Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλά,  ας δω πρώτα τις μπουλντόζες και μετά θα τους πιστέψω 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, kerkini said:

Οι εργασίες στο Λιμάνι της Ύδρας συνεχίζονται

και στον πισαετο με το καλο @kerkini

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/19/2018 at 2:20 AM, proud_ionian said:

και στον πισαετο με το καλο @kerkini

:P

Ήρθε η ώρα! Έφτασαν πλωτή δεξαμενή, δράγα  κλπ στον Πισαετό!

Έχει αναρτήσει σχετικές φωτογραφίες στο FB ο Έπαρχος Ιθάκης.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/18/2013 at 1:26 AM, proud_ionian said:

το εργο προχωρα με αργους ρυθμους.

 

On 8/1/2014 at 2:52 PM, proud_ionian said:

δεν υπαρχουν λογια <_<

 

On 11/20/2014 at 8:34 PM, kerkini said:

Η εξέλιξη στο λιμάνι του Πίσω Αετού είναι ότι κηρύχθηκε έκπτωτος ο εργολάβος

 

On 7/9/2018 at 2:25 PM, kerkini said:

Ήρθε η ώρα! Έφτασαν πλωτή δεξαμενή, δράγα  κλπ στον Πισαετό!
 

πεντε χρονια μετα το de facto παγωμα των εργων και 4 χρονια μετα την εκπτωση του αναδοχου, η γη ξαναρχισε να γυριζει:D

η δραγα δουλευει εντατικα, εχουν ηδη ποντισθει τα μπλοκια που υπηρχαν και φτιαχνονται αλλα και ο ευσεβης ποθος ειναι του χρονου το καλοκαιρι να ειναι ετοιμο το λιμανι. 

στην πραξη μιλαμε για εναν ντοκο προς τα νοτια, με ενα μικρο Γ στο τερμα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

το, υπο κυπριακη σημαια καλωδιακο atalanti, ηταν στον πισαετο πριν λιγες μερες

εκτος απο το marintraffic, πολλες φωτο εχει και το ithakiphotopress.

να υποθεσω οτι η παρουσια του εχει να κανει με το συμμαζεμα του καλωδιου του ΔΕΔΔΗΕ (τ.ΔΕΗ), που συνδεει το Θιακι με την Κεφαλονια.

το καλωδιο καταληγει στην παραλια βορεια (δεξια) υπαρχοντος αλιευτικου καταφυγιου. επειδη ηταν πολυ μποσικο ομως, δεν μπορουσαν να φουνταρουν τα πλοια και κρατιονταν με το προπελακι. (το 2018 που το προπελακι του κεφαλονια ηταν τζουφιο, εκανε και καμια ζαβολια με την αγκυρα ;) )

το λιμανι γενικως, βλεπουμε οτι προχωραει, αλλα μαλλον απο φθινοπωρο θα εχει τελειωσει.

5.jpg

4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ουτε φθινοπωρο δεν θα εχει τελειωσει. εκει που ειναι η τωρινη ραμπα, θα κατασκευαστει ενα "τραπεζοειδες" δοντι, με δυο θεσεις πρυμνιοδετησης, που θα φτανει μεχρι περιπου το σημειο που ειναι οι δραγες στις παραπανω φωτο.

καποια στιγμη, θα δοθει σε χρηση μια νεα, προσωρινη, ραμπα αριστερα απο την τωρινη, για να προχωρησουν τα εργα βορειοτερα.

για την ωρα, τα μπλοκια εχουν φτασει ξυστα στην υπαρχουσα ραμπα και χωρις να ξενεριζουν, προσφεροντας ετσι ευχαριστες στιγμες στον καλβο και το πελαγος

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε νεα, προσωρινη (?) ραμπα, δενει πλεον το πλοιο, λογω των εργων.

χωρις δεστρες και με τη βοηθεια του αη νικολα

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

προχωρα ο πισαετος και ηδη διαφαινεται η τελικη μορφη που θα  εχει το λιμανι.

το inkefalonia αναδημοσιευει φωτο του σταυρου δελαπορτα.

