Jump to content
Shipfriends

Northern Εxpedition (IMO 9408413)


Recommended Posts

Είδα το νέο καμάρι http://www.faktaomfartyg.se/northern_expedition_2009.htmτης BC Ferries στον Σουηδό και μπορώ να πώ πως κόλλησα. Το θεωρώ όμορφο και μάλλον ιδανικό όχι για τον παγωμένο Καναδά :P αλλά για εμάς εδώ βέβαια λίγο δρόμο παραπάνω αν είχε θα ήταν ταμάμ :D

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το βρήκα τυχαία στο fakta και μπηκα στο forum να δω αν υπάρχει σχόλιο.Πιστεύω πως είναι παρα πολύ όμορφο (κατά πολύ από τα bs και nisssos) και είναι κατασκευασμένο απο ένα άσημο ναυπηγείο.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως είναι δυσανάλογα μεγάλο για 600 επιβάτες 110 κλίνες και 159 οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι είναι εύστοχη η παρατήρησή σου για "άσημο" ναυπηγείο. Έχει μακρά ιστορία και μάλιστα τα τελευταία χρόνια η εξειδίκευσή του σε ΡΟΡΟ το έχει κάνει αρκετά γνωστό. Κατασκεύασε τα τελευταία χρόνια μεγάλο αριθμό πλοίων για 4-5 μεγάλους πελάτες συμπεριλαμβανομένης και της γειτονικής μας UND στην οποία έχει παραδόσει πάνω απο 10-12 ΡΟΡΟ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 11 months later...

Το ομορφο σκαρι κανει πραγματικα υπεροχα ταξιδια στον Καναδα χαρη στην μοναδικοτητα του τοπιου και των καναλιων που ακολουθει η γραμμη του.Αν ακολουθησει κανεις στο google earth την διαδρομη Port Harby-Klemtu-Prince Rupert(270μιλια) θα καταλαβει απο που πηγαζει ο θαυμασμος μου :D

Πανω απο 14ωρες ολο το ταξιδι αλλα εμεις μπορουμε να το ζησουμε μεσα σε 20λεπτα απο το εξαιρετικο βιντεο του Just Ferries.Βαλτε full screen,HD και χαλαρωστε - σκετη απολαυση :)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο βίντεο! Και πολύ μου άρεσαν οι προσεγμένες λιμενικές εγκαταστάσεις (και λόγω παλλίροιας), καμιά σχέση με τις δικές μας. Άλλος κόσμος, άλλος πολιτισμός, άλλο περιβάλλον, άλλοι ρυθμοί. Και γι' αυτό όταν έρχονται στην Ελλάδα παθαίνουν σοκ. Κορυφαίοι οι καβοδέτες που καπέλωναν τους κάβους σε ρυθμό slow motion....που ο πανικός των Κυκλάδων :D

Link to comment
Share on other sites

Σε οσους αρεσε το προηγουμενο υπαρχει και η

με guest star το ΚΟΡΑΗΣ αλλα και ενα ρυμουλκο με χορευτικα :D

Οσο για το πλοιο,χρειαζεται να πουμε οτι ειναι αστερι μεσα εξω? Η μηπως οτι και στα καινουργια πλοια το ταξιδι παραμενει μαγεια παροτι δεν εχουν κουβερτωμενα καταστρωματα κ τα λοιπα κομφορ που θελουν οι 'καραβολατρες'?

Να σημειωσω επισης οτι διαθετει 110 κρεβατια και παιρνει 600 ατομα(Ν.ΧΙΟΣ 252 κρεβατια,1800ατομα - Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ 146 κρεβατια,1800 ατομα).

