Protoporos Posted September 1, 2023 Posted September 1, 2023 Φθινοπώρινα δρομολόγια από 1/09 έως 10/09
Protoporos Posted September 3, 2023 Posted September 3, 2023 Δρομολόγια του Άννα Μαρία στην γραμμή Ωρωπό-Ερετρια από 11 Σεπτεμβρίου 2023 Δευτέρα Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00 Από Ωρωπό: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30 Τρίτη έως Τετάρτη Από Ερέτρια: 07:00-08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00 Από Ωρωπό: 07:30-08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30 Πέμπτη Από Ερέτρια: 07:00-08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00 Από Ωρωπο: 07:30-08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30 Παρασκευή Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00-20:00 Από Ωρωπό: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30-20:30 Σάββατο Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00-20:00 Από Ωρωπό: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30-20:30 Κυριακή Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00-20:00-21:00 Από Ωρωπο: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30-20:30-21:30
Protoporos Posted September 9, 2023 Posted September 9, 2023 Δρομολόγια του Πρωτοπόρος ΧΙΙΙ στην γραμμή Ωρωπό-Ερετρια από 11/09 έως και 17/09 !!!
Protoporos Posted October 4, 2023 Posted October 4, 2023 Δρομολόγια του Πρωτοπόρος ΧΙΙΙ στην γραμμή Ωρωπό-Ερετρια από 4/10 έως 31/10/2023. Άκουσα ότι το πλοίο δρομολογείται για τελευταία φορά στην Ερέτρια !!!
Aqua_blue Posted October 4, 2023 Posted October 4, 2023 Από 1η Νοέμβρη το Πρωτοπόρος ΧΙΙΙ μεταδρομολογείται στην γραμμή Παλούκια - Πέραμα Το Άννα Μαρία θα μείνει μόνο του στην γραμμή όλη την χειμερινή περίοδο. Όταν θα είναι ετοιμο το Πρωτοπόρος XVII ,θα ανέβει στη γραμμή στη θέση του ΧΙΙΙ
observer Posted Saturday at 11:22 PM Posted Saturday at 11:22 PM Έχει κανείς εικόνα για το πώς πάει η γραμμή από νούμερα; Υπάρχει κάποια μείωση από τότε που ολοκληρώθηκε ο δρόμος της Χαλκίδας; Σταθερότητα;
bas Posted Sunday at 06:42 AM Posted Sunday at 06:42 AM O δρόμος της Χαλκίδας δεν έχει ολοκληρωθεί. Και έχει κίνηση στον κύκλο του Αγίου Στεφάνου. Ετσι έχει κίνηση τις Κυριακές το βράδυ από Ερέτρια και Παρασκευή - Σάββατο από Ωρωπό. Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. Από την άλλη για να πας Ωρωπό πληρώνεις και τα διόδια, οπότε ένα ζευγάρι με το αμάξι του, θέλει 5 ευρώ παραπάνω για το πέρασμα και αν δεν είναι πηγμένη η Χαλκίδα, θέλεις και 10-15 λεπτά παραπάνω με το φέρρυ. Ουσιαστικά μόνο όσοι πάνε προς την Κύμη, ενδιαφέρονται να κόψουν την διαδρομή και θα βόλευε το φέρρυ, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει μέλλον. Αν μάλιστα σε 3 χρόνια γίνει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας και του Βασιλικού, κανείς δεν θα πηγαίνει με το φέρρυ, αφού στην μία ώρα από την Αθήνα, θα είναι στην Ερέτρια, ενώ μεγάλο πρόβλημα είναι και το πέρασμα μέσα από τις καφετέριες του Ωρωπού. Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα. Αν και όπως έχει προτείνει και η επιτροπή Εύβοια Μετά, θα πρέπει να γίνει γραμμή Αγία Μαρίνα Μαραθώνα με το Μακρυλαίμι που είναι εύκολο να γίνει ο ντόκος και είναι η μισή διαδρομή από τα Στύρα, οπότε η κεντρική Εύβοια θα πήγαινε σίγουρα από εκεί.
