ΝΗΡΕΑΣ Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Ποιον να πιστέψουμε άραγε?? Μα φυσικά το νεώτερο δημοσίευμα της ΑΡΓΟΥΣ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Στην Καλυμνο οι μισοι κατοικοι δεν πρεπει να μιλανε με τους αλλους μισους Πλακωνονται για οτιδηποτε...αφορα το ,το ,τον ,τα κλπ Και όσον αφορά την εξωτερική προβλήτα ... καλά κρασά ... και βεβαίως για όλα φταίνε οι "μη νόμιμες προπελιές" των πλοίων.
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Έχω την εντύπωση ότι η κατάσταση εκεί κάτω είναι πρωτοφανής. Αυτά που γίνονται στην Κάλυμνο δε νομίζω να έχουν γίνει σε άλλο μέρος της Ελλάδας. Ήθελα να ξέρω τι κάνουν εκεί στη Blue Star με αυτά που γίνονται, να γελάνε ή να βαράνε το κεφάλι τους στον τοίχο?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 (edited) Το πρώτο σίριαλ για το έργο της σπηλαίωσης στον εξωτερικό λιμενοβραχίονα «έφαγε» περί τους 8 μήνες. Συνακόλουθα, το δεύτερο σίριαλ της απόφασης του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου πάνω στις ενστάσεις χρειάστηκε 2 μήνες «δουλειάς». Οι ενστάσεις απορρίφθηκαν. Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει την αισιοδοξία ότι το έργο επιτέλους θα ξεκινήσει. Πηγή: ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ Edited October 26, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 (edited) Tώρα που έγινε και ο αγιασμός και η εγκατάσταση του αναδόχου, και με τη βοήθεια πλέον και του θεού, σε κανένα μήνα (όπως λένε) θα είναι έτοιμη η εξωτερική προβλήτα και ελπίζουν ότι θα ξανασφυρίξει κάποιο μεγάλο BS στη Kάλυμνο. Edited December 20, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 και με τη βοήθεια πλέον και του θεού, Eχω την αίσθηση ότι, εκτός από τα μεγάλα BS, και ο "θεός περνάει ανοιχτά από το νησί" Kαι νομίζω ότι η κατάσταση στη νησί κάποτε θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο κοινωνιολογικής μέλετης.
NHSOS XIOS Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 ενα βιντεο με τις εργασιες στην εξωτερικη προβλητα.αν καταλαβα καλα ο ντοκος θα επεκταθει ελαχιστα προς τα ανοιχτα?(θα προσθεσουν δηλαδη μπλοκια κολλητα στον κυματοθραυστη)
NHSOS XIOS Posted January 11, 2012 Posted January 11, 2012 σε δεκα μερες λεει ...βεβαια βλεποντας το βιντεο δεν καταλαβαινω γιατι η δραγα πεταει τα 'μπαζα' 20μετρα πιο διπλα απο κει που θα δενουν τα ferries
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Oλοκληρώθηκε το έργο της αποκατάστασης του εξωτερικού λιμενοβραχίονα στο λιμάνι της Kαλύμνου στις 21/1/12, σύμφωνα με την Aργώ της Kαλύμνου
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Τα έργα τελείωσαν και εγκρίθηκαν κατ΄αρχήν από την Blue Star και από αυτήν τώρα περιμένουν να βγάλει τα νέα δρομολόγια. Και τα οποία βεβαίως δεν εξαρτώνται πλέον μόνο από την προβλήτα αλλά από την γενικότερη κατάσταση της ακτοπλοϊας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Μπορεί τα έργα να τέλειωσαν οι εργασίες στην εξωτερική προβλήτα αλλά μάλλον είναι ακατάλληλη για τα μεγάλα Blue Star σύμφωνα με την ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ
proud_ionian Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 μπορει να μην ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα. η αργω φημιζεται για τη συμπαθεια της στο διακομιχαλη. περα απο το αυτονοτητο ερωτημα: αν ειχε ενημερωθει η εταιρεια για το υποθαλασσιο εργο που γινοταν, πρεπει να δουμε και τι τελικα ισχυει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Εγώ δεν καταλαβαίνω πως γίνεται πριν ένα μήνα να λένε τα ακριβώς αντίθετα. Τι άλλαξε από τότε? Τα έργα τελείωσαν και εγκρίθηκαν κατ΄αρχήν από την Blue Star
