Jump to content
Shipfriends

Παναγία Κοίμησης (ΙΜΟ 8735912)


Recommended Posts

  • 2 months later...

Στην Φανερωμένη το σκάφος έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια ίσως και μέσα στο προσεχές Σαββατοκύριακο, παραμένοντας στην κοινοπραξία Αγ.Νικόλαος...

Link to comment
Share on other sites

Απορία τού ψάλτη:αφού τα specifications τού πλοίου δέν ήταν γιά ανοιχτή θάλασσα,πώς πήγε και ήρθε από εκεί πέρα;

 

Υπενθυμίζω ότι παλιότερα είχε αναγραφεί εδώ πως η φόρτωση και μεταφορά του με άλλο πλοίο είχε κριθεί αντιοικονομική.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Όντως είναι το μικρότερο αμφίπλωρο...Όσο για τις βάρδιες κι εγώ αυτό πιστεύω ότι θα δουλεύει νύχτες...Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Εχει ξεκινησει να δουλευει το αμφιπλωρο,όχι μονο σε νυχτερινες βαρδιες όπως υπολογιζα λιγο πιο πανω ,αλλα ολες τις ωρες της ημερας

Link to comment
Share on other sites

Στη διάρκεια της απεργίας που ήταν περιορισμένα τα δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Παλούκια υπήρξαν παραπάνω για το Παναγία Κοίμησης που το γκαράζ του γέμιζε πολύ εύκολα, με αποτέλεσμα την αναμονή για το επόμενο δρομολόγιο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χθες ταξίδεψα με το Παναγία Κοίμησης στη γραμμή Πέραμα Παλούκια και σχημάτισα πολλές αρνητικές εντυπώσεις για το πλοίο. Ας ξεκινήσω από το γκαράζ του που είναι μικρό για τη γραμμή με αποτέλεσμα τα αμάξια να στριμώχνονται για να μην αφήνουν κενά μεταξύ των οχημάτων. Ο συνοδηγός πρέπει αναγκαστικά να βγει από τη θέση του οδηγού ή να μείνει μέσα στο αμάξι.  (Εντύπωση μου έκανε που δεν γέμισε το γκαράζ του)!! Στο σαλόνι οι καναπέδες ήταν πολύ βρώμικη και για θέρμανση δεν υπήρχε ίχνος!! Το σαλόνι ήταν πραγματικά ψυγείο παρόλα που υπάρχουν κλιματιστικά τοίχου στο σαλόνι!! 

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω πως τα κλιματιστικά "τοίχου" δέν λειτουργούσαν;

 

Επίσης υποθέτω πως λόγω τού μικρού μεγέθους του δέν ευοδώθηκε η πώλησή του στο Αμπουντάμπιον και οι Αραβες μάς το επέστρεψαν μετά την ναύλωση......

Link to comment
Share on other sites

Σωστα, από κλιματιστικα δεν λειτουργουσε τιποτα.

Για την πωληση που λες δεν μπορούμε να ξερουμε τι πηγε στραβα και δεν ολοκληρωθηκε

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι που είχα ξανά ταξιδέψει μαζί του στη γραμμή της Φανερωμένης τα κλιματιστικά δούλευαν κανονικά!! Δεν ξέρω εάν υπηρχε ο όρος για πώληση του πλοίου στους Άραβες γιατί μάλλον ειχε πάει εκεί μέχρι να τελειώσουν κάποιο έργο που έκαναν και χρησιμοπιουσαν το πλοιο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δυστυχώς πολύ μικρό για την συγκεκριμένη γραμμή με αποτέλεσμα ιδίως στην πρωινή του βάρδια να μην μπορεί να φέρει εις πέρας κάποια από τα δρομολόγιά του...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βλέπω ότι έχει κάποιες διαφορές εξωτερικά το Παναγία Κοίμησης. Πρώτα από όλα το όνομα είναι γραμμένο με άσπρα γράμματα ενώ παλιότερα ήταν με κίτρινα γράμματα. Αλλά μια διαφορά είναι ότι παλιότερα είχε 4 κίτρινες γραμμές οριζόντιες που όριζαν τα καταστρώματα και τώρα αυτές είναι μπλε (έχει γίνει ενιαίο το μπλε με το υπόλοιπο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Οι διαστάσεις του Παναγία Κοίμησης είναι μήκος 50,00 μέτρα, πλάτος 15,30 μέτρα και βύθισμα 1,80 μέτρα. Φέρει 4 κύριες μηχανές Daewoo. Η χωρητικότητα στo γκαράζ είναι 60 ΙΧ. Και έχει χωρητικότητα σε επιβάτες 500 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...