Aqua_blue Posted Sunday at 06:55 AM Posted Sunday at 06:55 AM Το πέρασμα στην γραμμή είναι 30 λεπτά,εδώ και πολλά χρόνια ! Τα δρομολόγια και φέτος είναι συχνότητας κάθε μισή ώρα. Εποχές 2004 η γραμμή ήταν πεδίο μάχης από την κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ . Τα νεοεισερχόμενα στη γραμμή Πρωτοπόρος Ι και θεολόγος Ελένη άλλαξαν τα δεδομένα (μετά ήρθαν τα υπόλοιπα αμφίδρομα,2006 και μετά) Από την μια το Πρωτοπόρος Ι που το πρώτο εξάμηνο έκανε τη γραμμή 15 λεπτά,αλλά δεν συνεχίστηκε γιατί πήραν τις IVECO στα χέρια! Από την άλλη το Θεολόγος Ελένη που έχανε χρόνο στη μανούβρα αλλά το κέρδιζε στη ταχύτητα...το Πρωτοπόρος Ι & ΙΙ τα πέρναγε από πάνω σε θέμα ταχύτητας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted Sunday at 07:29 AM Posted Sunday at 07:29 AM Να υπενθυμίσω απλά, πως δεν υπήρξε πλοίο με όνομα ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ Ι, όχι τίποτ' άλλο αλλά να μην ψάχνει να βρει κανείς ποιό ήταν !!! 🙄
observer Posted Sunday at 01:21 PM Posted Sunday at 01:21 PM 6 hours ago, bas said: Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. [...] Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα. άρα αν φτιαχτεί και ο δρόμος που λέτε, μήπως αρχίσουν να ξαναρίχνουν τον χρόνο; Με 15 λεπτά κάτω η γραμμή ξαναγίνεται ανταγωνιστική (αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι έγινε κυρίως για μείωση κατανάλωσης, κι όχι επειδή πήραν τις μηχανές στα χέρια όπως είπε άλλος φίλος). Όσο για Αγ. Αποστόλους και Αμάρυνθο, υπάρχει ντόκος που να μπορεί να υποστηρίξει ακόμη και τα μεγαλύτερα αμφίπλωρα του πορθμείου στα 2 λιμάνια;
Villandry Posted Sunday at 02:05 PM Posted Sunday at 02:05 PM Ποιά είναι η παντόφλα Άρης? Εγώ μόνο το Άρης ΙΙ θυμάμαι. Θεολόγος Ελένη, από τις πιο πλήρεις παντόφλες, ανάλογή της η νυν Αγία Ειρήνη.
bas Posted Monday at 06:04 AM Posted Monday at 06:04 AM Ντόκος για αμφίπλωρα, δεν είναι κάτι το δύσκολο να γίνει. Πιο μεγάλο κόστος και σημασία θα έχει η χερσαία ζώνη πρόσβασης και ο δρόμος. Αλλωστε και στον Ωρωπό ο σημερινός ντόκος είναι πολύ μεγαλύτερος από τον παλιό, ενώ στην Ερέτρια δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό. Ο λόγος είναι ότι τα πλοία όπως και στα Στύρα βγαίνουν μέσα στον οικισμό, σε μια λογική του 1960 που υπήρχε κόσμος που πήγαινε με τα πόδια, ενώ στην πράξη είναι πέρασμα για αυτοκίνητα. Κάποτε στην Ερέτρια, εποχές 60 και 70, είχα μετρήσει μέχρι και 14 παντόφλες αραγμένες. Η ουσία είναι ότι μετά την πρόσφατη προ εβδομάδος δήλωση του πρωθυπουργού ότι μέχρι το 2028 θα έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Χαλκίδας και αυτή του Βασιλικού, σημαίνει ότι κέντρο Αθήνας - Ερέτρια, θα πέσει στην μία ώρα. Σήμερα σε καθημερινή χωρίς πήξιμο εξόδου, από το Χαλάνδρι μέσω Αττικής οδού κάνω την είσοδο στην Γέφυρα στην Χαλκίδα 40 λεπτά και την Ερέτρια σε μία ώρα με νόμιμες ταχύτητες. Αυτό θα κατέβει 10 λεπτά εύκολα. Δυστυχώς δεν μπορείς να μην υπολογίσεις τουλάχιστον 1 ώρα μέχρι τον Ωρωπό για να είσαι σίγουρος ότι θα προλάβεις το πλοίο, επειδή έχεις και το πέρασμα από τις καφετέριες του Ωρωπού, που είναι απρόβλεπτο. Με μισή ώρα χρόνο περάσματος, αυτός που θα πηγαίνει από Χαλκίδα θα έχει φτάσει στα Λέπουρα χαλαρά και θα έχει και 5 ευρώ στην τσέπη του. Για μένα μόνο η επιλογή της Αγίας Μαρίνας - Μακρυλαίμι, που θα έφερνε κόστος και χρόνο Ωρωπού - Ερέτριας στην γραμμή, ενώ η κατασκευή του ντόκου είναι πανεύκολη, χρειάζεται μόνο 1 χλμ νέος δρόμος και διαπλάτυνση του αγροτικού που υπάρχει, σε περιοχή με μηδενικό κόστος απαλλοτρίωσης, θα ήταν η καλύτερη λύση, για αυτό άλλωστε και την πρότειναν οι μελετητές του Εύβοια μετά. Γιατί μπορεί ο χρόνος για την κεντρική Εύβοια να μην ήταν τόσο λιγότερος, αλλά θα γλύτωνε κάποιος τα διόδια και τον πολύ δύσκολο και επικίνδυνο δρόμο Χαλκίδα - Λέπουρα, που πας με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Αντίθετα από Λέπουρα μέχρι Κάρυστο, εκτός από κάποια κομμάτια που φτιάχνονται, είναι 5 κατηγορίες καλύτερος αφού είναι 11 μέτρα πλάτους, όπως η παλιά εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας, πριν γίνει αυτοκινητόδρομος.