NHSOS XIOS Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Στο δημοτικο συμβουλιο παντως πως θα 'σπασουν' το τσιμεντενιο πεδιλο στον βυθο και πριν το Πασχα θα μπει η Καλυμνος στα δρομολογια του βασικου κορμου της Δωδεκανησου.Εμενα δεν μου φαινονται παραξενα ολα αυτα,αν διαβασει κανεις το θεμα παραπισω θα παρατηρησει οτι στο συγκεκριμενο νησι πλακωνονται συνεχως μεταξυ τους
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 (edited) Στο δημοτικο συμβουλιο παντως πως θα 'σπασουν' το τσιμεντενιο πεδιλο στον βυθο Θα σπάσουν τώρα, ως περιττό, κάτι που στην κατασκευή κρίθηκε απαραίτητο. Και όλα αυτά, γιατί δεν πήραν εκ των προτέρων την γνώμη της Blue Star, καθώς δεν αρμόζει στο δημόσιο να ζητάει την έγκριση των ιδιωτών... Όταν όμως (υποθέτω) ο ιδιώτης τους είπε "ή το σπάτε ή θα συνεχίσω να περνάω ανοικτά από το νησί"...τότε αμέσως αποφάσισαν να γκρεμίσουν το δόντι...που εάν είχαν καταδεχθεί να συνεργασθούν με τον ιδιώτη, θα είχαν γλυτώσει το κόστος κατασκευής και γκρεμίσματος του δοντιού. Edited March 16, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
proud_ionian Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 ολα οσα εχουμε διαβασει και οσα φανταζομαστε για την καλυμνο (ξαναδιαβαστε τα τοπικ για λιμανι καλυμνου και ανε καλυμνου), ειναι επιχειρημα υπερ του περιορισμου των αρμοδιοτητων και της χρηματοδοτησης των ΟΤΑ στα ισχυοντα πριν 4 δεκαετιες.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 31, 2012 Posted March 31, 2012 και πριν το Πασχα θα μπει η Καλυμνος στα δρομολογια του βασικου κορμου της Δωδεκανησου. Πάντως εάν σχεδίαζες να πας με την Μπλουσταρούκλα για πασχαλινούς δυναμίτες στην Κάλυμνο...καλύτερα βγάλε εισιτήριο με τον Διαγόρα
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 (edited) Η συνάντηση στο υπουργείο για την εξωτερική προβλήτα έγινε την Μ. Τετάρτη, αλλά οι διαφωνίες συνεχίζονται, ενώ εκφράζεται και η υποψία ότι η εταιρεία κωλυσιεργεί για δικούς της λόγους. Και αναρωτιέμαι, άραγε για ποιον λόγο η εταιρεία να θέλει να καθυστερήσει την προσέγγιση του μεγάλου BS στην εξωτερική προβλήτα, και μάλιστα δημιουργώντας και ένταση στις σχέσεις της με αρκετούς από τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση? Το μόνο που μπορώ να σκεφθώ είναι ότι περιμένει να έρθει πρώτα το Πάτμος, ώστε να αναδιατάξει μια και καλή τον στόλο της. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, τι θα την πείραζε να έπιανε και 2 μήνες στην εξωτερική προβλήτα και μετά να ξαναλλάξει τα δρομολόγια? Εξάλλου η φετινή χρονιά προσφέρεται για βραχυπρόθεσμους σχεδιασμούς. Μήπως τελικά υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα βάθους? Edited April 21, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Γιά να δούμε και τα νεώτερα για το "γιοφύρι της Άρτας". Το υπουργείο λέει ότι το βάθος είναι αρκετό, και τώρα αναμένεται η απάντηση της Blue Star. Δεν θα απέκλεια βέβαια η όποια απόφαση να συναρτάται και από την τύχη της δρομολόγησης του Πάτμος στη Χίο-Μυτ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 Απο την επομενη βδομαδα θα προστεθει ενα επιπλεον δρομολογια καθε Σαββατο στην Καλυμνο με το Blue Star Paros. Να υποθέσω ότι είχε δίκιο η Blue Star και ότι τα λεφτά για την εξωτερική προβλήτα...δεν έπιασαν τόπο? Θα αναζητηθούν άραγε ευθύνες, εάν υπάρχουν βεβαίως? Οι αποφάσεις που ελήφθησαν είναι οι ακόλουθες: 1) Από την επόμενη εβδομάδα να προστεθεί ένα ακόμη δρομολόγιο – το Σάββατο – προς τη Νήσο Κάλυμνο του πλοίου BlueStarParos, ούτως ώστε να γίνει πληρέστερη η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού. 2) Να ξεκινήσει άμεσα η μελέτη του έργου προέκτασης του λιμενοβραχίονα του Λιμένα της Καλύμνου, ώστε να είναι εφικτή από την επόμενη θερινή περίοδο, η δρομολόγηση και των πλοίων BlueStar I ή BlueStar II.
