Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais; Άραγε με την άφιξή τους θα αποκλείσει και η Ρ&Ο τους foot passengers από το δρομολόγιο, όπως και η SeaFrance πέρισι; (και η Forfolk για Dunkerque από νωρίτερα):(

Link to comment
Share on other sites

Κατά τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα πλοία του καναλιού, οι απλοί επιβάτες (μη εποχούμενοι) δεν είναι επιθυμητοί λόγω του υψηλού κόστους των απαραίτητων για τη διακίνηση τους λιμενικών εγκαταστάσεων.

Τον τελευταίο όμως καιρό το ξανασκέφτονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το προβλημα ειναι στο Ντοβερ βασικα οπου χρησιμοποιουνται λεωφορειακια για τη μεταφορα των επιβατων, το λιμανι -αν το πιστευετε- θελει να κοψει το κοστος και δεν επενδυει σε αυτα τα μεσα. Απ' οτι μαθαινω ομως σε ολο το υπολοιπο καναλι οι πεζοι επιβατες ειναι ευπροσδεκτοι.

Link to comment
Share on other sites

Στις γραμμες που δεν πανε Ντοβερ.

Α, ναι, πράγματι. Η πρώτη που "έδωσε άκυρο" στους foot passengers ήταν η Norfolk για Dunkerque.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Από τον περασμένο Αύγουστο δεν υπάρχει λεωφορείο από το σταθμό τραίνων του Dover για τον επιβατικό σταθμό του λιμανιού, υπηρεσία που παρείχε με δύο λίρες η P&O. Πλέον ταξάκι ή ποδαράκι (μισή+ ώρα πες, περνάς και από τον πεζόδρομο της πόλης αν θες). Το check in για τους foot passengers κλείνει 45' πριν την αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...