Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

wtf:blink:

παντα ολοι για "το καλωδιο της ΔΕΗ" μιλουσαν ακομη και σε επιστολες των εταιριων και των πλοιαρχων προς την πολιτεια (Υπουργεια, Περιφερεια, Νομαρχια κλπ)

αυτο ειναι ιστος της αραχνης

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χαχα, μα γι αυτό το λέω. ... Βασικά,  μου το εξήγησαν,  ουσιαστικά είναι 1, απλά υποθαλάσσια διακλαδιζετε σε 4 για ασφάλεια. Εκεί που βγαίνει στην ξηρά,  στην ελιά κάτω από το σπίτι των Γερμανών (αν έχεις πάει ποτέ για μπανιο εκεί,  θα το εχεις δει)είναι ένας ενιαίος σωλήνας,  σε μικρό βάθος κάτω από τα βότσαλα. Μέχρι ένα σημείο μέσα στο νερό το είχα ακολουθήσει όταν ήμουν μικρός,  αλλά εβλεπα δύο σωλήνες. 

Edited by Mr_Zoo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/16/2020 at 9:13 PM, proud_ionian said:

και 26/9 θα ειναι ολα ετοιμα για την επισημη παρουσιαση του λιμανιου στους θιακους.

κατι οι βαθιες πληγες του Ιανου, κατι οτι δεν θα ηταν ετσι και αλλιως ολα ετοιμα, η φιεστα του Επαρχου παει παρα πισω.

@Mr_Zoo γηρασκω αει διδασκομενος.:) μας επιασες αδιαβαστους :P 

παντα ακουγα για καλωδιο και ολοι (πλοιαρχοι, πρακτορες, αιρετοι), μιλαγαν για καλωδιο. και πριν εναμισυ χρονο που ειχε γινει η ζημια, παλι για καλωδιο μιλαγαν.

ειχα δει και μια επιστολη πριν 1-2 χρονια που ειχαν στειλει οι πλοιαρχοι που επιαναν τοτε πισαετο, που παλι γινοταν αναφορα σε καλωδιο. ζητουσαν να μαζευτει λιγο να μην ειναι "μποσικο", να σταθεροποιηθει πιο βορεια απο τις ραμπες, να γινει επισημη νεα χαρτογραφηση και να μπει και σπιθα, για να ξερουν που ειναι και να μπορουν να φουνταρουν.

κατα καιρους ολοι οι αιρετοι της Β'Βαθμιας αυτοδιοικησης (Νομαρχες, Αντιπεριφερειαρχες, Επαρχοι), διαβεβαιωναν οτι εχουν δεσμευθει τα κονδυλια, οτι ο ΔΕΔΔΗΕ εχει παρει προκαταβολη κλπ. παλι ομως βρισκομαστε στο ιδιο σημειο

 

Link to comment
Share on other sites

@proud_ionianΜην νομίζεις ότι εγώ δεν πιάστηκα αδιάβαστος. Κι εγω τόσα χρόνια καλώδιο ήξερα. Και έτυχε να ειμαι μια μέρα με τον προαναφερόμενο, και μου έδειξε τις φωτογραφίες 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
On 10/16/2007 at 9:09 PM, ΝΗΡΕΑΣ said:

Μιλάμε ... ;)

B) ...από το όλον θέαμα που θα έλεγε και ο Μπένυ. :P

σπανε οι ραμπες στην παλια προβλητα στο βαθυ, εκει που για δεκαετιες εδεναν τα ferries, προκειμενου να διαμορφωθουν θεσεις για yacht.

https://www.facebook.com/photo?fbid=10224955815946737&set=pcb.10224955816586753

https://www.facebook.com/photo?fbid=10224955816306746&set=pcb.10224955816586753

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

οι εργασιες εχουν προχωρησει και αλλο.

πριν καμια δεκαρια μερες ειχε ανεβασει και αλλες φωτο ο  δημαρχος, με το σχολιο που ακολουθει

Η εικόνα ίσως περιέχει: σπίτι, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και νερό

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Quote
Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους μας.
Συνεχίζονται οι εργασίες στην προβλήτα.
Να ενημερώσω ότι η διαμόρφωση περιέχει: pillars για ρεύμα και νερό, φωτισμό, διαπλάτυνση πεζοδρομίου, δέντρο φύτευση και φωτισμό.
Επειδή ερωτήθηκα τα μπάζα βάση της μελέτης- σύμβασης ο εργολάβος είναι υποχρεωμένος να τα μεταφέρει σε μονάδα ανακύκλωσης στερεών αποβλήτων.