minoan Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Μπορει η εταιρεια να μην φερει ευθυνη οπως λεει και εδω ο gpap για την κατασταση των λιμανιων, φερει ομως για την επιλογη των πλοιων της σε αυτα τα λιμανια!
proud_ionian Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 (edited) ακριβως minoan. οτι ισχυει και για την τηνο ισχυει και για την καλυμνο ε τα θελει και αυτηνης ο κ..ος της παντως. καλως ή κακως το λιμανι της τηνου ειναι αυτο που ειναι. ναι οκ επρεπε να εχει αντιδρασει η τηνος νωριτερα, ναι οκ και τωρα ακομη η απομακρυνση των μπλοκιων εχει κολλησει κλπ κλπ, αλλα αυτο ειναι το λιμανι. αντι λοιπον να μεινει στη γραμμη ενα απο τα πλοια της εταιρειας που μπορει να μπει στην τηνο (τρυπα, φιδοτρυπα, σφηκοφωλια οπως θελετε πειτε το), γινεται μια αναδιαταξη του στολου που αποκλειει την τηνο. αν η εταιρεια καιγοταν για την τηνο θα παρενεβαινε οπως παρενεβη και για το λιμανι της χιου προσφατα μονο στην ελλαδα πρεπει το λιμανι να προσαρμοζεται στο πλοιο.να φυγουμε λιγο απο το αιγαιο και να παμε στον μακρυνο, αλλα παντα... αγαπητο και παντα επικαιρο καναδα η marine atlantic, οταν ναυλωσε τα blue putees & highlanders τα κοντυνε κατα 12 μετρα και προσθεσε τριτο bowtruster για να μπορουν να ανταποκριθουν στις συνθηκες των λιμανιων που θα εξυπηρετουν (στριμοκωλα λιμανια με παλιρροιες κλπ). δεν ξηλωσαν τα λιμανια, ουτε εβαλαν linkspans εξω απο τους κυματοθραυστες. Αυτή τη στιγμή τo Blue Puttees (ex Stena Trader) είναι στα ναυπηγείο της Lloyd Werft στο Bremerhaven, για τη μετασκευή του. Το πλοίο μίκρυνε περίπου 12 μέτρα (μέχρι στιγμής είχαμε συνηθίσει σε επιμήκυνσης πλοίων), προστεθήκαν χώροι για επιβάτες και πλωριός καταπέλτης. Την άλλη εβδομάδα θα φτάσει στο Bremerhaven και το Stena Traveller, για να υποστεί τις ίδιες εργασίες μετασκευής. επισης η ιδια εταιρεια στο Atlantic Vision (ex-Superfast IX) οταν το ναυλωσε και πριν το δρομολογησει, εκανε μετατροπες σε πλωρη και πρυμη για να δενει στα linkspans και αντικατεστησαν τα bowthrusters με ισχυροτερα. δεν ειδαμε να ζητανε να γκρεμιστουν τα linkspans και να μπουν ραμπες, ουτε να ξηλωσουν κυματοθραυστες. για να μην παω στην... δικη μας ιαπωνια, οπου τα πλοια φτιαχνονται ακριβως πανω στις προδιαγραφες των ντοκων των συγκεκριμενων λιμανιων που θα εξυπηρετουν (πχ ο καταπελτης σε συγκεκριμενη θεση, το ζωναρι ομοιως, κλπ κλπ) οσο και αν ζουμε στην ελλαδα οπου οι υποδομες πολλες φορες πασχουν και κατασκευαζονται αγνοωντας την αποψη των ειδικων, δεν φταιει παντα μονο αυτο Edited November 19, 2014 by proud_ionian
georgios express Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Μπήκε κι' έδεσε το "Ελ. Βενιζέλος" στο λιμάνι της Καλύμνου; Έχω χάσει κάτι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now