62510770 10157795008324769 5950260821593423872 n

62510770 10157795008324769 5950260821593423872 n

βλεπουμε τις θεσεις πρυμνιοδετησης, μπροστα απο την παλια ραμπα και τη νεα γωνια πλαγιοδετησης

κατα την απερχομενη περιφερειακη αρχη, εχει ηδη δεσμευτει κονδυλι προς το ΔΕΔΔΗΕ, για την μεταφορα του περιβοητου καλωδιου

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

για να δουμε πως διαμορφωνεται, το νεο... Dover^_^:D του Ιονιου

συμφωνα με ο,τι ηταν γνωστο ως τωρα, στον τραπεζοειδη προβλητα μπροστα απο την παλια ραμπα, θα διαμορφωνονταν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης για τα ferries, μια προς το Μαϊστρο και μια πroς το Γαρμπη. Νοτιοτερα, κατασκευαζεται μια θεση πρυμνιοπλαγιοδετησης (γωνια γαμμα) στην οποια θα υπηρχαν και δυο ραμπες, για να πρυμνιοδετουν επιπλεον πλοια οταν δεν ειναι καποιο πλαγιοδετημενο.

προσφατα ολοι οι ενδιαφερομενοι εμαθαν απο τον εργολαβο, τελευταιοι σαν τον κερατα συζυγο, οτι στον τραπεζοειδη δεν θα υπαρχουν ραμπες, αλλα ντοκος υψους δυο μετρων,  με δεστρες καθε δεκα μετρα. η μελετη του εργου, που προφανως ηταν... αμελετητη, προεβλεπε αυτη τη μορφη του νεου λιμανιου. 

ειναι προφανες οτι αν ισχυσει κατι τετοιο, θα μπορει να δενει μονο ενα πλοιο στον πισαετο, ειτε πλαγιοδετημενο, ειτε πρυμνιοδετημενο στην πρωτη ραμπα του νεου λιμανιου.

αρχισε ενας αγωνας δρομου για να διαμορφωθουν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη. μεχρι και κοινη επιστολη των  πλοιαρχων των δυο πλοιων εγινε.

το αποτελεσμα μεχρι τωρα ηταν, οτι στη βορεια πλευρα του τραπεζοειδους, εσπασε το τσιμεντο και διαμορφωθηκε μια προχειρη θεση (με κλιση ), η οποια εχει δοθει δοκιμαστικα να δενει το Ιονιο Πελαγος. ο καλβος δενει σε προχειρη θεση, λιγο δεξιοτερα απο αυτη που εδενε μεχρι πριν λιγο καιρο

προσωπικα θεωρω αδιανοητο να μην υπαρχουν θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη μπροστα απο την παλια ραμπα. αν μεινει οπως η μελετη,  το σημειο εκεινο θα ειναι αχρηστο.

περα απο το ποσα πλοια θα μπορουν δυνητικα να δενουν στο λιμαν οταν τελειωσουν τα εργα, υπαρχει και ενα αλλο ζητημα. η παλια ραμπα και οι νεες θεσεις μπροστα της, ειναι περισσοτερο προστατευμενες απο το βορια και το μαϊστρο (κοβει ο καβος), απο οτι το νεο κομματι του λιμανιου. εται και αλλιως ομως, θα ειναι μεγαλη μ@[email protected]κ[email protected] μετα απο τοσα εκατομμυρια και τοσα χρονια αναμονη, να μην μπορουν να ειναι δεμενα τουλαχιστον δυο ferries ταυτοχρονα.

κατα τα αλλα η εικονα του λιμανιου, εξακολουθει να ειναι απολυτα τριτοκοσμικηB). μολις βγεις απο το καραβι και την προχειρη ραμπα, υπαρχει μονο χωμα, χαλικι και μπαζα. οι... foot passengers παιρνουν τις αποσκευες τους επ'ωμου μεσα στο λιοπυρι και τη σκονη των ΙΧ και περπατανε αρκετες δεκαδες μετρα ανωμαλο δρομο, μεχρι να φτασουν τα ταξι ή τα αλλα οχηματα που τους περιμενουν

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

το λιμανι του πισαετου εχει περασει την κυριολεξια απο 40 κυματα.

ενα μικρο αλιευτικο καταφυγιο, επεκταθηκε γυρω στο 1990 και εγινε καπως ετσι

για να μπορουν να δενουν μεγαλυτερα πλοια. τοτε εδενε το αφροδιτη λ και περιστασιακα για ενα καλοκαιρι, το ποσειδωνια της ΕΛΜΕΣ..

για καμια δεκαετια, εξυπηρετουσε τις παντοφλες (Αφροδιτη Λ, Αγια Μαρινα κλπ), που συνεδεαν το Θιακι με τη Σαμη, το Φισκαρδο και τη Βασιλικη.