πανε οι δυο ραμπες πλαγιοδετησης, με τη δεστρα καταμεσης και η ραμπα πρυμνιοδετησης, οπου για πεντε δεκαετιες εδεναν τα πλοια της γραμμης

Link to comment
Share on other sites

Καλά ολόκληρος κόλπος για να φτιάξουν θέσεις για σκάφη αναψυχής υπάρχει,έπρεπε να σπάσουν τις πολυτιμες θέσεις που έδεναν τα ακτοπλοϊκά; Οι θέσεις που σπάνε ήταν κατάλληλες για ακτοπλοϊκά λόγω βάθους.Για μένα οι ενέργειες αυτές είναι απαράδεκτες.Τις προβλήτες που δένουν τα ακτοπλοϊκά δεν πρέπει να τις σπάνε,πρέπει να τις αφήνουν ως έχει μήπως χρησιμοποιηθούν σε μία έκτακτη ανάγκη.Η κατασκευή λιμανιού στο Πισαετό δεν είναι δικαιολογία.

ΥΓ.Τη μλκ@@@ σε αυτή τη χώρα την έχουμε κάνει επάγγελμα.

Συγνώμη για την έκφραση αλλά με πνίγει ο θυμός.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

λιμανι για τα ακτοπλοϊκα ειναι ο πισαετος.

μεγαλο καραβι στο βαθυ εχει να παει απο το 2015. αν ξαναπαει, θα ξαναπαει σε εξαιρετικα εκτακτη αναγκη και θα δεσει στη μαρινα του τσιριμπη. (ειχε δεσει και το επτανησος/ανδρος εκει σε μια μεγαλη κακοκαιρια).

τα μικροτερα, πελαγος και αγιος γερασιμος ΙΙ, που πεφτουν με την πλωρη, μια χαρα δενουν στη μικρη ραμπα διπλα στη μαρινα, οποτε χρειαστει να πιασουν βαθυ.

Οι ραμπες που σπανε ηταν ετσι και αλλιως ακαταλληλες. ειχαν προβλημα με υποσκαφες και οσο επιανε πλοιο στο βαθυ, καθε χρονο εριχναν τσιμεντο για να καθυστερησουν τη φθορα. ηθελαν και εδεναν τα ακτοπλοϊκα εκει, οσο επιαναν βαθυ.

σε ολη τη δυτικη μερια της παραλιας, απο το Δημαρχειο, μεχρι και καμια 50ρια μετρα μετα τις αειμνηστες ραμπες, εχει εγκριθει κονδυλι να μπουν παροχες (pillars) για μεγαλες θαλαμηγους. ηδη εχουν μπει απο το Δημαρχειο μεχρι τις ραμπες. εκει υπαρχει και φαρδυ πεζοδρομιο-προκυμαια, που μπορουν να ριξουν "σκαλες" κλπ.

καθολου μαλακια δεν ειναι. σε οποιο σημειο του κολπου μπορει να δεσει θαλαμηγος ή ιστιοποϊκο εχουν γινει και οι σχετικες παρεμβασεις. Στις ραμπες που σπανε ηδη εδεναν καθε καλοκαιρι θαλαμηγοι και ειχαν προβλημα με το υψος.

 

Link to comment
Share on other sites

Δε γνώριζα πως η προβλήτα είχε προβλήματα όπως υποσκαφές κτλ.Όμως εξακολουθώ να πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει στη μορφή που ήταν,επισκευάζοντας την.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπηρχε κανενας λογος να παραμενουν. Οπως διαμορφωνεται το σημειο, θα ειναι περισσοτερο χρησιμο για το νησι. 

Προκειται στην ουσια για ενα "δοντι" που φτιαχτηκε στη δεκαετια του 50, τα πρωτα μετασεισμικα πλοια, για να δενουν τα ακτοπλοϊκα επιβατηγα της εποχης (γλαρος, αγγελικα). Οταν αρχισαν να ερχονται επιβατηγα οχηματαγωγα (αγιος γερασιμος και μετεπειτα κεφαλληνια), διαμορφωθηκαν αυτες οι υποτυπωδεις ραμπες. το "πλατος" του δοντιου ειναι δεν ειναι 5 μετρα. Δειτε πως γινοταν η πλαγιοδετηση και πως η πρυμνιοδετηση, με τον καταπελτη να φτανει σχεδον το δρομο και τα φορτηγα να κοντευουν να μπουν στο απεναντι κτιριο για γυρισουν.

