Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λες και δεν θέλουν μια φορα  να δούμε μια πλήρη δυναμική της γραμμής.. σε μια γραμμή που οι ξένοι επισκέπτες ηδη προγραμματίζουν το ταξίδι - πτήσεις τους

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στις 23/1/23 στα συστήματα κρατήσεων δείχνει ότι το δρομολόγιο από Βόλο για Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο θα το κάνει το Sporades Star... Την ίδια μέρα στην επιστροφή από Αλόννησο για Σκόπελο Σκιάθο Βόλο δείχνει ότι θα το εκτελέσει το Superstar... Δηλαδή το Sporades Star μετά την Αλόννησο θα κατέβει προς Πειραιά και το Superstar όπως θα ανεβαίνει για Βόλο θα κάνει την επιστροφή?

Edited by Ferry Himuka
Link to comment
Share on other sites

απο τον φίλο μου τον Μιχάλη

Πάμε να κάνουμε την ανασκόπηση του 2022 για τα λιμάνια των Σποράδων μας!

Το λιμάνι που σαρώνει στις Σποράδες, όπως ο Έφηβος εντός των παρκέ, είναι αυτό της Σκιάθου ! Η αποβίβαση επιβατών έφτασε  τις 189.217 επιβάτες, ενώ αυτή των οχημάτων τις 29.902 σε 2.601 καταπλους πλοίων! Η επιβίβαση έγραψε 183.807 επιβάτες και 29.320 οχήματα!

Δεύτερο σε επισκεψιμοτητα, αναδείχθηκε το λιμάνι της Σκοπέλου με 97.555 αποβιβασθεντες επιβάτες και 17.085 οχήματα, σε 2.057 αφίξεις πλοίων! Η επιβίβαση έφτασε τις 108.432 και 17.340 αντίστοιχα! ( για το νησί πρέπει να αθροίσουμε και την Γλώσσα )

Τρίτη θέση για την Αλλονησο μας, με 63.953 αποβιβασθεντες επιβάτες και 12.985 οχήματα σε 1.042 καταπλους πλοίων! Αντίστοιχα, επιβιβασθηκαν  66.467 άτομα και 13.458 οχήματα!

Τετάρτη θέση για τη Γλώσσα Σκοπέλου! Αποβιβασθηκαν 48.147 επιβάτες με 10.335 οχήματα σε 1.599 αφίξεις πλοίων και επιβιβασθηκαν 44.041 επιβάτες με 9.881 οχήματα!

Κλείνω το ποστ, αναφέροντας ότι η Σκόπελος είχε άνοδο κατά 18,2 % στην διακίνηση επιβατών σε σχέση με το 2019, όπως και η Αλλονησος κατά 3,34 %, ενώ Σκιάθος  11,1 % και Γλώσσα 28 % είχαν πτώση σε σχέση με το 2019!

Νομίζω για εποχική γραμμή οτι είναι μια χαρά αριθμοί

συνολικα μεγεθος γραμμης 801,889 (επιβιβασεις και αποβιβάσεις ) και 120.090 αυτοκινητα ( προς και με επιστροφές )

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναρτήθηκαν τα δρομολόγια του Sporades Star για όλη την σεζόν μάλιστα το καλοκαίρι(30/6/23)θα εκτελεί δίπλα δρομολόγια από Βόλο στις 7:30 για Σκιάθος Σκόπελο Αλλονησο και στις 17:30 για Σκιάθο και επιστροφή, για να δούμε θα ανεβάσει άραγε και το Andros Jet που ζήτησε στο ΣΑΣ ;

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξαν τα πλάνα το Σποράδες Σταρ για ολη τη σεζόν, οπου θα αναχωρεί καθημερινά στις 07:30 από Βολο για Σκιαθο-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή. Από 30-06 έως 14-07 καθε Παρασκευη θα κάνει ένα επιπλέον δρομολόγιο στις 17:30 από Βόλο για Σκιαθο-Αγνώντα και επιστροφή. Το ιδιο δρομολόγιο στις 17:30 θα κάνει και το διαστημα από 16-07 εως 28-08.

Η Magic sea ferries ανεβασε στη σελιδα της τα δρομολόγια του Cat 1, το οποίο καποιες μερες της εβδομαδας θα συνεχίζει από Αλόννησο για Μαντουδι.