aggelos_lask Posted Monday at 07:06 AM Posted Monday at 07:06 AM Έχω μπερδευτεί αρκετά.Στην φωτογραφία που έστειλες,εκεί θες να πεις ότι σε εκείνο το σημείο να φτιαχτεί ένα μικρό λιμανάκι για παντόφλες,ώστε από Αγία Μαρίνα να πηγαίνουν εκεί,για να πηγαίνουν πιο εύκολα στα Λέπουρα που λες ;
fund.st Posted Monday at 07:32 AM Posted Monday at 07:32 AM Δεν υπάρχει περίπτωση να μεταφέρουν την γραμμή απο τα Νέα Στύρα προς Μακρυλαίμι. Η γραμμή δουλεύει σε πολύ μεγάλο ποσοστό απο κόσμο της Νότια Εύβοιας (Μαρμάρι / Κάρυστος κτλπ) λόγω της ευκολίας και της πληθώρας των δρομολογίων. Μέχρι και νέο δρόμο φτιάχνουν (εδώ και πόσα χρόνια) για να πηγαίνεις απο Νέα Στύρα μέχρι την διακλάδωση με το Πόρτολάφια περνώντας έξω απο όλα τα χωριά.
Villandry Posted Monday at 09:20 AM Posted Monday at 09:20 AM 3 hours ago, bas said: Ο λόγος είναι ότι τα πλοία όπως και στα Στύρα βγαίνουν μέσα στον οικισμό, σε μια λογική του 1960 που υπήρχε κόσμος που πήγαινε με τα πόδια, ενώ στην πράξη είναι πέρασμα για αυτοκίνητα. Γιατί τα περισσότερα, αν όχι όλα τα λιμάνια πού είναι? Στον οικισμό συνήθως και αυτό είναι το σωστό.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted Monday at 09:58 AM Posted Monday at 09:58 AM Έτσι ακριβώς, από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, μέχρι Αιδηψό, Στύρα, Ερέτρια κλπ. Από εκεί και πέρα..... κουβέντα να γίνεται, να 'χουμε να λέμε. Για νέες γραμμές, κατάργηση παλιών, νέους δρόμους, νέες προβλήτες, νέες..... λίμνες, ποτάμια και γιοφύρια για να εξυπηρετείται ταχύτερα και φθηνότερα η πρόσβαση σε κάθε κωμόπολη χωριό και συνοικισμό. Και που τώρα ??? Στην Εύβοια και μάλιστα την μισή, από την μέση και κάτω, όπου εκτός από την μόνιμη οδική σύνδεση, εξυπηρετείται και από τρεις πορθμειακές γραμμές, Ερέτρια, Στύρα και Μαρμάρι. Εδώ και τώρα, κάθε παραλία και προβλήτα, κάθε ακρογιαλιά και αμφίπλωρο, κάθε βραχάκι και παντόφλα !!! 😁
Nikos_Chania Posted Monday at 10:26 AM Posted Monday at 10:26 AM 4 hours ago, bas said: Η ουσία είναι ότι μετά την πρόσφατη προ εβδομάδος δήλωση του πρωθυπουργού ότι μέχρι το 2028 θα έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Χαλκίδας και αυτή του Βασιλικού, σημαίνει ότι κέντρο Αθήνας - Ερέτρια, θα πέσει στην μία ώρα. Η παράκαμψη της Χαλκίδας δεν θα βελτιώσει κατά πολύ τον χρόνο. Θα αποφεύγεται ναι μεν η κίνηση που τώρα δημιουργείται στον κυκλικό, αλλά μέχρι την δημιουργία νέας γέφυρας, δεν μπορεί να αποσυμφορηθεί το κομμάτι στην αρχή της γέφυρας. Και νομίζω πως το σενάριο επέκτασης της γέφυρας θα αργήσει πολλά χρόνια.
