Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ

ναι τελικα ειχατε δικαιο :) το αλκυονη την εκανε κανονικα!

το παναγια παρου εφυγε προγραμματισμενα με παραταση στα δρομολογια του

ειναι να επιστρεψει και καλα αρχες ιανουαριου για να κανει δρομολογια παρασκευη και κυριακη απο προς αγιο κωνσταντινο ... για να δουμε!

και να επισημανω οτι θα ειναι το πιο συγχρονο πλοιο που θα εχει δρομολογηθει ποτε στις σποραδες

καλες πληροτητες και παλι και καλοταξιδο

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ...

ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΙΣΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΥΤΕΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Στα πλαίσια της αξιοκρατίας λοιπόν, φαντάζομαι πως θα συμφωνείς πως θα πρέπει και η HSW να διακόψει τα δρομολόγια της και να δρομολογήσει πάλι πλοίο στις 15 Ιουλίου, τότε που δεν θα χρειαστεί να ευχηθούμε καλές πληρότητες, γιατί θα είναι σίγουρες!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Υπάρχει αρμόδιο υπουργείο να δει τα θέματα αυτα

Και πρέπει να τα δει

Επίσης το υπουργεία βά δει τις σεπτεμβριανες βλάβες των πλοίων ένα την ελλάδα

ΚΑλες πληρότητες εύχομαι σε όλα τα πλοία της γραμμής

Και στην hsw

Κάθε πλοίο σε μια γραμμή είναι ζωή ..έχεις ζήσει σε Νησι ;

Γιαυτο και η Χαρα όταν ακούς για μια νέα δρομολόγηση

Για Τα σωστού ανταγωνισμού σε παραπεμπω πάλι στο υπουργείο

Θες νά λυσω εγω το πρόβλημα των εκτάκτων δρομολογησεων ;;

Και να σου θυμίσω ότι και η hsw εγκατέλειψε για πρώτη φορα φέτος την γραμμη του Αγίου Κωνσταντίνου

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά κάνουν οι νησιώτες και χαίρονται για οποιοδήποτε πλοίο μπαίνει σε μια γραμμή, τα πλοία δίνουν ζωή και δουλειά στα νησιά, αυτό είναι αυτονόητο.

Προβλέψεις όμως πως η ΝΕΛ θα μείνει όλο το χρόνο και “εκπλήξεις” επειδή τελικά δεν έμεινε, είναι λίγο άτοπες στο forum μας.

Θεωρώ πως η τακτική αυτού του τύπου δρομολόγησης δεν συμβάλει σε μακροχρόνια βάση, στην ανάπτυξη της γραμμής. Και για εμένα είναι ξεκάθαρο πως εάν κάποιος επικροτεί το γεγονός της περικοπής από τη ΝΕΛ των 9-10 μηνών δρομολόγησης, δεν μπορεί παράλληλα να αγανακτεί επειδή η HSW περιέκοψε ένα από τα 14 εβδομαδιαία χειμωνιάτικα δρομολόγια της ή τα 2 που έκανε από τον Αγ. Κωνσταντίνο.

Link to comment
Share on other sites

Έχω στη διάθεση μου το πίνακα με τα δρομολόγια όπως μου είχε σταλεί απο την νέλ , δεν έκανα ποτε κάποια πρόβλεψη

Αν θες μπορω να στα στείλω για να τα δεις ότι έγραψα ήταν με στοιχεία όπως ήταν και ο αρχικός σχεδιασμός της εταιρείας

πέραν αυτού

Το τι είναι ατοπο σε αυτο το φόρουμ η όχι δεν θα το κρίνει κανείς

Νομίζω ότι ανταλλαγή απόψεων , προβληματισμων , προτασεων , πληροφοριών και σκέψεων γίνεται εδω εκτος και αν κάνω λάθος

Link to comment
Share on other sites

Όλοι όσοι γράφουμε και διαβάζουμε το forum ξέρουμε για την κατάσταση του κλάδου αυτή τη στιγμή, γνωρίζουμε για την μείωση της κίνησης, για την έντονη εποχικότητα και για τα αυξημένα κόστη, συνεπώς μπορούμε να διαβάζουμε πίσω από τις λέξεις μιας ανακοίνωσης ή ενός δελτίου τύπου.