Για την ιστορια να αναφερω οτι δεν ειναι κατι που γινεται πρωτη και μοναδικη φορα. Στον Πορο η παλια θεση προσδεσης, χρησιμοποιειται πλεον απο ιστιοπλοϊκα, ενω και στη Σαμη, η ραμπα στο λιμεναρχειο, οπου για χρονια εδεναν τα πλοια της γραμμης, εχει ξηλωθει και δενουν εκει ιστιοπλοϊκα και τουριστικα.

Εννοειται οτι ολοι οι παλιοτεροι εχουμε παρα πολλες αναμνησεις απο ολα τα γνωστα ferries να δενουν σε αυτο το δοντι που δεν ειναι ραμπα, τα πιο μικρα δε (κεφαλληνια, ιονις, αργοστολι κλπ), να πλαγιοδετουν με την πλωρη προς τα ψαραδικα), εννοειται οτι η αφιξη στο βαθυ, ειδικα μερα, ειναι απιστευτα γραφικη, αλλα η πραγματικοτητα ειναι αλλη και σωστα κατα τη γνωμη μου.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Έχω την εντύπωση ότι το λιμάνι του πισαετού δεν έχει παραληφθεί ακόμη.

Η έκδοση των εισητηρίων, για όσους τα αφήνουν στο τέλος, συνεχίζει να γίνεται από τα παραπήγματα-container.

Το νέο κτίριο παραμένει εκτός χρήσης. Τουλάχιστον έτσι δείχνει εξωτερικά.

Με το καλώδιο (4 όπως μας έδειξε πέρσυ ο mr zoo) της ΔΕΗ δεν έχει γίνει κάτι, με τημονη διάφορα ότι το πλοίο μπορεί πλέον και δίνει λεντια από την πλευρά που έχει τον καιρό.

Στις Φρίκες, με τον Ιανό έφυγαν πάνω από τα μισά μπλοκια του μώλου.

Η αποκατάσταση πάει μαζί με την κατασκευή του νέου κυματοθραύστη, η όποια είναι κοντά σε δημοπράτηση 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τι λέει ο Έπαρχος επί του λιμένος Οδυσσέας: 

Τα έβαλε για άλλη μια φορά με τον Γαλιατσάτο και υπόσχεται παράδοση στο ΛΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης το "αμέσως επόμενο διάστημα".

Τα εγκαίνια έχουν (ξανά)ανακοινωθεί άραγε;

 

 

liv1.jpg

liv2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 7/26/2021 at 9:52 AM, proud_ionian said:

...με τη μονη διάφορα ότι το πλοίο μπορεί πλέον και δίνει λεντια από την πλευρά που έχει τον καιρό.

Στις Φρίκες, με τον Ιανό έφυγαν πάνω από τα μισά μπλοκια του μώλου.

Η αποκατάσταση πάει μαζί με την κατασκευή του νέου κυματοθραύστη, η όποια είναι κοντά σε δημοπράτηση 

και για του λογου το αληθες;)

 

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στον Αύγουστο έγινε η παραλαβή της χρήσης του λιμανιού στον Πίσω Αετό από το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Έτσι ενεργοποιείται σιγά σιγά το κτήριο. Έχει μεταφερθεί το ΛΣ - ΕΛΑΚΤ και λειτουργούν οι τουαλέτες. Τα εκδοτήρια παραμένουν στα containers και λογικό είναι, αφού πάνω στο κορύφωμα της κίνησης, θα ήταν προβληματική η μετακίνηση.

Λόγω της μη έγκαιρης παράδοσης της χρήσης από την Περιφέρεια, δεν λειτούργησε καντίνα φέτος.

Χθες πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας της Περιφερειάρχου Ρ. Κράτσα, με την Επικεφαλής της Επιτελικής ομάδας ΕΣΠΑ του Υπουργείο Ναυτιλίας Αθηνά Φωκά όπου ανάμεσα στα άλλα συζητήθηκε η αποκατάσταση του λιμανιού στις Φρίκες Ιθάκης αλλά και η δυνατότητα αναβάθμισης του Λιμένα Πεσσάδας.