observer Posted Monday at 08:38 PM Posted Monday at 08:38 PM (edited) 1) Συμφωνείτε ότι το Ωρωπός-Ερέτρια φαντάζει καταδικασμένο όταν ολοκληρωθούν τα έργα την επόμενη 3ετία και αν ναι 2) θα'χε νόημα κάποιο άλλο πορθμείο νοτιότερα του Ωρωπού και βορειότερα της Αγ. Μαρίνας; Edited Tuesday at 01:01 PM by polmyt
bas Posted Tuesday at 06:14 AM Posted Tuesday at 06:14 AM (edited) Μετά τις φωτιές στην Βόρεια Εύβοια, ιδρύθηκε η επιτροπή Μπένου και βγήκε μία μεγάλη μελέτη με τον τίτλο Εύβοια Μετά. Εκεί οι μελετητές στο θέμα των δρόμων, επειδή γνωρίζουν ότι αυτοί καθυστερούν πολλά χρόνια, ακόμα και αν είναι μικρές διαδρομές, όπως παρακάμψεις χωριών ή πόλεων, πρότειναν εναλλακτικές. Επειδή όπως πολύ σωστά ειπώθηκε η Εύβοια έκανε την βλακεία, να πάει στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, αντί στην Περιφέρεια Αιγαίου όπου και ανήκει, ενώ η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, επειδή γεωγραφικά της ανήκει η βιομηχανική περιοχή Οινοφύτων, φαίνεται στις πλούσιες περιφέρειες. Ετσι εμείς στην Εύβοια είμαστε διπλοριγμένοι. Και πλούσιοι λόγω των Οινοφύτων και στεριανοί, ενώ είμαστε νησί. Οι μελετητές λοιπόν επειδή ξέρουν οι περιφερειακοί Χαλκίδος, Βασιλικού, Ερέτριας και Αλιβερίου, θα κάνουν πολλά χρόνια για να φτιαχτούν, πρότειναν να γίνει πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα η σύνδεση Αγίας Μαρίνας - Μακρυλαίμι, για προφανείς λόγους, για την εξυπηρέτηση της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ. Δηλαδή από Αμάρυνθο μέχρι Κύμη και Σκύρο. Κάποιοι προσπερνάνε εύκολα το μεγάλο κόστος και τα αραιά και μη τακτικά δρομολόγια της γραμμής Αγία Μαρίνα - Στύρα, συν την κίνηση για τα Στύρα, ενώ ούτε ο Αλμυροπόταμος είναι λύση, ούτε πρέπει τα πλοία τον 21ο αιώνα είδικά οι παντόφλες που δεν θέλουν και σοβαρές υποδομές στην θάλασσα, να είναι μέσα στα σπίτια, γιατί επιβαρύνεται ο αστικός ιστός από την οδική κυκλοφορία. Το ότι κάποιοι ζούν ακόμα 50 χρόνια πίσω, αυτό δεν αφορά τους μηχανικούς που μελετούν τα έργα, αλλά τους αφορούν μόνο οι σύγχρονες προδιαγραφές. Προφανώς δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα υπάρχοντα λιμάνια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα συνεχίσουμε να κάνουμε με τον αρχαίο τρόπο. Πάμε τώρα στα οικονομικά. Ωρωπός Ερέτρια ένα ζευγάρι και το αυτοκίνητο είναι 13 ευρώ, για μία διαδρομή 4 νμ. Αγία Μαρίνα Στύρα, ή Αλμυροπόταμος είναι 32 ευρώ για μία διαδρομή 7,5 νμ. Εξωπραγματική τιμή που εκμεταλλεύεται τους κατοίκους της νότιας Εύβοιας. Αν δε σταθούμε στην συχνότητα των δρομολογίων, κάθε μισή ώρα από το πρωί μέχρι το βράδυ ο Ωρωπός, 7-9 δρομολόγια