pontos Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Κι αν αληθεύουν οι φήμες που κυκλοφορούν θα δρομολογηθεί στην γραμμή Φανερωμένη - ΝέαΠέραμο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 Το πιο λογικο μιας και εκει ηταν παλια και μετα τη μεταδρομολογηση του Φανερωμενη στη γραμμη Περαμα Παλουκια, ειχαν μεινει μονο δυο πλοια στη γραμμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Δεμένο στα Παλούκια δίπλα στο Μαρία-Ελένη......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Να φανταστω οτι το ονομα ξαναεγινε ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΟΙΜΗΣΗΣ και με νηολογιο Πειραια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2015 Author Share Posted February 18, 2015 Μετά την Μεγατεχνικα το πλοίο ήταν για αρκετό διάστημα στο ναυπηγείο του Παναγιωτακη Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Στην Φανερωμένη το σκάφος έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια ίσως και μέσα στο προσεχές Σαββατοκύριακο, παραμένοντας στην κοινοπραξία Αγ.Νικόλαος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Απορία τού ψάλτη:αφού τα specifications τού πλοίου δέν ήταν γιά ανοιχτή θάλασσα,πώς πήγε και ήρθε από εκεί πέρα; Υπενθυμίζω ότι παλιότερα είχε αναγραφεί εδώ πως η φόρτωση και μεταφορά του με άλλο πλοίο είχε κριθεί αντιοικονομική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Destination Piraeus, ETA 10/11 για το πλοίο. Περιμένει στο Σουεζ παρέα με το ρ/κ Miclyn Pearl (που φαίνεται να έχει Ελληνική σημαία). έτσι :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Έτοιμο για ν'αλλάξει γραμμή το αμφίπλωρο...Από την ερχόμενη Κυριακή θα μεταβεί στην γραμμή Παλούκια Πέραμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Ποιος θα το περίμενε!! Νομίζω είναι το μικρότερο σε μήκος αμφιπλωρο που θα μπει στη γραμμή!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Λογικα θα κανει νυχτερινες βαρδιες που η κινηση ειναι λιγοτερη.Δεν μπορω να φανταστω οτι θα δουλευει σε ωρες αιχμης Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Όντως είναι το μικρότερο αμφίπλωρο...Όσο για τις βάρδιες κι εγώ αυτό πιστεύω ότι θα δουλεύει νύχτες...Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Εχει ξεκινησει να δουλευει το αμφιπλωρο,όχι μονο σε νυχτερινες βαρδιες όπως υπολογιζα λιγο πιο πανω ,αλλα ολες τις ωρες της ημερας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2015 Author Share Posted November 8, 2015 Στη διάρκεια της απεργίας που ήταν περιορισμένα τα δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Παλούκια υπήρξαν παραπάνω για το Παναγία Κοίμησης που το γκαράζ του γέμιζε πολύ εύκολα, με αποτέλεσμα την αναμονή για το επόμενο δρομολόγιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 Χθες ταξίδεψα με το Παναγία Κοίμησης στη γραμμή Πέραμα Παλούκια και σχημάτισα πολλές αρνητικές εντυπώσεις για το πλοίο. Ας ξεκινήσω από το γκαράζ του που είναι μικρό για τη γραμμή με αποτέλεσμα τα αμάξια να στριμώχνονται για να μην αφήνουν κενά μεταξύ των οχημάτων. Ο συνοδηγός πρέπει αναγκαστικά να βγει από τη θέση του οδηγού ή να μείνει μέσα στο αμάξι. (Εντύπωση μου έκανε που δεν γέμισε το γκαράζ του)!! Στο σαλόνι οι καναπέδες ήταν πολύ βρώμικη και για θέρμανση δεν υπήρχε ίχνος!! Το σαλόνι ήταν πραγματικά ψυγείο παρόλα που υπάρχουν κλιματιστικά τοίχου στο σαλόνι!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Να υποθέσω πως τα κλιματιστικά "τοίχου" δέν λειτουργούσαν; Επίσης υποθέτω πως λόγω τού μικρού μεγέθους του δέν ευοδώθηκε η πώλησή του στο Αμπουντάμπιον και οι Αραβες μάς το επέστρεψαν μετά την ναύλωση...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Σωστα, από κλιματιστικα δεν λειτουργουσε τιποτα. Για την πωληση που λες δεν μπορούμε να ξερουμε τι πηγε στραβα και δεν ολοκληρωθηκε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 Το καλοκαίρι που είχα ξανά ταξιδέψει μαζί του στη γραμμή της Φανερωμένης τα κλιματιστικά δούλευαν κανονικά!! Δεν ξέρω εάν υπηρχε ο όρος για πώληση του πλοίου στους Άραβες γιατί μάλλον ειχε πάει εκεί μέχρι να τελειώσουν κάποιο έργο που έκαναν και χρησιμοπιουσαν το πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Το πλοιο στα Παλουκια.Η διαφορα μεγεθους με τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι εμφανης Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 Δυστυχώς πολύ μικρό για την συγκεκριμένη γραμμή με αποτέλεσμα ιδίως στην πρωινή του βάρδια να μην μπορεί να φέρει εις πέρας κάποια από τα δρομολόγιά του... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 (edited) Ας διορθώσουν οι mods το όνομα στο topic αν γίνεται. Edited April 12, 2016 by pathfinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontos Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Σιγά σιγά ετοιμάζεται για να γυρίσει στα παλιά του λημέρια δηλαδή στην Φανερωμένη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2016 Author Share Posted April 16, 2016 Βλέπω ότι έχει κάποιες διαφορές εξωτερικά το Παναγία Κοίμησης. Πρώτα από όλα το όνομα είναι γραμμένο με άσπρα γράμματα ενώ παλιότερα ήταν με κίτρινα γράμματα. Αλλά μια διαφορά είναι ότι παλιότερα είχε 4 κίτρινες γραμμές οριζόντιες που όριζαν τα καταστρώματα και τώρα αυτές είναι μπλε (έχει γίνει ενιαίο το μπλε με το υπόλοιπο του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2016 Author Share Posted September 20, 2016 Το Παναγία Κοίμησης στη γιορτή της Φανερωμένης (22-23/08/16) είχε μεταδρομολογηθεί στη γραμμή της Φανερωμένης Μέγαρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2017 Author Share Posted January 15, 2017 Οι διαστάσεις του Παναγία Κοίμησης είναι μήκος 50,00 μέτρα, πλάτος 15,30 μέτρα και βύθισμα 1,80 μέτρα. Φέρει 4 κύριες μηχανές Daewoo. Η χωρητικότητα στo γκαράζ είναι 60 ΙΧ. Και έχει χωρητικότητα σε επιβάτες 500 άτομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now