Απο τις αρχες του 2003, μετα απο μικρες παρεμβασεις στη ραμπα, το λιμανι εξυπηρετουσε τη μεσημεριανη προσεγγιση του δρομολογιου της πατρας (ναι ρε, το κεφαλονια επιανε:P). 

εννοειται οτι λογω της παρουσιας του καλωδιου ηλεκτροδοτησης, μερικες εκατονταδες μετρα απο τη ραμπα, δεν επιτρεπεται η αγκυροβολια. Ολα τα πλοια που εχουν προσεγγισει στο λιμανι το εχουν κανει, πλην περιορισμενων εξαιρεσεων στα μουλωχτα, χωρις να φουνταρουν.

για χρονια η κατασκευη νεου λιμανιου στον πισαετο, υπονομευονταν απο τους μονιμους κατοικους, κυριως της νοτιου ιθακης, που πιστευαν οτι ετσι δεν θε φυγει το πλοιο απο το βαθυ.

απο το 2011 που επεσαν τα πρωτα φουρνελα, μεχρι και το 2017 δεν εγινε σχεδον τπτ αλλο περα απο τη διαμορφωση του νεου χερσαιου χωρου. τους τελευταιους 18 μηνες ομως, τα εργα προχωρουν εντατικα και αυτο φαινεται απο το οπτικο υλικο.

εχει διαμορφωθει ο νεος, τραπεζοειδους σχηματος, προβλητας, μπροστα απο την παλια ραμπα, ενω ειναι ετοιμος ο ντοκος με κατευθυνση προς νοτο, που θα χρησιμευει και για πλαγιοδετηση και για δυο επιπλεον θεσεις πρυμνιοδετησης.

συμφωνα με τοπικα ΜΜΕ, ο αναδοχος εκτιμα οτι τελος του χρονου το εργο θα εινα ετοιμο. απο τις φωτο φαινεται η ραγδαια προοδος των τελευταιων μηνων.

κατα τις ιδιες δημοσιευσεις, ο νεος επαρχος (και χρονιος αυτοδιοικητικος του νησιου), Θανασης Λιβιτσανης, ειχε συναντηση με τον εποπτευοντα μηχανικο του εργου, προκειμενου να διευθετηθουν εκκρεμοτητες (θεσεις προσδεσεις στον τραπεζοειδη κ.α.) και τη διαμορφωση χωρων αναμονης

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο FB, τόσο στο προφίλ του Α. Λιβιτσάνη, όσο και στη σελίδα της ΠΕ Ιθάκης έχει αναρτηθεί "δελτίο τύπου" από τη συνάντηση.

Quote

Με τον υπεύθυνο εργολάβο του έργου “Λιμάνι Πίσω-Αετού”, Ανδρέα Περήφανο συναντήθηκε σήμερα το πρωί ο Έπαρχος Ιθάκης Θανάσης Λιβιτσάνης και ενημερώθηκε για την πορεία του έργου, τις αναγκαίες προσαρμογές της μελέτης για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του νέου λιμανιού, εν όψει της επαναλειτουργίας του εργοταξίου, στην τελική φάση της ολοκλήρωσης του λιμανιού μέχρι το τέλος του χρόνου. Συζήτησαν για τις προβλέψεις της μελέτης για τα pillar φωτισμού, τα σκαλιά ασφαλείας λόγω μεγάλου ύψους του κρηπιδώματος, την ανάγκη κατασκευής χαμηλότερης ράμπας προσέγγισης μικρότερων σκαφών και θαλάσσιων ασθενοφόρων, το κτίριο τουριστικών γραφείων, κοινόχρηστων χώρων και αναμονής του κοινού, το φωτισμό του δρόμου πρόσβασης στο νέο λιμάνι και την τελική διαμόρφωση των προβλητών πρόσδεσης των πλοίων σε μεγαλύτερα μεγέθη από αυτά που προέβλεπε η αρχική μελέτη.
Κοινή διαπίστωση είναι η ταχύτατη ολοκλήρωση του έργου, μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα και ο Έπαρχος Ιθάκης δεσμεύθηκε για τον όσο το δυνατόν καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών, ώστε η κατασκευάστρια εταιρεία να μείνει απερίσπαστη στην ολοκλήρωση του σημαντικού έργου για το νησί μας.

Από τις φωτογραφίες του Proud βλέπω και μεγάλη πρόοδο ακόμα και μέσα στον Αύγουστο. Αν και κανονικά είναι αυτονόητο, αξίζουν συγχαρητήρια στην προηγούμενη περιφερειακή αρχή που ξεκόλλησε το έργο και το έβαλε στις ράγες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...