 

Link to comment
Share on other sites

Εκδηλώσεις από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων για το λιμάνι του Πισαετού, στα πλαίσια της καμπάνιας #EUinmyRegion.
2 και 3/9 δράσεις ενημέρωσης στην Κεντρική Πλατεία του Βαθιού, 4/9 ομιλίες και μουσικό πρόγραμμα από την μαντολινάτα.


 

livi.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Στείρα κριτική που αμαυρώνει αδικαιολόγητα το έργο δύο συνεχόμενων περιφερειακών αρχων:P

Γνωστα από προπερσυ τα πρόβληματα, αλλά δεν επιλύθηκαν για να μην καθυστερήσουν οι φιέστες.

Το χειρότερο από όλα είναι ότι τα πλοία δεν μπορούν να φουνταρουν, αλλά και ότι μπορεί να δέσει μόνο ένα.

On 8/8/2019 at 1:36 AM, proud_ionian said:

συμφωνα με ο,τι ηταν γνωστο ως τωρα, στον τραπεζοειδη προβλητα μπροστα απο την παλια ραμπα, θα διαμορφωνονταν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης για τα ferries, μια προς το Μαϊστρο και μια πroς το Γαρμπη. Νοτιοτερα, κατασκευαζεται μια θεση πρυμνιοπλαγιοδετησης (γωνια γαμμα) στην οποια θα υπηρχαν και δυο ραμπες, για να πρυμνιοδετουν επιπλεον πλοια οταν δεν ειναι καποιο πλαγιοδετημενο.

προσφατα ολοι οι ενδιαφερομενοι εμαθαν απο τον εργολαβο, τελευταιοι σαν τον κερατα συζυγο, οτι στον τραπεζοειδη δεν θα υπαρχουν ραμπες, αλλα ντοκος υψους δυο μετρων,  με δεστρες καθε δεκα μετρα. η μελετη του εργου, που προφανως ηταν... αμελετητη, προεβλεπε αυτη τη μορφη του νεου λιμανιου. 

ειναι προφανες οτι αν ισχυσει κατι τετοιο, θα μπορει να δενει μονο ενα πλοιο στον πισαετο, ειτε πλαγιοδετημενο, ειτε πρυμνιοδετημενο στην πρωτη ραμπα του νεου λιμανιου.

αρχισε ενας αγωνας δρομου για να διαμορφωθουν δυο θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη. μεχρι και κοινη επιστολη των  πλοιαρχων των δυο πλοιων εγινε.

το αποτελεσμα μεχρι τωρα ηταν, οτι στη βορεια πλευρα του τραπεζοειδους, εσπασε το τσιμεντο και διαμορφωθηκε μια προχειρη θεση (με κλιση ), η οποια εχει δοθει δοκιμαστικα να δενει το Ιονιο Πελαγος. ο καλβος δενει σε προχειρη θεση, λιγο δεξιοτερα απο αυτη που εδενε μεχρι πριν λιγο καιρο

προσωπικα θεωρω αδιανοητο να μην υπαρχουν θεσεις πρυμνιοδετησης στον τραπεζοειδη μπροστα απο την παλια ραμπα. αν μεινει οπως η μελετη,  το σημειο εκεινο θα ειναι αχρηστο.

περα απο το ποσα πλοια θα μπορουν δυνητικα να δενουν στο λιμαν οταν τελειωσουν τα εργα, υπαρχει και ενα αλλο ζητημα. η παλια ραμπα και οι νεες θεσεις μπροστα της, ειναι περισσοτερο προστατευμενες απο το βορια και το μαϊστρο (κοβει ο καβος), απο οτι το νεο κομματι του λιμανιου. εται και αλλιως ομως, θα ειναι μεγαλη μ@l@κ!@ μετα απο τοσα εκατομμυρια και τοσα χρονια αναμονη, να μην μπορουν να ειναι δεμενα τουλαχιστον δυο ferries ταυτοχρονα.

κατα τα αλλα η εικονα του λιμανιου, εξακολουθει να ειναι απολυτα τριτοκοσμικηB). μολις βγεις απο το καραβι και την προχειρη ραμπα, υπαρχει μονο χωμα, χαλικι και μπαζα. οι... foot passengers παιρνουν τις αποσκευες τους επ'ωμου μεσα στο λιοπυρι και τη σκονη των ΙΧ και περπατανε αρκετες δεκαδες μετρα ανωμαλο δρομο, μεχρι να φτασουν τα ταξι ή τα αλλα οχηματα που τους περιμενουν

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...