ημερησίως τα Στύρα. Το Μακρυλαίμι είναι όπως και η Αγία Μαρίνα εκτός οικισμού, άρα εύκολη και γρήγορη πρόσβαση και ευκολία στάθμευσης. Η απόσταση είναι λιγότερο από ένα νμ μεγαλύτερη από του Ωρωπού, άρα βγαίνει στην μισή ώρα το δρομολόγιο με φόρτωση σε αμφίπλωρο. Οπότε ακόμα και με 17 ευρώ κόστος, θα είναι το ίδιο με τον Ωρωπό αφού δεν έχεις διόδια, που έχει ο Ωρωπός. Εμείς λοιπόν της Κεντρικής Εύβοιας, με δρομολόγια ανά 30 - 45 λεπτά, να θυμίσω ότι παλιά στο Ωρωπός - Ερέτρια δούλευαν 4 πλοία στην βάρδια, 2 ταξίδευαν και 2 φόρτωναν, πριν τα αμφίπλωρα και ανά ώρα εκτός σεζόν τις καθημερινές, είναι σίγουρο ότι θα πηγαίναμε από αυτήν την γραμμή, γιατί θα γλυτώναμε 50 δύσκολα χλμ που κάνεις μία ώρα για να τα διανύσεις. Το μόνο πιθανό θέμα, είναι αν τα αμφίπλωρα έχουν κάποιο θεματάκι στα 2 χλμ του περάσματος από την Αγία Μαρίνα που πιάνει καιρός. Δεν ξέρω, δεν σχολιάζω, απλώς ρωτάω. Στο οικονομικό κομμάτι, τα 50 χλμ καυσίμου είναι κάπου 5-6 ευρώ και άλλα 4 τα διόδια, είμαστε στα 10 ευρώ, ενώ μπορείς και να γλυτώσεις και αυτά της Αττικής οδού για κάποιους, οπότε πάμε στα 12,5 ευρώ. Αρα τα 5-7 ευρώ παραπάνω δεν είναι μεγάλο ποσό για το όφελος ποιότητας και ξεκούρασης στην διαδρομή. Αν λοιπόν είναι συχνά τα δρομολόγια, τότε χωρίς άγχος θα βάλεις μία ώρα Αθήνα - Αγία Μαρίνα, και μετά θα είσαι σε 20 λεπτά στα Λέπουρα. Και μισή ώρα διαδρομή με το πλοίο. Σύνολο 1.50 και μετά άλλα 5 λεπτά σύνολο 1.55 το Αλιβέρι, 15 λεπτά σύνολο 2.05 η Αμάρυνθος και 20 λεπτά σύνολο 2.10 η Παραλία Κύμης. Σήμερα το καλοκαίρι θέλεις 1.20 - 1.30 για την Αμάρυνθο, 1.30 - 1.40 για το Αλιβέρι και 2.10 - 2.20 για την Κύμη, χωρίς στάση με άγχος για να προσπεράσεις τα φορτηγά. Edited Tuesday at 01:03 PM by polmyt
AnekLines1 Posted Tuesday at 06:28 AM Posted Tuesday at 06:28 AM Πολύ σωστά τα λες επίσης δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει θέμα στα αμφίπλωρα όταν πιάνει λίγος καιρός .
Villandry Posted Tuesday at 06:41 PM Posted Tuesday at 06:41 PM On 6/9/2025 at 9:04 AM, bas said: Πού είναι η θέση στην οποία προτείνεται η κατασκευή 'λιμένος'?
Aqua_blue Posted Tuesday at 08:07 PM Posted Tuesday at 08:07 PM Το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι το πέρασμα από Αγία Μαρίνα προς Ν.Στυρα είναι 6.9 ναυτικά μίλια απόσταση ( το 2 χλμ δε το κατάλαβα) Αμφίδρομα στην γραμμή θα έκαναν αν ήταν εντάξει τα βαθικα στο τωρινό λιμάνι των Ν.Στύρων ...με τα ελικοπηδαλια εκεί δεν πας για κανένα λόγο ... ΟΤΑΝ και ΑΝ φτιάξουν το νέο λιμάνι που είναι στα σχέδια εδώ και καμιά 15ετια ξαναμιλαμε ! Το υπόλοιπο σεντόνι θεωρώ δεν βγάζει κάπου για δημιουργική συζήτηση !