Τελος,περα απο αυτα που σημειωνει ο ΝΗΡΕΑΣ,θελω να πω οτι εμεις τελικα ζουμε στην κοσμαρα μας(εχουμε την ωραιοτερη χωρα,τις καλυτερες θαλασσες,τα καλυτερα πλοια,ειμαστε ο καλυτερος λαος,μπλα,μπλα,μπλα)...ενω ο πραγματικος κοσμος και πολιτισμος ειναι αυτος που βλεπουμε στα παραπανω βιντεο ;)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

την διαδρομη Port Harby-Klemtu-Prince Rupert(270μιλια)

Προσωπικά έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις:

1) Δεν είδα χώρο για sleeping bags, :D

2) στα λιμάνια δεν είδα τους κλασικούς "ψαράδες" άρα δεν έχουν ψάρια άρα δεν είναι καλά :P

και το σοβαρό

3) ας πάνε να δέσουν "αυτοί" οι καβοδέτες καράβι στις Κυκλάδες με 7αρι και βλέπουμε

και μια απορία.......

"Πόσο έχει το εισιτήριο"? γιατί δεν μου φάνηκε επιδοτούμενο αλλά ούτε και γεμάτο για να βγαίνει :huh:

Κατά τα άλλα το καραβάκι το ζήλεψα, πανέμορφο, πεντακάθαρο και σε ωραία διαδρομή!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον,στο βίντεο φαίνεται κάποια στιγμή ότι το πλοίο διασταυρώνεται με ένα ψαράδικο,άρα υπάρχουν ψάρια.Απλώς δέν πάνε στα λιμάνια.

Δεύτερον,είδατε πού ευρίσκονται αυτές οι προσεγμένες λιμενικές εγκαταστάσεις τού Klemtu;Μέσα στο δάσος,δηλαδή εκεί που εμείς θα βάζαμε έναν απλό μώλο διότι το ταμείον δέν έχει λεφτά,τα έφαγε ο αντιπρόεδρας.

Τρίτον,το Northern Expedition παίρνει 600 άτομα εκεί που εμείς στοιβάζουμε 1800 διότι εμείς δέν είμεθα σπάταλοι,κάνουμε οικονομίαν χώρου.Γεμάτο ήταν το πλοίο,φίλε GeorgeSt,αλλά οι Καναδοί έχουν άλλη άποψη περί τού τί εστί "γεμάτο" πλοίο.

Τέταρτον,ναί,έχουμε ωραία χώρα,αλλά και άλλες χώρες είναι ωραίες.Μόνο που οι άλλες αυτές χώρες έχουν και οργάνωση.

Στό θέμα τών καβοδετών πάντως θα συμφωνήσω με τον GeorgeSt,καβοδέτης σε λίμνη -γιατί σάν λίμνη είναι αυτές οι περιοχές-μπορεί να γίνη κι'ο σκύλος μου,καβοδέτης σε Αιγαιοπελαγίτικο νησί με 7ρια και 8ρια (και χωρίς τά κράνη και γάντια και φωσφορίζοντα γελεκάκια που φοράνε οι τύποι) θέλει @@ ταύρου.

Τα τιμολογιακά δέν τα σχολιάζω διότι άν δέν απατώμαι,ένα εισιτήριο Πειραιάς-Ηράκλειο με καμπίνα (περίπου ίδια απόσταση με το Port Harby-Klemtu) γύρω στο 60ρι κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον,στο βίντεο φαίνεται κάποια στιγμή ότι το πλοίο διασταυρώνεται με ένα ψαράδικο,άρα υπάρχουν ψάρια.Απλώς δέν πάνε στα λιμάνια.

Δεύτερον,είδατε πού ευρίσκονται αυτές οι προσεγμένες λιμενικές εγκαταστάσεις τού Klemtu;Μέσα στο δάσος,δηλαδή εκεί που εμείς θα βάζαμε έναν απλό μώλο διότι το ταμείον δέν έχει λεφτά,τα έφαγε ο αντιπρόεδρας.

