Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 (edited) Τελικά δεν έδεσε το Αρτεμις. Γιατί χθες και σήμερα αντικατάστησε το Απόλλων Ελλάς στα δρομολόγια του. Μπροστά από το κεντρικό λιμεναρχείο μεθόρμισε το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ. Παραθέτοντας τα δυο post θα πρέπει να συμπεραίνουμε ότι το πλοίο έχει βλάβη. Μιας και το πλοίο είχε κάνει την ετήσια του από τον Οκτώβριο μέχρι τέλος Δεκεμβρίου, άρα δεν είναι προγραμματισμένη η ακινησία του. Ενώ το Άρτεμις ήταν να ξαναδέσει για να κάνει την ετήσια του. Η βλάβη πρέπει να παρουσιάστηκε τη Τετάρτη το πρωί. Ενώ έφυγε κανονικά το πρωί στις 08:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο, ξαναγύρισε στο λιμάνι του Πειραιά και πήρε τους επιβάτες και οχήματα το Νεφέλη. Και εάν ισχύουν οι ψίθυροι στη προβλήτα του Σαρωνικού, που μιλάνε για σοβαρή βλάβη που μπορεί να το κρατήσει εκτός μέχρι το Πάσχα. Edited March 4, 2014 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2008 Author Posted April 18, 2008 Από ότι έχουν ανακοινώσει στα προγράμματα του Σαρωνικού, το Απόλλων Ελλάς θα ξεκινήσει πάλι τα δρομολόγια του. Όποτε αποκαταστάθηκε η βλάβη του πλοίου.
polmyt Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 Σήμερα δεν εκτελέστηκε το δρομολόγιο του Απόλλων Ελλάς στις 12:45 για Αίγινα Μέθανα Πόρο (για ποιο λόγο??). Το αυτι το δικο μου ακουσε κατι για μικροπροβλημα στον καταπελτη το οποιο ομως αποκατασταθηκε συντομα
Orestis Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Εκτός δρομολογίων το πλοίο λόγω βλάβης, μάλλον θα χρειαστεί δεξαμενη
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2009 Author Posted July 17, 2009 Αύριο το πρωί το Απόλλων Ελλάς θα ανέβει στη δεξαμενή. Πάντως αυτό που έπαθε το Απόλλων Ελλάς είχε ξανασυμβεί σε άλλο πλοίο της ακτοπλοΐας
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2009 Author Posted July 19, 2009 (edited) Σύμφωνα με το PEIRATIKO REPORTAZ, Το πλοίο «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» της HSW έμεινε ακινητοποιημένο στο λιμάνι του Πειραιά, αφήνοντας ανεκτέλεστο το δρομολόγιό του για Αίγινα, Μέθανα και Πόρο. Αιτία, σύμφωνα με το ΥΕΝ, είναι ότι «υπέστη απώλεια δεξιού τιμονιού», δηλαδή ... έχασε το πηδάλιό του! Η βλάβη του Απόλλων Ελλάς θα κρατήσει εκτός δρομολογίων το πλοίο τουλάχιστον μέχρι τη Τέταρτη (αισιόδοξη πρόβλεψη) ενώ η πιο απαισιόδοξη μιλάει μέχρι τη Παρασκευή. Για αυτό χθες το πλοίο ανέβηκε στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος. Edited July 19, 2009 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2009 Author Posted July 21, 2009 Το Απόλλων Ελλάς σήμερα έπεσε από τη δεξαμενή στο Πέραμα, έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά. Από αύριο επιστρέφει στα δρομολόγια του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2010 Author Posted March 9, 2010 Μηχανική βλάβη στον αριστερό κινητήρα του εργάτη των αγκυρών του Απόλλων Ελλάς ήταν η αιτία μη εκτέλεσης του δρομολόγιου χθες το πρωί Ενημερώθηκε, στις 07.16 χθες, η Λιμενική Αρχή Αργοσαρωνικού, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631, ότι κατά τη διαδικασία απόπλου με προορισμό το λιμάνι της Αίγινας, παρουσιάστηκε βλάβη στον αριστερό κινητήρα του εργάτη των αγκυρών. Οι 49 επιβάτες προωθήθηκαν στον προορισμό τους με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΦΟΙΒΟΣ» Ν.Π. 11317 το οποίο απέπλευσε από το λιμάνι του Πειραιά στις 08.00. Από το Λιμεναρχείο Πειραιά απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ», ο οποίος επετράπη στις 11.15, μετά την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση σχετικού βεβαιωτικού από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2010 Author Posted June 16, 2010 Μηχανική βλάβη στη Δεξιά κύρια μηχανή του Απόλλων Ελλάς ήταν η αιτία μη εκτέλεσης των δρομολόγιων χθες Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631, παρουσιάστηκε σήμερα το πρωί, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίου, από Αίγινα προς Πειραιά, με 79 επιβάτες. Το πλοίο συνέχισε με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε με ασφάλεια στον Πειραιά στις 09.35 αντί της προγραμματισμένης 08.40. Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί πιστοποιητικό διατήρησης αξιοπλοΐας από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2010 Author Posted June 17, 2010 Ενώ χθες το πλοίο είχε επιστρέψει κανονικά στα δρομολόγια του, σήμερα έπαθε νέα μηχανική βλάβη που το κράτησε μόνο για ένα δρομολόγιο εκτός Βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631, παρουσιάστηκε σήμερα στις 10.22, κατά την διαδικασία απόπλου από Πειραιά προς Αίγινα, με 53 επιβάτες.Από τη Λιμενική Αρχή Πειραιά απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί πιστοποιητικό διατήρησης αξιοπλοΐας από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ οι επιβάτες προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ
polmyt Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Κατι πρεπει να παθε παλι.Απο τις Λαγουσες και μετα εβγαλε ολο το δρομολογιο με ταχυτητα μοτορσιπ ενω τωρα επιστρεφει απο Πορο κατευθειαν στον Πειραια
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2010 Author Posted July 9, 2010 Το πλοίο για το λόγο αυτό δεν εκτέλεσε το δρομολόγιο στις 18:20 για Αίγινα Μέθανα Πόρο που είχε διανυκτέρευση, όπως και το πρωινό σήμερα στις 08:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο. Το πλοίο τελικά ξεκίνησε στις 13:05 πάλι δρομολόγια.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 (edited) Μηχανική βλάβη στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Βλάβη στον καυστήρα της αριστερής κύριας μηχανής του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631, παρουσιάστηκε χθες στις 13:10, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίου, από Πόρο προς Πειραιά, με 59 επιβάτες.Το πλοίο συνέχισε με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε με ασφάλεια στον Πειραιά στις 13:38, αντί της προγραμματισμένης 12:25. Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί πιστοποιητικό διατήρησης αξιοπλοΐας από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Edited September 11, 2010 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» στον Πειραιά Πηγή: ΥΕΝ Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Πειραιά, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631, ότι κατά την διαδικασία χειρισμών πρυμνοδέτησης στο λιμάνι του Πειραιά, διαπιστώθηκαν υψηλά καυσαέρια σε κύλινδρο της δεξιάς κύριας μηχανής.Από το 8ο Λιμενικό Φυλάκιο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου στις 13:25 από Πειραιά για Αίγινα Μέθανα Πόρο παρέμεινε ανεκτέλεστο, ενώ οι επιβάτες προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
NHSOS XIOS Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Μη εκτέλεση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631 Το 8ο Λιμενικό Φυλάκιο του Α΄ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο τουΕ/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 10631, ότι κατά τη διαδικασία των χειρισμών απόπλου, έσπασε το Ά συρματόσχοινο.Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ οι 37 επιβάτες προωθήθηκαν στον προορισμό τους με άλλα μέσα. http://www.hcg.gr
proud_ionian Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 παιζει κατι με το πλοιο; τελευταιο δρομολογιο με σβηστο AIS, ρυμουλκα διπλα του (αρμαδορες ΙΙ & ηφαιστος Ι) οσο προσπαθει να δεσει. (φαινονται στο ΑΙS, ενω στο αρχιπελαγος ανεβηκε και μια φωτο εκ του μακροθεν YΓ: βλαβη στις ηλεκτρομηχανες λεει το ΑΠΕ. (black out? )
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2017 Author Posted July 2, 2017 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του Ε/Γ – Ο/Γ Απόλλων Ελλάς στον Πειραιά Quote Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, το V.T.S. του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ'' Ν. Π. 10631, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Αίγινα για Πειραιά με 457 επιβάτες, ότι ενώ το πλοίο έπλεε κοντά στην είσοδο του κεντρικού λιμένα Πειραιά παρουσιάστηκε βλάβη στις τρεις (03) ηλεκτρομηχανές του πλοίου. Άμεσα στο σημείο έσπευσε περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και τα Ρ/Κ πλοία «ARMADORES ΙΙ» και «ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ι», τα οποία ρυμούλκησαν και πρόσδεσαν με ασφάλεια το ''ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ'' στο λιμάνι του Πειραιά. Από τη Λιμενική Αρχή Αργοσαρωνικού απαγορεύτηκε η συνέχιση πλόων του ανωτέρω πλοίο, μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ προανάκριση διενεργείται από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Το πλοίο από το πρωί εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια του
proud_ionian Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 το πλοιο επαθε black out και δεν ειχαμε χειροτερα, επειδη ηταν κοντα στον πειραια και ειχε μπουνατσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2017 Author Posted July 2, 2017 Γιατί εάν ήταν πιο μακριά από το λιμάνι ή είχε χειρότερες συνθήκες, θα κινδύνευε παραπάνω το πλοίο??
