ίδιο σημείο στην Σεβαστούπολη.

Να πούμε για την ιστορία μιας και δεν το έχουμε αναφέρει, ότι έχει κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Ελευσίνας, το 1975 και με πρώτο του όνομα το ΠΑΡΘΕΝΩΝ βέβαια, με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 4496. Αργότερα μετεγγράφει στην Πάτρα με αριθμό νηολογίου Ν.Πάτρας 46.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 9 months later...
  • 5 years later...
On 5/30/2011 at 10:26 AM, polmyt said:

Πραγματικα μεγαλη μετασκευη και αναρρωτιεμαι τελικα σαν τι θα δουλεψει το πλοιο.

Γενικα τεραστιες αλλαγες που δεν δικαιολογουν τη χρηση του σαν Roro

Στην μαύρη ήπειρο το πλοίο μας δεν δούλεψε ως φέρρυ σε κάποια γραμμή, αλλά ως ειδικά εξοπλισμένη βυθοκόρος (Powerful Dredger) για την εταιρεία WEST AFRICAN GROUP SL σε αναζήτηση και εξόρυξη διαμαντιών σε περιοχές της Σιέρα Λεόνε. Όπως μπορούμε να δούμε στην φώτο που επισυνάπτω από το site της εταιρείας του (wagdiamonds.com), το πλοίο είχε εξοπλιστεί με μεγάλα ειδικά μηχανήματα που κάλυπταν σχεδόν όλο τον χώρο του γκαράζ του. Η μετασκευή του (ή αν προτιμάτε προσαρμογή του) για αυτόν τον νέο του ρόλο, είχε γίνει σε ναυπηγείο της Σεβαστούπολης στην Ρωσία, από όπου το είχαμε δει και σε φώτο πριν κατέβει στην δυτική Αφρική.

Στο site της εταιρείας του (το οποίο όπως είδα δεν ανταποκρίνεται πλέον), υπήρχαν επίσης πλάνα του πλοίου αλλά και αναλυτικά όλα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

“Technology

For diamond mining in the rivers of Sierra Leone, the company WAG SL uses a powerful dredger, which takes the soil to a depth of 10 meters and a slurry pipeline delivers it to the enrichment plant (EP), which is located on the vessel.

The caravan, consisting of a ship, a dredger and a subsidiary tug is capable of changing its location at any time. Autonomy and maneuverability to make the process as efficient diamond.”

DWT: 440 tons, Displacement with cargo 1114 t, Dimensions: 77.21m x 11.80m, Max loaded draft: 2.2m, Gross/Net: 1038 t/ 311t, Main Engines: DEUTZ MWM, 2 x 680hp, Ships Diesel engine: 2 x 75kwt. 380V, 50Hz (Sole SA. ESP), Ships Diesel engine: 1 x 50kwt, 1 x 30kwt., Additional Diesel engines : 5 x 250kwt (FG Wilson, GB), Speed: 12 knots, G O tank capacity: 142 t, F W tank capacity: 83 t, Deck cargo 315 t, Crew : 13 pers., Bow Ramp, Helicopter, Tug boat, Auto Crane: 40 t lift. cap.

Τέλος, ο λόγος που αναφέρομαι σε παρελθόντα χρόνο και όχι σε ενεστώτα, είναι επειδή αυτά τα στοιχεία τα είχα "ανακαλύψει" πριν λίγα χρόνια και δεν γνωρίζω αν το πλοίο συνεχίζει είτε σε αυτές τις εργασίες είτε ακόμα και αν βρίσκεται "εν ζωή".

from wagdiamonds.com.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...