Κατ΄αρχήν, εκτός από λεφτά, πράγματι υπάρχουν και ψάρια :D

Πραγματικά κι εμένα μου έκαναν εντύπωση αυτές οι εγκαταστάσεις. Είναι βέβαια γνωστό ότι οι Καναδοί έχουν μια υπερβολική ευαισθησία με τα δάση και το περιβάλλον (σε αντίθεση με...τους Νοτιοδανούς), αλλά θα μπορούσαν εδώ να φτιάξουν μια προβλήτα για να πρυμνοδετεί το πλοίο κάθετα στην ακτογραμμή. Δεν καταλαβα γιατί δένει έτσι και έβαλαν και προσκρουστήρες σε μια "λίμνη" όπως λες. Μήπως για περιβαλλοντικούς λόγους απαγορεύεται πχ η αγκυροβολία ή μήπως υπάρχει άλλος λόγος που δεν ξέρουμε? Καμιά εξήγηση?

Τρίτον,το Northern Expedition παίρνει 600 άτομα εκεί που εμείς στοιβάζουμε 1800 διότι εμείς δέν είμεθα σπάταλοι,κάνουμε οικονομίαν χώρου.Γεμάτο ήταν το πλοίο,φίλε GeorgeSt,αλλά οι Καναδοί έχουν άλλη άποψη περί τού τί εστί "γεμάτο" πλοίο.

Και σε αυτό το σημείο αναρωτήθηκα πως διάολο βγαίνουν αυτές οι εταιρείες με αυτά τα νεότευκτα και αυτά τα πρωτόκολλα...και με τιμές παραπλήσιες των ελληνικών? Και οι δικές μας εταιρείες πάνε από το κακό στο χειρότερο και από την κλάψα στο δράμα? Βρε μπας και μας δουλεύουν ψιλό γαζί οι εγχώριες εταιρείες?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Εγω για τις λιμενικες τους εγκαταστασεις δινω την εξηγηση οτι προκειται για ενα συνδυασμο τεχνολογιας/κοστους,προστασιας του περιβαλλοντος και καιρικων συνθηκων.

Θεωρω οτι ειναι πολυ πιο οικονομικες κατασκευες,μπορουν να προσαρμοστουν αναλογα με τις αναγκες καθε λιμενα και δεν πιστευω οτι σηκωνει 2-3μετρα κυμα για να εξαφανιζονται κατω απο το νερο.(ουτε χρειαζονται ντοκοι/μπαστουνια για να κοβουν τον καιρο)Αλλωστε και στο Dover η σε αλλα λιμανια της βορειας Ευρωπης(Hirtshals,Larvik,Kristiansand)χρησιμοποιουνται ακριβως τα ιδια συστηματα.Ισως εμεις εχουμε συνηθισει στην τσιμεντοποιηση και μας φαινεται παραξενο.

Για το αν βγαινει το συγκεκριμενο πλοιο η οχι ειναι πολυ δυσκολο να το πουμε καθως δεν ξερουμε το μεταφορικο εργο της γραμμης.Και μενα παντως μου φαινεται υπερβολικο το συγκεκριμενο πλοιο για το κοσμο που φαινεται να κανει ταξιδι μεσα Αυγουστου.

Απο την αλλη η BCF εχει στολο 35 πλοιων(απο μικρα αμφιπλωρα μεχρι μεγαλα ferries τυπου EXPEDITION)και αν μαντευω σωστα μονοπωλει τις γραμμες της περιοχης.Αρα προκειται για μια πολυ ισχυρη εταιρια που σιγουρα δεν εδωσε 133μυρια για το συγκεκριμενο σκαρι ελπιζοντας οτι θα παει καλα στην γραμμη κ θα το ξεπληρωσει καποτε...Νομιζω οτι ξερουν που βαδιζουν(σε σχεση με κατι δικους μας εδω :P )

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Κοιτούσα μερικές φωτογραφίες του συγκεκριμένου πλοίου που μου αρέσει ιδιαίτερα και μου έκανε εντύπωση το ότι στην αίθουσα του καθρέφτη βρίσκονται τα αεροπορικά αντί για κάποιο σαλόνι...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...