Link to comment
Share on other sites

αλίμονο αν η νελ δεν έπαιρνε έγκριση για Χίο Μυτιλήνη και Βολο σποραδες

Θα συμφωνήσω απόλυτα για την έγκριση του Αίολου προς τη Μυτιλήνη: η ΝΕΛ έχει 12μηνη παρουσία στη γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης και επιλέγει να την ενισχύσει για ένα δίμηνο. Γιατί θεωρείς όμως αυτονόητο πως έπρεπε να εγκριθεί και το δρομολόγιο των Σποράδων στις οποίες η HSW έχει 12μηνη παρουσία με 2-4 πλοία ανάλογα με την εποχή? Ποιο το όφελος τελικά για τις εταιρείες που δεν λειτουργούν με αρπαχτές?

Γιατι δεν αφήνουν απλα ελεύθερο τον ανταγωνισμό δεν κατανοώ

Γιατί τότε θα βρεθούν πολλές γραμμές χωρίς κανένα πλοίο για 10 μήνες και με 4 πλοία για το καλοκαιρινό δίμηνο. Και τότε να δω πόσες από αυτές θα μπορέσει να επιδοτεί το κράτος.

Link to comment
Share on other sites

Στον Βολο έχει 12μηνη δρομολόγηση η hsw

Στον Άγιο Κωνσταντίνο όμως για πρώτη φορα φέτος έκοψε τα δρομολόγια όταν απέσυρε το δελφίνι ( όχι πλοίο ποτε δεν είχε πλοίο όλοχρονα) το φθινόπωρο

Συμφωνώ με τον προβληματισμό σου

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, γιατί κόπηκε το αίτημα της ΝΕΛ από Άγιο Κωνσταντίνο?

Μπορεί να έχει σχέση με αυτό, που υπήρχε στα θέματα του ΣΑΣ

Τροποποίηση δρομολογίων των Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Π.12055 (εφόσον συνεχιστεί η έως 28-6-12 παράταση αντικατάστασης του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ») από 29-6-12 έως 9-9-12 με προσθήκη ελεύθερων προσεγγίσεων στο λιμένα ΜΥΚΟΝΟΥ

Απο το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Αρνητική ήταν η απάντηση του ΣΑΣ στη δρομολόγηση του «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» στη γραμμή Άγιος Κωνσταντίνος - Βόρειες Σποράδες, καθώς εκτιμήθηκε ότι η γραμμή καλύπτεται επαρκώς από το πλοίο που είναι ήδη δρομολογημένο σε αυτή.

Πως καλύπτεται επαρκώς η γραμμή από τον Άγιο Κωνσταντίνο?? Αφού το μόνο δρομολόγιο εγκεκριμένο ήταν του Flying Cat και ζηταγε το Εξπρές Πήγασος έκτακτη δρομολόγηση για 3 μήνες, ενώ το Αίολος Κεντερης ΙΙ για 2 μήνες??

Link to comment
Share on other sites

Δεν ντρέπονται λίγο Ηλιθιες δικαιολογίες ποιος αποφασίζει πιο πλοίο θα μείνει και θα θέλα πολυ να δω να αρχίσουν να πέφτουν μηνύσεις για διαφύγοντα κέρδη απο επιχειρηματίας στα νησιά

Μακάρι να επανέλθει η εταιρεία και ελπίζω να υπάρξει αμεση αντίδραση και απο τους δήμαρχους

Ποιος αποφασίζει ποιος θα τα κόνομαει και ποιος όχι ... Η Νελ δεν έχει νομική υπεράσπιση ;;

Το ίδιο και στα Χανιά

Κατα τα αλλα μιλάμε για ελεύθερο ανταγωνισμό για ανάπτυξη

Με την ίδια λογική ας κόψουν την Ολυμπιακη στις πτησεις Θεσσαλονίκη Αθήνα γιατι η Aegean καλύπτει την γραμμη και δεν έχει 100% πληρότητα

Να έχει λογική ρε φίλε και το μήνυμα της ακτοπλοϊκής " ευχαριστούμε που μας επιλέξατε "