Link to comment
Share on other sites

Τη θερινή περίοδο πολύ πιθανόν το ΣΥΜΗ να δουλέψει από Μαντούδι πρός Σποράδες με πρωϊνή αναχώρηση, γύρω στις 08:30, από Μαντούδι, παράλληλα με τα δρομολόγια του ΠΡΩΤΕΑ. Με το CAT I στον Άγιο Κωνσταντίνο, δεν υπάρχει νόημα να δουλέψει εκεί.

Link to comment
Share on other sites

On 1/9/2023 at 3:41 PM, Ferry Himuka said:

Στις 23/1/23 στα συστήματα κρατήσεων δείχνει ότι το δρομολόγιο από Βόλο για Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο θα το κάνει το Sporades Star... Την ίδια μέρα στην επιστροφή από Αλόννησο για Σκόπελο Σκιάθο Βόλο δείχνει ότι θα το εκτελέσει το Superstar... Δηλαδή το Sporades Star μετά την Αλόννησο θα κατέβει προς Πειραιά και το Superstar όπως θα ανεβαίνει για Βόλο θα κάνει την επιστροφή?

Προς το παρόν δεν θα ανέβει το Superstar στη γραμμή των Σποράδων γιατί θα αντικαταστήσει το Aqua Blue πρώτα 

Link to comment
Share on other sites

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, τα δρομολόγια της ΑΝΕΣ θα διαμορφωθούν ως εξής:

Συμη

Καθημερινά αναχώρηση από Μαντούδι 08:30- Σκιάθο 10:15-10:45-Μαντούδι 12:30-13:00- Αγνώντα 14:30-14:45- Μαντούδι 16:15-17:00- Αγνώντα 18:30-18:45- Μαντούδι 20:15.

Πρωτέας

Καθημερινά αναχώρηση από Βόλο 10:00- Σκιάθο 12:45-13:15- Γλώσσα 13:45-14:00- Μαντούδι 15:30-16:00- Γλώσσα 17:30-18:00- Σκιάθο 18:30-19:00- Βόλο 21:45

Link to comment
Share on other sites

Οπότε η ΑΝΕΣ κοβει τηνΧώρα Σκοπέλου και την Αλόννησο απο Βόλο ( μια γραμμή κορμού )

Κόβει τον Αγιο Κωνσταντίνο και την Γλύφα

Δρομολογεί τον Νεκτάριο στον Σαρωνικό

και για κάποιο λόγο οσο θα συζητείτε αν θα βγεί επιδότηση για την γραμμη του Μαντουδίου η όχι δεν δηλώνει δρομολόγια για το Πάσχα... ( με τον μήνυμα οτι κόβει και την Αλόννησο ενεργό )

προσωπικά αναμένω εξελίξεις

Υπάρχει η φήμη οτι η Aegean Flying Dolphins δεν θα συνεχίσει την δραστηριοποίηση της στην γραμμή μας, επιβεβαιώνει κανείς αυτη τη φήμη η δεν ισχύει?

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Δρομολόγιο από Μαντούδι στις 8.30, σημαίνει ότι ο Αθηναίος θα πρέπει να φύγει από τις 5 το πρωί από την Αθήνα.

Ισως έχει έρθει εποχή, κάποιος να διαπραγματευθεί με τους Σκυριανούς, για καθημερινό δρομολόγιο από Κύμη για Αλόννησο - Σκόπελο. 

Link to comment
Share on other sites

Το πρωινό δρομολόγιο του Σύμη θα πηγαίνει Σκιάθο.. οντως πολύ νωρίς..

 

Ερώτηση μπορεί ο Πρωτέας σε γραμμή κορμού να αφήνει εξω απο τα δρομολόγια την Αλόννησο ;

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, wysiwid said:

Οπότε η ΑΝΕΣ κοβει τηνΧώρα Σκοπέλου και την Αλόννησο απο Βόλο ( μια γραμμή κορμού )

Ούτε πέρυσι το καλοκαίρι, η ΑΝΕΣ είχε κάποιο δρομολόγιο για τη χώρα της Σκοπέλου.

Link to comment
Share on other sites

On 1/20/2023 at 1:45 PM, express skiathos said:

Συμη

Καθημερινά αναχώρηση από Μαντούδι 08:30- Σκιάθο 10:15-10:45-Μαντούδι 12:30-13:00- Αγνώντα 14:30-14:45- Μαντούδι 16:15-17:00- Αγνώντα 18:30-18:45- Μαντούδι 20:15.