polmyt Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 Από τη στιγμη που ειχε μηχανες,μιας και η ζημια ηταν στις ηλεκτρομηχανες, γιατι μπηκε ρυμουλκουμενο το πλοιο;Θεωρητικα οι μηχανες του δουλευαν κανονικα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2017 Author Posted July 2, 2017 Πολύ αμφιβάλω ότι δούλευαν οι προωστηριες μηχανές μετά το black out (εξαρτάται βέβαια από το πλοίο)!!! Επίσης χωρίς ρεύμα πως θα δώσει εντολή στα τιμόνια, πως θα φουντάρει, πως θα βιράρει τους κάβους?? Μην ξεχνάμε ότι έπρεπε να δέσει ανάμεσα σε δυο πλοία (Φοίβο & Άγιο Νεκτάριο Αίγινας) και με τα ρυμουλκά ήταν ήδη δύσκολο να δέσει ανάμεσα τους.
proud_ionian Posted July 2, 2017 Posted July 2, 2017 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Γιατί εάν ήταν πιο μακριά από το λιμάνι ή είχε χειρότερες συνθήκες, θα κινδύνευε παραπάνω το πλοίο?? @Panagia Ekatontapilianiαν ειχε καιρο και ηταν μακρυα (πχ στις σποραδες οπως περσυ), ουτε ρυμουλκα να το μαζεψουν θα ειχε και θα ηταν ερμαιο των κυματων. @polmytτο black out, ειναι black out. κανεις τα πατερημα σου
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2017 Author Posted July 2, 2017 Επειδή είχαμε πρόσφατο παρόμοιο περιστατικό με το Μυρτιδιωτισσα στη βόρεια Εύβοια, το πλοίο παρέμεινε στη θέση του μέχρι να έρθει ρυμουλκό που τελικά δεν χρειάστηκε γιατί αποκαταστάθηκε το πρόβλημα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση προτιμήθηκε να έρθουν ρυμουλκά έτσι ώστε να μην ταλαιπωρηθεί ο κόσμος!! Όταν γίνεται black out δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι δεν θα δουλεύουν οι κύριες μηχανές!!! Εξαρτάται εάν υπάρχουν εξαρτημένες αντλίες ελαίου, θαλάσσης, booster πετρελαίου πάνω στις μηχανές!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2017 Author Posted December 10, 2017 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη χθεσινή βλάβη καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ Απόλλων Ελλάς στην Αίγινα Quote Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Αίγινας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ” Ν.Π. 10631, ότι κατά τη διαδικασία χειρισμών ανύψωσης του καταπέλτη, προκειμένου εκτελέσει προγραμματισμένο δρομολόγιο για λιμένα Πειραιά, διαπιστώθηκε θραύση του αριστερού συρματόσχοινου με αποτέλεσμα την αδυναμία ανόδου του καταπέλτη επιβίβασης/αποβίβασης επιβατών και οχημάτων. Από τη Λιμενική Αρχή Αίγινας, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ στη συνέχεια, κατόπιν αποκατάστασης της βλάβης και επιθεώρησής του από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, του επετράπη η συνέχιση του δρομολογίου, με εκατόν πενήντα έξι (156) επιβάτες, δεκαπέντε (15) επιβατικά οχήματα, δύο (02) φορτηγά, και επτά (07) δίκυκλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2018 Author Posted June 10, 2018 Βλάβη στο καταπέλτη του Ε/Γ-Ο/Γ Απόλλων Ελλάς στο Πειραιά Quote Αδυναμία απάρσεως του καταπέλτη παρουσιάστηκε στο Ε/Γ-Ο/Γ ''ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ'' Ν.Π. 10631, μεσημβρινές ώρες χθες, ενώ το πλοίο βρισκόταν στο λιμένα Πειραιά, έτοιμο προς εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου από Πειραιά για Αίγινα. Στο ανωτέρω πλοίο είχαν επιβιβαστεί διακόσιοι δεκατέσσερις (214) επιβάτες, τριάντα επτά (37) Ι.Χ., τρία (03) Φ/Γ και δέκα εννέα (19) Δ/Κ., οι οποίοι προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας. Από το Λιμενικό Φυλάκιο Αργοσαρωνικού του Α΄ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ'' μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, ενώ στη συνέχεια του επετράπη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now