Φέτος θα σφίξουν τα πράγματα απο ότι φαίνετε οικονομικά και ο καθένας προσπαθει να σώσει το τομάρι του πιέζοντας με ότι μέσω και αν έχει θεμιτό και αθέμιτο

Θέλω πολυ να δω αν έχει κανείς στοιχεία για πληρότητςε του Παναγία παρου πέρσι που δούλεψε πολυ περισσότερο απο τον πηγάσο πέρσι

Αρχίζω και πιστεύω ότι η φθηνή αυτη δικαιολογία δόθηκε απλα και μόνο για να ισχυρίζονται κάποιοι ότι δεν έγινε μόνο στα Χανιά άρνηση δρομολόγησης πλοίου αλλα και στις σποραδες

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, καλό είναι βέβαια να λέμε και να υποστηρίζουμε την άποψή μας, αλλά ας μην τσακωθούμε κιόλας για το ΣΑΣ. Και οι Μινωικές και η ΝΕΛ είναι μεγάλες εταιρείες και γνωρίζουν καλά τα συμφέροντά τους και τον τρόπο να τα υπερασπισθούν νομικά, δεν περιμένουν από εμάς. Και βεβαίως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι στον ηθικό και αγγελικά πλασμένο κόσμο της ελληνικής ακτοπλοϊας...ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.

Link to comment
Share on other sites

Από τότε που σταμάτησε το Εξπρές Σκιάθος σταμάτησαν οι προσεγγίσεις προς τη Γλώσσα, μιας και το Εξπρές Σαντορίνη δεν μπορεί να προσεγγίσει εκεί, έτσι τις ημέρες που πήγαινε Γλώσσα αντί αυτού προσεγγίζει στη Σκόπελο

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή είχαμε σήμερα στο δρομολόγιο του ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 5. Έτσι, έφυγε από Αλόννησο στις 12:00 αντί για τις 06:45 και από Βόλο στις 15:30 αντί για 14:30, όπως ήταν κανονικά το δρομολόγιό του.

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

Απλα μονο μια παρατηρηση, περσυ ο ΠΗΓΑΣΟΣ επιανε στον Αγνωντα με σκοπο να μοιρασει την αποσταση Σκοπελου - Γλωσσας. Βεβαια απο την αλλη κ αυτα τα ζωντοβολα οι..κατα μια εννοια συγχωριανοι μου καρφακι δεν τους καιγεται!! Οτι τους πουνε κ οσο για τη δημοτικη αρχη..αυτη μενει Σκοπελο. Υπομονη να δουμε το κακοκαιρι αν θα εχουμε τα πλοια που μας υποσχεθηκαν στο ΣΑΣ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αυτός ο λόγος το πλοίο δεν έπιανε γλώσσα λόγω μεγέθους και βυθισματος

Το ίδιο και στη σκοπελο που πρόπερσι άραζε στον εξωτερικό μωλο

Αλλα καθώς έβρισκε στον αμμώδη βυθό επιλέχθηκε το λιμάνι του Αγνωντας την επόμενη χρονιά

Φέτος στο λιμάνι της Σκοπελου έγινε εμβάθυνση αλλα δεν είναι ακόμη σίγουρο αν θα μπαίνει στο μέσα λιμάνι

Το νταλιαννα στο παρελθόν είχε μπει σε κάποια δρομολογια στο μέσα λιμάνι

Ο Καπετανιος του πηγασος νομίζω μάλιστα ότι έχει καταγωγή απο γλώσσα Σκοπελου και πολλές φορές με αυταπάρνηση έδενε το πλοίο στον επικίνδυνο εξωτερικό μωλο και του αξίζουν πολλα μπράβο

Και ο δήμαρχος έχει καταγωγή απο γλώσσα :) θεωρώ ότι όλοι Σκοπελιτες είναι :) και είμαστε :)

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακή 26-02 το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δε θα εκτελέσει το δρομολόγιο από Βόλο. Την Κ. Δευτέρα θα αναχωρήσει για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο, ενώ το κανονικό του δρομολόγιο έφτανε μέχρι τη Σκόπελο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την Μεγάλη Εβδομάδα θα έχουμε μια αλλαγή στα δρομολόγια του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ.