Ίσως θα είχε περισσότερο νόημα να γίνεται ανάποδα το δρομολόγιο και το πλοίο να διανυκτερεύει στη Σκιάθο (ή στον Αγνώντα). Ούτε η πρωινή αναχώρηση από Μαντούδι στις 8:30 έχει πολύ νόημα, ούτε η τελευταία αναχώρηση στις 17:00. Και τα δύο είναι πολύ νωρίς και για όσους θέλουν να ταξιδέψουν πρωί και για όσους θέλουν να φύγουν το απόγευμα. 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς τι θα κάνει η Αττικα στην γραμμή μας ;

απο 1 Μάρτη θα αντικαταστήσει το Εξπρες Σκιάθος η οχι;

Το καλοκαίρι θα εχει το Εξπρες Σκιάθος απο Βόλο και το flying cat 5? Η κατι άλλο ;

Θα χασει την ωρα 07:45 η εχει δικαιωμα να αναχωρεί 15 λ μετα το Σποραδες ; Η θα παει αναγκαστηκά μιση ωρα μετα στις 08:00;

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κοιτώντας τα δρομολόγια του ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ τη θερινή περίοδο, βλέπουμε ότι στις πρωϊνές αναχωρήσεις για το σκέλος Βόλος- Σκιάθος θέλει 2 ώρες και 5 λεπτά, ενώ στις απογευματινές 2 ώρες. Είναι ωράρια, τα οποία δεν νομίζω ότι μπορεί να τα καλύψει, μιας και η ταχύτητά του είναι πάνω κάτω ίδια με αυτή του ΣΚΙΑΘΟΣ, το οποίο κάνει τη διαδρομή σε 2 ώρες και 25 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

On 1/20/2023 at 3:29 PM, wysiwid said:

 

και για κάποιο λόγο οσο θα συζητείτε αν θα βγεί επιδότηση για την γραμμη του Μαντουδίου η όχι δεν δηλώνει δρομολόγια για το Πάσχα... ( με τον μήνυμα οτι κόβει και την Αλόννησο ενεργό )

 

Η επιδότηση δεν θα αφορά τη γραμμή του Μαντουδίου, αλλά νεα σύνδεση από το Πευκί της Β. Εύβοιας για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι εξυπηρετεί σε κάτι μια τέτοια γραμμή πόσο μάλλον επιδοτούμενη. Οι Αθηναίοι εξυπηρετούνται από το Μαντούδι, το οποίο φαίνεται ότι φέτος θα έχει και περισσότερα δρομολόγια, δε χρειάζεται να φτάσουν μέχρι το Πευκί. Οι επισκέπτες και οι κάτοικοι της βόρειας Εύβοιας επίσης μπορούν να εξυπηρετηθούν από το Μαντούδι, μιλάμε για λίγα χιλιόμετρα απόσταση. 

Κατά τη γνώμη μου, το Πευκί θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία για ημερήσιες εκδρομές προς Σκιάθο όπως ήδη γίνεται από Αχίλλειο και Αμαλιάπολη. Στη βόρεια Εύβοια υπάρχει τουρισμός και από το Πευκί και από την Αιδηψό και από το Club Mediterranee που θα μπορούσε να στηρίξει ένα τέτοιο εγχείρημα μέσα στο καλοκαίρι. Αν χρειάζεται ντε και καλά να στηριχτεί ακτοπλοϊκά η βόρεια Εύβοια, είναι προτιμότερο να γίνει μια επέκταση της προκύρηξης Βόλος-Τρίκερι προς Αγία Κυριακή και Πευκί ώστε οι κάτοικοι της βόρειας Εύβοιας να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στο Βόλο.

Link to comment
Share on other sites

Η απόσταση Πευκί Μαντούδι είναι περίπου 50 Χλμ και μια ώρα χρονικά σε ένα οδικό δίκτυο όχι ότι πιο εύκολο. Λογικά μια σύνδεση Πευκί Μαντούδι θα ωφελήσει τη Σκιάθο πιο πολύ που θα μειώσει την απόσταση ακτοπλοϊκά σε σύγκριση με το Μαντούδι που εξυπηρετεί πιο πολύ την Σκόπελο και την Αλόννησο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...