observer Posted Tuesday at 11:16 PM Posted Tuesday at 11:16 PM ίσως offtopic αλλά τι διαφορά κάνει το αν είναι αμφίπλωρο; Αν καταλαβαίνω απ'τα συμφραζόμενα α) είναι μεν πιο εύκολο/γρήγορο αφού δεν χρειάζεται μανούβρα β) είναι λιγότερο καλή η πλεύση του στον καιρό, υπάρχει κάποια άλλη relevant εδώ παράμετρος; Να υποθέσω ότι έχει 2 σετ μηχανών άρα -λογικά- αυτές δεν θα'ναι εξίσου δυνατές με τις κλασικές παντόφλες;
bas Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago H πρόταση του Εύβοια Μετά δεν ορίζει την θέση του ντόκου. Προφανώς είναι θέμα μελέτης των μηχανικών, ως προς τις δυνατότητες πρόσβασης και στάθμευσης, αλλά και της προστασίας από τους βόρειους ανέμους που φυσούν συνήθως. Η ευκολία είναι ότι υπάρχει ήδη δρόμος προς το Τηγάνι, οπότε θέλει μόνο βελτίωση και διαπλάτυνση, ενώ είναι σε περιοχή με μηδενικό σχεδόν κόστος απαλλοτρίωσης και παραμένει μόνο το τελευταίο χλμ της πρόσβασης στην θέση του νέου ντόκου. Για τα αμφίπλωρα δεν γνωρίζω κάτι, αφού δεν είμαι ναυτικός, αλλά σε παλιές συζητήσεις που είχα με εργαζόμενους της γραμμής Ωρωπού Ερέτριας, για μεταφορά της γραμμής στους Αγίους Αποστόλους και στην Αμάρυνθο, ή στον Κάραβο, μου είχαν πει ότι πιάνει καιρός και θα δυσκολεύονταν οι παντόφλες. Βέβαια βλέπουμε ότι για τα Στύρα δεν έχουν θέμα οι κλασσικές παντόφλες. Εδώ να θυμίσω ότι υπήρχε παλιά τέτοια γραμμή, από Αγίους Αποστόλους για Κάραβο, όταν πρωτοάνοιξε το δρομολόγιο με πλοίο, αφού η Κακιά Σκάλα, ανάμεσα Αμάρυνθο και Αλιβέρι, φτιάχτηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 από την ΜΟΜΑ και την δεκαετία του 50 είχε πέσει λεωφορείο του ΚΤΕΛ στην θάλασσα εκεί που είναι το εκκλησάκι σήμερα και είχε πνιγεί πολύς κόσμος. 10 hours ago, Aqua_blue said: Το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι το πέρασμα από Αγία Μαρίνα προς Ν.Στυρα είναι 6.9 ναυτικά μίλια απόσταση ( το 2 χλμ δε το κατάλαβα) Αμφίδρομα στην γραμμή θα έκαναν αν ήταν εντάξει τα βαθικα στο τωρινό λιμάνι των Ν.Στύρων ...με τα ελικοπηδαλια εκεί δεν πας για κανένα λόγο ... ΟΤΑΝ και ΑΝ φτιάξουν το νέο λιμάνι που είναι στα σχέδια εδώ και καμιά 15ετια ξαναμιλαμε ! Το υπόλοιπο σεντόνι θεωρώ δεν βγάζει κάπου για δημιουργική συζήτηση ! Το google earth πάνω ακριβώς στην γραμμή που έχει σχεδιάσει για την πορεία, βγάζει 7 νμ περνώντας μέσα από τα νησάκια. Το ότι έγραψα 7,5 τόσο το θυμόμουν, δεν το είχα μετρήσει εκείνη την στιγμή. Η ουσία είναι ότι κάνει 45 λεπτά και βγαίνει μέσα στον κόσμο που κάνει μπάνιο, σε στενό ντόκο, με τραπεζάκια δίπλα και τα φορτηγά να προσπαθούν να περάσουν μέσα από αυτά και τον οικισμό. Αλλωστε όπως γράφεις, υπάρχει ήδη μελέτη να πάει λίγο πιο δίπλα, δεν ξέρω ακριβώς που, δεν έχω δει το σχέδιο, το σημείο που θα δένουν τα πλοία, ώστε ακριβώς να μειωθεί η μεγάλη κυκλοφοριακή επιβάρυνση που έχει η περιοχή. Τα 2 χλμ είναι η απόσταση ανάμεσα στην άκρη της ΝΒΝΕ και το κομμάτι που θα αρχίζει να καλύπτει το κύμα η Καββαλιανή, είναι λίγο παραπάνω κοντά στα 3 χλμ. Αυτό είναι το σημείο που έχει καιρό και δεν ξέρω αν επηρεάζει τα αμφίπλωρα, αν και μάλλον και το Ρίο - Αντίρριο έχει συχνά πιο δυνατή θάλασσα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now