Την Μ. Πέμπτη θα αναχωρήσει στις 12:00 για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή προς Βόλο τα ίδια λιμάνια.

Την Μ. Παρασκευή αναχώρηση στις 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα-Σκιάθο-Βόλο και στις 16:30 για Σκιάθο-Αλόννησο-Σκόπελο (διαν/ση).

Το Μ. Σάββατο αναχώρηση στις 07:15 από Σκόπελο για Σκιάθο-Βόλο και στις 12:30 από Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο (διαν/ση).

Την Κυριακή του Πάσχα τα δρομολόγια του ΣΚΙΑΘΟΣ θα μείνουν ανεκτέλεστα.

Την Δευτέρα του Πάσχα θα αναχωρήσει στις 10:00 από Σκόπελο για Αλόννησο-Σκιάθο-Βόλο και στις 16:30 από Βόλο για Σκιάθο-Γλώσσα-Σκιάθο-Βόλο.

Το πρόγραμμα είναι ίδιο με αυτό που εφαρμόστηκε πέρυσι και πρόπερσι.

Link to comment
Share on other sites

μετα την μηχανικη βλαβη που παρουσιαστηκε στο βαπορα μας το Εξπρες Σαντορινη την Κυριακη, κρίθηκε οτι το πλοίο θα κατέβει πειραιαά για να επισκευαστεί.

Καθως το Εξπρες Σκιάθος δεν έχει ακόμη τελειώσει τις ετήσιες εργασίες συντήρησης του, και τα νησιά ήδη Δευτέρα και Τρίτη δεν είχαν πλοίο απο Βόλο (το μοναδικο πλοιο)

δόθηκε η αδεια στο Αχιλλέας της Ναυτιλιακής εταιρείας Σκύρου να εκτελέσει το δρομολόγιο

ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΥΜΗ ΑΛΟΝΝΗΣΟ ΣΚΟΠΕΛΟ ΒΟΛΟ (ΔΙΑΝΥΚΤΕΥΡΕΥΣΗ)

ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΒΟΛΟ ΣΚΙΑΘΟ ΣΚΟΠΕΛΟ ΑΛΟΝΝΗΣΟ ΚΥΜΗ

οποτε ηδη τα νησια θα μετρουν 3 συνολικα μερες χωρις πλοιο απο βολο (μια μικρη κακοκαιρια δηλαδη :) )

απο εκει και πέρα δεν υπάρχει αλλη ενημέρωση για τον αν θα επαναληφθει το ίδιο σκηνικό και για πόσο διάστημα... δεν το χω και σε τιποτα να το πανε ετσι μεχρι να έρθει το Σκιάθος

αν και νομιζω οτι κανονικα η νομοθεσια λεει οτι σε γραμμη κυρια, η εταιρεια οφειλει να αντικαθιστά άμεσα το πλοίο που εχει προβλημα

αλλα δεν προκειται να ξαναγκρινιάξω .. και δεν λεω τιποτα παραπανω

κριμα που το πλοιο ειχε μια ατυχη στιγμη , εξυπηρετησε και παλι ομορφα τα νησια , με μοναδικο και μεγαλο προβλημα την ελειψη.. θερμανσης.. στο πλοιο!! που φανταζομαι δεν το ξερετε εσεις... αλλα το εχουν επισημανει πολλοι ταξιδιωτες.

παντως πολλες οι ατυχιες της hsw στις αντικαταστασεις των πλοιων στην γραμμη στο παρελθον, το εξπρες αδωνης ειχε χτυπησει την προπελα στο λιμανι της αλοννησου , και αλλες φορες εχουν παρουσιαστει βλαβες στο Σαντορινη (κυριως στη δεξια μηχανη)

Link to comment
Share on other sites

, εξυπηρετησε και παλι ομορφα τα νησια , με μοναδικο και μεγαλο προβλημα την ελειψη.. θερμανσης.. στο πλοιο!!

Πως γίνεται να λες ότι δεν είχε θέρμανση και παράλληλα να λες ότι εξυπηρέτησε όμορφα, όταν μιλάμε για καταχείμωνο? Δεν είναι λίγο αντιφατικό?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

εννοω οτι εξυπηρετησε την γραμμη καθως ταξιδεψε με κακοκαιριες σχεδον παντα, παντα καλοταξιδο, δεν συγκρινεται σε ταξιδεμα ειναι πολυ καλο πλοιο σε σχεση με το σκιαθος, τις πιο πολλες φορες και με αερα στο λιμανι της σκοπελου και οχι αγνωντα, παντα στην ωρα του και παντα εντυπωσιακο

δεν ξερω αν η βλαβη στην θερμανση ηταν προσωρινη η αν ηταν μονιμη,

αν ηταν προσωρινη συμβαινουν και αυτα οποτε υπαρχει κατανοηση, αν ηταν μονιμη ομως και το πλοιο ηρθε με βλαβη στο συστημα θερμανσης.. αυτο ειναι αλλο θεμα .. και δεν μπορω να το γνωριζω, αν εσεις το ξερετε δεν θα ηταν κακο να μαθουμε περισσοτερα

Link to comment
Share on other sites

Κάνουν αγώνα για να ανέβει το συντομότερο δυνατό το Εξπρές Σκιάθος. Πολύ πιθανόν να επιστρέψει τη Πέμπτη ή Παρασκευή το Εξπρές Σκιάθος, αντί για τις 18/03/12 που ήταν προγραμματισμένο

Link to comment
Share on other sites

Αν το πλοίο δεν μπορέσει να έρθει Παρασκευή

Απο Σάββατο Κυριακή Δευτέρα θα υπάρχει σίγουρα απαγορευτικό καθώς δίνει 9 με 10 μποφόρ

Πολυ πιθανο τα νησιά μετα το δρομολόγιο της Πέμπτης να ξαναδούν πλοίο την Τρίτη η Τετάρτη

Για να δούμε ...

Link to comment
Share on other sites

Απόπλους «Αχιλλέα» με 20 φορτηγά προκειμένου ν’ ανεφοδιαστούν τα νησιά

Απέπλευσε σήμερα το πρωί από το λιμάνι του Βόλου το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Αχιλλέας» για τις Σποράδες, φορτωμένο με 20 φορτηγά, προκειμένου ν’ ανεφοδιαστούν σε τρόφιμα και καύσιμα τα νησιά, καθώς από την περασμένη Δευτέρα, λόγω της βλάβης του οχηματαγωγού «Εξπρές Σαντορίνη» η τροφοδοσία ήταν αδύνατη. Επιπλέον ολοκληρώθηκε και η ετήσια συντήρηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Εξπρές Σκιάθος» και σήμερα ξεκίνησε δοκιμαστικό πλου για να μπορέσει να ταξιδέψει το βράδυ σήμερα κι αύριο το πρωί να βρίσκεται στην Αλόννησο για να συνεχίσει κανονικά τα δρομολόγια Βόλος-Β. Σποράδες. .

Πηγή: ταχυδρόμος

Link to comment
Share on other sites

Απέπλευσε φέρι μπόουτ από Γλύφα

Με προορισμό τα νησιά των Βορείων Σποράδων, απέπλευσε σήμερα το πρωί το φέρι μπόουτ «Όσιος Δαυίδ», από τη Γλύφα, μεταφέροντας εννέα φορτηγά και ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο, από το Βόλο και με σκοπό τον ανεφοδιασμό των νησιών...

Όπως εκτιμά το Λιμεναρχείο Βόλου, το φέρι μπόουτ, αναμένεται να επιστρέψει από απόγευμα από τα νησιά με πολύ μεγαλύτερο όγκο φορτηγών, που αποκλείστηκαν, λόγω μη ύπαρξης οχηματαγωγού πλοίου, τις τελευταίες ημέρες.

Στο μεταξύ, σήμερα το βράδυ ή αύριο το πρωί αναμένεται να καταπλεύσει από τον Πειραιά το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «Εξπρές Πήγασος», προκειμένου να καλύψει το κενό που άφησαν το «Εξπρές Σκιάθος», που πήγε για ετήσια συντήρηση και το «Σαντορίνη Εξπρές», που έπαθε βλάβη και βρίσκεται στον Πειραιά για επισκευές.

Πηγή: http://skiathos-news.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...